Zoiets jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xYx6kdnzWAM
Oliebollen stond toch voor kijkcijfers rond kerst?...Daarvoor is nu genoeg materiaal geleverd lijkt me. Ik heb de aflevering van vanavond niet gezien, alleen het voorstukje..dat was Huub's 8 uur dag..met de hele nasleep van Hedda en -ik-stem-je-eruit-gate komen w dan toch wel voorbij kerst?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan van zeer korte duur geweest, hooguit 1 1/2 week. Ik weet niet wat er is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is allemaal veel te lief en rustig. En die streamstoring van gisteravond......
En mag je maandag weer terugkomen of.................................quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Komt mijn collega vanmiddag met een grote schaal oliebollen de afdeling oplopen, schiet ik toch in de lach en vraag: Hee moeten wij ook oliebollen gaan maken?
Hij snapte er niets van![]()
Sluit mooi aan op mijn cap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:22 schreef avonne het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xYx6kdnzWAM
Zou kunnen, dan hebben ze het nieuwe script dus gisteravond doorgenomen tijdens de streamstoring.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Oliebollen stond toch voor kijkcijfers rond kerst?...
Nee! Ik mag 2 weken weg blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En mag je maandag weer terugkomen of.................................
ik snap waar je vandaan komt..hij is leuk..quote:
Is haar zuurseizoen over?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
Het lijkt wel Lieke eindelijk is ontdooit zeg.
Het zal eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Filmpje jaardag Huub natuurlijk.
Oddy , lekkere BB Mod.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:29 schreef Oddy het volgende:
kijk ff hier: www.e-netbeheer.nl
en klik dan op regio utrecht...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt..hij is leuk..
lekker zelfsquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oddy , lekkere BB Mod.![]()
Dat heb ik vanochtend al gezien maar daar klopt toch niks van, 14 uur stroomstoting kan ik nergens vinden, zeker niet in Eemnes.
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:35 schreef Oddy het volgende:
[..]
lekker zelfs![]()
Na tweeen was de storing over, maar er was een kpn kastje waar sdsl lijnen doorlopen die pas in de ochtend werd gerestart. Nou dat dus....
Heb ff m'n bronnen aangeboord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |