abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:24:14 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55473060
Macka, beterschap!!

Mammietje, je bent nu een week of 17 toch? Dan is het toch niet zo raar als je nog niets voelt? Per zwangerschap kan dat heel goed verschillen.

Maneki, ik hoop dat je een beetje kunt slapen!

BE, het wordt tijd voor het grote geheim om onthuld te worden hoor Ook al lijkt het lijdend voorwerp daar zelf nog niet zo veel zin in te hebben
Overigens wist Swets zich te herinneren dat het hier ook steeds de dag voor de bevalling stiller dan normaal in den buik was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:27:50 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55473201
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef nebelung het volgende:
Kloppen het aantal sterretjes BE?
Als het er 6 zijn wel...
pi_55473345
Je hebt gelijk ET... waarschijnlijk ligt de placenta ook aan de voorkant en ligt het daaraan. Maar ik voelde nr.1 na 16 weken (op zeker) en nr.2 na 14 weken (op zeker)... dus het valt nu wat tegen dat ik zelfs nog niet een (zwaar) vermoeden heb gehad dat ik nr.3 voelde... Ben ongeduldig... kweetut... en ik ga ook waarschijnlijk nog wel verzuchten dat ie weleens wat rustiger mag doen in mijn buik... maar nu wil ik hem voelen!
pi_55473399
Wenneke....Je inbox wil nie zegt ie als ik je wil pmen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55473479
Faja...Fijn dat julie weer thuis zijn!!
En vooral dat meneer zo tevreden is!!!
Las nog iets over ontstekingen....AU!
Ow en Macka...... arwekte in het ziekenhuis....
Ben vast iets of iemand vergeten...sorry!!
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:45:56 #231
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55473814
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef Mammietje het volgende:
Wenneke, er lijkt dus overal een verklaring voor te zijn. Toch vind ik het een hoop toevalligheden op elkaar
Ik heb het verhaal een beetje terug zitten lezen, en ik vind dit bovenstaande ook. Het zou allemaal best kunnen, maar niet allemaal tegelijk. Ik krijg een beetje het idee dat die andere mevrouw er niet zo'n zin in had en hij dus geen keus meer heeft. Evengoed een enorme rotsituatie, en heel veel sterkte toegewenst .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:03:38 #232
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55474386
Macka en Maneki, beterschap allebei!

En wenneke, jij heel veel sterkte toegewenst! Ik kan me voorstellen dat je je heel wat in het hoofd haalt in zo'n situatie en ik denk dat de hormonen daarbij ook erg meespelen. Ik hoop voor je dat het inderdaad allemaal onterecht is (dat de meesten er vanuit gaan dat dat niet het geval is, zegt natuurlijk niet zoveel, omdat we alleen jouw kant van het verhaal horen, of misschien ben ik zelf (ook?) te goed van vertrouwen).

Eindelijk heb ik de baby gevoeld! En heel erg duidelijk, op verschillende plaatsen in de buik. Ik kon het zelfs aan de buitenkant voelen! Mijn man helaas niet, maar dat zal vast nog wel komen. Wel raar dat het ineens zo duidelijk voelbaar is, ik heb echt het idee dat ik het eerder al een beetje heb moeten kunnen voelen.
Mijn buik lijkt wel met de dag groter te worden, hoewel die nog niet zo 'groot' is als die van Silmarwen (die ik hier in het topic zag).

Lotje, Nanalune en BE, succes vannacht! (hoop ik toch voor jullie )
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:24:58 #233
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55475064
leuk he grijs dat bewegen!

overigens zal het wel aan het weer liggen maar ook hier de beeb vandaag nauwelijks gevoeld, vanochtend in de auto was ie op mijn blaas aan het jumpen (en natuurlijk net op een stuk waar geen tankstations zijn) en verder heel de dag niet, zelfs porren en duwen werkte niet, gelukkig heeft ie het net helemaal goed gemaakt door even flink te rekken en strekken!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55475554
faja, heerlijk dat 't zoveel beter gaat, geniet ervan!
beterschap macka! wat een schrik!
en maneki, jij ook beterschap met die rotkies! hopelijk kan er toch snel wat aan gedaan worden.
wenneke wat naar allemaal, al ben ik blij te lezen dat 't wellicht toch meevalt. sterkte met de onzekerheid, denk goed om jezelf.
grijs hoera voor de voelbare beweging!
pi_55476299
*gaat naast Grijs zitten in de hoop dat het overslaat*
Heb het zelfs proberen af te dwingen... Vandaag een oudejaarslot gekocht met de mededeling aan mijn man: "Ja, want het is vandaag de geluksdag he? Vandaag voel ik de baby voor het eerst!" Hij enthousiast: "Echt waar? Heb je hem gevoeld?" Ik zeer zelfverzekerd: "Nee, maar dat gaat ie nog doen... en na 17.00 kan ik toch geen lot meer kopen?!" Ukkie heeft nog een uur...
pi_55478034
[quote]Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Lief17 het volgende:

Het is volle maan!!

[/quote

Maandag de 24ste is het volle maan
  zondag 23 december 2007 @ 01:11:34 #237
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55480697
Haaaaaaai, kom net terug van een verjaarsfeestje niks geen berichten over Lotje?? tsss, niks geen nieuws van BE? tssss
Hier ook niets hoor, kruip zo bij mannetje in bed..welterusten!!!( ben bang dat dit deeltje ook mijn topic niet wordt ..)
pi_55483595
Zou het nog lukken; nieuwe beebjes in dit deel? Lotje?
Goeiemorgen allemaal, na weer een interval-nacht. Het gaat nog wennen ook. Kon nog wel eens van pas gaan komen over een week of 8.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55484061
Dadelijk maar weer eens richting ziekenhuis. Voel me wat ziekjes, dorstig en had net vrij dunne ontlasting. Zal gisteren toch uiteindelijk een 2,5 liter gedronken hebben maar waar het gebleven is? Mijn fles is niet vol.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat ze niets vinden en ik strakjes gewoon thuis ben, wel heb ik maar vast een tas klaargemaakt voor het geval dat. Hoop wel dat mijn vruchtwater weer is aangevuld.
  zondag 23 december 2007 @ 09:03:24 #240
74310 nanalune
pi_55484117
quote:
Op zondag 23 december 2007 08:50 schreef Randa_v het volgende:
Dadelijk maar weer eens richting ziekenhuis. Voel me wat ziekjes, dorstig en had net vrij dunne ontlasting. Zal gisteren toch uiteindelijk een 2,5 liter gedronken hebben maar waar het gebleven is? Mijn fles is niet vol.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat ze niets vinden en ik strakjes gewoon thuis ben, wel heb ik maar vast een tas klaargemaakt voor het geval dat. Hoop wel dat mijn vruchtwater weer is aangevuld.
Waar blíjft 't? vruchtwater lijkt me een geode mogelijkheid.. veel succes en sterkte vandaag! ben benieuwd..

Hier weer een rustige nacht gehad..
Ik had een voorgevoel dat het vandaag de dag wel eens zou kunnen zijn , maar ik vertrouw mijn gevoel dus niet zo meer

Maar.... verder gaat alles goed, ik heb echter wel een rijverbod gekregen van Man dus ik moet vandaag vervoer zien te scharrelen naar mijn schoonouders ( hij heeft weekenddienst).. ik snap het 'rijverbod'wel maar het voelt niet zo vrij meer natuurlijk. Ik vind het aan 1 kant wel lekker dat hij zo stellig daarin is.. ik zou niet weten wat mijn grens is, natuurlijk is mijn reactievermogen tijdens het rijden misschien wat minder en als mijn vliezen breken ben ik waarschijnlijk ook niet zo geconcentreerd...
wanneer houden jullie ( houden jullie eigenlijk wel op?) met rijden in de auto??
pi_55484140
Ik ben continu gewoon blijven rijden. Natuurlijk ga je niet meer in je eentje heel erg ver weg, maar ik bleef gewoon overal met de auto naartoe gaan, anders zat ik gewoon alleen thuis en daar had ik geen zin in.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 23 december 2007 @ 09:17:36 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55484177
Wat is er hier veel gebeurd de afgelopen dagen!
Wenneke....
Faja, fijn dat jullie weer terug zijn!
Maneki, veel sterkte.
ET, ist bij jou weer over?
Lotje.. zettum op!
BE aan het rommelen?!
Nana ga ook maar lekker rommlen.
En Macka.... veel beterschap.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 23 december 2007 @ 09:17:51 #243
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55484179
Tjonge, er is een boel gebeurd, las iets over een longontsteking bij Macka ook, wat ongelooflijk vervelend, Wel fijn dat het goed gaat met de baby.

Geen nieuws van Lotje dus, geen baby voor BE en Nanalune ... jongens, wat is dat nou

Grijs wat leuk hè, die beweginkjes, ik vind dat toch wel het mooiste deel van de zwangerschap.

En maandag vollemaan? Dat belooft een boel kerstkindjes (zolang ik daar niet bijzit vind ik het prima

Oh en Maneki, ik heb al een paar keer een kies laten trekken en het is écht niet pijnlijk. Een gaatje boren is vervelender want dat duurt veel langer. Met een kies trekken sta je in vijf minuten buiten en dat is incl. het zetten van de verdoving. Soms hoor je wel eens wat over napijn, maar ik heb dat zelf nooit gehad, althans, het is wel wat gevoelig, maar dat is NIKS vergeleken bij de pijn van een ontsteking. Sterkte!!! Hoop dat het inmiddels wat beter gaat.
pi_55484430
goeiemorgen!!
zo ff bijlezen..pff ben uur verder
verder wilde ik ongeveer t zelfde posten als moonah dusse bij deze
ik hoop trouwens dat het waar is van die volle maan want bij mn beide kids was het volle maan en beviel ik pas 4 dagen later
ach het is toch maar afwachten, suc6 iig daarmee
pi_55484592
Ik kreeg net een smsje van lotje!
Hij is er! Vanmorgen om 5.50 uur. Tot morgen ziekenhuis, dan meer details

Oh en Tan, ik zou je van harte willen geloven, echt waar maar het helpt me niet over de drempel
Saartje
  zondag 23 december 2007 @ 10:20:37 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55484602
Ooooo, Lotje gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel de nieuwe wereldburger voor komt stellen! Geniet ervan!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 23 december 2007 @ 10:21:32 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484612
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:

Het is volle maan!!

[/quote

Ooooooh... dus dan kan het alsnog gewoon wel gaan gebeuren net voor/tijdens de kerst!
Ik vond mijn kind al weer zo eigenwijs dat hij zelfs niet naar de volle maan luisterde.
Niet dat ik per sé een kerstkindje wil, maar ik ben wel heel nieuwsgierig inmiddels, dus hoe sneller hoe beter, dan maakt de datum me niet meer uit.

Met andere woorden... niks te melden hier.
Mijn slaap had trouwens wel last van weeen volgens mij. Ik ben serieus elk uur 2-3 keer wakker geweest en maar weer keren naar de andere zij etc. etc. Echt verschrikkelijk. En dan tussendoor wel steeds in slaap vallen en achterlijk dromen enzo.
pi_55484618
Lotje gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55484619
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef kissa het volgende:

Het is volle maan!!

[/quote

Nou hier zag de maan er wel héél vol uit hoor.....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55484642
Lotje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 23 december 2007 @ 10:24:34 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484646
Jaaaa!!!!! Toch babynieuws! Lotje gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd naar je verhaal!

Nanalune... ik zou niet weten waarom ik zelf niet meer auto zou gaan rijden. Het begint met 1 wee... die kan nooit zo heftig zijn dat ik niet zelf meer even de auto aan de kant kan zetten mocht verder rijden niet meer gaan. En als mijn vliezen breken dan is het maar pech voor de stoel.
Kijk, ik kan me voorstellen dat hij niet wil dat je nog in je eentje 200 km verderop boodschappen gaat doen, maar verder... ik was iig niet van plan te stoppen met dat soort dingen. Liever in de auto dan op de fiets hoor.

Maneki... hoe is het met je kies?
pi_55484663
Op de fiets met dik 41 weken zwanger ging prima hoor

Lotje gefeliciteerd!!!!
pi_55484691
Ik heb geslapen van gisteravond 22.00 tot 10.00 zojuist Ben helemaal verkreukeld nu maar m`n kloppende hoofdpijn is weg en de koorts is weg en m`n kies (hoewel het meer m`n tandvlees lijkt te zijn die óver die kies ligt) doet ook minder pijn. Het lijkt de goede kant op te gaan dus
Saartje
  zondag 23 december 2007 @ 10:29:58 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55484712
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef p_iglet het volgende:
Op de fiets met dik 41 weken zwanger ging prima hoor

Lotje gefeliciteerd!!!!
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.

Maneki, fijn dat het beter lijkt te gaan!
  zondag 23 december 2007 @ 10:39:57 #255
74310 nanalune
pi_55484839
Jeuj! een beebietje voor Lotje!!

ben benieuwd naar het verhaal...

Maneki, goed nieuws dus ! slapen is idd het allerbeste en 12 uur klokje rond, is hartstikke gezond ( poëtisch momentje )

Wat de auto -angst betreft: Man heeft zich laten inlichten door vercshillende vrouwfiguren in zijn omgeving die met wilde indianenverhalen kwamen van gelanceerde babietjes in auto's, spontane weeënstormen e.d
Dus hhij zegt nu heel wijs, 'laten we ELK risicio uitsluiten'.. maar het geeft niet, Man heeft het gevoel dat hij mij moet beschermen ( tegen mijzelf? ).. mag hij wel van mij , ik vind het wel schattig als hij bezorgd is
pi_55484901
Lotje gefeliciteerd
pi_55484979
Lotje gefeliciteerd!
pi_55484988
Gefeliciteerd Lotje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55484989
Lotje, gefeliciteerd.

Nanalune, Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt af en toe. Laat ze maar af en toe. Is hun stress voor de bevalling. Hey en beter zo dan zo'n **** als ik heb.

Mammietje, dit is dus exact ook wat ik nu aan het doen ben. Ik neem afstand van alles wat ik voor hem voel en laat hem dat ook duidelijk merken. Het zijn idd te veel toevalligheden bij elkaar. Ik weet niet meer wie de opmerking maakte dat die andere vrouw wel niks zou willen, maar dat had ik mezelf ook al gedeeltelijk bedacht. Hij heeft dus van twee walletjes willen snoepen en dat is dus mislukt. Jammer voor hem.
pi_55485170
lotje gefeliciteerd

nanalune je mag mijn verhaal ook wel vertellen hoor aan je man mijn verhaal is dat ik met weeen om de 3-4 min. zelf naar het ziekenhuis ben gereden en dat is toch wel zeker een 25 min. tot 30 min. rijden.
mama van 3 kids!
pi_55485230
Lotje gefeliciteerd!

Macka, ik hoop heel erg dat die ontsteking snel onder controle is, want juist met deze dagen is thuis zijn zo fijn.

BE moet gewoon gaan werpen en Maneki, wat fijn dat je kiespijn minder is

Tja, en wat betreft autorijden. Ik voelde me van de week heel erg opgesloten in huis omdat de auto meehad en ik niet meer kan fietsen (doet gewoon pijn aan mijn kruis). Dat vond ik ook niets. Er liggen gewoon vuilniszakken en handdoeken in de auto bij ons, dus tegen de tijd dat het zover is ga ik wel lekker op een handdoek zitten ofzo hoor
pi_55485257
jaaa gefeliciteerd lotje!!
  zondag 23 december 2007 @ 11:17:24 #263
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55485294
Lotje, gefeliciteerd!

Maneki, fijn dat je iig goed hebt kunnen slapen

Nanalune, ik heb bij beide kinderen tot de dag voor de bevalling gewoon auto gereden hoor. Ik zou niet weten waarom niet. (de eerste wee is nou ook weer niet meteen zo heftig dat je acuut alles uit je handen laat vallen en de meeste bevallingen beginnen met weeen ipv gebroken vliezen).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55485324
Gefeliciteerd lotje
pi_55485421
pruk je hebt in je kraampakket ook van die groene matjes liggen daar kun je ook op zitten.
ik heb ze van vorig jaar nog over.
mama van 3 kids!
  zondag 23 december 2007 @ 11:33:38 #266
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55485538
Lotje!! Gefeliciteerd!!

Enne Maneki, je wilt niet weten hoe ik tegen de eerste keer op zag En zelfs na een goede ervaring tegen de tweede keer, maar na de derde keer kan ik je echt met zekerheid zeggen dat het 100% meevalt. Maar goed, daar heb jij nu niks aan, wel lekker dat je iig hebt geslapen.
  zondag 23 december 2007 @ 11:36:03 #267
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55485580
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef nanalune het volgende:

Wat de auto -angst betreft: Man heeft zich laten inlichten door vercshillende vrouwfiguren in zijn omgeving die met wilde indianenverhalen kwamen van gelanceerde babietjes in auto's, spontane weeënstormen e.d
Dus hhij zegt nu heel wijs, 'laten we ELK risicio uitsluiten'.. maar het geeft niet, Man heeft het gevoel dat hij mij moet beschermen ( tegen mijzelf? ).. mag hij wel van mij , ik vind het wel schattig als hij bezorgd is
Ik zou het een enger idee vinden als ik met de fiets om zou vallen (iets wat niet ondenkbaar is gezien mijn eigen onhandigheid bij tijd en wijle) dan dat ik in de auto zit en er actie is. Ik zou gewoon gelijk doorrijden naar het ziekenhuis . En anders zou ik gewoon mijn taxikosten bij hem declareren, whehehe .

Ooooh wat lees ik nu, Lotje gefeliciteerd!! .

Ik droomde net dat ik een geboortekaartje kreeg van BE, dus het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was mijn laptop openklappen . Het werd trouwens wel ineens een meisje, dus misschien is het maar goed ook dat het niet klopt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 23 december 2007 @ 11:40:15 #268
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55485639
Voor wie in vollemaan bevallingen gelooft:

December
za 1 december 13.44 MET Laatste Kwartier
zo 9 december 18.40 MET Nieuwe Maan
ma 17 december 11.18 MET Eerste Kwartier
ma 24 december 02.16 MET Volle Maan
ma 31 december 08.51 MET Laatste Kwartier

(Bron)
pi_55485723
Gefeliciteerd Lotje!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 23 december 2007 @ 11:47:15 #270
8885 moralia
Grip op je zak
pi_55485762
Zo op deze manier kom ik ook weer eens in dit topic terecht, maar als een vriendinnetje bevallen is moet je wel even wat laten horen hè.

LOTJE, BEEEEB DAAR IS IE DAN!!!!

Veel geluk en van harte!!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_55486470
Lotje, gefeliciteerd! We wachten op de verdere details
pi_55486490
Lotje gefeliciteerd!!!
pi_55486543
Macka... beterschap .

Maneki hoe is t met de kies? Sterkte!

Randa, hopelijk alles goed!

Nanalune, ik heb de laatste weken alleen nog maar kleine stukjes gereden, ik merkte zelf dat mn concentratie echt een stuk minder was dus voelde me er zelf niet prettig bij.

Lotje van harte met je zoon!!!

BE, hopelijk komt jullie kleintje ook gauw buiten kijken.
Fake it till you make it...
  zondag 23 december 2007 @ 12:31:06 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55486563
Lotje, proficiat!! Ben benieuwd!

Beterschap voor Macka en Maneki. Echt niet leuk als je je slecht voelt tijdens de zwangerschap. Succes!

Wenneke, sterkte met deze rotsituatie!

Haha, autorijden met een overtijdbuik. Ik heb het gewoon gedaan hoor, zo goed en kwaad als het ging. De middag voordat Simon zich aankondigde hebben we allebei onze auto's nog door de wasstraat gejaagd.
Was ook leuk geweest, alleen in de auto in de wasstraat als toen de weeën waren begonnen!
Trouwens, misschien was dát het wel, niet pannenkoeken of ananas, maar de wasstraat in!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 23 december 2007 @ 12:44:20 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55486914
PM! Wat zeg je nu!
Ik ging dus net even een boodschapje doen en was in mezelf aan het mopperen dat de auto van stinkie echt zo onwijs vies is en ik zat me af te vragen of ik niet straks even langs een wasstraat zou rijden!

Ehm... ik zou het bijna doen nu, gewoon voor de zekerheid.
  zondag 23 december 2007 @ 12:49:14 #276
94046 PM-girl
pi_55487051
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
PM! Wat zeg je nu!
Ik ging dus net even een boodschapje doen en was in mezelf aan het mopperen dat de auto van stinkie echt zo onwijs vies is en ik zat me af te vragen of ik niet straks even langs een wasstraat zou rijden!

Ehm... ik zou het bijna doen nu, gewoon voor de zekerheid.
D-O-E-N zeg ik je! D-O-E-N!
*
  zondag 23 december 2007 @ 12:49:51 #277
94046 PM-girl
pi_55487068
Was overigens ook op een zondagmiddag...
*
pi_55487326
Nog niet alle uitslagen waren binnen maar de gyn vond de rest wat er binnen was allemaal goed dus opname niet nodig. Kindje wilde niet stil blijven liggen bij het CTG maken. Bloeddruk was hoog, maar toen ik op de zij lag gelukkig iets lager. De urine was goed en het vruchtwater aangevuld. Dus daar is al het drinken naar toe gegaan . Tweede kerstdag mag ik weer voor controle, liet me liever niet op eerste kerstdag terugkomen volgens mij.

Verder voel ik me goed, gelukkig. Wel veel rust houden nog steeds als advies en voorlopig onder behandeling bij de gyn.
pi_55490236
Net geen kindje Lotje! Gefeliciteerd met je zoon!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 23 december 2007 @ 15:16:32 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55491225
Lotje, eindelijk! Ik ben heel benieuwd naar je zoon! Van harte gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere kersttijd
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 23 december 2007 @ 15:30:14 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55491545
Lotje ook hier nogmaals gefeliciteerd
Jammer dat je dus toch naar het ziekenhuis moest, hopelijk is het je allemaal meegevallen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 23 december 2007 @ 16:23:48 #282
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55492907
Van harte gefeliciteerd, Lotje!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 23 december 2007 @ 18:38:38 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55496059
Lotte, van harte met je zoon!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 23 december 2007 @ 18:55:25 #284
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55496545
Lotje van harte met je zoon! Wat een mooie kerst zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator zondag 23 december 2007 @ 19:22:58 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55497330
Lotje van harte gefeliciteerd met je zoon
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 december 2007 @ 19:48:09 #286
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55497932
Lotje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_55498141
Lotje van harte

BE is jullie auto al schoon
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55498515
Ja BE, ben je door de wasstraat gegaan en nu stiekum aan t bevallen ofzo?
Fake it till you make it...
  zondag 23 december 2007 @ 20:11:30 #289
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55498519
Lotje, van harte met de geboorte van je zoon!

En meiden veel succes de komende nacht met volle maan!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 23 december 2007 @ 20:58:42 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55499772
Hihi, nee, we zijn niet meer naar de wasstraat gegaan, we kregen visite en daarna heb ik heerlijk op de bank liggen niksen. stinkie had de laptop ingepikt.

Ik ben zelf stiekem ook benieuwd of de volle maan nog wat uit gaat halen vannacht!
pi_55499791
Lotje..... Gefeliciteerd!!
Randa fijn dat je naar huis mocht!!
Uhm...BE????

Wenneke....Gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt.... Jij ent degene die zometeen die bevalling moet doen enzo...
  zondag 23 december 2007 @ 21:01:19 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55499838
Neenee... er is echt niks aan de hand nog, maar je weet het toch maar nooit met volle maan?
Het kan natuurlijk zomaar elk moment gebeuren.
pi_55500190
Lotje Gefeliciteerd!!!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  Licht Ontvlambaar zondag 23 december 2007 @ 21:25:01 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55500394
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar als ik mag kiezen, op dit moment, zeker gezien de kou (en gladheid) buiten... nou, laat mijn vliezen dan maar in de auto breken en niet op de fiets.

Maneki, fijn dat het beter lijkt te gaan!
Mental image: BE vastgevroren aan fietszadel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 23 december 2007 @ 21:36:10 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55500707
Ik heb het gisteren gedaan.
Opgestaan, en geschreeuwd dat ik godverdomme moet baren. En niet over 10 jaar, maar NU

zodra ik ben gestopt met roken en mijn wijntjes niet meer mis

1. Hij werd niet misselijk
2. Hij is ook niet naar buiten gerend

Hij zei 'Oh..daar had ik nog niet over nagedacht'

Tot volle maans!
  zondag 23 december 2007 @ 21:41:25 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55500867
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:36 schreef SHE het volgende:
Ik heb het gisteren gedaan.
Opgestaan, en geschreeuwd dat ik godverdomme moet baren. En niet over 10 jaar, maar NU

zodra ik ben gestopt met roken en mijn wijntjes niet meer mis

1. Hij werd niet misselijk
2. Hij is ook niet naar buiten gerend

Hij zei 'Oh..daar had ik nog niet over nagedacht'

Tot volle maans!
Wauw SHE, maar ms moet je dan eerst ff naar het rammelaarstopic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 23 december 2007 @ 21:44:36 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55500954
Het was dan ook meer bedoeld als chitchat...gewoon zo voor het bevallen van BE. Die gaat het vannacht nog zwaar krijgen <:)
Als het zover is meld ik me natuurlijk wel..ergens.
  zondag 23 december 2007 @ 21:46:31 #298
103793 kozakken
Living the life
pi_55501014
Lotje, van harte gefeliciteerd
pi_55501085
wijntjes hoef je niet voor eeuwig te missen he! succes.

een zoon voor lotje! gefeliciteerd!
  zondag 23 december 2007 @ 21:50:31 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55501143
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:44 schreef SHE het volgende:
Het was dan ook meer bedoeld als chitchat...gewoon zo voor het bevallen van BE. Die gaat het vannacht nog zwaar krijgen <:)
Als het zover is meld ik me natuurlijk wel..ergens.
Ik vind het zeker wel leuke chitchat hoor!
Ook in jou schuilt een mama... en volgens mij voel jij je dan ook prima thuis in het babycouture-topic!

Oh, Robinson begint weer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')