Wordt een microscopisch cijfer? Of valt dat mee?quote:
mwah ik denk dat ik het net niet ga halen als ik het zo inschat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt een microscopisch cijfer? Of valt dat mee?
Nu al?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Suijk het volgende:
Sodemieter, kerst champagne ontbijt gehad. Voel hem nu al hangen en had me nog zo voorgenomen om niet aan die champagne en punch te komen.
Ja, ben vrij vandaag, dus we konden wat langer blijven zitten en die flessen waren toch al open.quote:
A!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
A) In Tilburg is het erger
B) In Wageningen is het erger
C) Het is op beide plaatsen gelijk
D) Iets anders namelijk.......
oh daar ben jequote:
Maar uiteindelijk heb je je inburgeringsexamen toch nipt gehaald?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:04 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het wel eens voor elkaar gekregen om bij meerkeuzevragen een antwoord te schrijven. Of bij een open vraag "B" neer te zetten.
Nee, ik was gezaktquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je je inburgeringsexamen toch nipt gehaald?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:18 schreef Bjoro het volgende:
ik stap ff onder douche....doen jullie de frituurpan vast aan ?
In Amsterdam wisselt het enorm. Thuis ligt er bijna niets, hoewel het later vanaochtend weer is gaan sneeuwen hoorde ik, en hier bij kantoor ziet het er zo uit:quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:oi
net even heen en weer geweest naar Nijmegen en daar lag een aardig pak sneeuw
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef Suijk het volgende:
Sodemieter, kerst champagne ontbijt gehad. Voel hem nu al hangen en had me nog zo voorgenomen om niet aan die champagne en punch te komen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
In Amsterdam wisselt het enorm. Thuis ligt er bijna niets, hoewel het later vanaochtend weer is gaan sneeuwen hoorde ik, en hier bij kantoor ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:oi
net even heen en weer geweest naar Nijmegen en daar lag een aardig pak sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |