Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadselsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..
Tis klein wit vierkant en geen platgeslagen pingponballetje ?
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ëcht leuk, ik moet er zó om lachen.
Ben je boos Pietje?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadsels.
Ja, maar als hij post lig ik in een deukquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinig
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossingquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef -Blurk- het volgende:
Ben je boos Pietje?
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar als hij post lig ik in een deuk
De lul van Jaap is groterquote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
In ieder geval in jouw fantasie..en ....is het wat ?
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Hoe krijg je geluid bij de streams van Heidi, wil Gerard Eckdom wel kunnen horen..
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.quote:
TNx coffeefriendquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Toets 2 of schuifbalk/mute knop
Iets simpeler dan stellen graag Jaap!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomelquote:
Er is altijd een oplossing jongeheer braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossing.
Overdrijven is ook een vak hobby...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomel
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets simpeler dan stellen graag Jaap!
Wat is een pingpongblokjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
soms is ie alleen wat meer verborgen...ben je er trouwens inmiddels achter dat het antwoord op vraag 2 een pingpongblokje betrof ?
Ben er echt heel blij meequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hobby...
Neuh, zit aan een broodje ros, maar deel het met onsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?
Me tooquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same herebij deze:
I love silicone-Jewscki!
In dat geval, graag gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben blij dak van dat lelijke kreng af ben
Dag Pietje, en tof van je tentamen!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van, stelletje COS'ers
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh, zit aan een broodje ros, maar deel het met ons
Truste Jappert!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...![]()
Trust Lobasca...Trust all
![]()
Een plat pingpong-blokje?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is altijd een oplossing jongeheer braveheart.
soms is ie alleen wat meer verborgen...ben je er trouwens inmiddels achter dat het antwoord op vraag 2 een pingpongblokje betrof ?
Truste Jappie, sweet dreamsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
- 27quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Tweedst.quote:
Jouw beurt.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
de derde keer is het mijn beurt
Poppedopjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Er blijft een soort sneeuwachtig iets uit de lucht vallen. Maar het is eigenlijk geen echte sneeuw, en ik zie het alleen op de geparkeerde auto's. Net alsof er iemand met een bus poeder suiker langs die auto's is gegaan.
Bevroren mist ?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Er blijft een soort sneeuwachtig iets uit de lucht vallen. Maar het is eigenlijk geen echte sneeuw, en ik zie het alleen op de geparkeerde auto's. Net alsof er iemand met een bus poeder suiker langs die auto's is gegaan.
Ja, poedersuiker, dat dacht ik ook Veulen. Hier is dat precies hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Mooi wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, poedersuiker, dat dacht ik ook Veulen. Hier is dat precies hetzelfde.
Sssst... da's verboden!quote:
hoihoiquote:
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.
quote:
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakkenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
Veulen negeert my..playing hard to get???
Denk... dat het eerder andersom is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Duh Haagh misgien, maar hier op iedere hoek te verkrijgen..
Lekker, koffie graagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakken
Het is ook lekker.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook lekker.![]()
Maar heel ongezond. Foei.
Anders loop ik zelf wel evenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakken
AZ- Feyenoord- we'll meetquote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk... dat het eerder andersom is.
Maar toegegeven, ik ken de mores van het platteland tussen Schagen en Alkmaar niet zo goed.
Ik wilde net naar bed gaan, maar nu wil ik wel even de veroveringstechnieken van Lobasca meemakenquote:
Doe dat maarquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.
Voor het eerst met een vrouw...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wilde net naar bed gaan, maar nu wil ik wel even de veroveringstechnieken van Lobasca meemaken
Deed het weleens, maar niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.
Weinig effect dus?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
Jeempie, als ik die bende zou gebruiken denk ik echt dat ik God ben
![]()
Als je de webcam maar niet vergeet aan te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |