Ik heb 't niet over streamsquote:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 vraag zien we door de vingers, bij 2 nog net, maar 3
ga ff fietsen naar COS
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]een aspirientje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over streams.
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.quote:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
Heerlijk hè, die Jewscki...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creërenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Ik doe niet anders, I love you all!!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creëren.
Saaaaaaamen, is samen huilen, samen lachen
hoe ging dat ook alweer.
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma hequote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Jap, ook van jou houd ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Kritiek..heerlijk...ga doorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen kleine braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Jensen heeft weer een uitgelezen gezelschap vanavond om zich heen verzameldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pa tokkie zit een kip te kluiven bij Jensen, niet normaal.
Ik ook, hahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't antwoord nou. Het was een 5minuten kwis, die 5min is al voorbij
.
WATquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |