quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Sorry hoor Maedel, maar ik vind het heel knap dat jij een mening kan geven over iemand die je uberhaupt nog nooit ontmoet heb en die ik al acht jaar ken... Beetje ongenuanceerd en stokerig en bepaald ongewenst.
What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.quote:Op zondag 23 december 2007 10:14 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Maar dan daarbij, als je niet wilt dat iemand ergens een mening over heeft, moet je je mond er over houden.
Ik ben zelf dus wat ouder dan jij, wat denk je dat ik in mijn omgeving al allemaal gezien heb op dat gebied???
Maar goed, het was niet stokerig bedoeld, en spruitjes zijn gewoon groenten die wij hier vaak bij wild eten tijdens de kerst.... Jij praat constant dubbelzinnig over pijpen en ik mag geen Hollandsche groenten in de TT verwerken. Nee sgoed hoor.
Dan blijf ik bij mijn mening. Dan gaat precies dezelfde reactie op.quote:Op zondag 23 december 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
What the hell? Ik heb het helemaal niet over spruitjes, alleen maar over je sluitpost in het vorige topic.
heel weinig mening in van jouw kant, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn lijkt me... Het verlangen naar kinderen schijnt een onbedwingbaar iets te zijn, waar men alles voor opzij wil zetten. Maar goed, daar ga ik niet over.
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...quote:Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:
Als je gelijk zou hebben, zou het toch onvermijdelijk zijn. Dus wat is dan het nut? Ik ben niet naief, ik weet wat ik aan hem, en aan mezelf heb.
Ik had wel verwacht dat iemand erop wilde reageren en ik had ook wel verwacht dat jij dat zou izjn, maar de manier waarop viel een beetje tegen. Dat is alles. Ik weet best hoe anderen en jij erover denken, maar om het op die manier, als een zekerheid, te brengen, schoot me in het verkeerde keelgat.
Het ging mij absoluut niet om voor of tegen. Het ging er mij om dat het niet het probleem van 1 iemand is, maar van hun beiden. Ik heb mensen heel rare dingen zien doen toen die drift eenmaal boven kwam. That's all...quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik er van zeggen.. Kinderen hebben heeft nu eenmaal zijn voors en tegens. En ik kan beide kanten van het verhaal wel begrijpen. Eerlijk gezegd heb ik ook wel heel veel respect voor mensen die bewust kinderloos blijven. Beter dan mee te doen "omdat het hoort" wat ik bij velen toch wel eens denk...
die smeer ik dan bij "lastige" mensen op de mondquote:Op maandag 24 december 2007 09:27 schreef DR34M3R het volgende:
nou.... doe mij maar een lekker kopje thee dan.... (waar is ign die appelstroop voor)
niet tijd genoegquote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent al lekker wakker zo op de vroege ochtend
zitten hier nog 3 andere collega's bij me op de kamerquote:Op maandag 24 december 2007 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
... en heel eenzaam hier lijkt het..
zo gewoon is deze doordeweekse dag nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 24 december 2007 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het ook een moeilijk onderwerp hoor...
Mijn zusje heeft nu een vriend sinds twee maanden ofzo, die 17 jaar ouder is dan zij.
Hij is 42, dat hoeft geen probleem te zijn, maar ik weet dat zij heel graag kinderen wil.
Natuurlijk kan dat best met iemand die wat ouder is, maar voordat je in een relatie aan kinderen gaat denken, ben je meestal toch alweer een aantal jaren verder.
Stel dat ze eraan gaan denken als hij 45 is, of dat ie dan ineens zegt: Ik wil het niet, ik vind mezelf te oud ofzo..
Maar goed, aangezien ik volgens mij de enige ben die hierover nadenkt in mijn omgeving, ga ik me er verder niet mee bemoeien...
Het is gewoon een lastig onderwerp.
En ik was schandalig laat wakker voor een doordeweeksedag
Ja natuurlijk, dat begint bij jullie vanavond al hè?quote:Op maandag 24 december 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Zometeen kerstdiner...
quote:
OMGquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kerstfeest allemaal!
Names de enige echte Mr. FOK! van dit jaar!
Nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kerstfeest allemaal!
Names de enige echte Mr. FOK! van dit jaar!
Ik ben ik, wat wil je weten?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:05 schreef Alicey het volgende:
Welkom Noodly!
* Plaatst Noodly in verhoorkamer interviewruimte
Wie is u?
Hoi Opperpotquote:
Wie ik is op ik na, dan.quote:
Welkom (nogmaalsquote:Op woensdag 26 december 2007 22:40 schreef Noodly het volgende:
19/vrouw (ja)/Tilburg. Ik heb nog nooit echt naar die lesbeau topics gekeken tot ik m net tegen kwam en dacht: He leuk, eens kijken. Ben wel een lesbeau.
Eigenlijk hou ik niet van kerst en ik ben gelukkig niet verplicht tot een 'gezellig' kerstdiner dus dan maar FOK!ken
sneeuwquote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Jammer alleen dat er weinig gepost wordt verder
Ik zag net op het nieuws dat we morgen weer een sneeuwstorm krijgen...
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:14 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie.. Hoe is het je eigenlijk onder eerdere sneeuwstormen vergaan?
Dat geloof ik.. Sneeuw lijkt me best aardig wat wegen als het op een hoop ligt.. Brrr, ben wel blij dat we dat hier niet hebben wat dat betreft. Kou, en dan nog zwaar werk ook..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.
Dan heb je iig je dagelijkse training weer gehadquote:Op woensdag 26 december 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.
Je wordt er wel warm van...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geloof ik.. Sneeuw lijkt me best aardig wat wegen als het op een hoop ligt.. Brrr, ben wel blij dat we dat hier niet hebben wat dat betreft. Kou, en dan nog zwaar werk ook..
En daarna vast een week spierpijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt er wel warm van...Of eerder bloedheet en zweterig.
Ja, dat ookquote:Op woensdag 26 december 2007 23:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
En daarna vast een week spierpijn.
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Maar goed, het levert wel mooie foto's op
ja een soort van zacht lila, al wordt mijn blik naar buiten hier natuurlijk wat gekleurd door de getinte ramen in het kantoorgebouwquote:Op donderdag 27 december 2007 08:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag is de crematie van mijn oma. Ik hoop dat het een mooie dienst wordt en dat het wat afsluiting met zich meebrengt.
En ik weet niet of anderen in mijn omgeving het ook hebben, maar buiten is de lucht rozig gekleurd. Heel apart. (Doet me een beetje aan mijn oma denkn, die ook wel van de zalm/roze/pasteltinten hield
.
Ja, jij bent toch ook een LesHag?quote:
Soms is een Nederlands klimaat zo slecht nog niet..quote:
Ik heb wel wat foto's uit Canada gezien, erg mooi met die dikke sneeuw idd.quote:Maar goed, het levert wel mooie foto's op
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Au.
Dankjewelquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw worden
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw worden
Klinkt best ranzig eikquote:Op donderdag 27 december 2007 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ergens tussen de Jingle Bells en de spruitjes.
ja verschikkelijk, maar vanaf het moment dat ze weer voet op vaderlandse bodem gezet had waren er bijna dagelijks aanslagen om haar voorgoed het zwijgen op te leggenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:41 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie 't gehoord/gelezen...Bhutto is dood...
Zelfmoordaanslag in Pakistan: Bhutto overleden.
Ja ik weet het..het moest er ooit van komen ze is al zeker 3 keer op 't nippertje ontsnapt?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja verschikkelijk, maar vanaf het moment dat ze weer voet op vaderlandse bodem gezet had waren er bijna dagelijks aanslagen om haar voorgoed het zwijgen op te leggen
Bizar inderdaad. Het gaat nog wel een poosje duren eer het daar echt een keer rustig wordt vrees ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:41 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie 't gehoord/gelezen...Bhutto is dood...
Zelfmoordaanslag in Pakistan: Bhutto overleden.
Ik ben een heel erge optimist maar ik geloof niet dat het daar nog een keer goed komt..quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Het gaat nog wel een poosje duren eer het daar echt een keer rustig wordt vrees ik.
anders heb ik morgen nog wel een gelijkrichter staanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liesje.
Ja mijn batterijen zijn nog niet op.
en toen ik op de lagere school zat was het er al flink onrustig, want ze is tussentijds wel president van Pakistan geweestquote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben een heel erge optimist maar ik geloof niet dat het daar nog een keer goed komt..
Een wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders heb ik morgen nog wel een gelijkrichter staan
Hoe is het?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liesje.
Ja mijn batterijen zijn nog niet op.
Een ding dat van wisselstroom gelijkstroom maakt. Kunnen we je gewoon op het lichtnet aansluiten als je op raakt.quote:
Ja, wel redelijk eikquote:
ooooooooooh, zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef Alicey het volgende:
Een ding dat van wisselstroom gelijkstroom maakt. Kunnen we je gewoon op het lichtnet aansluiten als je op raakt.
de vrouwelijke oppositieleidster in Pakistan, en tegenstander van Mussharaf bij de aanstaande verkiezingen begin jan 2008. Volgens mij is haar voornaam Benazirquote:
En hoezo is het erg dat ze dood is dat het hier gemeld wordt?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de vrouwelijke oppositieleidster in Pakistan, en tegenstander van Mussharaf bij de aanstaande verkiezingen begin jan 2008. Volgens mij is haar voornaam Benazir
ze is gedood bij een "zelfmoord" aanslagquote:Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoezo is het erg dat ze dood is dat het hier gemeld wordt?
Ook wel goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk eik.
Met jou?
Ja, da's toch veel makkelijker?quote:ooooooooooh, zeg dat dan gewoon.
Blauw bloed vrees ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
Trouwens blauw staat je toch beter dan zwart hoor.
Mogelijk komt het ook doordat er na een lange tijd weer een beetje democratie lijkt te ontstaan daar en dat nu weer verruineerd is..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Okee...
Ahh! Ja, dan is het kut, vooral in pakistan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mogelijk komt het ook doordat er na een lange tijd weer een beetje democratie lijkt te ontstaan daar en dat nu weer verruineerd is..
WFL weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh! Ja, dan is het kut, vooral in pakistan.
waarvan ben je nu een modje?
Goed om te horenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook wel goed.Lekker jaartje gehad en hopelijk een goed jaar in het vooruitzicht.
pottentopic he..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
Auto's...
Ik ook! Ik ook!quote:
De mijne heeft pas een grote beurt gehadquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijne ligt wel in puin atm, moet nog naar de fietsenmakert ermee.
Ja, sorry ik heb echt totaal niets met auto'squote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef maedel het volgende:
Maar meiden, hoe een vreugd!
Nou, truste he
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, sorry ik heb echt totaal niets met auto's![]()
.
Ik kan nog geen bmw van een volkswagen onderscheiden
Wie hoe waarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
... Ik probeer er een paar uit het H-topic weg te pesten... wie komt me helpen...
hm als ik moest kiezen zou ik toch voor die audi gaan, is zeker zo mooi bakbeest en toch net minder "proleterig"quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef maedel het volgende:
ik heb weer de klusvrouw uitgehangen.![]()
[patser alert]
Morgen kijken voor een dikke bmw.Ik wilde eerst een audi, maar nu een bmw
![]()
Toch typisch dat een autoverkoopmeneer je niet serieus neemt als je als twee vrouwen een audi a8 wilt komen kopen. Ja, dan niet he..
Ze waren met drieën....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef NanKing het volgende:
Ja ik zag 't.
Paultjuh moet je gewoon negeren
bij deze verleen ik u vanaf heden toestemming om ze de volgende keer gewoon het topic uit te slaanquote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze waren met drieën....
Ik kan dat zo slecht velen... dat gekut in zo'n topic.. excusez le mot..
die wilde ik eerst ook. Maar die Audi is toch wel echt een enorme sloep, en ook best veel duurder.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hm als ik moest kiezen zou ik toch voor die audi gaan, is zeker zo mooi bakbeest en toch net minder "proleterig"
en de Bak Met Wielen is uit de 5 serie ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:08 schreef maedel het volgende:
[..]
die wilde ik eerst ook. Maar die Audi is toch wel echt een enorme sloep, en ook best veel duurder.
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de Bak Met Wielen is uit de 5 serie ?
ja sorry hij is niet bijster origineelquote:
O!quote:
en petje op, en met de elleboog uit het raam gaan hangenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Maedel moet nu vrouwen na gaan fluiten enzo
En asociaal hardrijden (dat doen die lui die hier in hun BMW naar de koffieshop gaan...)
Die is toch wel heul groot hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gratuulieruh![]()
![]()
en die a8 dat wordt dan gewoon de volgende
Neuh, ik kan hem pas volgende week ophalenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
zou ze hem vanaaf al op koopavond komen showen ?
zal wel gay zijn als ik zeg dat ik liever zelf blijf roeren ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Die is toch wel heul groot hoor.
Maar deze was met iets meer opties enzo.
En wow, een automaat, dat rijdt echt zaaaaalig. Wist ik veel
slikt een opmerking over blaszen op de autobahn snel inquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Neuh, ik kan hem pas volgende week ophalen
En dan maak ik eerst effe een omweg via de Autobahn
Parkeersensoren voor en achterquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Stroekie het volgende:
en ja ik weet natuurlijk niet hoe het met parkeren is bij Maedel en mevr Maedel
nou die parkeergarage had ik dus nog nooit van binnen gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Parkeersensoren voor en achter![]()
Ik ben echt een ramp met parkeren. Maar dat zou ik in een Peugeotje ook hebben denk ik
Foeiquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slikt een opmerking over blaszen op de autobahn snel in
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foei
Maedel, deden ze bij de B<W garage wel normaal?
Vind het zo stom...quote:
Ik wou een dikke Audi kopen (A8), maar die loser in de winkel dacht dat ik geen geld had ofzo, of geen verstand van auto's. Dat gebeurt nog al eens als je als vrouw een auto gaat kopen. Ik kan er boeken over vol schrijvenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er dan gebeurd?
preciesquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Há. -1 klant.
Ga er maar vanuit dat ie iets duurder/dikker is dan een Fiat Pandaquote:Waarschijnlijk weet je meer van scheurblikken af dan ik.
Feli maedelquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:34 schreef maedel het volgende:
euj! was jij naar Friso?
Ik had vannacht gedroomd dat ik niet meer op je (Dreamer) voornaam kon komen.
En het was heel dringend nodig, want ik belde jou op je werk.
Ja, toen ik wakker was en jouw post las wist ik het welquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
Maar je weet mijn naam nog wel?Want op mijn werk kennen ze me niet als Dreamer hoor
hoe dan ook... ik ben vereerd dat je over me droomtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, toen ik wakker was en jouw post las wist ik het wel
Maar vannacht dus niet.
ja, geen idee, het had wel met je werk te maken, maar ik heb echt geen idee wat ik nou moestquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe dan ook... ik ben vereerd dat je over me droomt
Wat was er vannacht zo dringend dan ei'k?
geeft Dr34m3r een pluim, want die heb je wel verdientquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb het gered
En ben zelfs nog iets verder gegaan.. tot aan de brievenbus !
*trots is*
Ik ben er ook geen fan van hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef DR34M3R het volgende:
serieus.. ik vind sterretjes al eng..
ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef DR34M3R het volgende:
serieus.. ik vind sterretjes al eng..
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Lukt het een beetje met het schilderwerk maedel?
tegen de tijd dat je klaar bent is het eerste schilderwerk alweer zo oud dat je daar weer opnieuw kunt beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben weer lekker op dreef.
Het moet voor de buitenwereld wel lijken of er nooit een eind aan komt. En dat is ook zo
Ik voel me dan altijd net zo'n kat die de hele oudejaarsavond bang onder de tafel kruiptquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
van die groepen opgeschoten jongens die rotjes overal heensmijten... *huiver*
DE zoon van een vriendin van mijn moeder kreeg een keer een rotje in de capuchon van zijn jas... Echt doodeng dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd net zo'n kat die de hele oudejaarsavond bang onder de tafel kruipt. Niet dat ik dat doe, hoor.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je klaar bent is het eerste schilderwerk alweer zo oud dat je daar weer opnieuw kunt beginnen
nog enger.. diezelfde groepen jongeren die denken dat ze niet met rotjes moeten gooien, maar vuurpijlen ipv omhoog ergens anders heen moeten richten..quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, siervuurwerk is mooi, maar van die groepen opgeschoten jongens die rotjes overal heensmijten... *huiver*
nee.. dat houd ik liever voor mezelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef NanKing het volgende:
Niemand wat leuks te vertellen?
Geen schilderwerk vandaag?quote:
Neuh, gisteren iets te enthousiast bezig geweest, dus nu gewoon helemaal moe...quote:
Eigenlijk moet je dan juist iets gaan doen, dan kom je er wel doorheen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Neuh, gisteren iets te enthousiast bezig geweest, dus nu gewoon helemaal moe...
Nou ja, we hadden ons een bankhangdag beloofd. Tenslotte hebben we vakantie hequote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan juist iets gaan doen, dan kom je er wel doorheen.
Same herequote:zegt degene die om kwart voor zes nog steeds in pyjama rondhangt..
Nou... die lust ik ook wel eentje, goed planquote:
wat heb je opgeruimd? Ben je weer aan het sneeuwschuiven geweest?quote:
vind hem hartstikke mooi.. weet alleen nog steeds niet of ik hem wel laat staan... het voelt niet helemaal als mezelf met deze avatar. Tuurlijk.. ik ben die andere ook al een jaar gewend.. ff een paar dagen afkijken.quote:Op zondag 30 december 2007 19:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Prettige avatar trouwens, waar is dat van?
Nee. familie kies je niet, je vrienden wel. Als je zoiets over je vrienden zou zeggen, zou ik je harteloos genoemd hebben. Maar ik zou wel gaan woensdag als ik jou was.quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn oma is overleden, vrijdag om 5 uur.
Ik kende haar eigenlijk niet echt, vond haar ook niet aardig (was zo iemand die je altijd een schuldgevoel wilde aanpraten) ik had haar ook al drie jaar niet gezien ofzo.
Dus ik vind het niet echt erg ofzo (beetje lullig, maar zo is het wel)
Alleen moet ik nu uit goed fatsoen wel naar de begrafenis woensdag... Ik zou liever gaan werken.
Ben ik nu een harteloos kreng?
Je hebt recht op je eigen gevoelens. Daar hoef je je niet lullig over te voelen. En als je het tov je vader wilt doen, is daar toch niets mis mee? Je kunt ook naar iemands begrafenis gaan om een nabestaande te steunen hoor, het hoeft niet per sé zo te zijn dat je daar voor jezelf heen gaat.quote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag haar nooit..
Mijn vader weet wel dat ik haar niet echt mocht, ik zou het lullig vinden tov hem als ik niet zou gaan, omdat ik weet dat hij het me kwalijk zou nemen.
Ik vind het al lullig dat ik er zo over denk eigenlijk.
Dan zit er maar 1 ding op, en dat is dat ik vanmiddag dus de bus de andere kant uit neem en eerst zelf kom keuren of ik het met bovenstaande bewering eens kan zijnquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef DR34M3R het volgende:Die ga ik zo zelf bakken
en sorry.. dan zijn ze toch echt het lekkerst, dus deze sla ik af als je het niet erg vind
wij hebben woensdag het traditionele nieuwjaarsontbijd in de kantime, en als het goed is komen de mensen van de kantine straks ook nog met oliebollen rondquote:Op maandag 31 december 2007 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. AD komt bij mij nooit keuren...het zou het gemiddelde flink omhoogschroeven. Morgen doe ik het nog eens dunnetjes over, voor oliebollen op het werk woensdag
Jij verwacht vast slechtere tijden ?quote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef maedel het volgende:
Ik ben net bij de bakker een beetje doorgeslagen geloof ik.
10 oliebollen (ik dacht 6, maar zei 10), appelflappen en nonnevotten.
![]()
En dat voor 2 vrouw![]()
Overigens, die AD test moet je niet te serieus nemen hoor. Mijn familie zit in de bakkerswereld, en wij zien daar wat vreemde dingen.
Oliebollen van dezelfde bakker die in 3 filialen (met andere naam er op) getest zijn en dan op verschillende plaatsen staan. Exact dezelfde bollen dus he...
Ik ben zo iemand die altijd bang is dat het te weinig is.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij verwacht vast slechtere tijden ?
Herken dat ook iets te veel bij mezelfquote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die altijd bang is dat het te weinig is.
Nee, maar soms denk ik dan "nu hadden we ook iets bruisends met vrienden kunnen doen".quote:Op maandag 31 december 2007 15:19 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en als je er zelf voor kiest, is het toch niet sneu...
Ja, ik vind dat ook fijn hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit de hele middag/avond/nacht met familie opgescheept die hier gisteren ook al was en morgen op de nieuwjaarsreceptie ook weer.
Oud en nieuw met z'n tweetjes lijkt me best fijn, lekker rustig, filmpje, drankje.
strakke bak Maedelquote:Op maandag 31 december 2007 17:37 schreef maedel het volgende:
Maar, woensdag mijn nieuwe speeltje ophalen!![]()
[ afbeelding ]
*stopt pak Koopmans mix in envelop.quote:
Help me er maar aan herinneren dat ik ze bak voor je, de volgende keer dat je in de buurt bent, ok?quote:
hahahaha... al? Ik zit op 11quote:
neuh... ik ben een giga-oliebollenfan.. Voor mij ook geen oudjaar zonder hoorquote:Op maandag 31 december 2007 19:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG.
Dan zou ik echt kotsend over 't toilet hangen.
Ik vind ze ook wel erg lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh... ik ben een giga-oliebollenfan.. Voor mij ook geen oudjaar zonder hoor
Heb er hier nog ca 25 op de schaal liggen.. het is maar goed dat er misschien nog visite komt vandaag..
quote:Op maandag 31 december 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel gaan proberen om het zelf te doen, maar pannenkoeken mislukken hier ook al vanwege geen goed meel of zo...
ZIjn die pakken koopmans het hele jaar door verkrijgbaar?
Oh ja, Maedel, blijf eens uit mijn dromen
Dan ga ik in april eens kijken. En een frituurpan kopenquote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]volgens mij staan ze altijd in het schap bij de cakemeel e.d.
Was ik er met mijn stoere patserbak?quote:Op maandag 31 december 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Maedel, blijf eens uit mijn dromen
voordat het nieuwe jaar ook bij jullie is aangebroken moet toch wel lukken ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:17 schreef wonderer het volgende:
Denk je dat we dit topic nog volkrijgen voor het nieuwe jaar?
Slaapmutsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef maedel het volgende:
regelen jullie dat dan effe?
Ik ga naar bed
slaap lekker, en maar alvast dromen over een goed 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef maedel het volgende:
regelen jullie dat dan effe?
Ik ga naar bed
KPN heeft zeker weer een uur lang het netwerk gratis beschikbaar gesteld ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Oh, en net kon ik wel bellen maar toen kreeg ik het antwoordapparaat
Geen idee, maar noch ik noch mijn ouders hebben KPN dus hoe het precies zit, weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KPN heeft zeker weer een uur lang het netwerk gratis beschikbaar gesteld ?
elk jaar is het mobiele netwerk de eerste uren van slagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, maar noch ik noch mijn ouders hebben KPN dus hoe het precies zit, weet ik ook niet.
Ik weet zelfs niet eens zeker of ik mijn ouders wel had, het klonk nogal raar
ik neem de gok dat je Taco's gaat makenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even koken.
Nope, pastabakequote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem de gok dat je Taco's gaat maken
daar had je het hier al eens eerder over gehad, is toch pasta die je in de oven klaarmaakt in plaats van te koken ?quote:
insgelijks voor jouw en dat je scheepje in kalmer vaarwater mag varenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:09 schreef DR34M3R het volgende:
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst![]()
Dat het een jaar mag worden waarin de mooiste dromen uitkomen
ik vind het bestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DR34M3R het volgende:
Dank je stroek
Zullen we nog ff vlug de laatste 7 posts erin gooien hier? Zodat we ook meteen met een nieuw topic kunnen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |