Maar Jaap heeft zijn woord gegeven haar er tot Maart in te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:57 schreef ericahysterica het volgende:
tipsch wat denk jij .........zou huub haar eruit stemmen de eerst volgende stemronde?
Het lijkt op een sloerie, het klinkt als een sloerie en het zou me niet verbazen dat ze ruikt als een sloerie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch iets regionaals in Hardenberg! Maar ze gelooft het zelf in ieder geval en ja het blijft een goedgelovig kindje van God
maar jaap is jaap he......quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft zijn woord gegeven haar er tot Maart in te houden
Ik word dat stel zo kotsbeuquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef T-lex het volgende:
Amanda kijkt tijdens het dansen Brian weer aan met "de blik" in haar ogen.![]()
Zeg maar, de zaadvragende oogjes...
Ik weet niet of je wel zo diep moet gaan bij mensen die vrijwillig in die kooi gaan zitten. Het siert je blomst maar ik heb het gevoel dat het parels voor de zwijnen is.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:09 schreef blomst het volgende:
[..]
daar hebben haar ouders dan gelijk aan, maar ik ben bang dat Lieke nog zoveel gevoelens heeft voor Huub dat ze een vriendschappelijke hug verward met liefde, en dat ze daar bang voor is.
Dus dan maar koud en hard als zelfbescherming.zie je wel aan de ene kant begrijp ik Lieke wel, maar dat gezeur tegen alles en iedereen, tot en met Fries toe staat haar niet.
Dat is gewoon haar "Teaser-look"quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:07 schreef T-lex het volgende:
Amanda kijkt tijdens het dansen Brian weer aan met "de blik" in haar ogen.![]()
Zeg maar, de zaadvragende oogjes...
Dat dat wijf nog kan zitten op haar leeg gepompen kadetten?quote:
Right on the money Leandra.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar "Teaser-look"
Ze wil dus niet echt graag, ze wil hem laten denken dat ze echt graag wil.
Ik weet het niet, ik heb de cossen door tijdgebrek niet zo goed meer gevolgd, maar die Mike lijkt me geen beroerde gast. Oke, ik geef toe er komt niet veel uit maar het is geen onaardige vent.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:09 schreef ericahysterica het volgende:
heeft jaap al geoppert dat het goed voor mike zou zijn als hij zijn grootrijbewijs zou kunnen halen in de kooi met het oog op zijn toekomst?
en wat was Liekes reactie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub vertelt aan Lieke wat hij met zijn vader heeft besproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar deden ze die look bij Teasers dan ook voor
Ze zegt dat het tijd nodig heeft en dan kunnen ze misschien door op vriendschappelijke basis.quote:
Kan je de mooie foto's hier ook plaatsen.......zien we tenminste nog iets mooisquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is gewoon haar "Teaser-look"
Ze wil dus niet echt graag, ze wil hem laten denken dat ze echt graag wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |