Geen schilderwerk vandaag?quote:
Neuh, gisteren iets te enthousiast bezig geweest, dus nu gewoon helemaal moe...quote:
Eigenlijk moet je dan juist iets gaan doen, dan kom je er wel doorheen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Neuh, gisteren iets te enthousiast bezig geweest, dus nu gewoon helemaal moe...
Nou ja, we hadden ons een bankhangdag beloofd. Tenslotte hebben we vakantie hequote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan juist iets gaan doen, dan kom je er wel doorheen.
Same herequote:zegt degene die om kwart voor zes nog steeds in pyjama rondhangt..
Nou... die lust ik ook wel eentje, goed planquote:
wat heb je opgeruimd? Ben je weer aan het sneeuwschuiven geweest?quote:
vind hem hartstikke mooi.. weet alleen nog steeds niet of ik hem wel laat staan... het voelt niet helemaal als mezelf met deze avatar. Tuurlijk.. ik ben die andere ook al een jaar gewend.. ff een paar dagen afkijken.quote:Op zondag 30 december 2007 19:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Prettige avatar trouwens, waar is dat van?
Nee. familie kies je niet, je vrienden wel. Als je zoiets over je vrienden zou zeggen, zou ik je harteloos genoemd hebben. Maar ik zou wel gaan woensdag als ik jou was.quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn oma is overleden, vrijdag om 5 uur.
Ik kende haar eigenlijk niet echt, vond haar ook niet aardig (was zo iemand die je altijd een schuldgevoel wilde aanpraten) ik had haar ook al drie jaar niet gezien ofzo.
Dus ik vind het niet echt erg ofzo (beetje lullig, maar zo is het wel)
Alleen moet ik nu uit goed fatsoen wel naar de begrafenis woensdag... Ik zou liever gaan werken.
Ben ik nu een harteloos kreng?
Je hebt recht op je eigen gevoelens. Daar hoef je je niet lullig over te voelen. En als je het tov je vader wilt doen, is daar toch niets mis mee? Je kunt ook naar iemands begrafenis gaan om een nabestaande te steunen hoor, het hoeft niet per sé zo te zijn dat je daar voor jezelf heen gaat.quote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag haar nooit..
Mijn vader weet wel dat ik haar niet echt mocht, ik zou het lullig vinden tov hem als ik niet zou gaan, omdat ik weet dat hij het me kwalijk zou nemen.
Ik vind het al lullig dat ik er zo over denk eigenlijk.
Dan zit er maar 1 ding op, en dat is dat ik vanmiddag dus de bus de andere kant uit neem en eerst zelf kom keuren of ik het met bovenstaande bewering eens kan zijnquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef DR34M3R het volgende:Die ga ik zo zelf bakken
en sorry.. dan zijn ze toch echt het lekkerst, dus deze sla ik af als je het niet erg vind
wij hebben woensdag het traditionele nieuwjaarsontbijd in de kantime, en als het goed is komen de mensen van de kantine straks ook nog met oliebollen rondquote:Op maandag 31 december 2007 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja.. AD komt bij mij nooit keuren...het zou het gemiddelde flink omhoogschroeven. Morgen doe ik het nog eens dunnetjes over, voor oliebollen op het werk woensdag
Jij verwacht vast slechtere tijden ?quote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef maedel het volgende:
Ik ben net bij de bakker een beetje doorgeslagen geloof ik.
10 oliebollen (ik dacht 6, maar zei 10), appelflappen en nonnevotten.
![]()
En dat voor 2 vrouw![]()
Overigens, die AD test moet je niet te serieus nemen hoor. Mijn familie zit in de bakkerswereld, en wij zien daar wat vreemde dingen.
Oliebollen van dezelfde bakker die in 3 filialen (met andere naam er op) getest zijn en dan op verschillende plaatsen staan. Exact dezelfde bollen dus he...
Ik ben zo iemand die altijd bang is dat het te weinig is.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij verwacht vast slechtere tijden ?
Herken dat ook iets te veel bij mezelfquote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die altijd bang is dat het te weinig is.
Nee, maar soms denk ik dan "nu hadden we ook iets bruisends met vrienden kunnen doen".quote:Op maandag 31 december 2007 15:19 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en als je er zelf voor kiest, is het toch niet sneu...
Ja, ik vind dat ook fijn hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit de hele middag/avond/nacht met familie opgescheept die hier gisteren ook al was en morgen op de nieuwjaarsreceptie ook weer.
Oud en nieuw met z'n tweetjes lijkt me best fijn, lekker rustig, filmpje, drankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |