Want het is haar schuld, natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
Wil je me geen woorden in de mond leggen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want het is haar schuld, natuurlijk
Wenneke: succes en sterkte
Een ontsteking kan gevaarlijker zijn in de zwangerschap dan welke pijnstiller dan ook. Naar de weekend tandarts.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pff Wenneke wat een verhaal! Veel sterkte met deze nare situatie
Ik kom nu net uit bed gehesen..naast een dikke verkoudheid heeft vannacht ook mijn verstandskies besloten te gaan ontstekenPijn straalt door over m`n gehele wang naar m`n oor
Ik ben absoluut tegen pillen slikken in de zwangerschap..maar nu hou ik het echt niet meer! Is paracetamol het enige wat ik mag? En spoelen met bocasan voor m`n kies? Zou dat kunnen?
Als jij dat post met eenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wil je me geen woorden in de mond leggen?
Het is uiteraard ZIJN schuld, maar ik zou wel graag even willen weten uit haar mond hoe zij de situatie voorgeschoteld heeft gekregen van meneer en zo nodig het e.e.a. even "rechtzetten".
Daarbij vind ik, ook al is het uiteindelijk ZIJN verantwoordelijkheid en niet van haar, het niet echt van klasse getuigen mocht het zo zijn, dat zij het aanlegt met een vent die een hoogzwangere vrouw thuis heeft zitten die zwaar in de stress zit.
Que? Heeft hij dan geen enkel empathisch vermogen? Niet gerealiseerd? Ik geloof er geen jota van, net als van het 'tijd vergeten' verhaal. Maar goed, ik wens je veel sterkte en wijsheid. Denk in de eerste plaats aan jezelf, dat doet hij blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef wenneke1 het volgende:
Hij had zich niet gerealiseerd dat het voor mij niet leuk is zo laat nog alleen te zijn en dat ik hem best zijn vrijheid gun, maar toch ook wel graag nu een beetje wil weten waar hij is.
Ik had dit vorige week..quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ohh gawd lekker voor de kerst ook
Pfff... Ik wil voor niemand "spreken"en me er ook niet bemoederend of wat dan ook mee bemoeien, maar ik zoiu me juist constant afvragen waar ie uit zou hangen als ie weg zou gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wenneke, als ik zo vrij mag zijn...
Ik zou tegen je vriend (man?) zeggen dat je een weekje rust wilt. Dat hij even weg gaat, dat jij ook je gedachtes op orde kan zetten. Dan weet jij dat je hem een week niet ziet, geeft ook rust. Uiteraard wel eisen dat zijn telefoon dag en nacht aanstaat en dat hij binnen een half uur/drie kwartier (whatever je wilt) bij je bent als de bevalling begonnen is.
En idd, die koudwatervrees geloof ik niet, zeker als het jullie tweede kindje is. Dan weet je hoe het gaat als je een kind krijgt, lijkt me.
Tis mss jammer van de kerst, maar dat is wellicht gezelliger bij vrienden en/of familie waar je gewoon simpel plezier kan hebben, zonder steeds gconfronteerd te worden met iemand die bij jou veel stress veroorzaakt.
Verder, Maneki, heel veel sterkte! Ook nog kiespijn erbij... Je krijgt het wel voor je uhm, kiezen zeg!!
En voor Lotje![]()
![]()
Waarom zou de kaakchirurg niet kunnen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja tis dus de pest dat het een verstandskies is die dwars ligt, en zolang hij niet zou irriteren kon hij blijven zitten..en anders wordt het een ritje naar de kaakchirurg..iets wat nu dus niet kan.
Ik heb zojuist een paramolletje genomen en wederhelft is nu naar de apotheek voor spoelmiddelen
Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.
Bellen!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het nou bij Lotje zijn? Ik ben zo benieuwd!
Net hier kindlief zitten pesten tot hij zich liet horen voelen. Hij was vandaag wel heel erg stilletjes.
Ik vind dat wel heel lastig hoor, ik ben niet zo bellerig om te vragen hoe of wat.
Ik kijk het morgen wel nog even aan en als hij dan nog zo rustig is dan ga ik de vk maandag wel even bellen.
En er spoken dan gelijk allerlei horror scenario's door mijn hoofd. Van mij mag hij er wel uitkomen. Hij is nu klaar en af enzo, het is wel genoeg daar in mijn buik denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |