Hier ben ik al.quote:
Voor zijn daad walg ik van hem, maar deze actie op tv vind ik dat ook wel weer humoristisch op een of andere manier.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer stoer, maar dan anders...
quote:
Kleinere competitie.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom telt onderling resultaat hier minder zwaar dan doelsaldo?
Net als bij discussies tussen Golfert en Tong. Het gaat om het eindresultaatquote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom telt onderling resultaat hier minder zwaar dan doelsaldo?
Precies, en net als bij met Duitse voetbalelftal win ik toch wel uiteindelijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als bij discussies tussen Golfert en Tong. Het gaat om het eindresultaat
Met de nul achterin.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, en net als bij met Duitse voetbalelftal win ik toch wel uiteindelijk.
al ¤ 5000 voor Serious request inderdaadquote:
ze hebben het ritme al weer terug gevonden, hoor ik netquote:Op donderdag 20 december 2007 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ is de kluts kwijt.
Aldus Everknowing Evert.
Genau. Einmal mus es falsgehenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, en net als bij met Duitse voetbalelftal win ik toch wel uiteindelijk.
nu al terug van het stappenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:30 schreef appelsientje het volgende:
Avond
Dat waren gezellige kerstborrels
Hik
Ja iedereen moest morgen werken enzo....quote:
hoe vaak heb je gezegd dat je morgen vrij bent?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja iedereen moest morgen werken enzo....
waren ook al vroeg begonnen
meet topicquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
SCH ook, gaan we samen inkopen doen?
KLopt en een kantoordaggie, dus een iets langer blijven liggen daggequote:Op vrijdag 21 december 2007 05:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Kom je nest uit Bossie. Nog maar één daggie
Je gaat verhuizen?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:36 schreef VoreG het volgende:
Ik ga ook maar eens tukken, morgen om half 11 staat de makelaar op de stoep om de studio te taxeren.
Vaak heel vaakquote:Op donderdag 20 december 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe vaak heb je gezegd dat je morgen vrij bent?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:28 schreef RayMania het volgende:
Alles doet me pijn, ben blij dat ik straks vrij ben. Kantoorbaan, niks voor mij.
M'n rechterarm brandt als de neten, nee niet door dat ene.
Liefquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:36 schreef RayMania het volgende:
Ja, vooral werken. 7:30 - 17:30.
Of ik dan werk, of FOK!, het blijft typen.
Volgende week doe ik alleen doelpuntentopic, verder niets.
Verhuizenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen?
Of op de valreep een hypotheek ophogen?
Nu al klaar met een tentamen!? Wat geven ze die dingen dan belachelijk vroeg of zijn het zulke korte tentamens?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, examen zit erop
Nu klaarmaken voor vakantie!
Zal ik even wat plasmodesmata op je arm smeren om de pijn te verzachten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:48 schreef RayMania het volgende:
Ga jij lekker celbiologieën, houd de E.coli maar daar.
Van 9:00 tot 12:00 60 vragen Multiple Choicequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu al klaar met een tentamen!? Wat geven ze die dingen dan belachelijk vroeg of zijn het zulke korte tentamens?
Je had iig genoeg tijd om wakker te worden!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van 9:00 tot 12:00 60 vragen Multiple Choice
Ja, ik heb het ook niet bedachtquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je had iig genoeg tijd om wakker te worden!
60 MC vragen in 3 uur...
Het ligt aanquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet bedacht
Dat is inquote:
Gelukkig zit ik inquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is inTilburg
echt niet anders hoor.
A) In Tilburg is het ergerquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is inTilburg
echt niet anders hoor.
B!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
A) In Tilburg is het erger
B) In Wageningen is het erger
C) Het is op beide plaatsen gelijk
D) Iets anders namelijk.......
D.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wordt een microscopisch cijfer? Of valt dat mee?quote:
mwah ik denk dat ik het net niet ga halen als ik het zo inschat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt een microscopisch cijfer? Of valt dat mee?
Nu al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Suijk het volgende:
Sodemieter, kerst champagne ontbijt gehad. Voel hem nu al hangen en had me nog zo voorgenomen om niet aan die champagne en punch te komen.
Ja, ben vrij vandaag, dus we konden wat langer blijven zitten en die flessen waren toch al open.quote:
A!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
oh daar ben jequote:
Maar uiteindelijk heb je je inburgeringsexamen toch nipt gehaald?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om bij meerkeuzevragen een antwoord te schrijven. Of bij een open vraag "B" neer te zetten.
Nee, ik was gezaktquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je je inburgeringsexamen toch nipt gehaald?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:18 schreef Bjoro het volgende:
ik stap ff onder douche....doen jullie de frituurpan vast aan ?
In Amsterdam wisselt het enorm. Thuis ligt er bijna niets, hoewel het later vanaochtend weer is gaan sneeuwen hoorde ik, en hier bij kantoor ziet het er zo uit:quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:oi
net even heen en weer geweest naar Nijmegen en daar lag een aardig pak sneeuw
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Suijk het volgende:
Sodemieter, kerst champagne ontbijt gehad. Voel hem nu al hangen en had me nog zo voorgenomen om niet aan die champagne en punch te komen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam wisselt het enorm. Thuis ligt er bijna niets, hoewel het later vanaochtend weer is gaan sneeuwen hoorde ik, en hier bij kantoor ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:oi
net even heen en weer geweest naar Nijmegen en daar lag een aardig pak sneeuw
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk!Ga dit weekend ook naar Nijmegen
Naar de ouders van EnGPoesjuhquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat ga je in die toffe stad doen?
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?quote:
Al ene maandje of 4 geledenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?
quote:
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]veel leuk volk in Nijmegen, tis net een dorp
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bentquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.quote:
Zal ik doen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bent![]()
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.quote:
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Oh. Dacht dat je hen voor de eerste keer onder ogen kwam. Veel plezier vanavond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Nee, ik heb ze al wel gezien
Heb jij heel Limboland nou al gehad?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.
Whehehehhehehehehehehehehehe
Niet heel Limboland...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij heel Limboland nou al gehad?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.
[..]
Zal ik doen hoor![]()
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Ole het volgende:
Dat is apart.. Ik heb kennelijk hetzelfde e mailadres als iemand anders. Nu krijg ik ook mail die voor haar bestemd is.
Zou niet moeten kunnen toch?
Alle chello-adressen zijn UPClive adressen geworden. Misschien dat het daarmee te maken heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?
M'n pa is een paar weken geleden voergestapt van Planet Internet naar UPC en wij hebben een upcmail.nl adres. Misschien zit daar het verschil?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Alle chello-adressen zijn UPClive adressen geworden. Misschien dat het daarmee te maken heeft?
Voorletter en achternaam zijn hetzelfde. Dat is mijn hoofd-emailadres, ik denk dat die ander het als alias heeft aangemaakt.
Zou dus niet moeten kunnen idd, maar is nu al tweede keer dat ik post krijg die eigenlijk voor die ander is.
En wie weet mis ik hierdoor post![]()
Maar ja, om daar nu weer een uur met UPC over aan de tel te gaan hangen
Is ook niet echt heel geweldig hoor..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Moordwijven is een B-film, vanavond naar Atonement.
een keer per jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Ole het volgende:
Toch leuk, zo één keer per jaar A team kijken
En de afleveringen lijken ook al helemaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een keer per jaarIk kijk bijna iedere werkdag, al heb ik in het laatste jaar iedere aflevering al iets van 3 keer gezien ofzo. RTL7 blijft maar herhalen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
Eilanden je mag trots op me zijn, ik heb het boek van kotler uit
Nee, in Limburg, daar lopen ze wat achter! haha!quote:
Ik heb voorlopig geen marketing meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en nu nog het geleerde toepassen!
pics ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, in Limburg, daar lopen ze wat achter! haha!
Hoewel ik er sinds gisteren wel achter ben dat ook Weert een populatie Zweedse dames huisvest...
Volgen zodra beschikbaar...quote:
goede finalequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
Het einde is in zicht
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: FINALE!!!!!
heb die cd zelf niet. Wel aantal nummers maar dat zijn de bekenderequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:52 schreef borisz het volgende:
Ik zal zo ff kijken in mijn CL & MT map. Ik zit nu aan mijn laptop, kan zo op de pc kijken of ik hem heb
Het ging ook niet om de cd, maar het gelijknamige nummerquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
heb die cd zelf niet. Wel aantal nummers maar dat zijn de bekendere
Nee dat is dus ook mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef borisz het volgende:
nope, ik kan hem ook niet vinden op internet...
Damn..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
He wat jammer nou we moeten het een maandje zonder DAM stellen.
Zozo vaduz. Ik wist nieteens dat je een aanwinst was (je zit toch al ietsjes langer op fok...). tong wordt in dat awardtopic ook zelfs als aanwinst betiteld...quote:Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: -Vaduz-
Minste aanwinst vaduz... erg teleurstellend?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hio!
Ik bedoelde meer dat je uberhaupt bent genomineerd voor die prijsquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik het geworden?
Ja, ik heb het al nieuwkomer ook wel idioot lastig gehad enzo.
Was je soms te dicht bij dit stadionquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
Zo.
Toch maar besloten terug te rijden vanuit Eindhoven naar ons eigen huisje.
Wel een beetje mistig soms onderweg.
Maar zometeen lekker in ons eigen bedje slapen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
je komt toch straks weer om te pissen ofzo en 3FM te kijken
Knap mistig op de terugweg bij die brug die opeens een andere naam bleek te hebben bij jouw woonplaats.quote:
Fijne droompjes Borisje.quote:
Yuppers ... ik ga nog steeds weg hoor Appleseenquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:26 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
ging jij niet weg Eiland ??
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yuppers ... ik ga nog steeds weg hoor AppleseenMorgen vertrek ik
Dank je wel! (mocht ik je niet meer sprekenquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oooo ik dacht vandaag
Veel plezier alvast. mocht ik je niet meer spreken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was je soms te dicht bij dit stadion
Foto is van vanavond, iets te veraf genomen, maar ik denk dat sommigen hier best blij mee kunnen zijn
En anderen weer niet.............
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
(in ieder geval niet vandaag)
Oh, de politie werkt weer?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:12 schreef sjimz het volgende:
Gisteren ook lekker in de dikke mist mogen scheuren
Gelukkig geen dorp rechts van Eindhoven dus. Anders was ik wel het dorp uitgevluchtquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:57 schreef SCH het volgende:
Ik ga boodschappen doen en dan naar Brabant (een of ander kutdorp boven Eindhoven) en dan weer terug. Dan weten jullie dat
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:02 schreef SCH het volgende:
Gemert it is.
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:02 schreef SCH het volgende:
En waarom zou je dan vluchten. Je kunt beter koffiezetten
Blijft één pot Brabantse natquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gemert ligt helemaal niet boven Eindhoven. Gemert is meer Helmond dan Eindhoven
Blijft een kutprovinciequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gemert ligt helemaal niet boven Eindhoven. Gemert is meer Helmond dan Eindhoven
Voor jullie Domstedelingen wel, blijkbaarquote:
Complimenteer SCH niet zo ... dat blijft gewoon een Friese boerquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor jullie Domstedelingen wel, blijkbaar
Takes one to know one, right?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:05 schreef Eilanden het volgende:
Bos81 is gewoon een lompe ongastvrije lul![]()
Engels woordenboek ingeslikt Lego?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Takes one to know one, right?
Nah, niet echt .. als ik in het centrum was, ging ik er altijd wel even langs, maar missen doe ik het niet echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
Mogge
En Eilandje mis je serious Request in Utreg ?
Wie doen er mee ? Huismuis, bosmuis, Veldmuis, Relmuis en de Vleermuis ?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1107333/1/999#55459442]zaterdag
Strakjes nog even de laatste kerstcadeau's kopen en daarna het 6 ballen toernooi
je was niet de enige vanochtend, zag in de auto her en der mensen met camera's in de weer om foto's van het mooie witte landschap te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga er zo maar eens op uit om mooie foto's te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |