Iets simpeler dan stellen graag Jaap!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een soort "duurder" kwalificatie...mijn eigenlijke vraag was meer persoonlijk van aard.
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomelquote:
Er is altijd een oplossing jongeheer braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teleurgesteld, ik kom met allemaal semi-geniale oplossingen, is er geen oplossing.
Overdrijven is ook een vak hobby...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu mild roasted, regular en chocomel
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets simpeler dan stellen graag Jaap!
Wat is een pingpongblokjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
soms is ie alleen wat meer verborgen...ben je er trouwens inmiddels achter dat het antwoord op vraag 2 een pingpongblokje betrof ?
Ben er echt heel blij meequote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hobby...
Neuh, zit aan een broodje ros, maar deel het met onsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of je zit te soppen bij de gedachte dat ik hier met een boner zit te posten ?
Me tooquote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same herebij deze:
I love silicone-Jewscki!
In dat geval, graag gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben blij dak van dat lelijke kreng af ben
Dag Pietje, en tof van je tentamen!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van, stelletje COS'ers
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh, zit aan een broodje ros, maar deel het met ons
Truste Jappert!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...![]()
Trust Lobasca...Trust all
![]()
Een plat pingpong-blokje?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is altijd een oplossing jongeheer braveheart.
soms is ie alleen wat meer verborgen...ben je er trouwens inmiddels achter dat het antwoord op vraag 2 een pingpongblokje betrof ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |