Zet m op Maneki!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nanalune, ik probeer sky dus ook echt nog wel even te vermijden want dat zou een groot drama worden hoor.
Gisteren op tv ook, ik kan geen babietje zien of ik ga al weer.![]()
Dat mag best, Het is niet altijd leuk dat weten we allemaal (zelfs degenen die nooit zwanger zijn geweest). FF flink balen, met een warme kruik in bed en morgen weer verder zien, gaat het dan nog niet is er altijd weer een morgen,ik hoop alleen voor je dat het vóór het einde van je zwangerschap wel iets beter gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
die is zeerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef dutchie het volgende:
Even meegesleept uit het oude topic:
[..]
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time)
Hmmm, oke, dat is sowieso al twijfelachtig dan. Ik zou morgen iemand bellen die je kan helpen de sloten te veranderen, als je dat tenminste wil. Ik denk dat deze stress wel het laatste is dat je nu nodig hebt. Ik zou overigens wel bellen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef wenneke1 het volgende:
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Randa_v het volgende:
Daar ben ik toch wel van geschrokken. Blij dat ik naar huis mocht, maar ook bang voor een opname (zeker omdat Merlijntje donderdag jarig is). Nu ga ik weer niks doen, liggen en absolute rust houden.
We hadden alleen de verjaardag wat gepland verder niets, gelukkig want ik moet ws de rest van de zwangerschap echt rust nemenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef nebelung het volgende:
[..]
Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!
Ireth ik mag jou welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:00 schreef Ireth het volgende:
@Wenneke: mocht ie idd bij die bloedmooie vrouw zitten... knip al zijn knopen van zijn overhemden en stop ze in een plastic zakje. Als zij schijnbaar zo goed kan naaien mag zij ze er weer aan zetten![]()
(meis, tis een klootzak om je zo te laten zitten!)
Frank?! weet gewoon dat het nog mooier word buiten. En dan pas komt iequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wenneke... wat een ongelofelijke h*fter zeg... een ander woord heb ik er niet voor.
Hopelijk heb je iig wat van hem gehoord nu en kan je een ander plan op gaan stellen. Familie en vrienden bellen om je bij te staan de laatste paar weken enzo.
Ik heb de baby hier net verteld hoe prachtig mooi de wereld buiten is (ik wil foto's maken!) maar helaas... vooralsnog lijkt hij te denken dat dat vast nog wel eens een keer gebeurt.
Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Enige nuance is er ook niet, he, dames. Het kan best zijn dat 'ie de grootste eikel is die er op het westelijk halfrond rondloopt, maar hou even rekening met het feit dat er (zo lees ik althans) iets meer aan de hand is. Los daarvan is een kind krijgen voor een man óók ingrijpend.
Nu is 'ie al veroordeeld zonder dat iemand daadwerkelijk weet wat er nu aan de hand is. (en nee: niet omdat het een vent is, maar gewoon omdat er allerlei scenario's geschetst worden, waar je haar ook niet direct mee helpt....)
Tja, dat zijn we dan niet eens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?
'Ik weet het even niet meer'.
Nou, sorry... maar in mijn ogen ben je dan echt een ongelofelijke ruggegraatloze oetlul.
Dan hou je je bek ook nog maar even tot dat kind er goed en wel een paar maanden is ofzoiets. Ik vind dat echt niet kunnen, ingrijpend of niet, je laat niet je vriendin in die laatste paar weken voor de bevalling even bungelen.
En je kan het al helemaal niet maken om gewoon niet meer op te komen dagen.
Ik ben met je eens dat nuance moet kunnen, maar in dit geval kan ik die iig niet meer vinden hoor.
Lieverd: nuance. PI enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
En geloof me... ik scheld niet op de 'soort' hoor... ik scheld alleen op deze hufter.
Ik zou niet weten waarom ik ineens het 'alle mannen moeten klootzakken en zijn dood' zou gaan bezigen. Heb ik helemaal geen reden toe.
Daar heb jij weer gelijk in, maar either way vind ik hem een stomme zak...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat zijn we dan niet eens.Dįt is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
Ik heb het deels meegekregen. En nee: ik vind het allemaal echt niet goed. Maar blijkbaar zit er iets niet goed in de relatie (nog steeds kan het 'gewoon' met de zwangerschap te maken hebben) en dan is het eigenlijk niet relevant of er iemand zwanger is of niet. Hoe kut dat dan ook klinkt. Als het niet werkt, werkt het niet. Dan kun je maar 'beter' (slechte woordkeus, ook dat weet ik) zelf je kind ter wereld brengen, in plaats van met iemand die het misschien toch niet ziet zitten allemaal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
F_H, leesvoer:
Zwangerschap en geboorte deel 344 en
Zwangerschap en geboorte deel 344
Ik had eigenlijk juist van jou wel verwacht dat jij ook niet te veel op zou hebben met dit soort types...
Hoezo het is nu toch net zo plotseling? Alleen dan een paar weken voor de bevalling ipv een paar maanden erna.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tja, dat zijn we dan niet eens.Dįt is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
Neuh: jij kent ook wel de gein-verhalen van de 'bomvol hormonen zittende, bevallende vrouw', die door de pijnen haar man doodverwenst, omdat hij degene is die haar dat heeft aangedaan (met een zware stem: "Het is jouw schuld, klootzak!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die was in dit geval wat dubbel op te vatten in comibinatie met de![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |