quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bellen!!
Oh enneh :
[ afbeelding ]
We zijn zooooooooo nieuwsgierig hier
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hmmz..hoe is die kleine van jou zo vertrouwd geraakt met een trilfunctie?
lotje hoe is het bij jou?
Fijn dat hij zich heeft laten voelen en dat verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee hoe je dat doet, dat plassen.
Ik heb daar nog wel een grappig verhaal bij. Mijn vriendinnetje moest dat ook doen en die had ook een fles meegekregen daarvoor. Maar dat paste niet dus die zet die fles op de toonbank en daarnaast nog een 2 liter colafles erbij.![]()
Die verpleegster in het ziekenhuis keek echt heel raar eventjes. 'Ja, het moest toch 24 uur?'
![]()
Ik wacht het nog wel even tot morgen af. Ik vind het al helemaal suf om 's avonds te bellen en hij heeft zich inmiddels wel laten voelen. Dat auto'tje dat hij van stinkie gekregen heeft does the trick, niet eens het geluidje maar wel de trilfunctie!![]()
Ai, het klinkt echt zo naar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga zo maar naar bed, lekker slapen dan voel ik het allemaal niet. Hoop dat het morgen beter is anders maak ik er een ritje HAP van.
En als je zelf nogal druk/in de weer bent voel je de beeb ook gewoon wat minderquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat laatste zat ik dus ook aan te denken (te hopen??) nebelung.En idd Lois, dat was ook waarom ik dacht 'ik kijk het morgen nog wel even aan', soms zijn ze nou eenmaal wat rustiger, die dagen heb ik zelf ook.
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En als je zelf nogal druk/in de weer bent voel je de beeb ook gewoon wat minder
Geen zorgen maken, morgen gewoon ff bellen "daar zijn ze voor"
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hardquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
Joehoe... lieve kleine ***** kom eens buiten kijken dan!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hard
Wat kan ons die naam nou schelen... ze moet gewoon werpen, we willen hem zien!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil je die naam nog een keer hardop herhalen? Ik hoorde het niet goed, die Idols zingen zo hard
Ik heb het verhaal een beetje terug zitten lezen, en ik vind dit bovenstaande ook. Het zou allemaal best kunnen, maar niet allemaal tegelijk. Ik krijg een beetje het idee dat die andere mevrouw er niet zo'n zin in had en hij dus geen keus meer heeft. Evengoed een enorme rotsituatie, en heel veel sterkte toegewenstquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Mammietje het volgende:
Wenneke, er lijkt dus overal een verklaring voor te zijn. Toch vind ik het een hoop toevalligheden op elkaar
Waar blíjft 't?quote:Op zondag 23 december 2007 08:50 schreef Randa_v het volgende:
Dadelijk maar weer eens richting ziekenhuis. Voel me wat ziekjes, dorstig en had net vrij dunne ontlasting. Zal gisteren toch uiteindelijk een 2,5 liter gedronken hebben maar waar het gebleven is?Mijn fles is niet vol.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat ze niets vinden en ik strakjes gewoon thuis ben, wel heb ik maar vast een tas klaargemaakt voor het geval dat.Hoop wel dat mijn vruchtwater weer is aangevuld.
Ooooooh... dus dan kan het alsnog gewoon wel gaan gebeuren net voor/tijdens de kerst!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
Nou hier zag de maan er wel héél vol uit hoor.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |