Ik heb 't niet over streamsquote:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 vraag zien we door de vingers, bij 2 nog net, maar 3
ga ff fietsen naar COS
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]een aspirientje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over streams.
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.quote:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
Heerlijk hè, die Jewscki...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creërenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Ik doe niet anders, I love you all!!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creëren.
Saaaaaaamen, is samen huilen, samen lachen
hoe ging dat ook alweer.
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma hequote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Jap, ook van jou houd ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Kritiek..heerlijk...ga doorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen kleine braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Jensen heeft weer een uitgelezen gezelschap vanavond om zich heen verzameldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pa tokkie zit een kip te kluiven bij Jensen, niet normaal.
Ik ook, hahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't antwoord nou. Het was een 5minuten kwis, die 5min is al voorbij
.
WATquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Dit gaat bestraft worden, en mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
WAT![]()
* PietjePuk007 gaat broeden op een naam voor Jappie
Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadselsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..
Tis klein wit vierkant en geen platgeslagen pingponballetje ?
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinigquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
ëcht leuk, ik moet er zó om lachen.
Ben je boos Pietje?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe toch niet meer mij, met je onoplosbare stomme raadsels.
Ja, maar als hij post lig ik in een deukquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij of zij post ook zo heerrlijk weinig
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossingquote:Op donderdag 20 december 2007 23:09 schreef -Blurk- het volgende:
Ben je boos Pietje?
Same herequote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar als hij post lig ik in een deuk
De lul van Jaap is groterquote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
In ieder geval in jouw fantasie..en ....is het wat ?
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Hoe krijg je geluid bij de streams van Heidi, wil Gerard Eckdom wel kunnen horen..
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.quote:
TNx coffeefriendquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Toets 2 of schuifbalk/mute knop
Iets simpeler dan stellen graag Jaap!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomelquote:
Er is altijd een oplossing jongeheer braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossing.
Overdrijven is ook een vak hobby...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomel
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets simpeler dan stellen graag Jaap!
Wat is een pingpongblokjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
soms is ie alleen wat meer verborgen...ben je er trouwens inmiddels achter dat het antwoord op vraag 2 een pingpongblokje betrof ?
Ben er echt heel blij meequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hobby...
Neuh, zit aan een broodje ros, maar deel het met onsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |