ze is gedood bij een "zelfmoord" aanslagquote:Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoezo is het erg dat ze dood is dat het hier gemeld wordt?
Ook wel goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk eik.
Met jou?
Ja, da's toch veel makkelijker?quote:ooooooooooh, zeg dat dan gewoon.
Blauw bloed vrees ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
Trouwens blauw staat je toch beter dan zwart hoor.
Mogelijk komt het ook doordat er na een lange tijd weer een beetje democratie lijkt te ontstaan daar en dat nu weer verruineerd is..quote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Okee...
Ahh! Ja, dan is het kut, vooral in pakistan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mogelijk komt het ook doordat er na een lange tijd weer een beetje democratie lijkt te ontstaan daar en dat nu weer verruineerd is..
WFL weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh! Ja, dan is het kut, vooral in pakistan.
waarvan ben je nu een modje?
Goed om te horenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook wel goed.Lekker jaartje gehad en hopelijk een goed jaar in het vooruitzicht.
pottentopic he..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
Auto's...
Ik ook! Ik ook!quote:
De mijne heeft pas een grote beurt gehadquote:Op donderdag 27 december 2007 22:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijne ligt wel in puin atm, moet nog naar de fietsenmakert ermee.
Ja, sorry ik heb echt totaal niets met auto'squote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef maedel het volgende:
Maar meiden, hoe een vreugd!
Nou, truste he
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, sorry ik heb echt totaal niets met auto's![]()
.
Ik kan nog geen bmw van een volkswagen onderscheiden
Wie hoe waarquote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
... Ik probeer er een paar uit het H-topic weg te pesten... wie komt me helpen...
hm als ik moest kiezen zou ik toch voor die audi gaan, is zeker zo mooi bakbeest en toch net minder "proleterig"quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef maedel het volgende:
ik heb weer de klusvrouw uitgehangen.![]()
[patser alert]
Morgen kijken voor een dikke bmw.Ik wilde eerst een audi, maar nu een bmw
![]()
Toch typisch dat een autoverkoopmeneer je niet serieus neemt als je als twee vrouwen een audi a8 wilt komen kopen. Ja, dan niet he..
Ze waren met drieën....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef NanKing het volgende:
Ja ik zag 't.
Paultjuh moet je gewoon negeren
bij deze verleen ik u vanaf heden toestemming om ze de volgende keer gewoon het topic uit te slaanquote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze waren met drieën....
Ik kan dat zo slecht velen... dat gekut in zo'n topic.. excusez le mot..
die wilde ik eerst ook. Maar die Audi is toch wel echt een enorme sloep, en ook best veel duurder.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hm als ik moest kiezen zou ik toch voor die audi gaan, is zeker zo mooi bakbeest en toch net minder "proleterig"
en de Bak Met Wielen is uit de 5 serie ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:08 schreef maedel het volgende:
[..]
die wilde ik eerst ook. Maar die Audi is toch wel echt een enorme sloep, en ook best veel duurder.
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de Bak Met Wielen is uit de 5 serie ?
ja sorry hij is niet bijster origineelquote:
O!quote:
en petje op, en met de elleboog uit het raam gaan hangenquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Maedel moet nu vrouwen na gaan fluiten enzo
En asociaal hardrijden (dat doen die lui die hier in hun BMW naar de koffieshop gaan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |