ja tuulk vndaag al bezig zijn wat je morgen aan doet gekkewerkquote:Op maandag 24 december 2007 12:52 schreef skadhd het volgende:
Mag ik vragen of jullie bij elke outfit echt lang gaan nadenken hoe je over komt?
Het lijkt mij zoveel moeite...
En trouwens veel toffe sneakers.
Daarom had ik er ook bijgezet dat hij net nieuw isquote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Brandweer het volgende:
maarja als je broek net nieuw is word ie nog wel wijder en gaati e vanzelf laag zitetn dus dont worry be happy
Hahhaa, die verkoper noemde je een wijfquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
haal em zelf is tan2 cheap. 60 euro bij M@W. bij de M@W vinde ze het een vrouwenbroek want op de bon stond: dames jeans.
dat istie ook.quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
haal em zelf is tan2 cheap. 60 euro bij M@W. bij de M@W vinde ze het een vrouwenbroek want op de bon stond: dames jeans.
Neen. Het is unisex volgens de site van het merk. 1 verkoper zei dat het een vrouwenjeans was en de andere zei unisex. beide beargumenteerde ze die stelling door te zeggen: dat kan je zien aan het model.quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
dat istie ook.
Maar toch staat ie wel tof
Ik keek in je fobo of je een man of vrouw was...quote:Op maandag 24 december 2007 11:24 schreef Azaron het volgende:
[ afbeelding ]
t-shirt: J&J
broek: APC New standards (nog maar 2 weken oud ofzo dus nog knetterhard)
schoeisel: Nike sb
tazzquote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Moet je eens met de trein naar Arnhem gaan , is net of je de DDR binnenkomt.quote:Op maandag 24 december 2007 23:21 schreef De_Brandweer het volgende:
nee man ik houd ze liever schoon. en ik ging helemaal naar eindhoven (khuuuutstad, ziet der uit als een rampgebied) om ze te halen. daar hadde ze mijn maat (45)
gehaald in amsterdam 1 a 2 maanden geleden. en toen waren ze al bijna op. in utercht hadde ze em ook niet meerquote:Op maandag 24 december 2007 23:40 schreef Noddie het volgende:
[..]
tazzwas vandaag nog bij de M@W in Breda en daar hadde ze alleen de rode en grijze. Waar heb je m gehaald?
welk model Diesel jeans is dat?quote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
g-star vest
diesel jeans
adidas universal sneakers
Doe es je kop laten zienquote:Op zondag 23 december 2007 15:42 schreef Dipendere het volgende:
[ afbeelding ]
Grijs topje - H&M
Roze shirtje - David & Goliath
Witte cardigan - Zara
Zwarte skinny - Paul Frank
Schoenen - Nike
Eerst foto plaatsenquote:Op dinsdag 25 december 2007 09:57 schreef Pie.cr het volgende:
TVP
Ik heb reeds bewezen dat mijn aandeel in dit topic groot genoeg is om weg te komen met een TVP.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
wauw erotiek ziet der goed uit (fapfap)
Ojaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:54 schreef De_Brandweer het volgende:
vertel mij eens welke broek dat is
Joaa uit Amerikaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:56 schreef Pie.cr het volgende:
Ja en waar heb je dat uberspange horloge vandaan
ik vind je spencer echt super, maar dat had ik al eens eerder gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:51 schreef Erotica_ het volgende:
[ afbeelding ]
ja.. was beetje slaperig he
Deetakquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
welk model Diesel jeans is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |