quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Een minuut geleden zei Brian nog dat hij niet ging zingen
[ afbeelding ]
Brian en Amanda hebben ook al aardig wat uurtjes gehad maar Brian denkt/weet dat hij gaat dus doet hij minder moeite.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat werkelijk het oliebollenaccoord zou zijn was het er naar mijn mening nog wel harder aan toegegaan. Brian en Amanda hebben nog niet echt veel er voor gedaan
Ontelbare 'perfect couple' momentjes in de afgelopen weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda hebben ook al aardig wat uurtjes gehad maar Brian denkt/weet dat hij gaat dus doet hij minder moeite.
Ze zeggen wel eens, waar rook is, is vuur. Als het werkelijk waar is zou het wel een stunt zijn. Wat het oliebollengedoe betreft, als dat waar is hebben Brain en Amanda lopen slapen en dat lijkt me sterk.quote:
Alleen datquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Thanks schatje, 'uit de school klappen'. Dat klinkt leuk, was er nog meer?
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ontelbare 'perfect couple' momentjes in de afgelopen week
Tjonge jonge jonge, achter heeft ze nog niet meegedeeld dat dat geen TV (meer) is?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.
Nog een voorbeeld: Brian wilde vanmiddag slapen waarop hij tegen Amada zei....ga maar in je blote tieten lopen, maken we toch nog tv.
Maar voor een halve ton kwijtschelding aan boetes was Brian vast niet te beroerd geweest om te trouwen met Amanda bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte, teiltjes waren niet om aan te slepen.
Nog een voorbeeld: Brian wilde vanmiddag slapen waarop hij tegen Amada zei....ga maar in je blote tieten lopen, maken we toch nog tv.
Ik weet niet of de cameraboy's daar ook zo over denken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, achter heeft ze nog niet meegedeeld dat dat geen TV (meer) is?
Ik heb hem vanaf het begin van de 'relatie' al haar pimp genoemd. Hij zou er echt zijn hand niet voor omdraaien haar 'belangen' te vertegenwoordigen in de sekswereld; dat kon je ook goed merken toen de Playboy er was.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cameraboy's daar ook zo over denken.Het is iig een voorbeeld dat Brian een ordinaire pooier is.
Misschien is het script voor de oliebollentijd voorbij?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een hele vreemde dag. Na het "grasmaaierincident' met als gevolg 14 uur geen streams , is de sfeer totaal omgeslagen. Het is allemaal pais en vree, zelfs Zeurlène doet normaal tegen Lieke, allemaal vriendjes ineens.
Wat er aan de hand is, geen idee maar er klopt gewoon iets niet, te gladjes allemaal.
Mwah... niemand daar voegt echt iets toe... dus helaas is dat geen criteriumquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Plus waarom moet Luc weer terugkomen? Wat voegt die nu toe? Ik vind van niks.
Inderdaad. Is een kolfje naar zijn hand.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf het begin van de 'relatie' al haar pimp genoemd. Hij zou er echt zijn hand niet voor omdraaien haar 'belangen' te vertegenwoordigen in de sekswereld; dat kon je ook goed merken toen de Playboy er was.
Als Lieke en Selene het gespeeld hebben, dan moeten Jaap en Selene het ook gespeeld hebben anders hebben ze een probleem aan Jaap.quote:
Dat is dan van zeer korte duur geweest, hooguit 1 1/2 week. Ik weet niet wat er is, kan mijn vinger er niet opleggen maar het is allemaal veel te lief en rustig. En die streamstoring van gisteravond......quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Misschien is het script voor de oliebollentijd voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |