Daar doen we het voor, hoe meer die kleine nog groeit, hoe beter het isquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:wie weet blijft je kindje echt nog wel tot de 40+ zitten ofzo.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... hetzelfde als gisteren?
Nee, da's flauw, natuurlijk schiet het wel door je hoofd, maar aangezien er hier echt geen tekenen zijn denk ik dat deze dag gewoon voorbij gaat zoals de anderen hiervoor.
Maar... goed, ik heb altijd gezegd 'hij komt na de uitgerekende datum' dus dat kan natuurlijk inpricipe 'any time' zijn na vandaag.
Heb vannacht verschrikkelijk slecht geslapen, vandaar dat ik er ook zo laat uit was, ik heb nog heerlijk een paar uurtjes gedaan vanmorgen.
'Men' zit er echter ook wel eens naastquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
..
maar dat is mede omdat 'men' altijd zegt 'je weet het gewoon echt wel als het echt begonnen is'
..
Ik draag nu de jas vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Doe dan toch maar 5 januari![]()
Lijkt mij wat handiger.
Tis koud buiten brrr. Gaan straks even naar een winkel toe en ik zie er nu al tegenop. Kou en vorst kan mooi zijn maar mijn jas wil niet meer dicht door m'n buik en ik zit gewoon liever binnen.
Ja ik had ook een vest van de C&A, maar het is nu echt te koud voor alleen een vest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hij staat op de 5e!
Ik heb een paar weken geleden een XXXL fleece-vest gehaald bij Zeeman. Daar kan iig die buik in als ik eventjes naar buiten moet.
Nu met deze kou stap ik ook niet meer op de fiets hoor, dus het zijn echt kleine stukjes.
Nou... afhankelijk van. Ging gisteren even naar mijn zus en had dus de slippers aan, maar toen bedacht ik me dat ik ook nog even de stad in moest en heb toen toch mijn gympjes maar aangedaan. Wat gelukkig ging, vorige week kreeg ik ze niet aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:07 schreef PM-girl het volgende:
BE, loop je nu nog steeds op je slippers?
Persoonlijk vind ik de prenatal wat oudbollig. Maar ik heb ook wel wat leuke dingen kunnen vinden hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
Bij de H&M in Leiden kon ik dus geen positiekleding vinden. grrrr. Grote maten ook niet? Dus ben naar de Prenatal gegaan. Leuk geslaagd hoor!
Ja ik vond de miss etam wat..... Ze hadden allemaal korte broeken of spijkerbroeken, wat ik al vervelend vond. En ik vond alles in van die felle kleuren. Bij de Prenatal was het ook wel zoeken hoor, maar ik heb er twee leuke blousen geonden, een zwarte lange broek, fijne zachte stof en een soort van jurkje die te kort is om zonder broek te dragen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de prenatal wat oudbollig. Maar ik heb ook wel wat leuke dingen kunnen vinden hoor.
Bij de miss etam hebben ze ook positie kleding..
oeh, ja bennetonquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:30 schreef p_iglet het volgende:
Ticootje, geen idee of het jou smaak is maar de benneton in den haag heeft veeel positiekleding met 50% korting.
Ja, daar stond ik ook al versteld van bij de miss etam... Allemaal korte broeken!! Het is winter..quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik vond de miss etam wat..... Ze hadden allemaal korte broeken of spijkerbroeken, wat ik al vervelend vond. En ik vond alles in van die felle kleuren. Bij de Prenatal was het ook wel zoeken hoor, maar ik heb er twee leuke blousen geonden, een zwarte lange broek, fijne zachte stof en een soort van jurkje die te kort is om zonder broek te dragen.Ik moet nog een buikfoto maken, doe ik ook wel met die kleren aan. Ze zijn wat chique maar wel cute.
prenatal heeft ze ook hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef Popples het volgende:
pruk![]()
tan gewoon bellen hoor.
faja sterkte![]()
dames thanks voor de tip voor de panty![]()
popples trekt manlief dadelijk de H&m binnen
die ligt in eindhoven er toch bijna naastquote:
Ja, ik als zwangere vrouw heb het wel wat warmer de laatste tijd, maar om nou met -6 in een korte broek rond te lopen vind ik nou ook wel weer een beete OTT.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, daar stond ik ook al versteld van bij de miss etam... Allemaal korte broeken!! Het is winter..
Maar ze hebben zulke leuke buikbanden![]()
Mijn zwarte broek komt ook bij de prenatal vandaan.. Die zit heerlijk! In het begin vond ik dat ding niets, toen zat mn spijkerbroek heel lekker. Maar nu de buik echt groeit zit de spijkerbroek was krap en de zwarte broek dus heel goed!
Bij de h&m ben ik weg van de V-hals truitjes. Daar heb ik er 3 van.
Lotje, stijgende bloeddruk is goed!!! Ik had in de hele zwangerschap (muv eerste meting van onderdruk van 45) een onderdruk tussen 55 en 60. Laatste meting was 75 en die avond begon de bevallingquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef _lotje_ het volgende:
hier nog steeds alles rustig..... en n btje hoofdpijn.
wel gister iets hogere bloeddruk dan normaal (65 beneden ... anders kom k niet over de 60 heen..)
plakkers bij Xenos en bij Gamma volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
Fuente, ik wilde van die ouderwetse plakkers, maar die zijn niet te vinden. Ik had zuignap dingen, maar die gingen net zo goed schuiven, dat was nog veel enger. Dus nu maar gewoon weer niks.
Maneki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |