Truste Jappie, sweet dreamsquote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...![]()
Trust Lobasca...Trust all
![]()
- 27quote:Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matige defense...maar desalniettemin zwaai ik af met een voldane grijns...![]()
Trust Lobasca...Trust all
![]()
Tweedst.quote:
Jouw beurt.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
de derde keer is het mijn beurt
Poppedopjequote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Er blijft een soort sneeuwachtig iets uit de lucht vallen. Maar het is eigenlijk geen echte sneeuw, en ik zie het alleen op de geparkeerde auto's. Net alsof er iemand met een bus poeder suiker langs die auto's is gegaan.
Bevroren mist ?quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Er blijft een soort sneeuwachtig iets uit de lucht vallen. Maar het is eigenlijk geen echte sneeuw, en ik zie het alleen op de geparkeerde auto's. Net alsof er iemand met een bus poeder suiker langs die auto's is gegaan.
Ja, poedersuiker, dat dacht ik ook Veulen. Hier is dat precies hetzelfde.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Navond schatjes.
Mooi wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, poedersuiker, dat dacht ik ook Veulen. Hier is dat precies hetzelfde.
Sssst... da's verboden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |