supersweet deze outfit! staat je tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hush
[ afbeelding ]
Jurrek - H&M trend, Sjaal - H&M trend, Legging - H&M Divided, Sokken - Hema, Flatjes - Action.
en je kontquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef parselmouth het volgende:
Thanks Grassie! Maar bij wat kortere jurkjes trek ik liever pumps aan, dan komen m'n benen beter uit
ja en ik ookquote:
je bracht me op ideeenquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
Je bent een trendsetterquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.quote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef fr0x het volgende:
[..]
wat is het merk van die vest? en waar vandaan?
tevens tvptje
Varken!quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
ach ze is dunner dan die GILF (granny i'd like to fuck) van jouquote:
Had het inmiddels gevonden, heb hem ook al gepast maar zit niet lekker en staat me niet. Bij jou ziet ie er wel dope uit.quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter
[..]
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.
http://www.americanapparel.net/
En jij niet wou je zeggen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er was eens een groepje users die besloten een eigen slowchat op te richten in LIF. Omdat daar nog geen SC was is dat toegestaan, mits ze een béétje LIF-georiënteerd en niet walgelijk incrowd waren. Dat is niet gelukt, waarna de slowchat is gesloten. Sindsdien zoekt dit groepje users een nieuw onderkomen, waardoor ze andere topics volledig kapen en vergallen. Waarschuwen bleek geen effect te hebben, dus we proberen het volgende maar.
Jullie kunnen 48 uur lang niet posten. In die tijd kunnen jullie mooi een IRC-kanaal, MSN-gesprek, of van mijn part een eigen forum beginnen. Als jullie maar niet denken dat jullie zomaar ergens binnen kunnen banjeren en het op kunnen claimen.
Ik geef je anders die maand wel met plezierquote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.
Pas maar op, anders krijg je de fashionkiddies achter je aan.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef je anders die maand wel met plezier
doe eens wat meer aan zelfreflectiequote:
je was gewaarschuwd bij je unban...quote:Op maandag 31 december 2007 00:36 schreef grasmat het volgende:
ik hoop dat het hele lif kapot gaat!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik droeg weer hetzelfde als gisteren:
[ afbeelding ]
Goh. Interessant. Meld je het ook even zodra je gaat plassen? Er staat namelijk in de TT [pics only, maar allemaal nutteloze feitjes horen we óók graag]quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik draag vandaag niks, maar naaktfoto's mogen niet
Jovink je ziet er teringgoed uitquote:
Dan moet hij wel zijn kamer een beetje opruimen.quote:
dat is de bijnaam van zn riemquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zijn kamer een beetje opruimen..
WE?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:30 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Jovink je ziet er teringgoed uit![]()
Zou zelf niet snel zo'n strakke jeans aantrekken maar het staat voortreffelijk
waar is cardigan vandaan als ik vragen mag?
Op zich ben ik ook geen fan van te strakke broeken, maar Jovink kan het dan nog wel hebben. Je moet er juist superslank voor zijn en vooral ook rechte benen hebben. Als je x-benen hebt is het echt erg lelijk. Of als je brede heupen hebt zoals bv Grasmat is het ook niet mooi. Vind ik dan hè.quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind het ook geen gezocht zo een strakke broek bij een vent , sorry Jovink.
Als je nou nog een beetje de benen er voor had , lijken nu wel 2 luciferhoutjes.
En nee ik heb ook geen dikke benen , maar ik draag dan ook geen vrouwen strakke broeken
Aii masterlijk broquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
G-star broek jeweets Elwood 96 skinny met chillout jasje + brilletje jwt
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
emo's zijn toch tofquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:20 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
handen in de jas zoals de mocros doen, jij snapt het
en je broek ziet der uit als zon overzeas geval van altos.
je hebt wel een geile kop daar niet van.
edit: ik lees nu dat je broek skinny is. dat is niet te zien.
Harde stijl Gquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
wel, in ht geel staat op zijkant 96 elwood.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
en boven me het prototype fok bezoeker geloof ik
Prototype FOK!bezoeker is dus een stijlloze kamper met slechte smaak, te grote kledingmaten en lelijke schoenen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
Stereotype bedoel je, of niet jovink?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
Foute combinatie's gastquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je dat topje gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe slim gekocht in de sale
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb geen goede camera op dit moment, dus dan maar even op deze manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch 100% Cashmere
Nudie Regular Ralf Dry Greycast
Chucks
Milfsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
walla?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
Vero Modaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
[..]
Waar heb je dat topje gekocht?
Ik ben helemaal (nog) geen motherquote:
welke broek?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Wel de leeftijd ervoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Vero Moda
[..]
Ik ben helemaal (nog) geen mother
?quote:
Zit goed!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Die trui is van Abercrombie & Fitch, en daar zijn alleen maar winkels van in de USA, Canada, en één winkel in London. Je kan ook via hun online shop kleding bestellen: http://www.abercrombie.comquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
ooit 's gedacht dat 't iemand was die naar zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |