Wenneke, er lijkt dus overal een verklaring voor te zijn. Toch vind ik het een hoop toevalligheden op elkaar waarvan ik me afvraag of hij niet een beetje (boel) meer rekening met jouw gevoelens kan houden.

Onverwacht aangeven dat je het 'niet meer weet', vervolgens meer 'vrijheid' vragen, je vrouw daarmee een portie onzekerheid geven terwijl ze hoogzwanger is, dan ook nog maar even bij een bloedmooie vrouw op bezoek gaan (waarvan hij weet dat jij het niet vertrouwd???) en tot overmaat van ramp daar de tijd 'vergeten'?

En dan ook nog een condoom (promotiemateriaal of niet) in je jaszak laten zitten? Pfff... ik vind het de kat op het spek binden hoor. Ik weet dat het slecht gesteld is met het empathische vermogen van de man maar dit vind ik van gevoelloosheid getuigen.
Het is een kl*tensituatie waar je in verkeert en uiteraard kan alleen jij daar de weg in vinden om ermee om te gaan. Als ik jou zou zijn, zou ik afstand nemen. Afstand van je gevoel voor hem (om je in te dekken voor het verdriet) en figuurlijke afstand van hem, zodat hij ook goed voelt wat hij je aandoet. Laat niet met je jojo-en, je verdriet laten doen en vervolgens gesprekje, alles weer koek en ei. Laat merken dat het veel met je doet, ook met je eigen gevoel (voor hem) en dat de onzekerheid waar hij je in laat de liefde voor hem bepaald niet groter maakt. Als hij ECHT spijt heeft en het gevoel krijgt dat hij je kwijt dreigt te raken, zal hij voor je vechten en je alle aandacht geven die je nu zo hard nodig hebt. Als hij dat niet doet, zal je hem waarschijnlijk kwijt raken maar hoe moeilijk dat ook is, dat zou waarschijnlijk toch wel gebeurd zijn dan. Ik wens je veel sterkte, wijsheid en geluk toe de komende periode.
Maneki, een ontstoken kies is verschrikkelijk... En inderdaad, ze kunnen dat ook niet goed genoeg verdoven om te kunnen trekken. Heb zelf eens een wortelkanaalbehandeling gehad in een ontstoken kies en dat was geen pretje!

Goed dat je aan de bel getrokken hebt. Ik hoop dat het weer over 'waait' en je niet aan de AB hoeft...
Ik voel de kleine nog steeds niet.

Ben blij dat ik maandag naar de vlos mag zodat ik even het hartje kan horen kloppen. Vind het maar niets dat ik nog niets voel.