quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:20 schreef Dipendere het volgende:
haha okaay. fotooo
[ afbeelding ]
rood/grijs dingetje - h&m
topje - rip curl
en onder is weer zwarte skinny en bruine nike's (al eerder gepost)
nee hoor ik ben ook een meisjequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:00 schreef Dipendere het volgende:
dankjeeweetje, het valt me op dat er niet zoveel meisjes zijn.. in LIF dan. of zie ik dat verkeerd?
njaa, iig meer jongens, laat ik het zo zeggen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:23 schreef zwahiel het volgende:
Jovink, neppe aep! Potverdoemme! Ben je nou weer naar de kappert geweest? Straks hebbie nog kortere haren dan mij ouwe!
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:53 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier sletjes 100% pure kerst geilighied voor nabestellingen gewoon ff pmen
anders kunnen jullie niet genietn van me op pagina 3
nee ik zou het gewoon doen, de helft van de foto's hier is toch al crapquote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef klark het volgende:
[..]
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)
ik heb mn roze stropdas verwisseld voor een rode voor nog meer kerstfeelingquote:Op woensdag 26 december 2007 11:43 schreef klark het volgende:
[..]
ja kerst outfit! goed ! eigenlijk had iedeeen zijn kerstoufit moeten posten.....(ik ook als mijn camera niet zo crap was)
info broek ajbquote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hier meoten jullie het mee doen heute tag
ik zie geen rode stropdas tho.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hier meoten jullie het mee doen heute tag
OW KUT!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef ireallylovejazz het volgende:
nu doe je zelf ook. LUL!
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:42 schreef rickjes het volgende:
Waarom heeft iedereen toch van die lompe schoenen aan
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:16 schreef Dipendere het volgende:
vandaag geen foto van mij, pyjamadag![]()
quote:[pics only]
Dit kan echt niet hequote:Op dinsdag 25 december 2007 23:05 schreef jovink het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
1 uit t archief ik ben nu toch op dreef
dus je wil zeggen dat je hiermee minder lang bezig bent dan een foto op de computer pleuren?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een pic te maken dus doe het maar even zo
Heb eigenlijk in de winter wel andere schoenen aan tho en de verwarming draait op volle toeren dus heb ik een tshirt aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |