Een oliebol?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zeg rooie![]()
Er is vandaag net geprobeerd alles een beetje rustig te houden![]()
BE krijgt een oliebol en dan zijn we zeker 2 topics verder
Dat zeggen ze maar.... anders raak jij helemáál in paniek....quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een oliebol?
Ze had mij een keer gezegd dat ze een kind kreeg
Dan ga ik dat dus niet doenquote:
Ach, dit is waarschijnlijk de manier zoals een gevorderde yogamenspersoon zou persen. Ik denk dat de praktijk toch wel anders is. Met mijn eerste kindje was het ook gewoon voor volk en vaderland adem happen en duwen maar. Niks rustig op een inademing. Maar ja als ik het onthoud zal ik het dit keer proberenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef Syrena het volgende:
Ja nog even over dat persen he, op TV (ja meer ervaring heb ik er niet mee) zeggen ze toch altijd zo van "take a deep breath" en dat doen ze dan en dan moeten ze persen. Met ingehouden adem dus.
Ik snap er niks van
Plassen van alle chocomelquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Mibos het volgende:
Ja Leah heeft een punt ze zat hier mee te posten over chocomel en slagroom en van het een op andere moment was ze foetsie totaal niet ala BE´s...
quote:
kind van ze vaderquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Popples het volgende:
lotje die kleine van jou is gewoon eigenwijs![]()
Waarom post je nou!!??!!!??quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rustig aan!
Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!
Echt... ik heb het al gezegd en nog maar eens... nog een week... minstens!
Oh... plagen mag idd! Leuk juist!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Mibos het volgende:
BE we mogen je best nog wel een beetje plagen toch?
MCWquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Rustig aan!
Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!
Echt... ik heb het al gezegd en nog maar eens... nog een week... minstens!
Ik was terug bij manlief op de bank gekropen. De Pfaffs kijken.
En nu ga ik zo naar bed, heerlijk Medisch Centrum West afkijken (ik ben al bij aflevering 66!![]()
)
En ik denk dat ik morgen wel weer uit slaap dus voor 11 uur hoeven jullie niet te stressen hoor.Ik vind het wel heel lief en schattig enzo!
Weet je dat ik me dat dus vandaag juist idd zat te bedenken. Nel Terborg, mooie vrouw met prachtige haren idd. Ik heb het nog eens zitten bestuderen, heel mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
MCWmet de mooie verpleegster met de mooie ingevlochte haren, dat wilde ik ook altijd
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef Jelief het volgende:
Jelief tijdens de bevalling "ik geloof dat ik een aambij heb, ik voel wat tussen mijn billen' Pas later vernam ik van Mike dat ik dus gepoept had.
ik schaam de me toen niet, nu met terugwerkende kracht wel...quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef nanalune het volgende:
[..]
tis aambei t gaat weer lekker over poep hé?
Toen ik poepte verbaasde ik me nog zo over mijzelf dat ik me niet schaamde. De VK was ook erg lief en stelde me gelijk al gerust. Daarbij, ik werk in de zorg dus ik doe het meestal bij anderen.( afvegen dus)
Zet m op Maneki!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nanalune, ik probeer sky dus ook echt nog wel even te vermijden want dat zou een groot drama worden hoor.
Gisteren op tv ook, ik kan geen babietje zien of ik ga al weer.![]()
Dat mag best, Het is niet altijd leuk dat weten we allemaal (zelfs degenen die nooit zwanger zijn geweest). FF flink balen, met een warme kruik in bed en morgen weer verder zien, gaat het dan nog niet is er altijd weer een morgen,ik hoop alleen voor je dat het vóór het einde van je zwangerschap wel iets beter gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
die is zeerquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef dutchie het volgende:
Even meegesleept uit het oude topic:
[..]
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time)
Hmmm, oke, dat is sowieso al twijfelachtig dan. Ik zou morgen iemand bellen die je kan helpen de sloten te veranderen, als je dat tenminste wil. Ik denk dat deze stress wel het laatste is dat je nu nodig hebt. Ik zou overigens wel bellen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef wenneke1 het volgende:
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |