abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:01:46 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55452406
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Zet m op Maneki!

Ik herken je gevoel... je mag wel ff lekker zeuren via pm mocht je die behoefte voelen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55452506
Ach Maneki toch, wat spijtig dat je het zo zwaar hebt, ik hoop dat je in de komende weken ook nog momenten hebt waarin je je wel lekker en energiek voelt.
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_55452560
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
Saartje
pi_55452634
Tuurlijk, zwanger zijn is echt niet alleen maar altijd leuk en prettig. En nu is het gewoon even heavy, gewoon door alles en dan mag je best klagen!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_55452650
En nu moet ik weer janken, bedankt
Nee echt, bedankt
Saartje
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:12:02 #82
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55452658
Even meegesleept uit het oude topic:
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nanalune, ik probeer sky dus ook echt nog wel even te vermijden want dat zou een groot drama worden hoor.
Gisteren op tv ook, ik kan geen babietje zien of ik ga al weer.
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55452677
Maneki laat je dit weekend eens lekker verwennen op bed/bank en probeer de boel de boel even te laten om even rust te vinden. Een virituele knuffel voor jou...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55452678
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
Dat mag best, Het is niet altijd leuk dat weten we allemaal (zelfs degenen die nooit zwanger zijn geweest). FF flink balen, met een warme kruik in bed en morgen weer verder zien, gaat het dan nog niet is er altijd weer een morgen,ik hoop alleen voor je dat het vóór het einde van je zwangerschap wel iets beter gaat.

[ Bericht 43% gewijzigd door Jelief op 21-12-2007 23:13:23 (quote ingevoegd, late reactie...) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55452749
Ik ga zo een lekker warm bad nemen bij kaarslicht, ff m`n hoofd openstomen en ontspannen voorhet slapen gaan. Mijn lief zorgt wel goed voor me gelukkig, maar uiteindelijk kan hij er niets aan meedragen. En eigenlijk mag ik nog niet klagen want ik loop nog steeds zelfstandig rond en had niet verwacht dat nu nog te kunnen. Als ik straks die gare feestdagen door ben komt er ook wel weer wat rust in de tent hoop ik, het blijft toch altijd ook een hoop gedoe.
Saartje
pi_55452752
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef dutchie het volgende:
Even meegesleept uit het oude topic:
[..]

Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time )
die is zeer
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_55452977
Hier gaat het op het moment niet lekker. Voelde me vandaag niet lekker en heb dus uiteindelijk de vk gebeld en mocht komen voor urine en bloeddruk te meten. Urine was goed, daarna even babytje voelen en zo lang mogelijk uitstellen om de bloeddruk te meten hopende dat deze dan goed zou zijn. 3x een onderdruk van 107, niet goed en naar het ziekenhuis voor verder controle.

Nou het ziekenhuis, bloed was goed, bloeddruk niet en bij de echo de hoeveelheid vruchtwater laag, ws als gevolg van hoge bloeddruk en teveel doen. Dus deze moeder moet absolute rust houden, 24 uur haar urine verzamelen en zondag hopen dat alles goed is want anders wordt ik opgenomen. Daar ben ik toch wel van geschrokken. Blij dat ik naar huis mocht, maar ook bang voor een opname (zeker omdat Merlijntje donderdag jarig is). Nu ga ik weer niks doen, liggen en absolute rust houden.
pi_55453008
Oh Randa! Ga liggen en verroer je niet hoor! Hoop dat je bloeddruk gaat dalen!
Saartje
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:28:18 #89
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55453118
Oei Randa wat vervelend, inderdaad Rustig aan !!
pi_55453991
Sjongejonge... ik ben weer bijgelezen. Dat is in dit topic toch regelmatig een avondvullende bezigheid zeg!
Pik er maar even enkele dingen uit die het meest zijn blijven hangen.

Pruk, ik weet uit ervaring dat het doodeng is als je je lichaam niet kunt en/of niet durft te vertrouwen. Dit kan heel lang zijn nawerking hebben. De zwangerschapsproblemen van Tinka (nu 20 mnd.) beginnen nu pas te tanen en niet meer dagelijks in allerlei lichamelijke klachten en angsten te uiten. Ben de afgelopen 2 jaar vaker in het ziekenhuis / dokter geweest dan mijn hele leven en dat om van alles en nog wat. Als jij dus toch al bij een psycholoog loopt (wat ik begrijp uit je post) zou ik er zeker wat mee doen.

Tan, ook hier wordt je regelmatig in een gebedje meegenomen.

Maneki.............

Over borstvoeding en narcose (volgens mij vroeg Pruk het..?)
Ik heb een 'dubbel' verhaal hier. Na Randy's komst ben ik na 5 weken met spoed gecurreteerd en toen ben ik voor de keuze gesteld; narcose of ruggeprik. Alleen met ruggeprik zou ik door kunnen blijven voeden volgens de anesthesist, dus heb ik daarvoor gekozen.
Na de bevalling van Tinka ben ik meteen met spoed naar de OK gereden voor een manuele curretage en hebben ze me narcose gegeven. In de verkoeverruimte werd me toen verteld dat ik geen borstvoeding mocht geven, maar de zusters op zaal waren daar zeer verbolgen over: "Zeggen ze dat nou nog steeds daar, nu ga ik er werk van maken ook" Ik heb dus toch bv gegeven, ook mede omdat gezegd werd dat de eerste 24 uur nog niet zoveel melk aangemaakt zou worden (na 5 uur spuugde ze al wat melk terug overigens, haha!). Ze heeft er niets van opgelopen. Na de komende bevalling zal ik ook meteen de OK in moeten en ik hoop dat ik dan meer op de wereld ben dan de vorige keer. ALS ik keus krijg, ga ik voor de ruggeprik, maar als het alleen onder narcose kan, zal ik toch gewoon weer bv gaan geven. Al zou het maar zijn omdat ik geloof dat een kindje na 24 uur de borst niet goed meer kan pakken (hoewel ik wel hoop dat ik de kans krijg aan te leggen voor ik naar de OK moet).
pi_55454412
Randa doe lekker rustig aan.

Vanaf hier dus nu echt een minder bericht. Ik schreef vorige week al dat het niet zo lekker gaat thuis. Nou hij is vandaag dus niet meer thuisgekomen. M.a.w. ik sta er vanaf nu dus echt alleen voor met nog een kleine uk rondlopend en nog maar een week of twee voor de bevalling.
Ik weet het nu dus ff niet meer. Wat moet ik nu doen??
pi_55454502
Wenneke, begrijp ik het goed dat hij zonder bericht onverwacht weggebleven is? Heb je al geprobeerd hem mobiel te bereiken? Weet je waar hij is?
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:14:34 #93
43556 miss_dynastie
pi_55454564
Jemig wenneke Heb je familie/vrienden in de buurt die je in praktische/emotionele zin kunnen steunen?
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:14:55 #94
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55454579
Wenneke, wat k***. Heb je reden om aan te nemen dat ie nu echt weg blijft, of zou het kunnen zijn dat hij "gewoon " in de kroeg zit?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55454602
Hij zou gaan "klussen" bij iemand die hij via het werk heeft leren kennen. Hij zou even nog iets laten weten vandaag. IK heb zelf niet meer geprobeerd te bellen omdat hij heeft aangegeven dat hij meer "vrijheid" wil.
nou die vrijheid heeft hij zich dus genomen blijkbaar.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:16:22 #96
43556 miss_dynastie
pi_55454645
Het zou toch best kunnen dat hij na het klussen in de kroeg is beland? Niet heel ongebruikelijk, volgens mij (al heeft dat bij jullie wel een extra lading na alles wat hij gezegd heeft).
pi_55454649
Gelukkig genoeg familie die me kan helpen,maar daar wil ik nu even niemand van bellen omdat ik echt even niet meer weet wat te doen.
pi_55454677
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:18:40 #99
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55454736
Kun je hem mobiel bereiken? Dan zou ik dat toch wel even proberen.
Hij kan wel leuk meer vrijheid willen, maar je hebt daar, in mijn ogen, alle recht toe. Om te weten of ie nog van plan is om thuis te komen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:21:52 #100
43556 miss_dynastie
pi_55454840
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef wenneke1 het volgende:
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
Hmmm, oke, dat is sowieso al twijfelachtig dan. Ik zou morgen iemand bellen die je kan helpen de sloten te veranderen, als je dat tenminste wil. Ik denk dat deze stress wel het laatste is dat je nu nodig hebt. Ik zou overigens wel bellen om duidelijkheid te krijgen.
pi_55454855
Ik heb zijn mobiel, maar durf niet meer t ebellen van angst
pi_55454901
Goed idee van die sloten. Ga ik morgen meteen doen.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:23:58 #103
74310 nanalune
pi_55454916
Wenneke! ik dacht vanavond nog aan je ( verhaal)! Wat verschrikkelijk! hij kan je toch niet alleen laten op deze manier! wat een verschrikkelijke egoļst! Ik maak me helemaal kwaad hier.. ik wens je echt veel kracht toe!
pi_55454973
Wat Leah zegt, Wenneke. Bellen. Hoe jullie in de relatie zitten, geeft je recht op duidelijkheid en zekerheid. Extra vrijheid, prachtig, maar niet ten koste van jouw vertrouwen en zekerheid in je relatie.
Ik zou als ik jou was, die zekerheid ook echt vragen. Stuur hem desnoods een week weg, maar stel een deadline; dit maakt je gek (en dat weet ik uit ervaring). Laat het hem zelf duidelijk krijgen wat hij wil en kijk ook serieus of jij daar nog op durft te vertrouwen. Als jullie er niet uit (kunnen) komen, gebeurt dat toch wel en een gunstig moment komt er nooit.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:25:25 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55454974
Raam open en smijt al zijn kleren eruit.

Als hij nou al de poten neemt er nooit weer in laten aan zulke heb je niets.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:26:37 #106
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55455005
Even rationeel . Ik zou eerst even bellen voordat je de sloten veranderd.
Het is niet waarschijnlijk, maar voor hetzelfde geld ligt ie half dood in een greppel.

En daarna, als je zeker weet dat het is zoals jij denkt dat het is, kun je dat altijd nog doen.
Maar ik heb makkelijk lullen, jij weet er het fijne van, ik niet.
pi_55455062
Leah en ik blijven eender denken...
pi_55455076
Die neiging had ik ook al, maar ikwil toch de volwassene in deze relatie blijven. Het liefste zou ik hem en dat mokkel ff goed de waarheid zeggen. Maar ik hou liever de eer aan mezelf.
pi_55455103
Leah en Mammietje jullie hebben gelijk. Ik ga toch denkik maar een poging doen om te bellen want dit trek ik echt niet meer.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:30:31 #110
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55455117
Maar begrijp ik nou goed dat jij al wel weet waarover het gaat?
Dus dat ie iets met een ander heeft? Of vermoed je dat alleen maar?
pi_55455135
Dat vermoeden had ik en dat wordt steeds sterker
pi_55455153
Schrijf anders ff wat kernwoorden op een kladje voor het gesprek Wenneke. Dat kan je helpen om 'stevig' te blijven en goed over te brengen wat je wil zeggen.
pi_55455197
Goed idee. Dat ga ikmeteen doen en dan laat ik julli emorgen weten hoe het s afgelopen. Ik ga zo toch denk ik even platliggen want ik heb me nu een partij harde buiken waar je niet goed van wordt.
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:34:13 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55455231
Dan moet je gewoon nu bellen. En eisen dat ie naar huis komt (voor mijn part zeg je dat je weeen hebt ).
En dan de waarheid boven tafel. Dat is niet leuk, maar dan weet je wčl waar je aan toe bent.

Sterkte meid, dit is echt erg.
pi_55455272
Thxs allemaal. Ik meld mij morgen weer.
pi_55455274
Dat wilde ik net vragen of je die niet had! SMSje sturen... "Ik ben harde buiken aan het verwerken van jouw nieuw verworven vrijheid. En wat doe jij?"
Zit me hier een partij boos te maken... geef mij zijn nummer maar...
pi_55455363
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Randa_v het volgende:

Daar ben ik toch wel van geschrokken. Blij dat ik naar huis mocht, maar ook bang voor een opname (zeker omdat Merlijntje donderdag jarig is). Nu ga ik weer niks doen, liggen en absolute rust houden.
Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!
Variety is the spice of life
pi_55458341
Jeetje wenneke!
Ik mag hopen dat ie je niet zomaar laat zitten! Zeker niet nu! En zeker niet voor een ander!!
Mocht dat zo zijn, ik vind dat echt zulke slappe hap verhalen! Wees gewoon een man en zorg voor de vrouw die je kinderen baart en voor je kinderen en neem de verantwoording!

Maargoed ik zou idd niet meteen de sloten veranderen, eerst achterhalen of je vermoeden waarheid is, en dan als dat waar is, proberen eerst erover te praten van hoe nu verder, uit elkaar gaan is ook niet zomaar geregeld als je kids hebt.
Maar dan nog; ik weet niet, maar heeft een zwangere vrouw niet een beetje extra zorg en aandacht nodig?
Tuurlijk kan je dan als man best een avondje weg, lijkt me normaal, maar zorg wel dat je weer op tijd een beetje thuis bent, en zorg ook dat je wat meer in de buurt blijft als je vrouw hoogzwanger is.

Iig veel sterkte gewenst!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55458345
wenneke heel veel sterkte.
het had mijn man niet moeten zijn!!!
mama van 3 kids!
pi_55458370
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef nebelung het volgende:

[..]

Doen inderdaad, de komende week wordt al druk genoeg! Sterkte!
We hadden alleen de verjaardag wat gepland verder niets, gelukkig want ik moet ws de rest van de zwangerschap echt rust nemen . Moet voor een oppas voor Merlijn zorgen want daar mag ik niet eens meer voor zorgen. Moeilijk, gelukkig heeft mijn man nu met deze dagen vrijgepakt en zou hij volgende week vrij zijn. Maar daarna, pfff. Toch eerst zondag maar even afwachten voor ik vooruit ga denken. Heb trouwens bij de onderzoeken alle twijfels rondom verblijf/bevallen in het ziekenhuis besproken en er een goed gevoel aan overgehouden. Beleid schijnt toch best veranderd te zijn, ben ik toch wel blij om.

Jeetje Wenneke sterkte!!
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:18:07 #121
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55458619
Wenneke, heel veel sterkte! Wat een k*t-situatie zeg

Randa, sterkte
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 22 december 2007 @ 09:45:43 #122
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55458789
Wenneke, wat een enorme...... Maar goed. Ik word er gewoon helemaal pissig van zeg.

Ik ben vandaag WEER ziek. Lang leve de kinderopvang. Zware neusverkoudheid en hopelijk geen holte ontsteking, want dar heb ik geen tijd voor.

Het ballet was supergaaf, alleen zaten er allemaal vreemde mensen naar mijn buik te staren. Echt gewoon staren, zo raar. Mijn buik is 's avonds ook groter dan in de ochtend.

Anyway's dit is een foto van vanochtend, met het prenatal jurkje dingetje.

Hij is wel een beetje bewogen.
pi_55458861
Mooi buikje Sil! En beterschap!

Wenneke,

Randa, dat is ff schrikken, doe maar rustig aan!

BE, lekker geslapen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:00:18 #124
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55458867
@Wenneke: mocht ie idd bij die bloedmooie vrouw zitten... knip al zijn knopen van zijn overhemden en stop ze in een plastic zakje. Als zij schijnbaar zo goed kan naaien mag zij ze er weer aan zetten

( meis, tis een klootzak om je zo te laten zitten!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:15:02 #125
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55458986
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:00 schreef Ireth het volgende:
@Wenneke: mocht ie idd bij die bloedmooie vrouw zitten... knip al zijn knopen van zijn overhemden en stop ze in een plastic zakje. Als zij schijnbaar zo goed kan naaien mag zij ze er weer aan zetten

( meis, tis een klootzak om je zo te laten zitten!)
Ireth ik mag jou wel
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:17:19 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459012
Wenneke... wat een ongelofelijke h*fter zeg... een ander woord heb ik er niet voor.
Hopelijk heb je iig wat van hem gehoord nu en kan je een ander plan op gaan stellen. Familie en vrienden bellen om je bij te staan de laatste paar weken enzo.

Ik heb de baby hier net verteld hoe prachtig mooi de wereld buiten is (ik wil foto's maken!) maar helaas... vooralsnog lijkt hij te denken dat dat vast nog wel eens een keer gebeurt.
pi_55459030
Idd Rottdog, Ireth heeft wel goeie ideeen

Maar jeetje Wenneke, wat een ellende! Wat een eikel om jou zo te laten zitten 's avonds Dikke knuffel van mij meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:24:24 #128
74310 nanalune
pi_55459081
Wenneke, inderdaad ik zou proberen mijzelf zo onafhankelijk mogelijk te maken van hem.. En duidelijk zijn wat jouw grenzen zijn.. waarschijnlijk leeft hij in d everonderstelling dat het universum om hém draait, maar dat is niet het geval natuurlijk. jķ j bent zwanger , draagt zijn kind..
Ik hoop dat er vannacht meer duidelijkheid gekomen is

Hier is alles gewoon rustig.. Ik zou willen dat ik wat anders kon zeggen...
pi_55459085
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wenneke... wat een ongelofelijke h*fter zeg... een ander woord heb ik er niet voor.
Hopelijk heb je iig wat van hem gehoord nu en kan je een ander plan op gaan stellen. Familie en vrienden bellen om je bij te staan de laatste paar weken enzo.

Ik heb de baby hier net verteld hoe prachtig mooi de wereld buiten is (ik wil foto's maken!) maar helaas... vooralsnog lijkt hij te denken dat dat vast nog wel eens een keer gebeurt.
Frank?! weet gewoon dat het nog mooier word buiten. En dan pas komt ie
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55459087
Enige nuance is er ook niet, he, dames. Het kan best zijn dat 'ie de grootste eikel is die er op het westelijk halfrond rondloopt, maar hou even rekening met het feit dat er (zo lees ik althans) iets meer aan de hand is. Los daarvan is een kind krijgen voor een man óók ingrijpend.

Nu is 'ie al veroordeeld zonder dat iemand daadwerkelijk weet wat er nu aan de hand is. (en nee: niet omdat het een vent is, maar gewoon omdat er allerlei scenario's geschetst worden, waar je haar ook niet direct mee helpt....)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55459110
En het zal vast heerlijk zijn om ongenuanceerd te schelden op de soort die jullie aangedaan heeft, waardoor jullie nu in dit topic zitten te posten....
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:32:18 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459136
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Enige nuance is er ook niet, he, dames. Het kan best zijn dat 'ie de grootste eikel is die er op het westelijk halfrond rondloopt, maar hou even rekening met het feit dat er (zo lees ik althans) iets meer aan de hand is. Los daarvan is een kind krijgen voor een man óók ingrijpend.

Nu is 'ie al veroordeeld zonder dat iemand daadwerkelijk weet wat er nu aan de hand is. (en nee: niet omdat het een vent is, maar gewoon omdat er allerlei scenario's geschetst worden, waar je haar ook niet direct mee helpt....)
Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?
'Ik weet het even niet meer'.
Nou, sorry... maar in mijn ogen ben je dan echt een ongelofelijke ruggegraatloze oetlul.

Dan hou je je bek ook nog maar even tot dat kind er goed en wel een paar maanden is ofzoiets. Ik vind dat echt niet kunnen, ingrijpend of niet, je laat niet je vriendin in die laatste paar weken voor de bevalling even bungelen.
En je kan het al helemaal niet maken om gewoon niet meer op te komen dagen.

Ik ben met je eens dat nuance moet kunnen, maar in dit geval kan ik die iig niet meer vinden hoor.

En geloof me... ik scheld niet op de 'soort' hoor... ik scheld alleen op deze hufter.
Ik zou niet weten waarom ik ineens het 'alle mannen moeten klootzakken en zijn dood' zou gaan bezigen. Heb ik helemaal geen reden toe.
pi_55459170
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je zijn eerdere 'mededeling' (vorige week of zo, dus 3 weken voor de uitgerekende datum) niet meegekregen?
'Ik weet het even niet meer'.
Nou, sorry... maar in mijn ogen ben je dan echt een ongelofelijke ruggegraatloze oetlul.

Dan hou je je bek ook nog maar even tot dat kind er goed en wel een paar maanden is ofzoiets. Ik vind dat echt niet kunnen, ingrijpend of niet, je laat niet je vriendin in die laatste paar weken voor de bevalling even bungelen.
En je kan het al helemaal niet maken om gewoon niet meer op te komen dagen.

Ik ben met je eens dat nuance moet kunnen, maar in dit geval kan ik die iig niet meer vinden hoor.
Tja, dat zijn we dan niet eens. Dįt is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:36:31 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459177
F_H, leesvoer:
Zwangerschap en geboorte deel 344 en
Zwangerschap en geboorte deel 344

Ik had eigenlijk juist van jou wel verwacht dat jij ook niet te veel op zou hebben met dit soort types...
pi_55459178
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef Brighteyes het volgende:

En geloof me... ik scheld niet op de 'soort' hoor... ik scheld alleen op deze hufter.
Ik zou niet weten waarom ik ineens het 'alle mannen moeten klootzakken en zijn dood' zou gaan bezigen. Heb ik helemaal geen reden toe.
Lieverd: nuance. PI enzo.
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:38:18 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459198
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Tja, dat zijn we dan niet eens. Dįt is dan wel weer omdat ik een man ben. Ik heb dat dan weer niet gehad, maar het zal niet de eerste man zijn (er even vanuit gaande dat het 'alleen' de zwangerschap is) die 'cold feet' krijgt. De timing is niet handig (understatement, ik weet het), maar dat soort dingen laten zich niet dwingen. Achteraf kun je beter hebben dat 'ie in elk geval aangeeft dat er iets leeft, in plaats van maar mee te lopen en dan *opeens* zonder aanleiding te zeggen: "Joh, schat...ik zie het niet meer zitten...de groeten!"
Daar heb jij weer gelijk in, maar either way vind ik hem een stomme zak...
En dat meen ik echt. Liefde laat zich idd niet dwingen, maar ik vind gewoon echt zo ruggegraatloos. Kan er niks aan doen.
Je gaat mij echt niet vertellen dat dit dan ineens, plotseling 2-3 weken voor de bevalling zo verschrikkelijk is dat het er dan uit moet. Dat had dan ook wel eerder of later gekund...
pi_55459205
Wenneke

Sylmarwen het lijkt me wel "raar" als mensen zo naar je buik aan t staren zijn
maar idd, s'avonds lijkt hij groter dan s'morgens
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:39:04 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459207
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Lieverd: nuance. PI enzo.
Die was in dit geval wat dubbel op te vatten in comibinatie met de
pi_55459221
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
F_H, leesvoer:
Zwangerschap en geboorte deel 344 en
Zwangerschap en geboorte deel 344

Ik had eigenlijk juist van jou wel verwacht dat jij ook niet te veel op zou hebben met dit soort types...
Ik heb het deels meegekregen. En nee: ik vind het allemaal echt niet goed. Maar blijkbaar zit er iets niet goed in de relatie (nog steeds kan het 'gewoon' met de zwangerschap te maken hebben) en dan is het eigenlijk niet relevant of er iemand zwanger is of niet. Hoe kut dat dan ook klinkt. Als het niet werkt, werkt het niet. Dan kun je maar 'beter' (slechte woordkeus, ook dat weet ik) zelf je kind ter wereld brengen, in plaats van met iemand die het misschien toch niet ziet zitten allemaal.

Vergeet alleen niet dat je de rest van je leven wél aan elkaar vastzit. Hoe dan ook.
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:41:31 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55459232
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hoezo het is nu toch net zo plotseling? Alleen dan een paar weken voor de bevalling ipv een paar maanden erna.

En dat je het even niet meer weet, okay. Maar zonder iets te zeggen niet meer thuis komen en eventueel (als dat waar blijkt te zijn dus) bij een andere vrouw het bed induiken... Lekker makkelijk excuus om vreemd te 'mogen' gaan. Bij mij zou ie dan niet meer met hangende pootjes terug hoeven komen hoor

Wenneke, sterkte met deze k*t situatie, hopelijk krijg je in elk geval snel duidelijkheid.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55459247
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 10:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die was in dit geval wat dubbel op te vatten in comibinatie met de
Neuh: jij kent ook wel de gein-verhalen van de 'bomvol hormonen zittende, bevallende vrouw', die door de pijnen haar man doodverwenst, omdat hij degene is die haar dat heeft aangedaan (met een zware stem: "Het is jouw schuld, klootzak!!!! " . Ik heb Loena daar vaak mee gepest, dat ze dat ook zou zeggen bij de bevalling.
  zaterdag 22 december 2007 @ 10:43:10 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55459248
Heb je gelijk in.
Ik had hem geloof ik vorige week al de deur gewezen hoor. 'Dan doe ik het wel alleen'.

Maar... wat ik iig echt helemaal niet vind kunnen is dat hij dan, zoals gisteren(avond) zonder iets te laten horen veel te laat (of mss idd wel gewoon niet) thuis komt.
En dan vind ik hem nog steeds een hufter.
(god, wat een heerlijk woord is dat toch! ).
pi_55459458
Oh Wenneke.... ik sluit me volledig bij BE aan...wat een hufter. (en dan komen er nog een aantal andere benamingen in me op die ik niet zal gebruiken...hormonen he? ) Ongeacht wat er aan de hand is...zomaar weggaan en niks laten horen..daar is geen excuus voor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:07:03 #144
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55459558
Wenneke wat een kut bericht, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Maak een beslissing waar JIJ je goed bij voelt he meis!
Succes en sterkte!
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:35:48 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55459945
Wenneke, wat een beroerde situatie. Hoe gaat het nu met je?
pi_55460026
Goeiemorgen iedereen,

Dat het en *** en een ***** is, daar zijn we het allemaal roerend ver eens. En ja Five-Horizons, het kwam echt als een verassing omdat hij de dag ervoor nog heeft zitten vertellen hoe mooi ie het wel niet vond weer pappa te worden. Dan is de mededeling ik weet het niet meer erg hard om te krijgen.
Je hebt ook gelijk dat ik er voor d erest van mijn leven aan vast zit en uiteindelik is hettoch de vader van mijn kinderen en wil ik niet zo maar zonder meer alles opgeven. Ik denk dat ik net zo goed verantwoordelijk ben voor het wel of niet slagen van een relatie dan ij dat is. We zijn tenslotte met zijn tweeen en het belang van mijn meisje en uk staat voorop.

NU, vanacht heb ik uiteindelijk gemst. HIj was de tijd vergeten. Hij zat zo "gezellig"met haar te kletsen dat hij niet meer op de tijd gelet had. Nu normaal zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat ik 2,5 weken voor min "plofdatum" zit. Hij heft me bezworen dat er niets gebeurt is en dat ze alleen maar hebben zitten praten over vanalles en nog wat. Nu controleren kan ik dit niet. Wel heeft hij mij verteld niet eerder dan vrijdag langs te gaan. Loeder dat ik ben heb ik zijn gsm ( fout ik weet het) nagekeken en ontdekt dat hij als hij tijd had gehad donderdag al langs was geweest. Daarbij vond ik ook nog een condoom in zijn jaszak. Dus je begrijp dat ik echt volledig ontploft ben. Ik zat van kwaadheid vanmorgen om half acht te stuccen.
Ik heb het hem vanmorgen allemaal nog eens duidelijk gevraagd en mijn gevoelens en vermoedens verteld. Mijn eerste ingeving vanmorgen was ik gooi hem er nu uit. Maar daar schiet ik niets mee op en hij ook niet.

De timing is ***, maar in elk geval hebebn we vanacht en vanmorgen een goed gesprek gehad. Ik kan niet bewijzen dat hij daadwerkelijk iets verkeerd gedaan heeft alleen maar mijn vermoedens aar hem toe uitspreken. En hij kan niet meer doen dan mij zijn kant van het verhaal vertellen.
Hij had zich niet gerealiseerd dat het voor mij niet leuk is zo laat nog alleen te zijn en dat ik hem best zijn vrijheid gun, maar toch ook wel graag nu een beetje wil weten waar hij is.

Pff een heel verhaal geworden uiteindelijk, maar hij heeft wel heel erg duidelijk aangegeven dat hij echt voor mij en onze twee kinderen kiest en dat hij niets wil doen om mij en de kids kwijt te raken en dat hij er samen met mij alles aan wil doen om ervoor te zorgen dat het weer goed komt.
pi_55460063
Jazeker veranderd er ook veel voor een man.... Ook al zou dat toch iets minder ingrijpend moeten zijn bij de tweede...

Maar iemand de huid vol schelden ivm de pijn enzo en gewoon maar wegblijven en net voor de uitgerekende datum je vrouw/vriendin zo laten zitten, vind ik heul wat anders....
Nauurlijk kan ie "gewoon" even naar de kroeg zijn, maar laat dan iig (op tijd) iets vna je weten....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55460257
Ow en ik geef best toe dat ik ook absoluut een hormonster ben hoor.

Maar wat Vamperotica zegt klopt. Je praat erover en komt niet na goed weet hoeveel tijd zeggen dat alles helemaal ok is met de mededeling dat het niet goed is.
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:59:16 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55460326
Wenneke, ik zou me niet schuldig voelen over dat checken van zijn telefoon hoor, sorry, maar hij heeft het er zelf naar gemaakt. En dat condoom in zijn jaszak ..

Wat had hij daar voor "verklaring" voor?

Ik wil je verder veel sterkte kracht en wijsheid toewensen, ik kan me voorstellen dat je je ongelooflijk klote voelt nu, maar je krijgt straks een prachtig kindje en jullie gaan het hoe dan ook wel redden, ook als het even moeilijk mocht worden, uiteindelijk komt het goed met jullie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:01:19 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55460364
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:05:33 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55460418
Wenneke
Misschien heeft dat gesprek met die dame gisteren hem dingen wat duidelijker gemaakt. Hij was daarvoor wellicht gewoon echt niet duidelijk van zijn zaak. Ik hoop in elk geval voor je dat hij meende wat hij zegt en dat jullie samen toch een fijne kerst zullen hebben.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55460470
Ik herken veel in je verhaal en gevoel hoor....
Maar dat gooi ik liever niet hier neer.... Mocht je denken dat je er wat aan hebt (al is het even lekker samen afreageren op die "gevoelloze kl**tzaken) stuur ik je graag een pmmetje hoor!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')