Die is toch wel heul groot hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gratuulieruh![]()
![]()
en die a8 dat wordt dan gewoon de volgende
Neuh, ik kan hem pas volgende week ophalenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
zou ze hem vanaaf al op koopavond komen showen ?
zal wel gay zijn als ik zeg dat ik liever zelf blijf roeren ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Die is toch wel heul groot hoor.
Maar deze was met iets meer opties enzo.
En wow, een automaat, dat rijdt echt zaaaaalig. Wist ik veel
slikt een opmerking over blaszen op de autobahn snel inquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Neuh, ik kan hem pas volgende week ophalen
En dan maak ik eerst effe een omweg via de Autobahn
Parkeersensoren voor en achterquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Stroekie het volgende:
en ja ik weet natuurlijk niet hoe het met parkeren is bij Maedel en mevr Maedel
nou die parkeergarage had ik dus nog nooit van binnen gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Parkeersensoren voor en achter![]()
Ik ben echt een ramp met parkeren. Maar dat zou ik in een Peugeotje ook hebben denk ik
Foeiquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slikt een opmerking over blaszen op de autobahn snel in
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foei
Maedel, deden ze bij de B<W garage wel normaal?
Vind het zo stom...quote:
Ik wou een dikke Audi kopen (A8), maar die loser in de winkel dacht dat ik geen geld had ofzo, of geen verstand van auto's. Dat gebeurt nog al eens als je als vrouw een auto gaat kopen. Ik kan er boeken over vol schrijvenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er dan gebeurd?
preciesquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Há. -1 klant.
Ga er maar vanuit dat ie iets duurder/dikker is dan een Fiat Pandaquote:Waarschijnlijk weet je meer van scheurblikken af dan ik.
Feli maedelquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:34 schreef maedel het volgende:
euj! was jij naar Friso?
Ik had vannacht gedroomd dat ik niet meer op je (Dreamer) voornaam kon komen.
En het was heel dringend nodig, want ik belde jou op je werk.
Ja, toen ik wakker was en jouw post las wist ik het welquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:57 schreef DR34M3R het volgende:
Maar je weet mijn naam nog wel?Want op mijn werk kennen ze me niet als Dreamer hoor
hoe dan ook... ik ben vereerd dat je over me droomtquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, toen ik wakker was en jouw post las wist ik het wel
Maar vannacht dus niet.
ja, geen idee, het had wel met je werk te maken, maar ik heb echt geen idee wat ik nou moestquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe dan ook... ik ben vereerd dat je over me droomt
Wat was er vannacht zo dringend dan ei'k?
geeft Dr34m3r een pluim, want die heb je wel verdientquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb het gered
En ben zelfs nog iets verder gegaan.. tot aan de brievenbus !
*trots is*
Ik ben er ook geen fan van hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef DR34M3R het volgende:
serieus.. ik vind sterretjes al eng..
ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:20 schreef DR34M3R het volgende:
serieus.. ik vind sterretjes al eng..
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:34 schreef DR34M3R het volgende:
Lukt het een beetje met het schilderwerk maedel?
tegen de tijd dat je klaar bent is het eerste schilderwerk alweer zo oud dat je daar weer opnieuw kunt beginnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben weer lekker op dreef.
Het moet voor de buitenwereld wel lijken of er nooit een eind aan komt. En dat is ook zo
Ik voel me dan altijd net zo'n kat die de hele oudejaarsavond bang onder de tafel kruiptquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
van die groepen opgeschoten jongens die rotjes overal heensmijten... *huiver*
DE zoon van een vriendin van mijn moeder kreeg een keer een rotje in de capuchon van zijn jas... Echt doodeng dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd net zo'n kat die de hele oudejaarsavond bang onder de tafel kruipt. Niet dat ik dat doe, hoor.
Ja preciesquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je klaar bent is het eerste schilderwerk alweer zo oud dat je daar weer opnieuw kunt beginnen
nog enger.. diezelfde groepen jongeren die denken dat ze niet met rotjes moeten gooien, maar vuurpijlen ipv omhoog ergens anders heen moeten richten..quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, siervuurwerk is mooi, maar van die groepen opgeschoten jongens die rotjes overal heensmijten... *huiver*
nee.. dat houd ik liever voor mezelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef NanKing het volgende:
Niemand wat leuks te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |