En ik begrijp ook wel dat ie nog niet geboren wilde worden daardoor... maar nou kan het hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef nanalune het volgende:
Het arme schaap vanaf het ziekenhuis zo de auto in ..ik móest natuurlijk wel wat halen dat begrijpen jullie wel..![]()
Wat zij zegt idd! Er zijn nog 2 wachtenden voor me!quote:
Vandaar dus kousen.. gewoon een panty zonder bovenstukquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:08 schreef Popples het volgende:
ja lotje en nanalune en BE dit is jullie deeltje![]()
ET ik vind pantys ook niks aan maar voor kerst toch wel zo netjes.
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Lois!
Die komma was zeker speciaal voor mij of niet?![]()
![]()
enlighten!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef Mibos het volgende:
Vampwilt u geen bommen meer laten vallen zo op de vrijdagavond???
de yogajuf heeft ons op het hart gedrukt dat dat juist erg interessant is... tijdens het poepen 'voelen'hoe je perst en dan het liefst oefenen op het persen TIJDENS een inademing in plaats van persen TUSSEN een in - en uitademing in...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Solly.....
Maaruh....
over "bommen" laten vallen gesproken....
Ik durf echt niet uhm.... mee te persen als ik op de wc zit.....
Da voelt dan toch opeens heul engig....
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Wat? WAT? Help me! Ik ben niet thuis in dit soort zaken. Is BE aan het bevallen? * Water kookt * Weet niet waarom, maar dat doen ze altijd in films. HELP ME! Wat is er gaande? Niet zo cryptisch damesJullie kennen BE, gaf ze net een hint? Mijn god, o jee, o jee! * Zenuwachtig rondjes rent * Moet er niet iemand naartoe?
![]()
Stinkie, je moet water koken! WATER KOKEN, wat ik je brom! O lieve hemel, lieve hemel, wat een toestanden!!
* flauwvalt
Ghehehe.... Tijdens de vorige bevalling zat ik op de wc (zat makkelijk EN ik moest iets kwijt...)quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef nanalune het volgende:
[..]
de yogajuf heeft ons op het hart gedrukt dat dat juist erg interessant is... tijdens het poepen 'voelen'hoe je perst en dan het liefst oefenen op het persen TIJDENS een inademing in plaats van persen TUSSEN een in - en uitademing in...
Er kan niets gebeuren tijdens de 'toiletgang'verzekerde ze ons..
Zeg rooiequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Wat? WAT? Help me! Ik ben niet thuis in dit soort zaken. Is BE aan het bevallen? * Water kookt * Weet niet waarom, maar dat doen ze altijd in films. HELP ME! Wat is er gaande? Niet zo cryptisch damesJullie kennen BE, gaf ze net een hint? Mijn god, o jee, o jee! * Zenuwachtig rondjes rent * Moet er niet iemand naartoe?
![]()
Stinkie, je moet water koken! WATER KOKEN, wat ik je brom! O lieve hemel, lieve hemel, wat een toestanden!!
* flauwvalt
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef Syrena het volgende:
Oke, nu probeer ik even te proefpersen op een inademing en nu doet er iets *auw* in mijn darm
En NEE, ik ben niet zwanger of met de pil gestopt of actief onder een kloon
Een oliebol?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zeg rooie![]()
Er is vandaag net geprobeerd alles een beetje rustig te houden![]()
BE krijgt een oliebol en dan zijn we zeker 2 topics verder
Dat zeggen ze maar.... anders raak jij helemáál in paniek....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een oliebol?
Ze had mij een keer gezegd dat ze een kind kreeg
Dan ga ik dat dus niet doenquote:
Ach, dit is waarschijnlijk de manier zoals een gevorderde yogamenspersoon zou persen. Ik denk dat de praktijk toch wel anders is. Met mijn eerste kindje was het ook gewoon voor volk en vaderland adem happen en duwen maar. Niks rustig op een inademing. Maar ja als ik het onthoud zal ik het dit keer proberenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef Syrena het volgende:
Ja nog even over dat persen he, op TV (ja meer ervaring heb ik er niet mee) zeggen ze toch altijd zo van "take a deep breath" en dat doen ze dan en dan moeten ze persen. Met ingehouden adem dus.
Ik snap er niks van
Plassen van alle chocomelquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Mibos het volgende:
Ja Leah heeft een punt ze zat hier mee te posten over chocomel en slagroom en van het een op andere moment was ze foetsie totaal niet ala BE´s...
quote:
kind van ze vaderquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Popples het volgende:
lotje die kleine van jou is gewoon eigenwijs![]()
Waarom post je nou!!??!!!??quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rustig aan!
Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!
Echt... ik heb het al gezegd en nog maar eens... nog een week... minstens!
Oh... plagen mag idd! Leuk juist!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Mibos het volgende:
BE we mogen je best nog wel een beetje plagen toch?
MCWquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rustig aan!
Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!
Echt... ik heb het al gezegd en nog maar eens... nog een week... minstens!
Ik was terug bij manlief op de bank gekropen. De Pfaffs kijken.
En nu ga ik zo naar bed, heerlijk Medisch Centrum West afkijken (ik ben al bij aflevering 66!![]()
)
En ik denk dat ik morgen wel weer uit slaap dus voor 11 uur hoeven jullie niet te stressen hoor.Ik vind het wel heel lief en schattig enzo!
Weet je dat ik me dat dus vandaag juist idd zat te bedenken. Nel Terborg, mooie vrouw met prachtige haren idd. Ik heb het nog eens zitten bestuderen, heel mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
MCWmet de mooie verpleegster met de mooie ingevlochte haren, dat wilde ik ook altijd
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef Jelief het volgende:
Jelief tijdens de bevalling "ik geloof dat ik een aambij heb, ik voel wat tussen mijn billen' Pas later vernam ik van Mike dat ik dus gepoept had.
ik schaam de me toen niet, nu met terugwerkende kracht wel...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef nanalune het volgende:
[..]
tis aambei t gaat weer lekker over poep hé?
Toen ik poepte verbaasde ik me nog zo over mijzelf dat ik me niet schaamde. De VK was ook erg lief en stelde me gelijk al gerust. Daarbij, ik werk in de zorg dus ik doe het meestal bij anderen.( afvegen dus)
Zet m op Maneki!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nanalune, ik probeer sky dus ook echt nog wel even te vermijden want dat zou een groot drama worden hoor.
Gisteren op tv ook, ik kan geen babietje zien of ik ga al weer.![]()
Dat mag best, Het is niet altijd leuk dat weten we allemaal (zelfs degenen die nooit zwanger zijn geweest). FF flink balen, met een warme kruik in bed en morgen weer verder zien, gaat het dan nog niet is er altijd weer een morgen,ik hoop alleen voor je dat het vóór het einde van je zwangerschap wel iets beter gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
die is zeerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef dutchie het volgende:
Even meegesleept uit het oude topic:
[..]
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time)
Hmmm, oke, dat is sowieso al twijfelachtig dan. Ik zou morgen iemand bellen die je kan helpen de sloten te veranderen, als je dat tenminste wil. Ik denk dat deze stress wel het laatste is dat je nu nodig hebt. Ik zou overigens wel bellen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef wenneke1 het volgende:
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Randa_v het volgende:
Daar ben ik toch wel van geschrokken. Blij dat ik naar huis mocht, maar ook bang voor een opname (zeker omdat Merlijntje donderdag jarig is). Nu ga ik weer niks doen, liggen en absolute rust houden.
We hadden alleen de verjaardag wat gepland verder niets, gelukkig want ik moet ws de rest van de zwangerschap echt rust nemenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef nebelung het volgende:
[..]
Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!
Ireth ik mag jou welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:00 schreef Ireth het volgende:
@Wenneke: mocht ie idd bij die bloedmooie vrouw zitten... knip al zijn knopen van zijn overhemden en stop ze in een plastic zakje. Als zij schijnbaar zo goed kan naaien mag zij ze er weer aan zetten![]()
(meis, tis een klootzak om je zo te laten zitten!)
Frank?! weet gewoon dat het nog mooier word buiten. En dan pas komt iequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wenneke... wat een ongelofelijke h*fter zeg... een ander woord heb ik er niet voor.
Hopelijk heb je iig wat van hem gehoord nu en kan je een ander plan op gaan stellen. Familie en vrienden bellen om je bij te staan de laatste paar weken enzo.
Ik heb de baby hier net verteld hoe prachtig mooi de wereld buiten is (ik wil foto's maken!) maar helaas... vooralsnog lijkt hij te denken dat dat vast nog wel eens een keer gebeurt.
Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Enige nuance is er ook niet, he, dames. Het kan best zijn dat 'ie de grootste eikel is die er op het westelijk halfrond rondloopt, maar hou even rekening met het feit dat er (zo lees ik althans) iets meer aan de hand is. Los daarvan is een kind krijgen voor een man óók ingrijpend.
Nu is 'ie al veroordeeld zonder dat iemand daadwerkelijk weet wat er nu aan de hand is. (en nee: niet omdat het een vent is, maar gewoon omdat er allerlei scenario's geschetst worden, waar je haar ook niet direct mee helpt....)
Tja, dat zijn we dan niet eens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?
'Ik weet het even niet meer'.
Nou, sorry... maar in mijn ogen ben je dan echt een ongelofelijke ruggegraatloze oetlul.
Dan hou je je bek ook nog maar even tot dat kind er goed en wel een paar maanden is ofzoiets. Ik vind dat echt niet kunnen, ingrijpend of niet, je laat niet je vriendin in die laatste paar weken voor de bevalling even bungelen.
En je kan het al helemaal niet maken om gewoon niet meer op te komen dagen.
Ik ben met je eens dat nuance moet kunnen, maar in dit geval kan ik die iig niet meer vinden hoor.
Lieverd: nuance. PI enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
En geloof me... ik scheld niet op de 'soort' hoor... ik scheld alleen op deze hufter.
Ik zou niet weten waarom ik ineens het 'alle mannen moeten klootzakken en zijn dood' zou gaan bezigen. Heb ik helemaal geen reden toe.
Daar heb jij weer gelijk in, maar either way vind ik hem een stomme zak...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat zijn we dan niet eens.Dát is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
Ik heb het deels meegekregen. En nee: ik vind het allemaal echt niet goed. Maar blijkbaar zit er iets niet goed in de relatie (nog steeds kan het 'gewoon' met de zwangerschap te maken hebben) en dan is het eigenlijk niet relevant of er iemand zwanger is of niet. Hoe kut dat dan ook klinkt. Als het niet werkt, werkt het niet. Dan kun je maar 'beter' (slechte woordkeus, ook dat weet ik) zelf je kind ter wereld brengen, in plaats van met iemand die het misschien toch niet ziet zitten allemaal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
F_H, leesvoer:
Zwangerschap en geboorte deel 344 en
Zwangerschap en geboorte deel 344
Ik had eigenlijk juist van jou wel verwacht dat jij ook niet te veel op zou hebben met dit soort types...
Hoezo het is nu toch net zo plotseling? Alleen dan een paar weken voor de bevalling ipv een paar maanden erna.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat zijn we dan niet eens.Dát is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
Neuh: jij kent ook wel de gein-verhalen van de 'bomvol hormonen zittende, bevallende vrouw', die door de pijnen haar man doodverwenst, omdat hij degene is die haar dat heeft aangedaan (met een zware stem: "Het is jouw schuld, klootzak!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die was in dit geval wat dubbel op te vatten in comibinatie met de![]()
Want het is haar schuld, natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
Wil je me geen woorden in de mond leggen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want het is haar schuld, natuurlijk
Wenneke: succes en sterkte
Een ontsteking kan gevaarlijker zijn in de zwangerschap dan welke pijnstiller dan ook. Naar de weekend tandarts.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pff Wenneke wat een verhaal! Veel sterkte met deze nare situatie
Ik kom nu net uit bed gehesen..naast een dikke verkoudheid heeft vannacht ook mijn verstandskies besloten te gaan ontstekenPijn straalt door over m`n gehele wang naar m`n oor
Ik ben absoluut tegen pillen slikken in de zwangerschap..maar nu hou ik het echt niet meer! Is paracetamol het enige wat ik mag? En spoelen met bocasan voor m`n kies? Zou dat kunnen?
Als jij dat post met eenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wil je me geen woorden in de mond leggen?
Het is uiteraard ZIJN schuld, maar ik zou wel graag even willen weten uit haar mond hoe zij de situatie voorgeschoteld heeft gekregen van meneer en zo nodig het e.e.a. even "rechtzetten".
Daarbij vind ik, ook al is het uiteindelijk ZIJN verantwoordelijkheid en niet van haar, het niet echt van klasse getuigen mocht het zo zijn, dat zij het aanlegt met een vent die een hoogzwangere vrouw thuis heeft zitten die zwaar in de stress zit.
Que? Heeft hij dan geen enkel empathisch vermogen? Niet gerealiseerd? Ik geloof er geen jota van, net als van het 'tijd vergeten' verhaal. Maar goed, ik wens je veel sterkte en wijsheid. Denk in de eerste plaats aan jezelf, dat doet hij blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef wenneke1 het volgende:
Hij had zich niet gerealiseerd dat het voor mij niet leuk is zo laat nog alleen te zijn en dat ik hem best zijn vrijheid gun, maar toch ook wel graag nu een beetje wil weten waar hij is.
Ik had dit vorige week..quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ohh gawd lekker voor de kerst ook
Pfff... Ik wil voor niemand "spreken"en me er ook niet bemoederend of wat dan ook mee bemoeien, maar ik zoiu me juist constant afvragen waar ie uit zou hangen als ie weg zou gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wenneke, als ik zo vrij mag zijn...
Ik zou tegen je vriend (man?) zeggen dat je een weekje rust wilt. Dat hij even weg gaat, dat jij ook je gedachtes op orde kan zetten. Dan weet jij dat je hem een week niet ziet, geeft ook rust. Uiteraard wel eisen dat zijn telefoon dag en nacht aanstaat en dat hij binnen een half uur/drie kwartier (whatever je wilt) bij je bent als de bevalling begonnen is.
En idd, die koudwatervrees geloof ik niet, zeker als het jullie tweede kindje is. Dan weet je hoe het gaat als je een kind krijgt, lijkt me.
Tis mss jammer van de kerst, maar dat is wellicht gezelliger bij vrienden en/of familie waar je gewoon simpel plezier kan hebben, zonder steeds gconfronteerd te worden met iemand die bij jou veel stress veroorzaakt.
Verder, Maneki, heel veel sterkte! Ook nog kiespijn erbij... Je krijgt het wel voor je uhm, kiezen zeg!!
En voor Lotje![]()
![]()
Waarom zou de kaakchirurg niet kunnen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja tis dus de pest dat het een verstandskies is die dwars ligt, en zolang hij niet zou irriteren kon hij blijven zitten..en anders wordt het een ritje naar de kaakchirurg..iets wat nu dus niet kan.
Ik heb zojuist een paramolletje genomen en wederhelft is nu naar de apotheek voor spoelmiddelen
Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.
Bellen!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het nou bij Lotje zijn? Ik ben zo benieuwd!
Net hier kindlief zitten pesten tot hij zich liet horen voelen. Hij was vandaag wel heel erg stilletjes.
Ik vind dat wel heel lastig hoor, ik ben niet zo bellerig om te vragen hoe of wat.
Ik kijk het morgen wel nog even aan en als hij dan nog zo rustig is dan ga ik de vk maandag wel even bellen.
En er spoken dan gelijk allerlei horror scenario's door mijn hoofd. Van mij mag hij er wel uitkomen. Hij is nu klaar en af enzo, het is wel genoeg daar in mijn buik denk ik dan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bellen!!
Oh enneh :
[ afbeelding ]
We zijn zooooooooo nieuwsgierig hier
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hmmz..hoe is die kleine van jou zo vertrouwd geraakt met een trilfunctie?
lotje hoe is het bij jou?
Fijn dat hij zich heeft laten voelen en dat verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee hoe je dat doet, dat plassen.
Ik heb daar nog wel een grappig verhaal bij. Mijn vriendinnetje moest dat ook doen en die had ook een fles meegekregen daarvoor. Maar dat paste niet dus die zet die fles op de toonbank en daarnaast nog een 2 liter colafles erbij.![]()
Die verpleegster in het ziekenhuis keek echt heel raar eventjes. 'Ja, het moest toch 24 uur?'
![]()
Ik wacht het nog wel even tot morgen af. Ik vind het al helemaal suf om 's avonds te bellen en hij heeft zich inmiddels wel laten voelen. Dat auto'tje dat hij van stinkie gekregen heeft does the trick, niet eens het geluidje maar wel de trilfunctie!![]()
Ai, het klinkt echt zo naar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga zo maar naar bed, lekker slapen dan voel ik het allemaal niet. Hoop dat het morgen beter is anders maak ik er een ritje HAP van.
En als je zelf nogal druk/in de weer bent voel je de beeb ook gewoon wat minderquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat laatste zat ik dus ook aan te denken (te hopen??) nebelung.En idd Lois, dat was ook waarom ik dacht 'ik kijk het morgen nog wel even aan', soms zijn ze nou eenmaal wat rustiger, die dagen heb ik zelf ook.
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En als je zelf nogal druk/in de weer bent voel je de beeb ook gewoon wat minder
Geen zorgen maken, morgen gewoon ff bellen "daar zijn ze voor"
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hardquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe... lieve kleine ***** kom eens buiten kijken dan!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hard
Wat kan ons die naam nou schelen... ze moet gewoon werpen, we willen hem zien!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hard
Ik heb het verhaal een beetje terug zitten lezen, en ik vind dit bovenstaande ook. Het zou allemaal best kunnen, maar niet allemaal tegelijk. Ik krijg een beetje het idee dat die andere mevrouw er niet zo'n zin in had en hij dus geen keus meer heeft. Evengoed een enorme rotsituatie, en heel veel sterkte toegewenstquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Mammietje het volgende:
Wenneke, er lijkt dus overal een verklaring voor te zijn. Toch vind ik het een hoop toevalligheden op elkaar
Waar blíjft 't?quote:Op zondag 23 december 2007 08:50 schreef Randa_v het volgende:
Dadelijk maar weer eens richting ziekenhuis. Voel me wat ziekjes, dorstig en had net vrij dunne ontlasting. Zal gisteren toch uiteindelijk een 2,5 liter gedronken hebben maar waar het gebleven is?Mijn fles is niet vol.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat ze niets vinden en ik strakjes gewoon thuis ben, wel heb ik maar vast een tas klaargemaakt voor het geval dat.Hoop wel dat mijn vruchtwater weer is aangevuld.
Ooooooh... dus dan kan het alsnog gewoon wel gaan gebeuren net voor/tijdens de kerst!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
Nou hier zag de maan er wel héél vol uit hoor.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef p_iglet het volgende:
Op de fiets met dik 41 weken zwanger ging prima hoor![]()
Lotje gefeliciteerd!!!!
Ik zou het een enger idee vinden als ik met de fiets om zou vallen (iets wat niet ondenkbaar is gezien mijn eigen onhandigheid bij tijd en wijle) dan dat ik in de auto zit en er actie is. Ik zou gewoon gelijk doorrijden naar het ziekenhuisquote:Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef nanalune het volgende:
Wat de auto -angst betreft: Man heeft zich laten inlichten door vercshillende vrouwfiguren in zijn omgeving die met wilde indianenverhalen kwamen van gelanceerde babietjes in auto's, spontane weeënstormen e.d
Dus hhij zegt nu heel wijs, 'laten we ELK risicio uitsluiten'.. maar het geeft niet, Man heeft het gevoel dat hij mij moet beschermen ( tegen mijzelf?).. mag hij wel van mij , ik vind het wel schattig als hij bezorgd is
D-O-E-N zeg ik je! D-O-E-N!quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:PM! Wat zeg je nu!
Ik ging dus net even een boodschapje doen en was in mezelf aan het mopperen dat de auto van stinkie echt zo onwijs vies is en ik zat me af te vragen of ik niet straks even langs een wasstraat zou rijden!![]()
Ehm... ik zou het bijna doen nu, gewoon voor de zekerheid.![]()
Mental image: BE vastgevroren aan fietszadel...quote:Op zondag 23 december 2007 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.
Maneki, fijn dat het beter lijkt te gaan!
Wauw SHE, maar ms moet je dan eerst ff naar het rammelaarstopicquote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef SHE het volgende:
Ik heb het gisteren gedaan.
Opgestaan, en geschreeuwd dat ik godverdomme moet baren. En niet over 10 jaar, maar NU
zodra ik ben gestopt met roken en mijn wijntjes niet meer mis
1. Hij werd niet misselijk
2. Hij is ook niet naar buiten gerend
Hij zei 'Oh..daar had ik nog niet over nagedacht'
Tot volle maans!
Ik vind het zeker wel leuke chitchat hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef SHE het volgende:
Het was dan ook meer bedoeld als chitchat...gewoon zo voor het bevallen van BE. Die gaat het vannacht nog zwaar krijgen <:)
Als het zover is meld ik me natuurlijk wel..ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |