quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wiens PM-clubje, er zijn er velen...
En nu een enórme kans, maar vooral naast schieten vanaf 2 meter afstand.quote:
Dit is vergelijkbaar met:quote:Op donderdag 20 december 2007 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Zeg schat,,wou jij nog steeds die energiezuinige wasmachine? "
"mjah..kweeniee..hoe duur is die eik ?"
Zo jammerquote:Op donderdag 20 december 2007 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu een enórme kans, maar vooral naast schieten vanaf 2 meter afstand.
Anyway, einde Alkmaars avontuur in Europa.
Ik ken die clubjes niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
kun je nagaan!!
Kun jij een overzicht geven? Gesorteerd naar onderwerp?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar met:
Wat heb jij gehad op je verjaardag?
= Wat heb jij gekregen op je verjaardag.
Ik PM met iedereen, ben niet club gebondenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:26 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
kun je nagaan!!
Kun jij een overzicht geven? Gesorteerd naar onderwerp?
Gelijk heb je....ik PM, dus ik besta...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik PM met iedereen, ben niet club gebonden
Hoeveel weeg je eik ? ..en is dat zwaar ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
Zelfs met hoeveel weegt dat, en is dat zwaar? moet je opletten
Ik stond nr 1 op de postinglijst van gister, dus ik bestaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelijk heb je....ik PM, dus ik besta...
moet je niet te zwaar aan tillen Jaap!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je eik ? ..en is dat zwaar ?
Het is inderdaad lastig communiceren met jou.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik PM met iedereen, ben niet club gebonden
*kijkt om zich heen* ..nope....geen Jaap te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moet je niet te zwaar aan tillen Jaap!
Hoezo inderdaad? Had je er behoefte aan?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:37 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig communiceren met jou.
Ik vroeg niet met wie jij allemaal een PM uitwisselt, maar welke clubs er dan allemaal zijn, als jij claimt dat er zoveel zijn.![]()
Naar een antwoord kan ik nu zeker wel fluiten?
"spiegeltje spiegeltje aan de wand..."quote:Op donderdag 20 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen* ..nope....geen Jaap te zien.
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van Gaal stelt zich weer enorm aan op de tv![]()
![]()
Jappie, heb je nog een écht makkelijk raadseltje? Een soort 5 minuten raadseltje?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen* ..nope....geen Jaap te zien.
I knowquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
"spiegeltje spiegeltje aan de wand..."
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
I know...maar evenzogoed bedankt.
![]()
Dan kom je toch al snel in de categorie:quote:Op donderdag 20 december 2007 22:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jappie, heb je nog een écht makkelijk raadseltje? Een soort 5 minuten raadseltje?
Een opgeblazen spitsmuisjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
"Het is wit; rond; klein, weegt bijna niets is niet zwaar en is geen pingpongballetje ?"
Sou-ry gaat je stra-ffen!quote:Op donderdag 20 december 2007 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een opgeblazen spitsmuisje?
Ga je nog een statement maken voor 23.00 uur?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef Jappie het volgende:
Maken jullie het wel kort..kheb nog maar 21 minuten.
storing ofzo en het ligt niet aan jou...... als het goed isquote:Op donderdag 20 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Voor dat ik alle COSsen moet doorzwoegen...waarom zijn er geen streams?
Nee hoor ik ben jullie allemaal zatquote:
Nope....gehaast is so not mequote:Op donderdag 20 december 2007 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Ga je nog een statement maken voor 23.00 uur?
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
storing ofzo en het ligt niet aan jou...... als het goed is
wattenbolletjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan kom je toch al snel in de categorie:
"Het is wit; rond; klein, weegt bijna niets is niet zwaar en is geen pingpongballetje ?"
Soury...mun hart mun leven..wat doe je ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben jullie allemaal zat
Jezus.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een creatief opgevouwen tampon?
Een als klein rond wit dingetje vermomde sluipmoordenaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan kom je toch al snel in de categorie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Let op, 21+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Let op, 21+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A lot to learn stephson
Dolf is de baas
Insaantje
Al een half jaar niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Niemand heeft streams???
1 vraag zien we door de vingers, bij 2 nog net, maar 3quote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Niemand heeft streams???
Says who?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 vraag zien we door de vingers, bij 2 nog net, maar 3
ga ff fietsen naar COS
Ik heb 't niet over streamsquote:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
1 vraag zien we door de vingers, bij 2 nog net, maar 3
ga ff fietsen naar COS
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]een aspirientje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over streams.
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.quote:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga jou vanaf nu Braveheart noemen![]()
Heerlijk hè, die Jewscki...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creërenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slijmen en kwijlen bij de tegenpartij?
Ik doe niet anders, I love you all!!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey, doe eens een beetje kerstgevoel creëren.
Saaaaaaamen, is samen huilen, samen lachen
hoe ging dat ook alweer.
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma hequote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Jap, ook van jou houd ikquote:Op donderdag 20 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tegenpartij ?? sinds wanneer ?
Wheheh Pietje is gewoon een dappere vent ........that's all.
Kritiek..heerlijk...ga doorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen kleine braveheart.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloof aan 't creeren tussen mij en m'n pleegmamma he. Ik doe alleen aan opbouwende kritiek
.
Jensen heeft weer een uitgelezen gezelschap vanavond om zich heen verzameldquote:Op donderdag 20 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pa tokkie zit een kip te kluiven bij Jensen, niet normaal.
Ik ook, hahahaquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Met COS-posts over die RAT en die SILICONENHOER.
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't antwoord nou. Het was een 5minuten kwis, die 5min is al voorbij
.
WATquote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Dit gaat bestraft worden, en mijn wraak zal zoet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh.....na zo veel mispoes pogingen ga ik toch zeker niet meer posten dat het stiekum toch een pingpongballetje is.![]()
Kee voor jou een nieuwe dan..ik wil niet lullig doen..quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
WAT![]()
* PietjePuk007 gaat broeden op een naam voor Jappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |