strakke bak Maedelquote:Op maandag 31 december 2007 17:37 schreef maedel het volgende:
Maar, woensdag mijn nieuwe speeltje ophalen!![]()
[ afbeelding ]
*stopt pak Koopmans mix in envelop.quote:
Help me er maar aan herinneren dat ik ze bak voor je, de volgende keer dat je in de buurt bent, ok?quote:
hahahaha... al? Ik zit op 11quote:
neuh... ik ben een giga-oliebollenfan.. Voor mij ook geen oudjaar zonder hoorquote:Op maandag 31 december 2007 19:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMG.
Dan zou ik echt kotsend over 't toilet hangen.
Ik vind ze ook wel erg lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
neuh... ik ben een giga-oliebollenfan.. Voor mij ook geen oudjaar zonder hoor
Heb er hier nog ca 25 op de schaal liggen.. het is maar goed dat er misschien nog visite komt vandaag..
quote:Op maandag 31 december 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel gaan proberen om het zelf te doen, maar pannenkoeken mislukken hier ook al vanwege geen goed meel of zo...
ZIjn die pakken koopmans het hele jaar door verkrijgbaar?
Oh ja, Maedel, blijf eens uit mijn dromen
Dan ga ik in april eens kijken. En een frituurpan kopenquote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]volgens mij staan ze altijd in het schap bij de cakemeel e.d.
Was ik er met mijn stoere patserbak?quote:Op maandag 31 december 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Maedel, blijf eens uit mijn dromen
voordat het nieuwe jaar ook bij jullie is aangebroken moet toch wel lukken ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:17 schreef wonderer het volgende:
Denk je dat we dit topic nog volkrijgen voor het nieuwe jaar?
Slaapmutsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef maedel het volgende:
regelen jullie dat dan effe?
Ik ga naar bed
slaap lekker, en maar alvast dromen over een goed 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef maedel het volgende:
regelen jullie dat dan effe?
Ik ga naar bed
KPN heeft zeker weer een uur lang het netwerk gratis beschikbaar gesteld ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:26 schreef wonderer het volgende:
Oh, en net kon ik wel bellen maar toen kreeg ik het antwoordapparaat
Geen idee, maar noch ik noch mijn ouders hebben KPN dus hoe het precies zit, weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
KPN heeft zeker weer een uur lang het netwerk gratis beschikbaar gesteld ?
elk jaar is het mobiele netwerk de eerste uren van slagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, maar noch ik noch mijn ouders hebben KPN dus hoe het precies zit, weet ik ook niet.
Ik weet zelfs niet eens zeker of ik mijn ouders wel had, het klonk nogal raar
ik neem de gok dat je Taco's gaat makenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even koken.
Nope, pastabakequote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem de gok dat je Taco's gaat maken
daar had je het hier al eens eerder over gehad, is toch pasta die je in de oven klaarmaakt in plaats van te koken ?quote:
insgelijks voor jouw en dat je scheepje in kalmer vaarwater mag varenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:09 schreef DR34M3R het volgende:
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst![]()
Dat het een jaar mag worden waarin de mooiste dromen uitkomen
ik vind het bestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:45 schreef DR34M3R het volgende:
Dank je stroek
Zullen we nog ff vlug de laatste 7 posts erin gooien hier? Zodat we ook meteen met een nieuw topic kunnen beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |