Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ik vind het nogal een kort briefje van een liefhebbende vader die over een heikel onderwerp schrijft. Beetje te weinig liefde straalt er uit.
Kan zijn dat Theo dagelijks kattebelletjes schrijft, dan kan het, maar het komt op mij als script over.
Maar die vindt je niet in DGKquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je dat je ook hele lieve vleermuizen hebt FdW?
Huub sloeg ook nog een gedeelte overquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ik vind het nogal een kort briefje van een liefhebbende vader die over een heikel onderwerp schrijft. Beetje te weinig liefde straalt er uit.
Kan zijn dat Theo dagelijks kattebelletjes schrijft, dan kan het, maar het komt op mij als script over.
Of Huub leest zeer selectief voor.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk we zo dat ze elkaar 6 dagen geleden nog hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:50 schreef avonne het volgende:
ah, oke.... ik concentreerde me meer op het meetypenquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub sloeg ook nog een gedeelte over
Brian is al kapper! Wist je dat niet? HIJ is een alleskunner! Dichten, gitaarspelen, goed voor de medemens, zelfs piano spelen vanuit zijn gevoel kan hij goed! Nu blijkt dus ook dat hij al kapper was, zonder ooit een kappersopleiding te hebben gevolgd. IN EEN WOORD GEWELDIGE VENT!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
Brian wil ook kapper worden?
Amanda knoeit altijd met alles, maar ze is wel 3e geworden op het Nederlands kampioenschap toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft wel wat verfresten op mike zijn hoofd laten zitten.
Van de 4 ja.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Amanda knoeit altijd met alles, maar ze is wel 3e geworden op het Nederlands kampioenschap toch ?
Manipulator is his middle-name.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub sloeg ook nog een gedeelte over
ja ik ook, zure bes word het nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
snerplieke weer in de bocht gatverrrrrrrr wat heb ik een hekel aan zo n zuur menstype jakkie
Daar heeft Amanda ervaring mee, haar verpesten, dus dat was een makkie voor haarquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft het haar van Mikey goed verkloot, een soort bruin-rood pluisje op zn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |