quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk!Ga dit weekend ook naar Nijmegen
Naar de ouders van EnGPoesjuhquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat ga je in die toffe stad doen?
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?quote:
Al ene maandje of 4 geledenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?
quote:
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]veel leuk volk in Nijmegen, tis net een dorp
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bentquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.quote:
Zal ik doen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bent![]()
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.quote:
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Oh. Dacht dat je hen voor de eerste keer onder ogen kwam. Veel plezier vanavond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Nee, ik heb ze al wel gezien
Heb jij heel Limboland nou al gehad?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.
Whehehehhehehehehehehehehehe
Niet heel Limboland...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij heel Limboland nou al gehad?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.
[..]
Zal ik doen hoor![]()
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Ole het volgende:
Dat is apart.. Ik heb kennelijk hetzelfde e mailadres als iemand anders. Nu krijg ik ook mail die voor haar bestemd is.
Zou niet moeten kunnen toch?
Alle chello-adressen zijn UPClive adressen geworden. Misschien dat het daarmee te maken heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?
M'n pa is een paar weken geleden voergestapt van Planet Internet naar UPC en wij hebben een upcmail.nl adres. Misschien zit daar het verschil?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Alle chello-adressen zijn UPClive adressen geworden. Misschien dat het daarmee te maken heeft?
Voorletter en achternaam zijn hetzelfde. Dat is mijn hoofd-emailadres, ik denk dat die ander het als alias heeft aangemaakt.
Zou dus niet moeten kunnen idd, maar is nu al tweede keer dat ik post krijg die eigenlijk voor die ander is.
En wie weet mis ik hierdoor post![]()
Maar ja, om daar nu weer een uur met UPC over aan de tel te gaan hangen
Is ook niet echt heel geweldig hoor..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Moordwijven is een B-film, vanavond naar Atonement.
een keer per jaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:11 schreef Ole het volgende:
Toch leuk, zo één keer per jaar A team kijken
En de afleveringen lijken ook al helemaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een keer per jaarIk kijk bijna iedere werkdag, al heb ik in het laatste jaar iedere aflevering al iets van 3 keer gezien ofzo. RTL7 blijft maar herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |