quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
Eilanden je mag trots op me zijn, ik heb het boek van kotler uit
Nee, in Limburg, daar lopen ze wat achter! haha!quote:
Ik heb voorlopig geen marketing meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en nu nog het geleerde toepassen!
pics ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, in Limburg, daar lopen ze wat achter! haha!
Hoewel ik er sinds gisteren wel achter ben dat ook Weert een populatie Zweedse dames huisvest...
Volgen zodra beschikbaar...quote:
goede finalequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
Het einde is in zicht
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: FINALE!!!!!
heb die cd zelf niet. Wel aantal nummers maar dat zijn de bekenderequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:52 schreef borisz het volgende:
Ik zal zo ff kijken in mijn CL & MT map. Ik zit nu aan mijn laptop, kan zo op de pc kijken of ik hem heb
Het ging ook niet om de cd, maar het gelijknamige nummerquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
heb die cd zelf niet. Wel aantal nummers maar dat zijn de bekendere
Nee dat is dus ook mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef borisz het volgende:
nope, ik kan hem ook niet vinden op internet...
Damn..quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
He wat jammer nou we moeten het een maandje zonder DAM stellen.
Zozo vaduz. Ik wist nieteens dat je een aanwinst was (je zit toch al ietsjes langer op fok...). tong wordt in dat awardtopic ook zelfs als aanwinst betiteld...quote:Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: -Vaduz-
Minste aanwinst vaduz... erg teleurstellend?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |