dit kost misschien evenveel tijd maar ik hoef niet dat tering fototoestel met kabel te zoekenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef taart het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je hiermee minder lang bezig bent dan een foto op de computer pleuren?
ik dacht, laat ik is even kijken wat er hier nou te zien valt..quote:Op donderdag 27 december 2007 15:41 schreef Mindstate het volgende:
Ik ben te lui om een pic te maken dus doe het maar even zo
Heb eigenlijk in de winter wel andere schoenen aan tho en de verwarming draait op volle toeren dus heb ik een tshirt aan
[ afbeelding ]
Coole U-boat?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:18 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hier meoten jullie het mee doen heute tag
Hushquote:Op woensdag 26 december 2007 13:15 schreef Pie.cr het volgende:
brandweer heeft camsex met parselmouth
Zo'n cliché WAT DRAAG JIJ DAN-post, typisch hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:46 schreef parselmouth het volgende:
Grote bek en niks posten, klasse hoor
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:49 schreef taart het volgende:
leuk haar
Alles van Esprit valt groot uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:11 schreef Je2oeN het volgende:
[ link | afbeelding ]
Overhemd is nieuw, gehaald bij Esprit. Alleen vind ik hem nogal erg lang voor een Sje![]()
Dat blijkt wel. Het is overigens nog slim fit (quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alles van Esprit valt groot uitBij mij tenminste, en daarom koop ik daar ook niks meer
Maar da's wel een leuk overhemd.
Ik post wel vaker in LIF dus de rest heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:03 schreef parselmouth het volgende:
het zijn vrijwel altijd mensen die nooit wat in LIF posten die komen zeiken op andermans outfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |