Ik heb het verhaal een beetje terug zitten lezen, en ik vind dit bovenstaande ook. Het zou allemaal best kunnen, maar niet allemaal tegelijk. Ik krijg een beetje het idee dat die andere mevrouw er niet zo'n zin in had en hij dus geen keus meer heeft. Evengoed een enorme rotsituatie, en heel veel sterkte toegewenstquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Mammietje het volgende:
Wenneke, er lijkt dus overal een verklaring voor te zijn. Toch vind ik het een hoop toevalligheden op elkaar
Waar blíjft 't?quote:Op zondag 23 december 2007 08:50 schreef Randa_v het volgende:
Dadelijk maar weer eens richting ziekenhuis. Voel me wat ziekjes, dorstig en had net vrij dunne ontlasting. Zal gisteren toch uiteindelijk een 2,5 liter gedronken hebben maar waar het gebleven is?Mijn fles is niet vol.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat ze niets vinden en ik strakjes gewoon thuis ben, wel heb ik maar vast een tas klaargemaakt voor het geval dat.Hoop wel dat mijn vruchtwater weer is aangevuld.
Ooooooh... dus dan kan het alsnog gewoon wel gaan gebeuren net voor/tijdens de kerst!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
Nou hier zag de maan er wel héél vol uit hoor.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:
Het is volle maan!!![]()
![]()
[/quote
![]()
Maandag de 24ste is het volle maan
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef p_iglet het volgende:
Op de fiets met dik 41 weken zwanger ging prima hoor![]()
Lotje gefeliciteerd!!!!
Ik zou het een enger idee vinden als ik met de fiets om zou vallen (iets wat niet ondenkbaar is gezien mijn eigen onhandigheid bij tijd en wijle) dan dat ik in de auto zit en er actie is. Ik zou gewoon gelijk doorrijden naar het ziekenhuisquote:Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef nanalune het volgende:
Wat de auto -angst betreft: Man heeft zich laten inlichten door vercshillende vrouwfiguren in zijn omgeving die met wilde indianenverhalen kwamen van gelanceerde babietjes in auto's, spontane weeënstormen e.d
Dus hhij zegt nu heel wijs, 'laten we ELK risicio uitsluiten'.. maar het geeft niet, Man heeft het gevoel dat hij mij moet beschermen ( tegen mijzelf?).. mag hij wel van mij , ik vind het wel schattig als hij bezorgd is
D-O-E-N zeg ik je! D-O-E-N!quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:PM! Wat zeg je nu!
Ik ging dus net even een boodschapje doen en was in mezelf aan het mopperen dat de auto van stinkie echt zo onwijs vies is en ik zat me af te vragen of ik niet straks even langs een wasstraat zou rijden!![]()
Ehm... ik zou het bijna doen nu, gewoon voor de zekerheid.![]()
Mental image: BE vastgevroren aan fietszadel...quote:Op zondag 23 december 2007 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.
Maneki, fijn dat het beter lijkt te gaan!
Wauw SHE, maar ms moet je dan eerst ff naar het rammelaarstopicquote:Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef SHE het volgende:
Ik heb het gisteren gedaan.
Opgestaan, en geschreeuwd dat ik godverdomme moet baren. En niet over 10 jaar, maar NU
zodra ik ben gestopt met roken en mijn wijntjes niet meer mis
1. Hij werd niet misselijk
2. Hij is ook niet naar buiten gerend
Hij zei 'Oh..daar had ik nog niet over nagedacht'
Tot volle maans!
Ik vind het zeker wel leuke chitchat hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef SHE het volgende:
Het was dan ook meer bedoeld als chitchat...gewoon zo voor het bevallen van BE. Die gaat het vannacht nog zwaar krijgen <:)
Als het zover is meld ik me natuurlijk wel..ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |