quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef Aoristus het volgende:
Leuk, maar o wee als die vervelende Queen met z'n bohemian rhapsody weer op nummer 1 eindigt.
Dit is het TV-Topicquote:Op woensdag 26 december 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
na zoveel jaar ken ik de lijst wel, is ieder jaar weer zo goed als hetzelfde.
Ik ga het luisteren tijdens werk, maar daar blijft het ook bij
"Nooit meer comment ca va!" Dank jullie wel Shortsquote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef Adelante het volgende:
Comment Ca Va?
Oepsquote:
Het valt mij nog mee dat ze niet daadwerkelijk de deur uit is gezet eigenlijk ...quote:
Alsof je in een voetbalprogramma vraagt wie die Pele isquote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze niet daadwerkelijk de deur uit is gezet eigenlijk ...Je moet het maar durven zeggen ...
Ook ooit gezien in een kwis op vtm (doodserieus) :quote:Op woensdag 26 december 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je in een voetbalprogramma vraagt wie die Pele is
Voor een Belg dat erg jaquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook ooit gezien in een kwis op vtm (doodserieus) :
- Wie was Mobutu Sese Seko ?
Antwoord kandidaat (na lange tijd) : "Is dat niet die zwarte van Racing Genk?"
Ik vond eigenlijk dat hij er nogal ongepast mee 'pronkte' voor een los programma als dit.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
Viel mij op dat Martijn Krabbé best wel veel muziekdingetjes wist.
Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef donroyco het volgende:
Heb alleen het stukje van The Shorts gezien, was erg vermakelijk
Vanavond kan ik het helaas niet zien, wordt het nog herhaald vannacht?
Ah merciquote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05
Mike Oldfield – Tubular Bells (536/ 1974)
Astrid Nijgh – Ik doe wat ik doe (1549/ 1973)
Dat zijn de reportages van vanavond
Kan alleen nergens vinden wie de gasten zijn.
quote:Als vanouds schijnt dit programma zijn licht op de grote lijst van Radio 2. De nummers denderen door de ether en ze komen pas tot stilstand als het nieuwe jaar begint. In het à gogo-café worden diverse gasten ontvangen. Met een melange aan videoclips, reportages, historische muzieklessen van 'popprofessor' Leo Blokhuis en opmerkelijke verhalen uit de populaire muziekgeschiedenis. En aan de bar schuiven lijstduwers aan, die een bepaalde plaat hoger in de Top 2000 willen hebben.
In de tweede aflevering van de Top 2000 a gogo, het jaarlijkse eindejaarsfeestje van de NPS, spelen Harm Edens en Floortje Dessing de quiz. Lijstduwer Jette van der Meij (GTST) toont de dagboeken die ze bijhield over Windows of my eyes van Cuby & The Blizzards. Muziekkenner Frits Boer zit aan de stamtafel. Hij was in de seventies arts toen grote namen als de Stones en Ike & Tina Turner naar Nederland kwamen. Hij vertelt over zijn praktijk als Rock ’n Roll – Doctor. Verder in het programma reportages over Mike Oldfield (Tubular bells, 1974) en Astrid Nijgh (Ik doe wat ik doe, 1973).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |