Maak je geen zorgen. Ook Selene krijgt de scripts van Amanda en Lieke tevoren door. En daarbij haar eigen script.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:49 schreef blomst het volgende:
Hoe reageert Selene op het aardig doen vanamanda tegen Lieke?
mooie opquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef chufi het volgende:
5 min COS
[ afbeelding ]
Brians CPs in zn grijze sokken
Lieke belt naar huis
[ afbeelding ]
Lieke's moeder en vader zijn voorbeeldouders voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Leuk en vooral relaxed gesprek, tussen Lieke en haar ouders. Voornamelijk over ditjes en datjes.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
Jawel hoor. Ergens rond half vier, vier uur zei hij dat hij zo'n hoofdpijn had en 'niet eens een erectie kon krijgen'. Hij zei dat hij op die manier niets aan de 2 uur zou hebben. Later ging hij naar ik meen op bed liggen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Er wordt nogal gezeurd over de 'maar' 20 punten van Amanda aan Lieke. Jaap zou 600 punten hebben betaald voor 2 uurtjes buiten. Niemand heeft deze stemming echter gezien, het stond op VV en ook vandaag heeft niemand Jaap horen praten over zijn uitje of de stemming. Leuk geprobeerd van achter, iets op VV knallen en dan maar denken dat de streamers dat wel gelijk zullen geloven. Er zal vast vannacht een uitgebreide scriptbespreking zijn geweest. De hele sfeer is vandaag anders, Zeurlene houdt eindelijk haar kop dicht tov Lieke, Brian is vriendelijk, amanda is vriendelijk en Jaap is amper in beeld geweest. Amanda en Brian hebben volgens het oliebollenscript voor erg 'leuke' beelden gezorgd op het ijs en Lieke wordt door iedereen vriendelijk behandeld.
btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
Ja, het klonk heel verfrissend. Eindelijk weer eens iets wat 'spontaan' klonk .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef avonne het volgende:
Leuk en vooral relaxed gesprek, tussen Lieke en haar ouders. Voornamelijk over ditjes en datjes.
zou best kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Er wordt nogal gezeurd over de 'maar' 20 punten van Amanda aan Lieke. Jaap zou 600 punten hebben betaald voor 2 uurtjes buiten. Niemand heeft deze stemming echter gezien, het stond op VV en ook vandaag heeft niemand Jaap horen praten over zijn uitje of de stemming. Leuk geprobeerd van achter, iets op VV knallen en dan maar denken dat de streamers dat wel gelijk zullen geloven. Er zal vast vannacht een uitgebreide scriptbespreking zijn geweest. De hele sfeer is vandaag anders, Zeurlene houdt eindelijk haar kop dicht tov Lieke, Brian is vriendelijk, amanda is vriendelijk en Jaap is amper in beeld geweest. Amanda en Brian hebben volgens het oliebollenscript voor erg 'leuke' beelden gezorgd op het ijs en Lieke wordt door iedereen vriendelijk behandeld.
Als je geen cent te makken hebt, is het wel luxequote:btw. Iemand op Vol heeft de afgelopen week Nadia en Dennis in centerparcs gesignaleerd. Hoezo 'luxe vakantie' ......
In de eerste week had iemand uit Alphen op VOL ze ook gesignaleerd in de bios. Ze keken toen steeds omzich heen in de hoop herkend te worden. Maar niemand die naar ze omkeekquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:13 schreef Verida het volgende:
Flauwerd. Ze vroeg hem naar zijn zaak, wat hij verkoopt en hoe zijn zaak heet. Ik vond het sympathiekj dat ze een stukje reclame maakt voor een gozer die nog geen jaar een eigen zaak heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke zie er op toe dat de Koks de boel niet bedonderen
Ik beken mee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas moet ik bekennen dat de role-play's van Brian en Huub me beginnen tegen te staan. Mijn belangstelling voor DGK neemt met grote schreden af. Lieke heeft natuurlijk ook een role-play, maar 'eenzijdig slachtoffer' boeit me niet. En dat geheel vermengen met een 'zwerver voor het sentiment' en kunstmatige publiciteit - Mijn limits !
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef Borga het volgende:
Eindelijk durft Bwian het hardop tegen Amanda te zeggen: '' Kruipen kruipen ''.
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Flauwerd. Ze vroeg hem naar zijn zaak, wat hij verkoopt en hoe zijn zaak heet. Ik vond het sympathiekj dat ze een stukje reclame maakt voor een gozer die nog geen jaar een eigen zaak heeft.
van wie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Een Gouden Beauty-case voor Lieke
OK ik had geen geluid aanstaan en wist verder niet waar het over ging. Sorry! Ik ben niet anti-Liekequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
Een aantal maanden geleden werd Lieke geprezen om het feit dat zij altijd probeerde om gasten op hun gemak te stellen en een praatje met ze aanknoopte. Nu is alles anti Lieke en wordt er gezegd dat ze slijmt en met iedere gast de koffer in zou willen duiken.
Inderdaad flauw....
Geen idee ! Maar nu blijkt dat alle 3 de dames er 1 krijgen, zal wel zo zijn dat 1 iemand Lieke er 1 gegeven heeft en dat achter dacht van wat zielig voor Aman & Zeurlen, dus hebben ze er nog 2 bij gedaanquote:
Altijd beter dan iets met een vleermuis.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieke's gezicht trok in een grimas toen de kok zijn ''vriendin'' noemde![]()
jammer hé Lieke, heeft ze jeuk moet ze uiteindelijk toch zelf krabben
Hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian krijgt PARA-noten !!
Ze kennen elkaar wel ...... Ton mag 'achter' alles ballen ..... facturen zonder BTW, dat ken je toch wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef avonne het volgende:
En Selene kent Ton helemaal niet?
(oftewel, het zal wel van de Febo komen)
ik vond dat halve baardje mooierquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Back to the Neanderthal !
Ze gebruikt toch altijd Lieke's spullenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:30 schreef Starlie het volgende:
Amanda heeft haar cadeau alweer ergens in de hoek gesmeten...
Het viel mij ook al op, ik denk niet dat ze het onaadig of nep bedoeld... maar het komt zoooo rottig haar strot uit! Op een hele irritante mama achtige bemoeizuchtige manier...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
onuitstaanbaar zoals Lieke doet en praat
NEP NEP NEP !!!!!!!!!!!!
![]()
ik ga maar effe wat anders doen anders krijg ik weer op mijn kop dat ik anti-Lieke ben
JAAAAAAA IK BEN ANTI LIEKE MAG IK !!!!!!!!!!!
Sorry, waarschijnlijk gemist ....... Ik keek even naar RTL[4] journaal (Holleerder)quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:35 schreef avonne het volgende:
BSOL, kun jij de brief cappen?
top lieke moet naar huisquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
onuitstaanbaar zoals Lieke doet en praat
NEP NEP NEP !!!!!!!!!!!!
![]()
ik ga maar effe wat anders doen anders krijg ik weer op mijn kop dat ik anti-Lieke ben
EN IK BEN LEKKER PRO-LIEKE MAG IK !!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Snel caps gemaakt, maar waarschijnlijk het issue gemist .......quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, waarschijnlijk gemist ....... Ik keek even naar RTL[4] journaal (Holleerder)
+1 we won!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
EN IK BEN LEKKER PRO-LIEKE MAG IK !!!!!!!![]()
(Zo 1 tegen 1, I NEUTRALISED YOU !!!)
je moet kiezen!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Mag je ook én Lieke én Huub waarderen, of moet je kiezen?
Dankjewel avonne. Ik was er ook nét uit. Ik hoop dat Huub het advies van zijn pa over het achterna lopen ter harte neemt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:43 schreef avonne het volgende:
De brief is van Huubs vader.
Zo te horen staan er 2 dingen in: Lieke wordt afgekraakt, en Huub krijgt het advies met haar te kappen.
Huub wil met de brief Lieke confronteren. Lieke boeit het niet zo. Met het advies is ze eens, met de kritiek is ze het niet eens.
Huub laat duidelijk merken dat hij toch Lieke terug wil. Lieke zegt dat het AFGELOPEN is.
Huub zegt dat ze een masker op heeft en doet alsof. Lieke wordt een beetje chagerijnig van zijn gezeur.
Huub hecht veel waarde aan de brief, en vindt dat Lieke dat ook moet doen. Lieke vindt dat ze zelf wel beslist wat ze wil, en niet naar een ander.
Wijze woorden van Liekequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Lieke vindt dat Huub te veel blijft hangen in de kritiek op Lieke die in de brief staat, en helemaal niet stil staat bij het advies ("laat Lieke met rust")
Misschien heeft Lieke nog een klein beetje hoop dat zij de vleermuis iets kan bijbrengen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Lieke vindt dat Huub te veel blijft hangen in de kritiek op Lieke die in de brief staat, en helemaal niet stil staat bij het advies ("laat Lieke met rust")
ja, duidelijk een cuequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:47 schreef Carlaa het volgende:
effe op het scherm kijken of hij het voor moet gaan lezen van achter?
En Ja volgt netjes de instructies op en begint de brief voor te lezen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:47 schreef Carlaa het volgende:
effe op het scherm kijken of hij het voor moet gaan lezen van achter?
Weet je dat je ook hele lieve vleermuizen hebt FdW?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien heeft Lieke nog een klein beetje hoop dat zij de vleermuis iets kan bijbrengen..
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ik vind het nogal een kort briefje van een liefhebbende vader die over een heikel onderwerp schrijft. Beetje te weinig liefde straalt er uit.
Kan zijn dat Theo dagelijks kattebelletjes schrijft, dan kan het, maar het komt op mij als script over.
Maar die vindt je niet in DGKquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je dat je ook hele lieve vleermuizen hebt FdW?
Huub sloeg ook nog een gedeelte overquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ik vind het nogal een kort briefje van een liefhebbende vader die over een heikel onderwerp schrijft. Beetje te weinig liefde straalt er uit.
Kan zijn dat Theo dagelijks kattebelletjes schrijft, dan kan het, maar het komt op mij als script over.
Of Huub leest zeer selectief voor.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk we zo dat ze elkaar 6 dagen geleden nog hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ah, oke.... ik concentreerde me meer op het meetypenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub sloeg ook nog een gedeelte over
Brian is al kapper! Wist je dat niet? HIJ is een alleskunner! Dichten, gitaarspelen, goed voor de medemens, zelfs piano spelen vanuit zijn gevoel kan hij goed! Nu blijkt dus ook dat hij al kapper was, zonder ooit een kappersopleiding te hebben gevolgd. IN EEN WOORD GEWELDIGE VENT!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
Brian wil ook kapper worden?
Amanda knoeit altijd met alles, maar ze is wel 3e geworden op het Nederlands kampioenschap toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft wel wat verfresten op mike zijn hoofd laten zitten.
Van de 4 ja.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Amanda knoeit altijd met alles, maar ze is wel 3e geworden op het Nederlands kampioenschap toch ?
Manipulator is his middle-name.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub sloeg ook nog een gedeelte over
ja ik ook, zure bes word het nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
snerplieke weer in de bocht gatverrrrrrrr wat heb ik een hekel aan zo n zuur menstype jakkie
Daar heeft Amanda ervaring mee, haar verpesten, dus dat was een makkie voor haarquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft het haar van Mikey goed verkloot, een soort bruin-rood pluisje op zn hoofd.
band loopt !quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
helaas, ik moet het telefoongesprek missen. Noteer alles, aub !!
Met geluk zie ik jullie vannacht wel weer, De onzin in DGK boeit me niet meer zo ........quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
helaas, ik moet het telefoongesprek missen. Noteer alles, aub !!
Toch iets regionaals in Hardenberg! Maar ze gelooft het zelf in ieder geval en ja het blijft een goedgelovig kindje van Godquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van de 4 ja.....
Oh ja, en het waren geen nederlandse kampioenschappen, maar 1 of ander
wedstrijdje georganiseerd door een bedrijf
maandenlang heb ik lieke verdedigd maar eerlijk gezegd verdient ze het niet meer. Zij heeft momenteel een amusementswaarde voor mij van -10 opzouten met dat zeikwijf!quote:
wat hij schrijft is vrij nuchter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
Dan wens ik je veel geluk BSOL, wel jammer voor de nachtploegquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met geluk zie ik jullie vannacht wel weer, De onzin in DGK boeit me niet meer zo ........
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Het DGK thema is verandert in VVZ oftewel Voer Voor Zwakzinnigen want laten we eerlijk zijn welk normaal denkend mens kijkt hier nu nog naar.![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, maar de doorsnee streamer blijft een obsessie voor mijn psychologische observaties. Dus stream rustig verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.
Erica heeft mjn volle aandacht en opereert bovendien volledig zelfstandig daar waar nodig zal ik ondersteuning verlenen maar was tot nu toe niet nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.
ik en dus?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Het DGK thema is verandert in VVZ oftewel Voer Voor Zwakzinnigen want laten we eerlijk zijn welk normaal denkend mens kijkt hier nu nog naar.![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, maar de doorsnee streamer blijft een obsessie voor mijn psychologische observaties. Dus stream rustig verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewone aandacht en liefde af en toe is belangrijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica heeft mjn volle aandacht en opereert bovendien volledig zelfstandig daar waar nodig zal ik ondersteuning verlenen maar was tot nu toe niet nodig.
daar hebben haar ouders dan gelijk aan, maar ik ben bang dat Lieke nog zoveel gevoelens heeft voor Huub dat ze een vriendschappelijke hug verward met liefde, en dat ze daar bang voor is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef Marieke_B het volgende:
Wat me opviel in het gesprek van Lieke met haar moeder is dat haar moeder haar subtiel duidelijk probeerde te maken dat ze Huub niet te hard moet aanpakken.
Ze moest ook vooral plezier hebben..
Lieke kapte dit advies snel af. ' hey, ik sta achter m'n keus en dit is de beste manier'
Pa zei ook nog dat ze ' wel plezier moest maken' ...ik voelde 't zelfde toontje als eerder bij moeder. Het lijkt alsof pa en ma de Lange vinden dat hun dochter iets te hard en koud is...dat probeerden ze haar voorzichtig duidelijk te maken maar ze weten hoe Lieke in elkaar zit..ze maakt allang haar eigen keuzes!
Jammer als je me zult missen in de nachtploeg ....... Dit soort onzin boeit me niet meer genoeg. Ik kijk wel hoe het allemaal loopt ......... Vooralsnog is het een bullshit-show van Huub-en-Theo .....quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel geluk BSOL, wel jammer voor de nachtploegJe zult gemist worden, maar gelijk heb je !
ben jij Lieke's moeder?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Carlaa het volgende:
Als hij nu eindelijk stopt met als een hondje achter haar aan te lopen kunnen ze misschien eindelijk een soort vriendschappelijke relatie krijgen!
Je bedoeld een smerige RATquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brian is al kapper! Wist je dat niet? HIJ is een alleskunner! Dichten, gitaarspelen, goed voor de medemens, zelfs piano spelen vanuit zijn gevoel kan hij goed! Nu blijkt dus ook dat hij al kapper was, zonder ooit een kappersopleiding te hebben gevolgd. IN EEN WOORD GEWELDIGE VENT!
tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef DrsH het volgende:
Ach ik ben daar heel open in, iedere zwakzinnige heeft recht op zijn eigen zwakzinnigheid maar nu back OT
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil volgende week donderdag Lieke op de proef stellen...ontslagronde voor Huub.
Jaap denkt dat Lieke Huub niet weg stemt
Jaap grinnikt gemeen als Huub weg is.
een deel van wekend nederland moet nog werken dus laat ze maar tv kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
ze hebben zin om film te kijken en gaan nu bellen.........ach ja het is vrijdagavond dus werkend nederland kan het lekker laat maken dus dan gewoon film kijken
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.
hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.
Eensch. Jaap improviseert maar wat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Maar dat spel heeft hij al zo vaak gespeeld, dat kennen we voortaan wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.
Als Lieke er dan zo klaar mee zou zijn dan zou ze dat snibbige tegen Huub ook laten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
lieke loopt weer snibbig te doen tegen huub terwijl ik dit type. Joh lieke rot toch naar huis oeverloos zeikwijf
Als lulletje vleermuizenwater Lieke met rust laat is alles OK. Iedereen gelukkig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Lieke er dan zo klaar mee zou zijn dan zou ze dat snibbige tegen Huub ook laten.
Dat hoop ik dan maar, laat hij dan maar zelf het slachtoffer worden van zijn rare spelletjes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
dat kameleongedrag van jaap zou best nog wel eens de ondergang van jaap kunnen worden
je hebt gelijk hupeltje moet lieke lekker laten barsten............veel beter voor hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Als lulletje vleermuizenwater Lieke met rust laat is alles OK. Iedereen gelukkig.
Veeeeeeeeeel te weinig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gesprekje Brian, Huub, Lieke aan de keukentafel
Lieke : "Morgen komt Jiske langs"
Brian : "En Jiske is je zus ?"
[i]Alsof Brian dat niet weet na zoveel maanden ????? Hoeveel pammetjes hebben ze erin gebracht bij hem ?"[/i]
Ja,goed idee, en dan ook een "snollenstoel" voor haar maken, equivalent voor de "homostoel" die ze voor Eric maakte toen hij genomineerd was.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
Ze hebben nu de meerderheid, zou toch leuk zijn om Amanda eens op de stoel te zetten en af te zeiken.
Met ingebouwde buttplugquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja,goed idee, en dan ook een "snollenstoel" voor haar maken, equivalent voor de "homostoel" die ze voor Eric maakte toen hij genomineerd was.
Ja, dat mag nietquote:
Dat is een zeer correcte verwoording van Theoquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
woe half 2 s middags
Palma en Luc hebben gelijk over Lieke. Niet in staat om aan anderen te denken en liefde te geven.
Je loopt er als een hondje achteraan, het kost je je gewicht
Theo
Een teaser-hoer stoelquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja,goed idee, en dan ook een "snollenstoel" voor haar maken, equivalent voor de "homostoel" die ze voor Eric maakte toen hij genomineerd was.
Ik hoop het écht van harte ericaquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
tipsch wat denk jij .........zou huub haar eruit stemmen de eerst volgende stemronde?
Maar Jaap heeft zijn woord gegeven haar er tot Maart in te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
tipsch wat denk jij .........zou huub haar eruit stemmen de eerst volgende stemronde?
Het lijkt op een sloerie, het klinkt als een sloerie en het zou me niet verbazen dat ze ruikt als een sloerie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch iets regionaals in Hardenberg! Maar ze gelooft het zelf in ieder geval en ja het blijft een goedgelovig kindje van God
maar jaap is jaap he......quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft zijn woord gegeven haar er tot Maart in te houden
Ik word dat stel zo kotsbeuquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef T-lex het volgende:
Amanda kijkt tijdens het dansen Brian weer aan met "de blik" in haar ogen.![]()
Zeg maar, de zaadvragende oogjes...
Ik weet niet of je wel zo diep moet gaan bij mensen die vrijwillig in die kooi gaan zitten. Het siert je blomst maar ik heb het gevoel dat het parels voor de zwijnen is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
[..]
daar hebben haar ouders dan gelijk aan, maar ik ben bang dat Lieke nog zoveel gevoelens heeft voor Huub dat ze een vriendschappelijke hug verward met liefde, en dat ze daar bang voor is.
Dus dan maar koud en hard als zelfbescherming.zie je wel aan de ene kant begrijp ik Lieke wel, maar dat gezeur tegen alles en iedereen, tot en met Fries toe staat haar niet.
Dat is gewoon haar "Teaser-look"quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef T-lex het volgende:
Amanda kijkt tijdens het dansen Brian weer aan met "de blik" in haar ogen.![]()
Zeg maar, de zaadvragende oogjes...
Dat dat wijf nog kan zitten op haar leeg gepompen kadetten?quote:
Right on the money Leandra.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar "Teaser-look"
Ze wil dus niet echt graag, ze wil hem laten denken dat ze echt graag wil.
Ik weet het niet, ik heb de cossen door tijdgebrek niet zo goed meer gevolgd, maar die Mike lijkt me geen beroerde gast. Oke, ik geef toe er komt niet veel uit maar het is geen onaardige vent.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
heeft jaap al geoppert dat het goed voor mike zou zijn als hij zijn grootrijbewijs zou kunnen halen in de kooi met het oog op zijn toekomst?
en wat was Liekes reactie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub vertelt aan Lieke wat hij met zijn vader heeft besproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar deden ze die look bij Teasers dan ook voor
Ze zegt dat het tijd nodig heeft en dan kunnen ze misschien door op vriendschappelijke basis.quote:
Kan je de mooie foto's hier ook plaatsen.......zien we tenminste nog iets mooisquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar "Teaser-look"
Ze wil dus niet echt graag, ze wil hem laten denken dat ze echt graag wil.
Dat denk ik ook wel. De moeder van Lieke zei tegen haar dat ze Huub iets meer de ruimte moest geven en dat doet ze nu wel iets meer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:
Ik lees hier niet terug dat het laatste gesprek tussen Huub en Lieke vrijwel normaal verliep tot mijn stomme verbazing, zonder al te veel verwijten en zowaar wat begrip voor elkaars standpunten.
Die gesprekjes met de ouders hebben in ieder geval wel geholpen om het ijs wat te breken
?? Mijn foto's?? Die staan gewoon in de SC.. waar ze horenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je de mooie foto's hier ook plaatsen.......zien we tenminste nog iets moois
Ze zijn heel mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
?? Mijn foto's?? Die staan gewoon in de SC.. waar ze horen
Het is een hele vreemde dag. Na het "grasmaaierincident' met als gevolg 14 uur geen streams , is de sfeer totaal omgeslagen. Het is allemaal pais en vree, zelfs Zeurlène doet normaal tegen Lieke, allemaal vriendjes ineens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:
Ik lees hier niet terug dat het laatste gesprek tussen Huub en Lieke vrijwel normaal verliep tot mijn stomme verbazing, zonder al te veel verwijten en zowaar wat begrip voor elkaars standpunten.
Die gesprekjes met de ouders hebben in ieder geval wel geholpen om het ijs wat te breken
Heel netjes van de ouders van Lieke om zo te reageren. In ieder geval veel netter als de vader van huub reageerde.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. De moeder van Lieke zei tegen haar dat ze Huub iets meer de ruimte moest geven en dat doet ze nu wel iets meer.
Er is geen reet aan.Zijn de scripts op ofzo.Elke dag krijgen we een 20 gangen menu en voor de rest is het spel echt weg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een hele vreemde dag. Na het "grasmaaierincident' met als gevolg 14 uur geen streams , is de sfeer totaal omgeslagen. Het is allemaal pais en vree, zelfs Zeurlène doet normaal tegen Lieke, allemaal vriendjes ineens.
Wat er aan de hand is, geen idee maar er klopt gewoon iets niet, te gladjes allemaal.
Komt over een week weer terug.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Is Luc getoneelhaakt???
Precies, komt nog bij dat er wel 2 filmpjes op site stonden gisteravond van de kadootjes voor Brain en Amanda maar niet van de zgn stemming voor het uitje van Jaap wat hem 600 ceepees kost, het klopt voor geen meter en ik denk wat jij denkt. Dat manipulatieve kutwijf Flens heeft weer eens een hartig woordje met de wannabees gesproken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen we uit de sfeer en het gedrag onderling dan opmaken dat er helemaal geen grasmaaier aan te pas is gekomen, maar dat er een stevig gesprek met ze is gevoerd door Febo?
Het is en blijft een vreemd verhaal natuurlijk.
quote:gesprek Huub en Mike
Huub: je hebt geen rijbewijs??????? Maar je zou het wel willen halen??????
Ja.. ik zou wel een taxi willen rijden. Ik kan wel goed rijden, ik haal het zo!
Ja?
Mike vertelt dat hij al vanaf klein jongetje met een kussentje in de auto van zijn vader reed...
quote:Om als 'nieuweling' maar gelijk een stormachtig entree te maken gelijk maar efkes twee dingen uit de school klappen:
1) De nieuwe miljonaire wordt Selene. Ze moet door de andere miljonairs unaniem gekozen worden en dat lijkt een kansloze missie met Lieke die als laatste haar stem moet geven. En dan blijkt dat Selene en Lieke al de hele tijd onder één hoedje spelen en zo Selene's toekomst als miljonaire veilig hebben gesteld. Iedereen over de zeik natuurlijk en Selene maakt waar wat ze bij binnenkomst in de villa heeft gezegd: Ze is in de villa gekomen als steun voor Lieke.
2) Het veelbesproken 'oliebollen accoord'
Dit is een competitie van de miljonairs onderling. Degene die in een maand tijd de meest spraakmakende tv maakt krijgt kwijtschelding van zijn of haar boetes plus een flinke extra bonus voor zijn of haar persoonlijke jackpot. Huub en Lieke hebben op dit moment ruime voorsprong.
Eén ding: Het gaat de komende tijd erg leuk worden in De gouden Kooi.
Huub heeft gezegd dat hij het rijbewijs meer gunt aan Mike dan aan Amanda, daarom wil hij een eventuele stemming ook blokken voor Amanda.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
Gelezen op VOL. Maar zal wel niks mee gedaan worden....
[..]
Het klinkt niet onlogisch maar wie schrijft dit of wat is de bron?quote:
Klinkt lullig, maar ik heb er toch een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:
Gewoon een user.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het klinkt niet onlogisch maar wie schrijft dit of wat is de bron?
Dat oliebollenakkoord geloof ik zonder meer.
Als dat werkelijk het oliebollenaccoord zou zijn was het er naar mijn mening nog wel harder aan toegegaan. Brian en Amanda hebben nog niet echt veel er voor gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het klinkt niet onlogisch maar wie schrijft dit of wat is de bron?
Dat oliebollenakkoord geloof ik zonder meer.
Je hebt ongetwijfeld gelijk inderdaad maar dit was toch even een kleine omslagquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Klinkt lullig, maar ik heb er toch een hard hoofd in.
Als Lieke iets tegen Huub's zin in doet, zullen de poppen weer aan het dansen gaan.
Dit helpt maar even.
Ah, ok. Ik ben benieuwd of dat verhaal over Zeurlène echt waar is, het zou zomaar kunnen, we wachten af.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon een user.
Huub zijn boetes zijn dan wel kwijt gescholden als het waar is.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Een minuut geleden zei Brian nog dat hij niet ging zingen
[ afbeelding ]
Brian en Amanda hebben ook al aardig wat uurtjes gehad maar Brian denkt/weet dat hij gaat dus doet hij minder moeite.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat werkelijk het oliebollenaccoord zou zijn was het er naar mijn mening nog wel harder aan toegegaan. Brian en Amanda hebben nog niet echt veel er voor gedaan
Ontelbare 'perfect couple' momentjes in de afgelopen weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda hebben ook al aardig wat uurtjes gehad maar Brian denkt/weet dat hij gaat dus doet hij minder moeite.
Ze zeggen wel eens, waar rook is, is vuur. Als het werkelijk waar is zou het wel een stunt zijn. Wat het oliebollengedoe betreft, als dat waar is hebben Brain en Amanda lopen slapen en dat lijkt me sterk.quote:
Alleen datquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Thanks schatje, 'uit de school klappen'. Dat klinkt leuk, was er nog meer?
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ontelbare 'perfect couple' momentjes in de afgelopen week
Tjonge jonge jonge, achter heeft ze nog niet meegedeeld dat dat geen TV (meer) is?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.
Nog een voorbeeld: Brian wilde vanmiddag slapen waarop hij tegen Amada zei....ga maar in je blote tieten lopen, maken we toch nog tv.
Maar voor een halve ton kwijtschelding aan boetes was Brian vast niet te beroerd geweest om te trouwen met Amanda bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.
Nog een voorbeeld: Brian wilde vanmiddag slapen waarop hij tegen Amada zei....ga maar in je blote tieten lopen, maken we toch nog tv.
Ik weet niet of de cameraboy's daar ook zo over denken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, achter heeft ze nog niet meegedeeld dat dat geen TV (meer) is?
Ik heb hem vanaf het begin van de 'relatie' al haar pimp genoemd. Hij zou er echt zijn hand niet voor omdraaien haar 'belangen' te vertegenwoordigen in de sekswereld; dat kon je ook goed merken toen de Playboy er was.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cameraboy's daar ook zo over denken.Het is iig een voorbeeld dat Brian een ordinaire pooier is.
Misschien is het script voor de oliebollentijd voorbij?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een hele vreemde dag. Na het "grasmaaierincident' met als gevolg 14 uur geen streams , is de sfeer totaal omgeslagen. Het is allemaal pais en vree, zelfs Zeurlène doet normaal tegen Lieke, allemaal vriendjes ineens.
Wat er aan de hand is, geen idee maar er klopt gewoon iets niet, te gladjes allemaal.
Mwah... niemand daar voegt echt iets toe... dus helaas is dat geen criteriumquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Plus waarom moet Luc weer terugkomen? Wat voegt die nu toe? Ik vind van niks.
Inderdaad. Is een kolfje naar zijn hand.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf het begin van de 'relatie' al haar pimp genoemd. Hij zou er echt zijn hand niet voor omdraaien haar 'belangen' te vertegenwoordigen in de sekswereld; dat kon je ook goed merken toen de Playboy er was.
Als Lieke en Selene het gespeeld hebben, dan moeten Jaap en Selene het ook gespeeld hebben anders hebben ze een probleem aan Jaap.quote:
Dat is dan van zeer korte duur geweest, hooguit 1 1/2 week. Ik weet niet wat er is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is allemaal veel te lief en rustig. En die streamstoring van gisteravond......quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Misschien is het script voor de oliebollentijd voorbij?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xYx6kdnzWAM
Oliebollen stond toch voor kijkcijfers rond kerst?...Daarvoor is nu genoeg materiaal geleverd lijkt me. Ik heb de aflevering van vanavond niet gezien, alleen het voorstukje..dat was Huub's 8 uur dag..met de hele nasleep van Hedda en -ik-stem-je-eruit-gate komen w dan toch wel voorbij kerst?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan van zeer korte duur geweest, hooguit 1 1/2 week. Ik weet niet wat er is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is allemaal veel te lief en rustig. En die streamstoring van gisteravond......
En mag je maandag weer terugkomen of.................................quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Komt mijn collega vanmiddag met een grote schaal oliebollen de afdeling oplopen, schiet ik toch in de lach en vraag: Hee moeten wij ook oliebollen gaan maken?
Hij snapte er niets van![]()
Sluit mooi aan op mijn cap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xYx6kdnzWAM
Zou kunnen, dan hebben ze het nieuwe script dus gisteravond doorgenomen tijdens de streamstoring.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Oliebollen stond toch voor kijkcijfers rond kerst?...
Nee! Ik mag 2 weken weg blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En mag je maandag weer terugkomen of.................................
ik snap waar je vandaan komt..hij is leuk..quote:
Is haar zuurseizoen over?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
Het lijkt wel Lieke eindelijk is ontdooit zeg.
Het zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Filmpje jaardag Huub natuurlijk.
Oddy , lekkere BB Mod.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Oddy het volgende:
kijk ff hier: www.e-netbeheer.nl
en klik dan op regio utrecht...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt..hij is leuk..
lekker zelfsquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oddy , lekkere BB Mod.![]()
Dat heb ik vanochtend al gezien maar daar klopt toch niks van, 14 uur stroomstoting kan ik nergens vinden, zeker niet in Eemnes.
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef Oddy het volgende:
[..]
lekker zelfs![]()
Na tweeen was de storing over, maar er was een kpn kastje waar sdsl lijnen doorlopen die pas in de ochtend werd gerestart. Nou dat dus....
Heb ff m'n bronnen aangeboord
Ok dan, ik geloof je onmiddellijk maar de FEBO niet meer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef Oddy het volgende:
[..]
lekker zelfs![]()
Na tweeen was de storing over, maar er was een kpn kastje waar sdsl lijnen doorlopen die pas in de ochtend werd gerestart. Nou dat dus....
Heb ff m'n bronnen aangeboord
ze hebben best lekkere frietenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok dan, ik geloof je onmiddelijk maar de FEBO niet meer.
Een meest uit de lage klasse hoertje over hem heen gaan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef coldstar het volgende:
Als het de film van de jaardag van Huub is, zal Lieke gelijk weer op tilt springen denk ik......Ik zag vanavond een meest uit de laagste klasse hoertje over hem heen gaan. Beetje vet en blubberig, mocht een paar centen kosten denk ik.
Ik hou niet zo van Flensfrieten, doe mij maar Stijnfrieten.quote:
Die make-over heeft hem minstens 10 jaar ouder gemaakt. Ook apart toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Die Mike toch... net Keith Richards
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die bedoelde ik......ik vond haar een beetje erg veel vies om te zien. En ik ben echt niet preuts, maar ik vond dit er erg goedkoop uit zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een meest uit de lage klasse hoertje over hem heen gaan?Huub heeft sex gehad in het cafe waar het feestje was?
Ah, je bedoelt de stripper.
Schrijf je lekker mee, ben een uurtje weg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat het nog lang duren, ik zit bijna in een aardbeienboom
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf je lekker mee, ben een uurtje weg.
Wie is Keith Richard ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Die Mike toch... net Keith Richards
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook al eens in de kooi geweest voor Jaap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik......ik vond haar een beetje erg veel vies om te zien. En ik ben echt niet preuts, maar ik vond dit er erg goedkoop uit zienToen ze boven ophuub lag, zag je huub niet meer
![]()
Amanda kwam daar vanmiddag al mee, ze had een foto van Richards geprint en liet die aan Mikey zien. Zijn haar moest donkerder zodat hij er meer op zou lijken. Richards is een van de Rolling Stones.quote:
Da's toch een grapje hè?quote:
Een neefje van Ali B.?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je weet toch wel wie Mick Jagger is hè??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |