band loopt !quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
helaas, ik moet het telefoongesprek missen. Noteer alles, aub !!
Met geluk zie ik jullie vannacht wel weer, De onzin in DGK boeit me niet meer zo ........quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:58 schreef avonne het volgende:
helaas, ik moet het telefoongesprek missen. Noteer alles, aub !!
Toch iets regionaals in Hardenberg! Maar ze gelooft het zelf in ieder geval en ja het blijft een goedgelovig kindje van Godquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van de 4 ja.....
Oh ja, en het waren geen nederlandse kampioenschappen, maar 1 of ander
wedstrijdje georganiseerd door een bedrijf
maandenlang heb ik lieke verdedigd maar eerlijk gezegd verdient ze het niet meer. Zij heeft momenteel een amusementswaarde voor mij van -10 opzouten met dat zeikwijf!quote:
wat hij schrijft is vrij nuchter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ik vind het nogal een kort briefje van een liefhebbende vader die over een heikel onderwerp schrijft. Beetje te weinig liefde straalt er uit.
Kan zijn dat Theo dagelijks kattebelletjes schrijft, dan kan het, maar het komt op mij als script over.
Dan wens ik je veel geluk BSOL, wel jammer voor de nachtploegquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met geluk zie ik jullie vannacht wel weer, De onzin in DGK boeit me niet meer zo ........
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Het DGK thema is verandert in VVZ oftewel Voer Voor Zwakzinnigen want laten we eerlijk zijn welk normaal denkend mens kijkt hier nu nog naar.![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, maar de doorsnee streamer blijft een obsessie voor mijn psychologische observaties. Dus stream rustig verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.
Erica heeft mjn volle aandacht en opereert bovendien volledig zelfstandig daar waar nodig zal ik ondersteuning verlenen maar was tot nu toe niet nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef FdW het volgende:
[..]
OK. Besteed s.v.p. ook wat meer aandacht aan Erica;zal haar goed doen.
ik en dus?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Het DGK thema is verandert in VVZ oftewel Voer Voor Zwakzinnigen want laten we eerlijk zijn welk normaal denkend mens kijkt hier nu nog naar.![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, maar de doorsnee streamer blijft een obsessie voor mijn psychologische observaties. Dus stream rustig verder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewone aandacht en liefde af en toe is belangrijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica heeft mjn volle aandacht en opereert bovendien volledig zelfstandig daar waar nodig zal ik ondersteuning verlenen maar was tot nu toe niet nodig.
daar hebben haar ouders dan gelijk aan, maar ik ben bang dat Lieke nog zoveel gevoelens heeft voor Huub dat ze een vriendschappelijke hug verward met liefde, en dat ze daar bang voor is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:59 schreef Marieke_B het volgende:
Wat me opviel in het gesprek van Lieke met haar moeder is dat haar moeder haar subtiel duidelijk probeerde te maken dat ze Huub niet te hard moet aanpakken.
Ze moest ook vooral plezier hebben..
Lieke kapte dit advies snel af. ' hey, ik sta achter m'n keus en dit is de beste manier'
Pa zei ook nog dat ze ' wel plezier moest maken' ...ik voelde 't zelfde toontje als eerder bij moeder. Het lijkt alsof pa en ma de Lange vinden dat hun dochter iets te hard en koud is...dat probeerden ze haar voorzichtig duidelijk te maken maar ze weten hoe Lieke in elkaar zit..ze maakt allang haar eigen keuzes!
Jammer als je me zult missen in de nachtploeg ....... Dit soort onzin boeit me niet meer genoeg. Ik kijk wel hoe het allemaal loopt ......... Vooralsnog is het een bullshit-show van Huub-en-Theo .....quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel geluk BSOL, wel jammer voor de nachtploegJe zult gemist worden, maar gelijk heb je !
ben jij Lieke's moeder?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Carlaa het volgende:
Als hij nu eindelijk stopt met als een hondje achter haar aan te lopen kunnen ze misschien eindelijk een soort vriendschappelijke relatie krijgen!
Je bedoeld een smerige RATquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brian is al kapper! Wist je dat niet? HIJ is een alleskunner! Dichten, gitaarspelen, goed voor de medemens, zelfs piano spelen vanuit zijn gevoel kan hij goed! Nu blijkt dus ook dat hij al kapper was, zonder ooit een kappersopleiding te hebben gevolgd. IN EEN WOORD GEWELDIGE VENT!
tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef DrsH het volgende:
Ach ik ben daar heel open in, iedere zwakzinnige heeft recht op zijn eigen zwakzinnigheid maar nu back OT
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil volgende week donderdag Lieke op de proef stellen...ontslagronde voor Huub.
Jaap denkt dat Lieke Huub niet weg stemt
Jaap grinnikt gemeen als Huub weg is.
een deel van wekend nederland moet nog werken dus laat ze maar tv kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
ze hebben zin om film te kijken en gaan nu bellen.........ach ja het is vrijdagavond dus werkend nederland kan het lekker laat maken dus dan gewoon film kijken
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.
hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.
Eensch. Jaap improviseert maar wat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Maar dat spel heeft hij al zo vaak gespeeld, dat kennen we voortaan wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.
Als Lieke er dan zo klaar mee zou zijn dan zou ze dat snibbige tegen Huub ook laten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
lieke loopt weer snibbig te doen tegen huub terwijl ik dit type. Joh lieke rot toch naar huis oeverloos zeikwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |