quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk!Ga dit weekend ook naar Nijmegen
Naar de ouders van EnGPoesjuhquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat ga je in die toffe stad doen?
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?quote:
Al ene maandje of 4 geledenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt een Nijmeegse aan de haak geslagen?
quote:
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]veel leuk volk in Nijmegen, tis net een dorp
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bentquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.quote:
Zal ik doen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
laat ze maar horen wat voor witte leeuw je bent![]()
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.quote:
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Oh. Dacht dat je hen voor de eerste keer onder ogen kwam. Veel plezier vanavond.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof er een olifant op mn borstkas drukt.
Nee, ik heb ze al wel gezien
Heb jij heel Limboland nou al gehad?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar een andere vriendin zoeken.
Whehehehhehehehehehehehehehe
Niet heel Limboland...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb jij heel Limboland nou al gehad?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dennenstraat. Geen idee waar dat is verder.
[..]
Zal ik doen hoor![]()
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef Ole het volgende:
Dat is apart.. Ik heb kennelijk hetzelfde e mailadres als iemand anders. Nu krijg ik ook mail die voor haar bestemd is.
Zou niet moeten kunnen toch?
Alle chello-adressen zijn UPClive adressen geworden. Misschien dat het daarmee te maken heeft?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan bijna niet, misschien zit er een heel klein verschil in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |