supersweet deze outfit! staat je tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:59 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hush
[ afbeelding ]
Jurrek - H&M trend, Sjaal - H&M trend, Legging - H&M Divided, Sokken - Hema, Flatjes - Action.
en je kontquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:46 schreef parselmouth het volgende:
Thanks Grassie! Maar bij wat kortere jurkjes trek ik liever pumps aan, dan komen m'n benen beter uit
ja en ik ookquote:
je bracht me op ideeenquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
Je bent een trendsetterquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Dipendere het volgende:
[..]
kijk! ben ik toch niet de enige.
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.quote:Op zondag 30 december 2007 14:16 schreef fr0x het volgende:
[..]
wat is het merk van die vest? en waar vandaan?
tevens tvptje
Varken!quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
ach ze is dunner dan die GILF (granny i'd like to fuck) van jouquote:
Had het inmiddels gevonden, heb hem ook al gepast maar zit niet lekker en staat me niet. Bij jou ziet ie er wel dope uit.quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je bent een trendsetter
[..]
American Apparel. Gekocht in hun winkel in Amsterdam.
http://www.americanapparel.net/
En jij niet wou je zeggen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:18 schreef Dipendere het volgende:
brandweer is best wel dun *jaloers*
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er was eens een groepje users die besloten een eigen slowchat op te richten in LIF. Omdat daar nog geen SC was is dat toegestaan, mits ze een béétje LIF-georiënteerd en niet walgelijk incrowd waren. Dat is niet gelukt, waarna de slowchat is gesloten. Sindsdien zoekt dit groepje users een nieuw onderkomen, waardoor ze andere topics volledig kapen en vergallen. Waarschuwen bleek geen effect te hebben, dus we proberen het volgende maar.
Jullie kunnen 48 uur lang niet posten. In die tijd kunnen jullie mooi een IRC-kanaal, MSN-gesprek, of van mijn part een eigen forum beginnen. Als jullie maar niet denken dat jullie zomaar ergens binnen kunnen banjeren en het op kunnen claimen.
Ik geef je anders die maand wel met plezierquote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Onterechte ban, en volgens mij ook meer emotioneel dan rationeel. Weer een reden om labiele vrouwelijke admins on beta-blockers te verachten.
Pas maar op, anders krijg je de fashionkiddies achter je aan.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef je anders die maand wel met plezier
doe eens wat meer aan zelfreflectiequote:
je was gewaarschuwd bij je unban...quote:Op maandag 31 december 2007 00:36 schreef grasmat het volgende:
ik hoop dat het hele lif kapot gaat!
quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik droeg weer hetzelfde als gisteren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |