abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:08:35 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55451150
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:06 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Zeg rooie

Er is vandaag net geprobeerd alles een beetje rustig te houden

BE krijgt een oliebol en dan zijn we zeker 2 topics verder
Een oliebol?
Ze had mij een keer gezegd dat ze een kind kreeg
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:10:11 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55451183
En dan daarbij.... Waariszewaariszewaarisze???? Nounounou?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55451209
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Een oliebol?
Ze had mij een keer gezegd dat ze een kind kreeg
Dat zeggen ze maar.... anders raak jij helemáál in paniek....

Oliebolletjes zijn leuk en nu vinden ze hun verjaardag nog leuk, met vuurwerk enzo, maar later " "
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55451268
Ja nog even over dat persen he, op TV (ja meer ervaring heb ik er niet mee) zeggen ze toch altijd zo van "take a deep breath" en dat doen ze dan en dan moeten ze persen. Met ingehouden adem dus.

Ik snap er niks van
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:14:15 #55
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55451289
Bij yoga niet
pi_55451373
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:14 schreef Leah het volgende:
Bij yoga niet
Dan ga ik dat dus niet doen Het lukt al niet zonder beeb in buik, dus laat staan mét, en dan ook nog pijn en poep enzo.

Ik hoorde overigens deze week pas, na 31 (!!!!!) jaar, dat mijn moeder ook gepoept heeft tijdens de bevalling! En mijn vader voegde er geruststellend aan toe: Ze vegen dat heel discreet weg hoor.

Ik had het kunnen weten trouwens, ze hebben ook tientallen jaren verzwegen dat er echt wel sex voor het huwelijk geweest was
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:17:36 #57
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55451374
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef Syrena het volgende:
Ja nog even over dat persen he, op TV (ja meer ervaring heb ik er niet mee) zeggen ze toch altijd zo van "take a deep breath" en dat doen ze dan en dan moeten ze persen. Met ingehouden adem dus.

Ik snap er niks van
Ach, dit is waarschijnlijk de manier zoals een gevorderde yogamenspersoon zou persen. Ik denk dat de praktijk toch wel anders is. Met mijn eerste kindje was het ook gewoon voor volk en vaderland adem happen en duwen maar. Niks rustig op een inademing. Maar ja als ik het onthoud zal ik het dit keer proberen
pi_55451391
Ja Leah heeft een punt ze zat hier mee te posten over chocomel en slagroom en van het een op andere moment was ze foetsie totaal niet ala BE´s...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55451417
Ik vond het al moeilijk om op een inademing een kamer binnen te stappen en hallo te zeggen (oefening bij een workshop). Ik ben meer een uitademmens denk ik.
pi_55451430
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef Mibos het volgende:
Ja Leah heeft een punt ze zat hier mee te posten over chocomel en slagroom en van het een op andere moment was ze foetsie totaal niet ala BE´s...
Plassen van alle chocomel
pi_55451443
Hmmm zolang???
pi_55451508
En daarna even langs de koelkast/keukenkast voor een hapje bij de chocomel.
Dat zou ik doen
pi_55451606
Hmm oke dan als jij het zegt vooruit. Maar owee als er morgen een vers BEebje is. En zeg dan niet dat ik het niet gezegd heb he
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:27:31 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55451613
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef E.T. het volgende:

[..]

enlighten!!!

Rustig aan!

Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!

Echt... ik heb het al gezegd en nog maar eens... nog een week... minstens!

Ik was terug bij manlief op de bank gekropen. De Pfaffs kijken.
En nu ga ik zo naar bed, heerlijk Medisch Centrum West afkijken (ik ben al bij aflevering 66! )
En ik denk dat ik morgen wel weer uit slaap dus voor 11 uur hoeven jullie niet te stressen hoor.

Ik vind het wel heel lief en schattig enzo!
pi_55451636
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Popples het volgende:
lotje die kleine van jou is gewoon eigenwijs
kind van ze vader k ben zelf immers nooit eigenwijs

en... ik moet dus.. in dit topic nog...?
met t tempo waarop jullie topic's vullen durf ik niks te garanderen hoor
pi_55451649
BE we mogen je best nog wel een beetje plagen toch?
pi_55451650
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Rustig aan!

Dat was idd een reactie op Lois nog... Ik zie nu pas dat er iemand tussendoor postte!

Waarom post je nou!!??!!!??
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55451664
Ik dacht even dat ik in de SC zat

Maneki Hoe lullig voor jou ook, ik hoop toch echt dat Saartje nog even blijft zitten, maar dat wel alle problemen voor jou verdwijnen zodat je lekker van de feestdagen kan genieten
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:31:35 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55451706
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Mibos het volgende:
BE we mogen je best nog wel een beetje plagen toch?
Oh... plagen mag idd! Leuk juist!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 december 2007 @ 22:32:43 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55451725
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Rustig aan!

Ik was terug bij manlief op de bank gekropen. De Pfaffs kijken.
En nu ga ik zo naar bed, heerlijk Medisch Centrum West afkijken (ik ben al bij aflevering 66! )
En ik denk dat ik morgen wel weer uit slaap dus voor 11 uur hoeven jullie niet te stressen hoor.

Ik vind het wel heel lief en schattig enzo!
MCW met de mooie verpleegster met de mooie ingevlochte haren, dat wilde ik ook altijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:38:07 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55451849
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

MCW met de mooie verpleegster met de mooie ingevlochte haren, dat wilde ik ook altijd
Weet je dat ik me dat dus vandaag juist idd zat te bedenken. Nel Terborg, mooie vrouw met prachtige haren idd. Ik heb het nog eens zitten bestuderen, heel mooi.

vrijdag 21 december 2007 @ 22:44:19 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55451995
Ik zet 5 euro op overmorgen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55451997
Jelief tijdens de bevalling "ik geloof dat ik een aambij heb, ik voel wat tussen mijn billen' Pas later vernam ik van Mike dat ik dus gepoept had.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:47:15 #74
74310 nanalune
pi_55452074
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:44 schreef Jelief het volgende:
Jelief tijdens de bevalling "ik geloof dat ik een aambij heb, ik voel wat tussen mijn billen' Pas later vernam ik van Mike dat ik dus gepoept had.
tis aambei t gaat weer lekker over poep hé?
Toen ik poepte verbaasde ik me nog zo over mijzelf dat ik me niet schaamde. De VK was ook erg lief en stelde me gelijk al gerust. Daarbij, ik werk in de zorg dus ik doe het meestal bij anderen.( afvegen dus )
pi_55452234
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Saartje
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:59:25 #76
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55452348
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:47 schreef nanalune het volgende:

[..]

tis aambei t gaat weer lekker over poep hé?
Toen ik poepte verbaasde ik me nog zo over mijzelf dat ik me niet schaamde. De VK was ook erg lief en stelde me gelijk al gerust. Daarbij, ik werk in de zorg dus ik doe het meestal bij anderen.( afvegen dus )
ik schaam de me toen niet, nu met terugwerkende kracht wel...
had pannekoeken gegeten (het helpt dus best wel.. ) en een nogal snelle bevalling. Was zeg maar lichamelijk nog niet helemaal klaar voor de bevalling...
Maar goed, wat moet dat moet je houdt het niet echt tegen ofzo...

van deze post ga ik ook spijt krijgen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:01:46 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55452406
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bedankt voor de lieve vibes allemaal
Nog maar 9 weken *aftelt*
Zet m op Maneki!

Ik herken je gevoel... je mag wel ff lekker zeuren via pm mocht je die behoefte voelen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55452506
Ach Maneki toch, wat spijtig dat je het zo zwaar hebt, ik hoop dat je in de komende weken ook nog momenten hebt waarin je je wel lekker en energiek voelt.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55452560
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
Saartje
pi_55452634
Tuurlijk, zwanger zijn is echt niet alleen maar altijd leuk en prettig. En nu is het gewoon even heavy, gewoon door alles en dan mag je best klagen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55452650
En nu moet ik weer janken, bedankt
Nee echt, bedankt
Saartje
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:12:02 #82
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55452658
Even meegesleept uit het oude topic:
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nanalune, ik probeer sky dus ook echt nog wel even te vermijden want dat zou een groot drama worden hoor.
Gisteren op tv ook, ik kan geen babietje zien of ik ga al weer.
Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55452677
Maneki laat je dit weekend eens lekker verwennen op bed/bank en probeer de boel de boel even te laten om even rust te vinden. Een virituele knuffel voor jou...
pi_55452678
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief, dank je wel
Ik probeer maar niet te veel te klagen maar als m`n hele lijf al pijn doet van het zwanger zijn, en ik dan ook nog een fikse verkoudheid te pakken heb, ben ik het wel ff zat
Dat mag best, Het is niet altijd leuk dat weten we allemaal (zelfs degenen die nooit zwanger zijn geweest). FF flink balen, met een warme kruik in bed en morgen weer verder zien, gaat het dan nog niet is er altijd weer een morgen,ik hoop alleen voor je dat het vóór het einde van je zwangerschap wel iets beter gaat.

[ Bericht 43% gewijzigd door Jelief op 21-12-2007 23:13:23 (quote ingevoegd, late reactie...) ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55452749
Ik ga zo een lekker warm bad nemen bij kaarslicht, ff m`n hoofd openstomen en ontspannen voorhet slapen gaan. Mijn lief zorgt wel goed voor me gelukkig, maar uiteindelijk kan hij er niets aan meedragen. En eigenlijk mag ik nog niet klagen want ik loop nog steeds zelfstandig rond en had niet verwacht dat nu nog te kunnen. Als ik straks die gare feestdagen door ben komt er ook wel weer wat rust in de tent hoop ik, het blijft toch altijd ook een hoop gedoe.
Saartje
pi_55452752
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:12 schreef dutchie het volgende:
Even meegesleept uit het oude topic:
[..]

Kenne gij de Pampers-reclame nog niet?
Vooral niet hier klikken dan.
(get's me every time )
die is zeer
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55452977
Hier gaat het op het moment niet lekker. Voelde me vandaag niet lekker en heb dus uiteindelijk de vk gebeld en mocht komen voor urine en bloeddruk te meten. Urine was goed, daarna even babytje voelen en zo lang mogelijk uitstellen om de bloeddruk te meten hopende dat deze dan goed zou zijn. 3x een onderdruk van 107, niet goed en naar het ziekenhuis voor verder controle.

Nou het ziekenhuis, bloed was goed, bloeddruk niet en bij de echo de hoeveelheid vruchtwater laag, ws als gevolg van hoge bloeddruk en teveel doen. Dus deze moeder moet absolute rust houden, 24 uur haar urine verzamelen en zondag hopen dat alles goed is want anders wordt ik opgenomen. Daar ben ik toch wel van geschrokken. Blij dat ik naar huis mocht, maar ook bang voor een opname (zeker omdat Merlijntje donderdag jarig is). Nu ga ik weer niks doen, liggen en absolute rust houden.
pi_55453008
Oh Randa! Ga liggen en verroer je niet hoor! Hoop dat je bloeddruk gaat dalen!
Saartje
  vrijdag 21 december 2007 @ 23:28:18 #89
74310 nanalune
pi_55453118
Oei Randa wat vervelend, inderdaad Rustig aan !!
pi_55453991
Sjongejonge... ik ben weer bijgelezen. Dat is in dit topic toch regelmatig een avondvullende bezigheid zeg!
Pik er maar even enkele dingen uit die het meest zijn blijven hangen.

Pruk, ik weet uit ervaring dat het doodeng is als je je lichaam niet kunt en/of niet durft te vertrouwen. Dit kan heel lang zijn nawerking hebben. De zwangerschapsproblemen van Tinka (nu 20 mnd.) beginnen nu pas te tanen en niet meer dagelijks in allerlei lichamelijke klachten en angsten te uiten. Ben de afgelopen 2 jaar vaker in het ziekenhuis / dokter geweest dan mijn hele leven en dat om van alles en nog wat. Als jij dus toch al bij een psycholoog loopt (wat ik begrijp uit je post) zou ik er zeker wat mee doen.

Tan, ook hier wordt je regelmatig in een gebedje meegenomen.

Maneki.............

Over borstvoeding en narcose (volgens mij vroeg Pruk het..?)
Ik heb een 'dubbel' verhaal hier. Na Randy's komst ben ik na 5 weken met spoed gecurreteerd en toen ben ik voor de keuze gesteld; narcose of ruggeprik. Alleen met ruggeprik zou ik door kunnen blijven voeden volgens de anesthesist, dus heb ik daarvoor gekozen.
Na de bevalling van Tinka ben ik meteen met spoed naar de OK gereden voor een manuele curretage en hebben ze me narcose gegeven. In de verkoeverruimte werd me toen verteld dat ik geen borstvoeding mocht geven, maar de zusters op zaal waren daar zeer verbolgen over: "Zeggen ze dat nou nog steeds daar, nu ga ik er werk van maken ook" Ik heb dus toch bv gegeven, ook mede omdat gezegd werd dat de eerste 24 uur nog niet zoveel melk aangemaakt zou worden (na 5 uur spuugde ze al wat melk terug overigens, haha!). Ze heeft er niets van opgelopen. Na de komende bevalling zal ik ook meteen de OK in moeten en ik hoop dat ik dan meer op de wereld ben dan de vorige keer. ALS ik keus krijg, ga ik voor de ruggeprik, maar als het alleen onder narcose kan, zal ik toch gewoon weer bv gaan geven. Al zou het maar zijn omdat ik geloof dat een kindje na 24 uur de borst niet goed meer kan pakken (hoewel ik wel hoop dat ik de kans krijg aan te leggen voor ik naar de OK moet).
pi_55454412
Randa doe lekker rustig aan.

Vanaf hier dus nu echt een minder bericht. Ik schreef vorige week al dat het niet zo lekker gaat thuis. Nou hij is vandaag dus niet meer thuisgekomen. M.a.w. ik sta er vanaf nu dus echt alleen voor met nog een kleine uk rondlopend en nog maar een week of twee voor de bevalling.
Ik weet het nu dus ff niet meer. Wat moet ik nu doen??
pi_55454502
Wenneke, begrijp ik het goed dat hij zonder bericht onverwacht weggebleven is? Heb je al geprobeerd hem mobiel te bereiken? Weet je waar hij is?
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:14:34 #93
43556 miss_dynastie
pi_55454564
Jemig wenneke Heb je familie/vrienden in de buurt die je in praktische/emotionele zin kunnen steunen?
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:14:55 #94
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55454579
Wenneke, wat k***. Heb je reden om aan te nemen dat ie nu echt weg blijft, of zou het kunnen zijn dat hij "gewoon " in de kroeg zit?
pi_55454602
Hij zou gaan "klussen" bij iemand die hij via het werk heeft leren kennen. Hij zou even nog iets laten weten vandaag. IK heb zelf niet meer geprobeerd te bellen omdat hij heeft aangegeven dat hij meer "vrijheid" wil.
nou die vrijheid heeft hij zich dus genomen blijkbaar.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:16:22 #96
43556 miss_dynastie
pi_55454645
Het zou toch best kunnen dat hij na het klussen in de kroeg is beland? Niet heel ongebruikelijk, volgens mij (al heeft dat bij jullie wel een extra lading na alles wat hij gezegd heeft).
pi_55454649
Gelukkig genoeg familie die me kan helpen,maar daar wil ik nu even niemand van bellen omdat ik echt even niet meer weet wat te doen.
pi_55454677
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
  zaterdag 22 december 2007 @ 00:18:40 #99
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55454736
Kun je hem mobiel bereiken? Dan zou ik dat toch wel even proberen.
Hij kan wel leuk meer vrijheid willen, maar je hebt daar, in mijn ogen, alle recht toe. Om te weten of ie nog van plan is om thuis te komen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 00:21:52 #100
43556 miss_dynastie
pi_55454840
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef wenneke1 het volgende:
Vrouwlijke,bloedmooie, dame waar ie naar toe ging
Hmmm, oke, dat is sowieso al twijfelachtig dan. Ik zou morgen iemand bellen die je kan helpen de sloten te veranderen, als je dat tenminste wil. Ik denk dat deze stress wel het laatste is dat je nu nodig hebt. Ik zou overigens wel bellen om duidelijkheid te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')