abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:05:33 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55460418
Wenneke
Misschien heeft dat gesprek met die dame gisteren hem dingen wat duidelijker gemaakt. Hij was daarvoor wellicht gewoon echt niet duidelijk van zijn zaak. Ik hoop in elk geval voor je dat hij meende wat hij zegt en dat jullie samen toch een fijne kerst zullen hebben.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55460470
Ik herken veel in je verhaal en gevoel hoor....
Maar dat gooi ik liever niet hier neer.... Mocht je denken dat je er wat aan hebt (al is het even lekker samen afreageren op die "gevoelloze kl**tzaken) stuur ik je graag een pmmetje hoor!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55460531
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
Want het is haar schuld, natuurlijk

Wenneke: succes en sterkte
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 12:12:13 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55460547
Mjah, met alle respect als je vrouw hoogzwanger is van de tweede godbetert 'vergeet' je de tijd niet omdat je 'zo gezellig zit te kletsen'.
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:17:17 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55460649
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Want het is haar schuld, natuurlijk

Wenneke: succes en sterkte
Wil je me geen woorden in de mond leggen?

Het is uiteraard ZIJN schuld, maar ik zou wel graag even willen weten uit haar mond hoe zij de situatie voorgeschoteld heeft gekregen van meneer en zo nodig het e.e.a. even "rechtzetten".

Daarbij vind ik, ook al is het uiteindelijk ZIJN verantwoordelijkheid en niet van haar, het niet echt van klasse getuigen mocht het zo zijn, dat zij het aanlegt met een vent die een hoogzwangere vrouw thuis heeft zitten die zwaar in de stress zit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55460658
Pff Wenneke wat een verhaal! Veel sterkte met deze nare situatie

Ik kom nu net uit bed gehesen..naast een dikke verkoudheid heeft vannacht ook mijn verstandskies besloten te gaan ontsteken Pijn straalt door over m`n gehele wang naar m`n oor
Ik ben absoluut tegen pillen slikken in de zwangerschap..maar nu hou ik het echt niet meer! Is paracetamol het enige wat ik mag? En spoelen met bocasan voor m`n kies? Zou dat kunnen?
Saartje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 12:19:32 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55460678
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pff Wenneke wat een verhaal! Veel sterkte met deze nare situatie

Ik kom nu net uit bed gehesen..naast een dikke verkoudheid heeft vannacht ook mijn verstandskies besloten te gaan ontsteken Pijn straalt door over m`n gehele wang naar m`n oor
Ik ben absoluut tegen pillen slikken in de zwangerschap..maar nu hou ik het echt niet meer! Is paracetamol het enige wat ik mag? En spoelen met bocasan voor m`n kies? Zou dat kunnen?
Een ontsteking kan gevaarlijker zijn in de zwangerschap dan welke pijnstiller dan ook. Naar de weekend tandarts.
pi_55460692
En zeker niet als het zo kort op de uitgerekende datum is

Wenneke, heel veel sterkte, dit is niet iets wat je in de koude kleren gaat zitten.
pi_55460737
Ohh gawd lekker voor de kerst ook
Saartje
pi_55460974
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wil je me geen woorden in de mond leggen?

Het is uiteraard ZIJN schuld, maar ik zou wel graag even willen weten uit haar mond hoe zij de situatie voorgeschoteld heeft gekregen van meneer en zo nodig het e.e.a. even "rechtzetten".

Daarbij vind ik, ook al is het uiteindelijk ZIJN verantwoordelijkheid en niet van haar, het niet echt van klasse getuigen mocht het zo zijn, dat zij het aanlegt met een vent die een hoogzwangere vrouw thuis heeft zitten die zwaar in de stress zit.
Als jij dat post met een -smiley, dan lijkt het me niet dat je dat wil doen om een fijne vriendschap met d'r te starten....

Maar goed. Ik ben wel benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat/is gegaan.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 12:48:31 #161
43556 miss_dynastie
pi_55461159
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef wenneke1 het volgende:
Hij had zich niet gerealiseerd dat het voor mij niet leuk is zo laat nog alleen te zijn en dat ik hem best zijn vrijheid gun, maar toch ook wel graag nu een beetje wil weten waar hij is.
Que? Heeft hij dan geen enkel empathisch vermogen? Niet gerealiseerd? Ik geloof er geen jota van, net als van het 'tijd vergeten' verhaal. Maar goed, ik wens je veel sterkte en wijsheid. Denk in de eerste plaats aan jezelf, dat doet hij blijkbaar ook.
pi_55461240
Nou, nou....De tijd vergeten we allemaal wel eens..... Dat dat dan met een "bloedmooi vrouwspersoon" moet zijn zou mij (zeker nu ik me nog onaantrekkelijker als een kruising tussen een kamerolifantje en een hangbuikzwijn voel) toch ook ietwat in het verkeerde keelsgat schieten
pi_55461250
dames... tis bijna kerst idd...
iig... wenneke, heeeel erg veel sterkte!!! probeer anders n logeeradresje te krijgen voor de kerst dat je niet alleen thuis bent..?
maneki jij ook heel veel sterkte!! dat lijf van jou he... das gewoon niet lief, en niet wat jij verdient! bel de tandarts wel even!! ookal ist weekend. die weet ook wat je mag hebben. en idd... k heb op discovery ooit eens n verhaal gezien waarin onderzoek werd gedaan naar vroeggeboorten.. en heel vaak kwam daaruit dat t te maken had met tandproblemen! dat heeft stiekem invloed op heel je lijf... dan kun je beter idd n pilletje meer slikken. doet maar ff bellen

en hoe is t hier.... zei zij terwijl ze van dr stoel afkwam om aan tafel te gaan hangen.... vanaf vanochten 8 uur heb k terugkerende pijn... in mn buik en mn rug... en das nie leuk! grmbl. eerst redelijk onregelmatig maar al heel snel netjes om de zoveel minuten, en nu is t al om de 4... maar de pijn houdt maar kort aan.
volgens mij ben ik ook de slijmprop aan t verliezen tussendoor...
we wachten maar weer af...
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:56:28 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55461295
Lotje!!! Succes meid, mocht het begonnen zijn
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:57:28 #165
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55461311
spannend lotje hoop voor je dat het doorzet!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55461335
Oh lotje wat spannend! Ik hoop zo voor je dat het doorzet en je niet naar het door jou gevreesde ziekenhuis moet! ff de weeendans voor jou
Ik heb de weekendtandarts gebeld én de huisartsenpost..en mag beginnen met spoelen met bocasan en als dat morgen niet aanslaat dan krijg ik een kuurtje AB.
Saartje
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:01:40 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55461373
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ohh gawd lekker voor de kerst ook
Ik had dit vorige week..
paracetamol is idd het enige dat mag
En verder de weekendtandarts bellen. De ontsteking kan naar binnen slaan (het risico hierop schijnt bij een ontstoken kies het grootst te zijn) en dan weeen veroorzaken. Zaak dus dat die kies er zo snel mogelijk uit gaat.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:03:30 #168
3011 E.T.
pi_55461401
Ik zat trouwens om 10 uur ' smorgens al aan de max dosis van paracetmol, zo'n godsgruwelijke pijn doet dat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55461411
Nja tis dus de pest dat het een verstandskies is die dwars ligt, en zolang hij niet zou irriteren kon hij blijven zitten..en anders wordt het een ritje naar de kaakchirurg..iets wat nu dus niet kan.
Ik heb zojuist een paramolletje genomen en wederhelft is nu naar de apotheek voor spoelmiddelen
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 13:04:22 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55461415
kiespijn is vreselijk
bel maar gauw een weekendtandarts!
pi_55461423
Oe...Lotje!!
pi_55461475
Spannend Lotje! Zettum op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55461586
Wooeeei Lotje! You go girl!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:16:43 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55461662
Lotje! Zou het je dan toch nog gaan lukken!
Zet hem op meid!
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:16:57 #175
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55461667
Wenneke, als ik zo vrij mag zijn...
Ik zou tegen je vriend (man?) zeggen dat je een weekje rust wilt. Dat hij even weg gaat, dat jij ook je gedachtes op orde kan zetten. Dan weet jij dat je hem een week niet ziet, geeft ook rust. Uiteraard wel eisen dat zijn telefoon dag en nacht aanstaat en dat hij binnen een half uur/drie kwartier (whatever je wilt) bij je bent als de bevalling begonnen is.
En idd, die koudwatervrees geloof ik niet, zeker als het jullie tweede kindje is. Dan weet je hoe het gaat als je een kind krijgt, lijkt me.

Tis mss jammer van de kerst, maar dat is wellicht gezelliger bij vrienden en/of familie waar je gewoon simpel plezier kan hebben, zonder steeds gconfronteerd te worden met iemand die bij jou veel stress veroorzaakt.

Verder, Maneki, heel veel sterkte! Ook nog kiespijn erbij... Je krijgt het wel voor je uhm, kiezen zeg!!

En voor Lotje
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:31:06 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55461980
<edit> Maneki (ik dacht eerst ET, maar die had dat vorige week ), weet niet of jij wat hebt met homeopatie, maar ik zat halverwege de zwangerschap ongelooflijk omhoog met een ontstoken kies en die pijn straalde via bijholten uit naar mijn oor. De drogist adviseerde toen rinileen. Dat helpt bij ontstekingen in alle 'botholten', al staat er alleen bij bijholtes, het helpt ook bij een ontsteking in bijv. de knieholten en kaakholten. Ik moest de eerste dag een dubbele dosis nemen (mocht volgens hem tijdens de zwangerschap, staat verder ook geen tegendeel in de gebruiksaanwijzing) en daarna de dosis zoals op de verpakking.

De eerste dag hielp het niet, en de tweede dag merkte ik weinig verbetering, maar daarna verdween het wel en de ontsteking is nooit meer teruggekomen!! Terwijl er verder niet één medicijn is met dat resultaat; meestal moet een ontstoken kies gewoon opengelegd worden.

Dus ik zou zeggen twee paracetamol d'rin en Rinileen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tan op 22-12-2007 13:37:39 ]
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:35:48 #177
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55462081
Oh en Wenneke, heel veel sterkte.

Lotje ook natuurlijk,
pi_55462157
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Wenneke, als ik zo vrij mag zijn...
Ik zou tegen je vriend (man?) zeggen dat je een weekje rust wilt. Dat hij even weg gaat, dat jij ook je gedachtes op orde kan zetten. Dan weet jij dat je hem een week niet ziet, geeft ook rust. Uiteraard wel eisen dat zijn telefoon dag en nacht aanstaat en dat hij binnen een half uur/drie kwartier (whatever je wilt) bij je bent als de bevalling begonnen is.
En idd, die koudwatervrees geloof ik niet, zeker als het jullie tweede kindje is. Dan weet je hoe het gaat als je een kind krijgt, lijkt me.

Tis mss jammer van de kerst, maar dat is wellicht gezelliger bij vrienden en/of familie waar je gewoon simpel plezier kan hebben, zonder steeds gconfronteerd te worden met iemand die bij jou veel stress veroorzaakt.

Verder, Maneki, heel veel sterkte! Ook nog kiespijn erbij... Je krijgt het wel voor je uhm, kiezen zeg!!

En voor Lotje
Pfff... Ik wil voor niemand "spreken"en me er ook niet bemoederend of wat dan ook mee bemoeien, maar ik zoiu me juist constant afvragen waar ie uit zou hangen als ie weg zou gaan!
pi_55462164
Wenneke, sterkte!

Lotje zet em op

Maneki, beterschap met je kies
Fake it till you make it...
pi_55462175
lotje zet 'm op!
Het voelt goed hč?
A je to!
  zaterdag 22 december 2007 @ 13:58:03 #181
3011 E.T.
pi_55462553
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 13:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja tis dus de pest dat het een verstandskies is die dwars ligt, en zolang hij niet zou irriteren kon hij blijven zitten..en anders wordt het een ritje naar de kaakchirurg..iets wat nu dus niet kan.
Ik heb zojuist een paramolletje genomen en wederhelft is nu naar de apotheek voor spoelmiddelen
Waarom zou de kaakchirurg niet kunnen?
Verdoving kan geen kwaad in elk geval (mijn kies is er vorige week ook door de kaakchirurg uitgehaald, tandarts kon/wilde niet).

De verdoving is minder schadelijk dan de ontsteking werd mij verteld
pi_55463474
Zoveel reacties en zoveel rake opmerkingen.
Dat van haar bellen zou ik wel willen doen maar of sat nu op dit moment verstadig is weet ik niet. Ik weet alleen wel dat ik zoals een antal van jullie ook al aangeven vooral aan mezelf en beebs moet denken.

Vamperotica, jouw opmerking over tijd vergeten en kamerolifantgevoelens is exact hoe ik me nu voel. Kijk we zijn ( niet allemaal tuurlijk) ietwat minder wendbaar en doen onze dingen nou niet bepaald charmant af en toe. Ik bedoel voor mezelf sprekend een onderbroek aandoen. Das dus benen wijd, een been door een gat en dan maar rekken tot het andere been er ook in zit. Mjaah is niet bepaald een leuk gezicht. En daar voelen wij vrouwen ons af en toe een beetje onzeker over. Ow en PMen mag altijd. KLinkt heel raar, maar het is goed te weten dat het niet iets is wat alleen mij overkot alhoewel dat wel het eerste gevoel is wat je krijgt.
We gaan in elk geval samen kijken hoe we dit gaan oplossen nu, want hij voelt zich och wel een beetje ( veel) schuldig nu.
De verklaring voor het condoom was dat het een promoverpakking was gekregen bij van een leverancier. En met het schaamrood op d ekaken moet ik bekennen dat dat er ook idd opstaat. Hij heeft ook echt toegegeven dat ie mijn gevoel daarover terecht vond en dat ie zich kon voorstellen dat ik er het mijne van gedacht heb.

Ik wil in elk geval iedereen een dikke kus en knuffel geven voor alle fijne reacties en steun en goede raad. We zijn er nog niet, maar ik heb er wat meer vertrouwen in nu in elk geval.

Maneki, Hoe is het met je kies?? Heb je de tandarts al gebeld??? Ik geloof niet dat je met bocasan mag spoele, maar je zou eens ( i know het is smerig) met een heel sterke zoutoplossing kunnen proberen. Dat kan zeker geen kwaad en heelt mss wat troep eruit.

En Lotje... Veel succes, zet em op en show ons dalijk of straks iets moois.
pi_55463679
Kheb gebeld en moest het voorlopig met bocasan proberen, zou dat niet aanslaan dan mocht ik nog voor de kerst aan de antibiotica. Trekken willen ze niet doen als het ontstoken is..eerst moet die ontsteking weg zijn en eigenlijk..ben ik zo`n schijterd dat ik die dingen er alleen onder narcose uit durf te laten halen
Tan, ik hou het ff in gedachte..dank je wel!
Saartje
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:34:21 #184
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55464314
maneki, beterschap meid! dat soort dingen komen nóóit gelegen...getverrr

LOTJE!!! je piept ervoor hé? Gimme some van die weėen!! en voor jezelf :

Wenneke, je klinkt iets positiver en blij te horen dat hij ook iets van gevoel laat zien.. ik hoop echt voor jullie dat hij snel beseft wat hij op het spel zet en niet meer bij die dame op bezoek gaat..

Hier alles rustig, boswandeling gemaakt, boodschappen gedaan, keuken opgeruimd en NIETSNIEMENDALNIETS zow.. verder ben ik aardig goedgehumeurd
pi_55464687
Maneki beterschap ermee en ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Nanalune, I know. Vorige keer heb ik met gebroken vliezen, uren gelopen. Echt veel meer dan goed was. Maar niks. Tot ik 's avonds in een keer wat weeen begon te krijgen en daar meteen ook mooi een dikke 3 cm ontsluiting aan overhield.
pi_55464820
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:01 schreef Vivi het volgende:
Ik zou die dame trouwens ook eens met een telefoontje vereren
Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.
pi_55464872
Maneki beterschap.

Hier gaat het rusten me vooralsnog goed af. Vanmorgen was het wel even druk met telefoontjes. Allemaal familie die wilde weten hoe het was met me. Gelukkig meteen even aan mijn schoonzusje gevraagd wat ik mocht verstaan onder absolute rust en me daaraan gehouden. Gelukkig eigenlijk dat er een bed beneden stond al, ben ik even goed samen met Merlijn en mijn man. Al gaan ze er ook regelmatig even helemaal uit. Heb alleen één probleem met mijn 24 uurs urine, ik kan niet goed naar de wc om te plassen op het moment, heb heel veel te drinken langs mijn bed staan maar het wil nog niet.
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:08:12 #188
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55464894
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:03 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Alleen een telefoontje?? Degene die met der poten aan mijn vent zit trek ik uit elkaar, en hem erbij.
jullie willen niet weten wat een jaloers secreet IK ben op het moment .. ik denk dat het ook wel een beetje aan de zwangerschap ligt.. je wilt toch je nest beschermen en dat gaat soms gepaard met .. euhm.. wat aggresieve neigingen

maar buiten de zwangerschapstheorie om, het is zeker geen ontkrachting voor de situatie van Wenneke, dat heeft niets met haar hormonen te maken lijkt me, dįt is gewoon een kl*te situatie..
pi_55464918
oehh spannend lotje!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55464979
Nou wij zijn weer thuis, ze hebben helemaal niks kunnen vinden in het ziekenhuis en ik heb nu een compleet ander kind in huis dan de eerste 2 dagen. Hij is rustig, tevreden en echt zo ontzettend lief. De kraamhulp komt morgenmiddag weer langs en we genieten nu van ons gezinnetje met zijn vieren. Even een avondje rust. Ik ga zo zoetjes aan afscheid nemen van dit topic en me begeven naar het babietjes topic. We zijn compleet als gezin, we hebben besloten dat 2 kinderen genoeg zijn voor ons dus een 3e zwangerschap zal er niet meer inzitten. Ik volg jullie uiteraard wel gewoon hoor. Dus BE, Nanalune kom op meiden bevallen en Lotje heel veel succes, hopelijk heb je inmiddels je kindje al vast.

Oh en ladies ik heb een paar foto's in het foto topic geplaatst.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2007 @ 17:41:34 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_55466894
Lieve Faja,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wel vreemd dat ze niks hebben kunnen vinden, maar als er nu niets aan de hand is en jullie heerlijk kunnen genieten zo als compleet gezinnetje dan is dat toch prachtig gbenoeg! Ik heb nog helemaal geen gelegenheid gehad om je te feliciteren, bij deze dan Gefeliciteerd

Liefs,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 22 december 2007 @ 17:45:03 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55466998
Faja, wat fijn dat het nu zo lekker gaat met Nathan en met jullie! Geniet ervan!
  Jubileum moderator zaterdag 22 december 2007 @ 18:05:29 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55467465
Faja wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Lekker even terug in huis, proberen te genieten van je kraamtijd.

Lotje spannend

Wenneke, zijn timing is niet echt geweldig he? Heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:27:58 #194
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55468035
Heerlijk weer thuis Faja, super!
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:29:45 #195
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55468083
Faja hier ook nog een keer. Fijn dat het goed gaat nu!

Nanalune, je ziet er zo stralend uit in het buikfototopic. ik hoop dat baby dat ook wil zien, vannacht ofzo.
Maneki, ik heb ook gewoon een kuur tegen de ontsteking genomen. Was in week 36 ofzo, het deed zo zeer en ik was heel bang dat ik met tandpijn moest bevallen. Beterschap.
Wenneke, dikke kus.
En Lotje, zet 'm op!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55468615
lotje zet m op!!!

Wenneke heel veel sterkte en wijsheid toegewenst. Ik zou niet weten wat ik zou doen hoor..

En andere LLM'ers die overtijd zijn....opschieten nu, de kerst komt angstvallig dichtbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:53:40 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55470175
Hoe zou het nou bij Lotje zijn? Ik ben zo benieuwd!

Net hier kindlief zitten pesten tot hij zich liet horen voelen. Hij was vandaag wel heel erg stilletjes.
Ik vind dat wel heel lastig hoor, ik ben niet zo bellerig om te vragen hoe of wat.
Ik kijk het morgen wel nog even aan en als hij dan nog zo rustig is dan ga ik de vk maandag wel even bellen.

En er spoken dan gelijk allerlei horror scenario's door mijn hoofd. Van mij mag hij er wel uitkomen. Hij is nu klaar en af enzo, het is wel genoeg daar in mijn buik denk ik dan.
pi_55470692
BE, toch echt gewoon bellen hoor. Ik ben ook niet zo bellerig, maar het was zo fijn om even door de vk gerustgesteld te kunnen worden. Zeker omdat ik er wie weet misschien wel echt op tijd bij ben geweest. Ze verzekerde mij dat je zelf het beste voelt wat je kunt doen, jij kent je gevoel en je moet ook vooral aan jezelf en je kindje denken, wat je voelt is datgene waar je op af moet gaan. Ze zei ook dat ik goed gezorgd had en er op die manier ook op tijd bij ben geweest. Nu is het voor mij alleen maar afwachten.

Baal er alleen nog steeds van dat ik dus niet kan plassen, hoeveel liter moet ik daarvoor drinken om wel fatsoenlijk naar de wc te kunnen, ach ik heb nog 12 uur.
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:17:51 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55470925
Geen idee hoe je dat doet, dat plassen.
Ik heb daar nog wel een grappig verhaal bij. Mijn vriendinnetje moest dat ook doen en die had ook een fles meegekregen daarvoor. Maar dat paste niet dus die zet die fles op de toonbank en daarnaast nog een 2 liter colafles erbij. Die verpleegster in het ziekenhuis keek echt heel raar eventjes. 'Ja, het moest toch 24 uur?'

Ik wacht het nog wel even tot morgen af. Ik vind het al helemaal suf om 's avonds te bellen en hij heeft zich inmiddels wel laten voelen. Dat auto'tje dat hij van stinkie gekregen heeft does the trick, niet eens het geluidje maar wel de trilfunctie!
pi_55470980
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe zou het nou bij Lotje zijn? Ik ben zo benieuwd!

Net hier kindlief zitten pesten tot hij zich liet horen voelen. Hij was vandaag wel heel erg stilletjes.
Ik vind dat wel heel lastig hoor, ik ben niet zo bellerig om te vragen hoe of wat.
Ik kijk het morgen wel nog even aan en als hij dan nog zo rustig is dan ga ik de vk maandag wel even bellen.

En er spoken dan gelijk allerlei horror scenario's door mijn hoofd. Van mij mag hij er wel uitkomen. Hij is nu klaar en af enzo, het is wel genoeg daar in mijn buik denk ik dan.
Bellen!!

Oh enneh :

We zijn zooooooooo nieuwsgierig hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')