Ok dan, ik geloof je onmiddellijk maar de FEBO niet meer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef Oddy het volgende:
[..]
lekker zelfs![]()
Na tweeen was de storing over, maar er was een kpn kastje waar sdsl lijnen doorlopen die pas in de ochtend werd gerestart. Nou dat dus....
Heb ff m'n bronnen aangeboord
ze hebben best lekkere frietenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok dan, ik geloof je onmiddelijk maar de FEBO niet meer.
Een meest uit de lage klasse hoertje over hem heen gaan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:37 schreef coldstar het volgende:
Als het de film van de jaardag van Huub is, zal Lieke gelijk weer op tilt springen denk ik......Ik zag vanavond een meest uit de laagste klasse hoertje over hem heen gaan. Beetje vet en blubberig, mocht een paar centen kosten denk ik.
Ik hou niet zo van Flensfrieten, doe mij maar Stijnfrieten.quote:
Die make-over heeft hem minstens 10 jaar ouder gemaakt. Ook apart toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Die Mike toch... net Keith Richards
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die bedoelde ik......ik vond haar een beetje erg veel vies om te zien. En ik ben echt niet preuts, maar ik vond dit er erg goedkoop uit zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een meest uit de lage klasse hoertje over hem heen gaan?Huub heeft sex gehad in het cafe waar het feestje was?
Ah, je bedoelt de stripper.
Schrijf je lekker mee, ben een uurtje weg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Gaat het nog lang duren, ik zit bijna in een aardbeienboom
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf je lekker mee, ben een uurtje weg.
Wie is Keith Richard ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Die Mike toch... net Keith Richards
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook al eens in de kooi geweest voor Jaap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik......ik vond haar een beetje erg veel vies om te zien. En ik ben echt niet preuts, maar ik vond dit er erg goedkoop uit zienToen ze boven ophuub lag, zag je huub niet meer
![]()
Amanda kwam daar vanmiddag al mee, ze had een foto van Richards geprint en liet die aan Mikey zien. Zijn haar moest donkerder zodat hij er meer op zou lijken. Richards is een van de Rolling Stones.quote:
Da's toch een grapje hè?quote:
Een neefje van Ali B.?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je weet toch wel wie Mick Jagger is hè??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |