Prototype FOK!bezoeker is dus een stijlloze kamper met slechte smaak, te grote kledingmaten en lelijke schoenen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
en boven me het prototype fok bezoeker geloof ik
Stereotype bedoel je, of niet jovink?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:13 schreef jovink het volgende:
@ dibble geil man een skinny met HEEEEEL GROOT 96 op de zijkant, of is dat deze niet.. fucking lelijk iig
en boven me het prototype fok bezoeker geloof ik
Foute combinatie's gastquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef Dibble het volgende:
G-star broek jeweets Elwood 96 skinny met chillout jasje + brilletje jwt
Snor inclusief![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je dat topje gekocht?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe slim gekocht in de sale
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb geen goede camera op dit moment, dus dan maar even op deze manier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch 100% Cashmere
Nudie Regular Ralf Dry Greycast
Chucks
Milfsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
walla?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
Vero Modaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
[..]
Waar heb je dat topje gekocht?
Ik ben helemaal (nog) geen motherquote:
welke broek?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Wel de leeftijd ervoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Vero Moda
[..]
Ik ben helemaal (nog) geen mother
?quote:
Zit goed!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:53 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Die trui is van Abercrombie & Fitch, en daar zijn alleen maar winkels van in de USA, Canada, en één winkel in London. Je kan ook via hun online shop kleding bestellen: http://www.abercrombie.comquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In welke winkelketen kun je die merk kopen van je sweater?
ooit 's gedacht dat 't iemand was die naar zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef eenbeetjeverliefd het volgende:
Bij mij in de wijk zie ik wel eens een man fietsen met zo'n broek. Ik snap echt niet waarom iemand zo'n broek zou dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |