Ik ook, hahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't antwoord nou. Het was een 5minuten kwis, die 5min is al voorbij
.
WATquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Dit gaat bestraft worden, en mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
WAT![]()
* PietjePuk007 gaat broeden op een naam voor Jappie
Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadselsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..
Tis klein wit vierkant en geen platgeslagen pingponballetje ?
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ëcht leuk, ik moet er zó om lachen.
Ben je boos Pietje?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadsels.
Ja, maar als hij post lig ik in een deukquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinig
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossingquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef -Blurk- het volgende:
Ben je boos Pietje?
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar als hij post lig ik in een deuk
De lul van Jaap is groterquote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
In ieder geval in jouw fantasie..en ....is het wat ?
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Hoe krijg je geluid bij de streams van Heidi, wil Gerard Eckdom wel kunnen horen..
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.quote:
TNx coffeefriendquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Toets 2 of schuifbalk/mute knop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |