tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef DrsH het volgende:
Ach ik ben daar heel open in, iedere zwakzinnige heeft recht op zijn eigen zwakzinnigheid maar nu back OT
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil volgende week donderdag Lieke op de proef stellen...ontslagronde voor Huub.
Jaap denkt dat Lieke Huub niet weg stemt
Jaap grinnikt gemeen als Huub weg is.
een deel van wekend nederland moet nog werken dus laat ze maar tv kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef ericahysterica het volgende:
ze hebben zin om film te kijken en gaan nu bellen.........ach ja het is vrijdagavond dus werkend nederland kan het lekker laat maken dus dan gewoon film kijken
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dát begrijp ik dus niet van Jaap, ik zou willen dat hij niet zo met vuur speelde. Laat hij Brian eens op die stoel zetten, maar dat durft hij dus niet denk ik.
hear hearquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef blomst het volgende:
[..]
tegenwoordig bestaan zwakzinnigen niet meer, maar zijn ze ondertussen mensen met een verstandelijke beperking. voorheen zwakzinnig, geestelijk gehandicapt, en verstandelijkgehandicapt.
Eensch. Jaap improviseert maar wat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Jaap weet je nooit wat echt is en wat niet.
Maar dat spel heeft hij al zo vaak gespeeld, dat kennen we voortaan wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarom vind ik dit een gevaarlijk spelletje van hem, omdat hij zo onberekenbaar is.
Als Lieke er dan zo klaar mee zou zijn dan zou ze dat snibbige tegen Huub ook laten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
lieke loopt weer snibbig te doen tegen huub terwijl ik dit type. Joh lieke rot toch naar huis oeverloos zeikwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |