sneeuwquote:Op woensdag 26 december 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Jammer alleen dat er weinig gepost wordt verder
Ik zag net op het nieuws dat we morgen weer een sneeuwstorm krijgen...
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:14 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie.. Hoe is het je eigenlijk onder eerdere sneeuwstormen vergaan?
Dat geloof ik.. Sneeuw lijkt me best aardig wat wegen als het op een hoop ligt.. Brrr, ben wel blij dat we dat hier niet hebben wat dat betreft. Kou, en dan nog zwaar werk ook..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.
Dan heb je iig je dagelijkse training weer gehadquote:Op woensdag 26 december 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed wel. Het was steeds in het weekend dus Brad had ook nergens last van. Het enige kutte was het sneeuwschuiven elke keer, da's best zwaar werk.
Je wordt er wel warm van...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat geloof ik.. Sneeuw lijkt me best aardig wat wegen als het op een hoop ligt.. Brrr, ben wel blij dat we dat hier niet hebben wat dat betreft. Kou, en dan nog zwaar werk ook..
En daarna vast een week spierpijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt er wel warm van...Of eerder bloedheet en zweterig.
Ja, dat ookquote:Op woensdag 26 december 2007 23:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
En daarna vast een week spierpijn.
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Maar goed, het levert wel mooie foto's op
ja een soort van zacht lila, al wordt mijn blik naar buiten hier natuurlijk wat gekleurd door de getinte ramen in het kantoorgebouwquote:Op donderdag 27 december 2007 08:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag is de crematie van mijn oma. Ik hoop dat het een mooie dienst wordt en dat het wat afsluiting met zich meebrengt.
En ik weet niet of anderen in mijn omgeving het ook hebben, maar buiten is de lucht rozig gekleurd. Heel apart. (Doet me een beetje aan mijn oma denkn, die ook wel van de zalm/roze/pasteltinten hield
.
Ja, jij bent toch ook een LesHag?quote:
Soms is een Nederlands klimaat zo slecht nog niet..quote:
Ik heb wel wat foto's uit Canada gezien, erg mooi met die dikke sneeuw idd.quote:Maar goed, het levert wel mooie foto's op
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw wordenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Au.
Dankjewelquote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw worden
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft Fille des fleurs een kusje tegen het blauw worden
Klinkt best ranzig eikquote:Op donderdag 27 december 2007 16:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ergens tussen de Jingle Bells en de spruitjes.
ja verschikkelijk, maar vanaf het moment dat ze weer voet op vaderlandse bodem gezet had waren er bijna dagelijks aanslagen om haar voorgoed het zwijgen op te leggenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:41 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie 't gehoord/gelezen...Bhutto is dood...
Zelfmoordaanslag in Pakistan: Bhutto overleden.
Ja ik weet het..het moest er ooit van komen ze is al zeker 3 keer op 't nippertje ontsnapt?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja verschikkelijk, maar vanaf het moment dat ze weer voet op vaderlandse bodem gezet had waren er bijna dagelijks aanslagen om haar voorgoed het zwijgen op te leggen
Bizar inderdaad. Het gaat nog wel een poosje duren eer het daar echt een keer rustig wordt vrees ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:41 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie 't gehoord/gelezen...Bhutto is dood...
Zelfmoordaanslag in Pakistan: Bhutto overleden.
Ik ben een heel erge optimist maar ik geloof niet dat het daar nog een keer goed komt..quote:Op donderdag 27 december 2007 16:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bizar inderdaad. Het gaat nog wel een poosje duren eer het daar echt een keer rustig wordt vrees ik.
anders heb ik morgen nog wel een gelijkrichter staanquote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liesje.
Ja mijn batterijen zijn nog niet op.
en toen ik op de lagere school zat was het er al flink onrustig, want ze is tussentijds wel president van Pakistan geweestquote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben een heel erge optimist maar ik geloof niet dat het daar nog een keer goed komt..
Een wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders heb ik morgen nog wel een gelijkrichter staan
Hoe is het?quote:Op donderdag 27 december 2007 16:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liesje.
Ja mijn batterijen zijn nog niet op.
Een ding dat van wisselstroom gelijkstroom maakt. Kunnen we je gewoon op het lichtnet aansluiten als je op raakt.quote:
Ja, wel redelijk eikquote:
ooooooooooh, zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 27 december 2007 16:57 schreef Alicey het volgende:
Een ding dat van wisselstroom gelijkstroom maakt. Kunnen we je gewoon op het lichtnet aansluiten als je op raakt.
de vrouwelijke oppositieleidster in Pakistan, en tegenstander van Mussharaf bij de aanstaande verkiezingen begin jan 2008. Volgens mij is haar voornaam Benazirquote:
En hoezo is het erg dat ze dood is dat het hier gemeld wordt?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de vrouwelijke oppositieleidster in Pakistan, en tegenstander van Mussharaf bij de aanstaande verkiezingen begin jan 2008. Volgens mij is haar voornaam Benazir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |