das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn mooie Nudie Regular Alf Dry Greycast:
[ afbeelding ]
eurotje of 120?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef BillGates het volgende:
[..]
das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.
hoe lang moet je daar nou voor werken tegenwoordig ?
hehehe...ja ik dacht ik noem gewoon even de volledige naam op.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef BillGates het volgende:
[..]
das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.
hoe lang moet je daar nou voor werken tegenwoordig ?
mooie trui, mooie kleur.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De dag is nog maar net voorbij dus het mag nog even
omgeslagen pijpen zijn een beetje jammer hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn mooie Nudie Regular Alf Dry Greycast:
[ afbeelding ]
waar woon jij dat het om 00.15 nog licht is!?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De dag is nog maar net voorbij dus het mag nog even
niet als je Nudie draagt!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef Provincie het volgende:
Omgeslagen pijpen is zo 1982.
Ik heb gewoon een boel licht in mijn kamerquote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
waar woon jij dat het om 00.15 nog licht is!?
ja een dry, die was je pas minimaal na 6 maanden na veel dragen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:31 schreef Nashje het volgende:
pijpen kunnen best mooi zijn.. maar ook lekker voor vrouwen
Maar is dat zo een Nudie die je nooit uitwast?
raarquote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja een dry, die was je pas minimaal na 6 maanden na veel dragen.
zo'n dry is nog nooit eerder gewassen, ook niet in de fabriek, de bedoeling hiervan is dat wanneer je hem veel draagt je de slijtage heel goed kan zien na de eerste keer dat je hem hebt gewassen, dan krijg je een heel mooi effect. je kan dan zien dat er in geleeft is. je creeert je iegen gemaakte wassing laat maar zeggen in plaats van dat je een prewashed broek koopt.quote:
Ga je zo echt over straat?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
En de Bjorn Borg extra hoog uit de broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |