Super! Die cardigan wil ik ook, maar het liefst niet met streepjes..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef Noddie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
H&M
plimsolls
@ parsel: had ook idd een sjaal om buiten
Cardigans zijn leuk, maar ik had hem mooier gevonden met een enkele streep ipv een dubbele, of liever helemaal geen strepen.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:34 schreef Noddie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M
H&M
plimsolls
@ parsel: had ook idd een sjaal om buiten
ebay voor de veranderingquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar heb je die kicks vandaan noddie?
cardigan is tof!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef Noddie het volgende:
en vandaag:
[ afbeelding ]
WE
dr. denim
vintage adidas
die hoodie kruipt omhoog en mn broek hangt een beetje laag hierquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef De_Brandweer het volgende:
hee die hoodie heb ik ookdie is vet he. alleen is die van jou wel erg kort of ligt dat aan mij?
Jij lijkt op Jeltos vind ik.
ja daar hadk m dus ook voor, voor 2 was t zelfs weer 10 dollar minder ivm comined shippenquote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef De_Brandweer het volgende:
damn bedankt voor de tip. de hoodie die ik wil is 35 dollar incl verschepen
dat shirtje wel, die schoenen echt nietquote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
zow, beetje crappy foto, maar heb even ander shirtje aangedaan. dit kan wel toch?
Naamsokken zijn zo stoer.quote:Op zondag 23 december 2007 16:35 schreef Noddie het volgende:
oeh nice dipendere![]()
haha en peter je sokken
waar heb je die nikes gehaaldquote:Op zondag 23 december 2007 16:03 schreef Dipendere het volgende:
zow, beetje crappy foto, maar heb even ander shirtje aangedaan. dit kan wel toch?
E-Zone Utrecht.quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef grasmat het volgende:
waar haal je die onwijse bananenschoenen?
ja tuulk vndaag al bezig zijn wat je morgen aan doet gekkewerkquote:Op maandag 24 december 2007 12:52 schreef skadhd het volgende:
Mag ik vragen of jullie bij elke outfit echt lang gaan nadenken hoe je over komt?
Het lijkt mij zoveel moeite...
En trouwens veel toffe sneakers.
Daarom had ik er ook bijgezet dat hij net nieuw isquote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Brandweer het volgende:
maarja als je broek net nieuw is word ie nog wel wijder en gaati e vanzelf laag zitetn dus dont worry be happy
Hahhaa, die verkoper noemde je een wijfquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
haal em zelf is tan2 cheap. 60 euro bij M@W. bij de M@W vinde ze het een vrouwenbroek want op de bon stond: dames jeans.
dat istie ook.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
haal em zelf is tan2 cheap. 60 euro bij M@W. bij de M@W vinde ze het een vrouwenbroek want op de bon stond: dames jeans.
Neen. Het is unisex volgens de site van het merk. 1 verkoper zei dat het een vrouwenjeans was en de andere zei unisex. beide beargumenteerde ze die stelling door te zeggen: dat kan je zien aan het model.quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
dat istie ook.
Maar toch staat ie wel tof
Ik keek in je fobo of je een man of vrouw was...quote:Op maandag 24 december 2007 11:24 schreef Azaron het volgende:
[ afbeelding ]
t-shirt: J&J
broek: APC New standards (nog maar 2 weken oud ofzo dus nog knetterhard)
schoeisel: Nike sb
tazzquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Moet je eens met de trein naar Arnhem gaan , is net of je de DDR binnenkomt.quote:Op maandag 24 december 2007 23:21 schreef De_Brandweer het volgende:
nee man ik houd ze liever schoon. en ik ging helemaal naar eindhoven (khuuuutstad, ziet der uit als een rampgebied) om ze te halen. daar hadde ze mijn maat (45)
gehaald in amsterdam 1 a 2 maanden geleden. en toen waren ze al bijna op. in utercht hadde ze em ook niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 23:40 schreef Noddie het volgende:
[..]
tazzwas vandaag nog bij de M@W in Breda en daar hadde ze alleen de rode en grijze. Waar heb je m gehaald?
welk model Diesel jeans is dat?quote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
g-star vest
diesel jeans
adidas universal sneakers
Doe es je kop laten zienquote:Op zondag 23 december 2007 15:42 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs topje - H&M
Roze shirtje - David & Goliath
Witte cardigan - Zara
Zwarte skinny - Paul Frank
Schoenen - Nike
Eerst foto plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:57 schreef Pie.cr het volgende:
TVP
Ik heb reeds bewezen dat mijn aandeel in dit topic groot genoeg is om weg te komen met een TVP.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
wauw erotiek ziet der goed uit (fapfap)
Ojaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
vertel mij eens welke broek dat is
Joaa uit Amerikaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:56 schreef Pie.cr het volgende:
Ja en waar heb je dat uberspange horloge vandaan
ik vind je spencer echt super, maar dat had ik al eens eerder gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
ja.. was beetje slaperig he
Deetakquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
welk model Diesel jeans is dat?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:20 schreef Dipendere het volgende:
haha okaay. fotooo
[ afbeelding ]
rood/grijs dingetje - h&m
topje - rip curl
en onder is weer zwarte skinny en bruine nike's (al eerder gepost)
nee hoor ik ben ook een meisjequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef Dipendere het volgende:
dankjeeweetje, het valt me op dat er niet zoveel meisjes zijn.. in LIF dan. of zie ik dat verkeerd?
njaa, iig meer jongens, laat ik het zo zeggen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:23 schreef zwahiel het volgende:
Jovink, neppe aep! Potverdoemme! Ben je nou weer naar de kappert geweest? Straks hebbie nog kortere haren dan mij ouwe!
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier sletjes 100% pure kerst geilighied voor nabestellingen gewoon ff pmen
anders kunnen jullie niet genietn van me op pagina 3
nee ik zou het gewoon doen, de helft van de foto's hier is toch al crapquote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef klark het volgende:
[..]
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)
ik heb mn roze stropdas verwisseld voor een rode voor nog meer kerstfeelingquote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef klark het volgende:
[..]
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)
info broek ajbquote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hier meoten jullie het mee doen heute tag
ik zie geen rode stropdas tho.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
OW KUT!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef ireallylovejazz het volgende:
nu doe je zelf ook. LUL!
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef rickjes het volgende:
Waarom heeft iedereen toch van die lompe schoenen aan
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:16 schreef Dipendere het volgende:
vandaag geen foto van mij, pyjamadag![]()
quote:[pics only]
Dit kan echt niet hequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef jovink het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
1 uit t archief ik ben nu toch op dreef
dus je wil zeggen dat je hiermee minder lang bezig bent dan een foto op de computer pleuren?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een pic te maken dus doe het maar even zo
Heb eigenlijk in de winter wel andere schoenen aan tho en de verwarming draait op volle toeren dus heb ik een tshirt aan
[ afbeelding ]
dit kost misschien evenveel tijd maar ik hoef niet dat tering fototoestel met kabel te zoekenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef taart het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je hiermee minder lang bezig bent dan een foto op de computer pleuren?
ik dacht, laat ik is even kijken wat er hier nou te zien valt..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een pic te maken dus doe het maar even zo
Heb eigenlijk in de winter wel andere schoenen aan tho en de verwarming draait op volle toeren dus heb ik een tshirt aan
[ afbeelding ]
Coole U-boat?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hushquote:Op woensdag 26 december 2007 13:15 schreef Pie.cr het volgende:
brandweer heeft camsex met parselmouth
Zo'n cliché WAT DRAAG JIJ DAN-post, typisch hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef parselmouth het volgende:
Grote bek en niks posten, klasse hoor
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef taart het volgende:
leuk haar
Alles van Esprit valt groot uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:11 schreef Je2oeN het volgende:
[ link | afbeelding ]
Overhemd is nieuw, gehaald bij Esprit. Alleen vind ik hem nogal erg lang voor een Sje![]()
Dat blijkt wel. Het is overigens nog slim fit (quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alles van Esprit valt groot uitBij mij tenminste, en daarom koop ik daar ook niks meer
Maar da's wel een leuk overhemd.
Ik post wel vaker in LIF dus de rest heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef parselmouth het volgende:
het zijn vrijwel altijd mensen die nooit wat in LIF posten die komen zeiken op andermans outfit.
ik ben niet voor niets een van de beste paintersquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Dipendere het volgende:
dat poppetje, wat schattig xD
PF is wel heeeeel 2003 hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:35 schreef Dipendere het volgende:
gedwongen door de brandweer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:35 schreef Dipendere het volgende:
gedwongen door de brandweer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef De_Brandweer het volgende:
wauw dipendere je ziet der lekker uit die andere fotos met minder pyjama die je op msn stuurde zijn ook leuk![]()
Jij vieze Pedo jijquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef De_Brandweer het volgende:
wauw dipendere je ziet der lekker uit die andere fotos met minder pyjama die je op msn stuurde zijn ook leuk![]()
goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:53 schreef De_Brandweer het volgende:
ps. ik ben niet echt geert wilders
Zo zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:36 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grijs shirtje - h&m
blauw shirtje - paul frank
grijze vest - mango
jeans - pepe jeans
schoenen - nike dunk low sb
dat bepalen wij wel ja !!111!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:12 schreef zwahiel het volgende:
Parselmouth ziet er weer leuk uit, helemaal niet dik en helemaal geen varkenspoten
supersweet deze outfit! staat je tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hush
[ afbeelding ]
Jurrek - H&M trend, Sjaal - H&M trend, Legging - H&M Divided, Sokken - Hema, Flatjes - Action.
en je kontquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef parselmouth het volgende:
Thanks Grassie! Maar bij wat kortere jurkjes trek ik liever pumps aan, dan komen m'n benen beter uit
ja en ik ookquote:
je bracht me op ideeenquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
Je bent een trendsetterquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.quote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef fr0x het volgende:
[..]
wat is het merk van die vest? en waar vandaan?
tevens tvptje
Varken!quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
ach ze is dunner dan die GILF (granny i'd like to fuck) van jouquote:
Had het inmiddels gevonden, heb hem ook al gepast maar zit niet lekker en staat me niet. Bij jou ziet ie er wel dope uit.quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter
[..]
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.
http://www.americanapparel.net/
En jij niet wou je zeggen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er was eens een groepje users die besloten een eigen slowchat op te richten in LIF. Omdat daar nog geen SC was is dat toegestaan, mits ze een béétje LIF-georiënteerd en niet walgelijk incrowd waren. Dat is niet gelukt, waarna de slowchat is gesloten. Sindsdien zoekt dit groepje users een nieuw onderkomen, waardoor ze andere topics volledig kapen en vergallen. Waarschuwen bleek geen effect te hebben, dus we proberen het volgende maar.
Jullie kunnen 48 uur lang niet posten. In die tijd kunnen jullie mooi een IRC-kanaal, MSN-gesprek, of van mijn part een eigen forum beginnen. Als jullie maar niet denken dat jullie zomaar ergens binnen kunnen banjeren en het op kunnen claimen.
Ik geef je anders die maand wel met plezierquote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.
Pas maar op, anders krijg je de fashionkiddies achter je aan.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef je anders die maand wel met plezier
doe eens wat meer aan zelfreflectiequote:
je was gewaarschuwd bij je unban...quote:Op maandag 31 december 2007 00:36 schreef grasmat het volgende:
ik hoop dat het hele lif kapot gaat!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik droeg weer hetzelfde als gisteren:
[ afbeelding ]
Goh. Interessant. Meld je het ook even zodra je gaat plassen? Er staat namelijk in de TT [pics only, maar allemaal nutteloze feitjes horen we óók graag]quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik draag vandaag niks, maar naaktfoto's mogen niet
Jovink je ziet er teringgoed uitquote:
Dan moet hij wel zijn kamer een beetje opruimen.quote:
dat is de bijnaam van zn riemquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zijn kamer een beetje opruimen..
WE?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:30 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Jovink je ziet er teringgoed uit![]()
Zou zelf niet snel zo'n strakke jeans aantrekken maar het staat voortreffelijk
waar is cardigan vandaan als ik vragen mag?
Op zich ben ik ook geen fan van te strakke broeken, maar Jovink kan het dan nog wel hebben. Je moet er juist superslank voor zijn en vooral ook rechte benen hebben. Als je x-benen hebt is het echt erg lelijk. Of als je brede heupen hebt zoals bv Grasmat is het ook niet mooi. Vind ik dan hè.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind het ook geen gezocht zo een strakke broek bij een vent , sorry Jovink.
Als je nou nog een beetje de benen er voor had , lijken nu wel 2 luciferhoutjes.
En nee ik heb ook geen dikke benen , maar ik draag dan ook geen vrouwen strakke broeken
Aii masterlijk broquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
G-star broek jeweets Elwood 96 skinny met chillout jasje + brilletje jwt
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
emo's zijn toch tofquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:20 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
handen in de jas zoals de mocros doen, jij snapt het
en je broek ziet der uit als zon overzeas geval van altos.
je hebt wel een geile kop daar niet van.
edit: ik lees nu dat je broek skinny is. dat is niet te zien.
Harde stijl Gquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
wel, in ht geel staat op zijkant 96 elwood.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
en boven me het prototype fok bezoeker geloof ik
Prototype FOK!bezoeker is dus een stijlloze kamper met slechte smaak, te grote kledingmaten en lelijke schoenen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
Stereotype bedoel je, of niet jovink?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
Foute combinatie's gastquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je dat topje gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe slim gekocht in de sale
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb geen goede camera op dit moment, dus dan maar even op deze manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch 100% Cashmere
Nudie Regular Ralf Dry Greycast
Chucks
Milfsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
walla?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
Vero Modaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
[..]
Waar heb je dat topje gekocht?
Ik ben helemaal (nog) geen motherquote:
welke broek?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Wel de leeftijd ervoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Vero Moda
[..]
Ik ben helemaal (nog) geen mother
?quote:
Zit goed!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Die trui is van Abercrombie & Fitch, en daar zijn alleen maar winkels van in de USA, Canada, en één winkel in London. Je kan ook via hun online shop kleding bestellen: http://www.abercrombie.comquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
ooit 's gedacht dat 't iemand was die naar zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |