Mooi wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, poedersuiker, dat dacht ik ook Veulen. Hier is dat precies hetzelfde.
Sssst... da's verboden!quote:
hoihoiquote:
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.
quote:
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakkenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
Veulen negeert my..playing hard to get???
Denk... dat het eerder andersom is.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Duh Haagh misgien, maar hier op iedere hoek te verkrijgen..
Lekker, koffie graagquote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakken
Het is ook lekker.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat maakt het juist aantrekkelijker toch? Je zou er van staan te kijken wie dat allemaal doen.
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook lekker.![]()
Maar heel ongezond. Foei.
Anders loop ik zelf wel evenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat te drinken pakken
AZ- Feyenoord- we'll meetquote:Op donderdag 20 december 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk... dat het eerder andersom is.
Maar toegegeven, ik ken de mores van het platteland tussen Schagen en Alkmaar niet zo goed.
Ik wilde net naar bed gaan, maar nu wil ik wel even de veroveringstechnieken van Lobasca meemakenquote:
Doe dat maarquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.
Voor het eerst met een vrouw...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wilde net naar bed gaan, maar nu wil ik wel even de veroveringstechnieken van Lobasca meemaken
Deed het weleens, maar niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, 1 keer gedaan, en daarna niet meer, werd er veel te overmoedig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |