Ik ga ze denk ik bijna allemaal herkennen tegenwoordig, zelfs die van glas met bladgoud er in, nog net niet bij naam, serienummer en prijsquote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef MeNicole het volgende:
Als je dat ding in op je kast zet is niemand die weet dat dat een vibrator is
Ja waar was je nouquote:Op donderdag 20 december 2007 08:34 schreef Vicky het volgende:
whaha wat hadden jullie weer eenheerlijk gesprek gister
Ik sliep jaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
En Eveliene ook. Komt ze als iedereen in bed ligt te spelen
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:07 schreef Ynske het volgende:
zucht
foto's zijn schoon, moet maar rustig aan doen en dan moet t met een week over zijn
kan een verergerde alergische reactie zijn op de verbouwing op t werk word net geroepen
Heb nog niet zo'n ding. Word denk ik wel eens tijdquote:
Leuk is dat he? Zo heb ik ook allemaal mensen van vroeger teruggevondenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:10 schreef moussy het volgende:
Oh ja trouwens hyves, ik zit er sinds kort ook op, vond het allemaal maar onzin en zo, maar spreek nu wel iedere week af met een groepje meiden van vroeger. En vorige week hebben we besloten dat we maar eens een weekendje weg gaan met zn 4-en
Ik heb een agentschap in die rotzooi, dan zijn het net broden die voorbij komenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb nog niet zo'n ding. Word denk ik wel eens tijd
slapen...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Speak for yourself woman! Ik was Mario Galaxy (quote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Ik word zo duizelig van dat spelquote:Op donderdag 20 december 2007 09:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Speak for yourself woman! Ik was Mario Galaxy (erg gaaf) aan het spelen! (en aan het wachten tot de wasmachine gereed was
Ik was pas laat klaar met werken, en al vroeg begonnen gisterquote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Bar! Echt wel! Ik mistte je gisteravond wel hoor
Ik ben zondag met het hele gezin in amstelveen, in dickensstijl... ik kijk er al naar uit wat ik aan moetquote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef Vicky het volgende:
hehe wat leuk Fuente!
Ik heb vandaag eindejaarsfeest op mijn werk, Dickensstijl. Ga vanmiddag even met Amber kijken. Wil mijn collega's wel eens zien in die apepakjes
heb jij ff een goedkoopie vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Lois het volgende:
Sneeuw? GaafIk hoorde vanmorgen van de taxichauffeur van Eva dat het in Haarlem ook al sneeuwde maar hier nog niets. Zou wel leuk zijn voor de diverse kerstfeesten overal, we gaan eerst vanmiddag bij Eva kerstbrunchen en dan vanavond gaat Iris op school kerstdineren.
In een doos met een gaatje erinquote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef moussy het volgende:
Neem wel een camera mee, we gaan met 200 man/vrouw/kind in dickensstijl. Ik moet alleen ff kijken hoe ik dat met mijn camera ga doen.
Rode koontjes weerquote:
Damn, ik wilde net advies bij je gaan inwinnen! Dan toch maar een abo op de viva...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Spelen? Is dat een andere naam voor slapen tegenwoordigquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Ja... sorryquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja waar was je nou![]()
Nou ja.. was dus niet aan het wakker liggen ervan (gelukkig maar)! Maar me aan het vervelen tot het laatste wasje klaar was en in de droger konquote:Op donderdag 20 december 2007 10:11 schreef bixister het volgende:
niet dat mijn cone-tjes nou zo enorm rood werden bij 't teruglezen maar de titel is echt erg leuk gevonden Eveliene! wakker liggen van een topictitel doet echter wel vermoeden dat het fok!virus danig heeft toegeslagen. kijk je een beetje uit?![]()
je kan ze heel makkelijk op internet bestellen hoor Nicole!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wie weet!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:05 schreef bixister het volgende:gezallich!
ga je nog bij BassMiss op de thee?
nouja, er ligt een laagje sneeuw van nog geen milimeter maar het ziet er wel lekker wit uitquote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef Lois het volgende:
Sneeuw? GaafIk hoorde vanmorgen van de taxichauffeur van Eva dat het in Haarlem ook al sneeuwde maar hier nog niets. Zou wel leuk zijn voor de diverse kerstfeesten overal, we gaan eerst vanmiddag bij Eva kerstbrunchen en dan vanavond gaat Iris op school kerstdineren.
OMG, dus jij bent zo´n moeder die om half 10 fris en fruitig en op orde met schoongepoetst nageslacht in het park loopt. De mythe bestaat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga maar eens even eten, douchen, aankleden en dan lekker na het park met mijn aapje (waarvan zijn ei helemaal weg is. Zelfs geen blauwe plek). Later
Ik heb er gisteren (bina) ruzie mee gemaaktquote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Gvdgvdgvd... ik heb toch wel zo'n schurft aan die lui die met die kleine kaartjes aan de deur komen voor het rondbrengen van huis-aan-huis krantenrommel e.d. Ik vind het serieus erger dan bedelen!
Sta ik net een poepluier tot aan de oksels te wisselen natuurlijk. En die vent (een oudere man n.b.) maar door drukken op die bel he... Hond compleet gek in de kop. En dan met een halfnaakt kind en zelf in ochtendjas klaar om onder de douche te springen aan de deur staan omdat je denkt dat er wel iets heel ergs of dringends moet zijn willen mensen zo lang door blijven bellen en dan verontwaardigd kijken als je zegt dat ze wel heeeeeeeel erg ongelegen aan de deur staan...
Daar wilde ik dit jaar ook heen! http://www.vvvdeventer.nl/11_11_evenementenDickens.phpquote:Op donderdag 20 december 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
Vorig jaar ben ik ergens bij een levende kerststal geweest waar ook mensen in Dickensstijl liepen, echt tof
Ik doe er niet aan mee, ze vragen hun baas maar om een kerstpakket, dat moet ik ook. En ja, dat klinkt heel hard en gemeen, maar ik vind het echt maar een rare gewoonte; niet je baas, niet je klanten, maar de doelgroep van je klanten om geld vragen, ik vind dat echt te stom. Vooral de manier van aanbellen wekt bij mij ook irritatie ja, alsof er ik weet niet wat aan de hand is.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Gvdgvdgvd... ik heb toch wel zo'n schurft aan die lui die met die kleine kaartjes aan de deur komen voor het rondbrengen van huis-aan-huis krantenrommel e.d. Ik vind het serieus erger dan bedelen!
Die komen bij ons gewoon met de post voor zover ik weet, dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 20 december 2007 11:24 schreef --Eveliene-- het volgende:
Tijdschriftenbezorger, ok.
Ja nu ik er zo over nadenk kan ik in de winkel ook wel een kerstdonatie-potje neerzetten op de toonbankquote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee, ze vragen hun baas maar om een kerstpakket, dat moet ik ook. En ja, dat klinkt heel hard en gemeen, maar ik vind het echt maar een rare gewoonte; niet je baas, niet je klanten, maar de doelgroep van je klanten om geld vragen, ik vind dat echt te stom.
Je kan toch gewoon zeggen dat je alleen een pinpasje hebt ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf ook niet niks te geven, maar irritant vind ik het wel.
Ik bewaar trouwens iig die kaartjes tegenwoordig, want je hebt ook van die etters erbij die proberen het 2 keer...
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je alleen een pinpasje hebt ofzo.
hier nog 1!! zal straks een foto maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ha Bix! Altijd fijn om te wteen dat je niet de enige oen bentIk ga er wel wat van afhalen maar weet nog niet zo goed hoe. Nu eerst mijn dochter verrassen
Wij hadden idd een setje folders twee keer met verschillende kaartjesquote:Op donderdag 20 december 2007 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf ook niet niks te geven, maar irritant vind ik het wel.
Ik bewaar trouwens iig die kaartjes tegenwoordig, want je hebt ook van die etters erbij die proberen het 2 keer...
Een mama-stalletje en een baby-stalletje?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef bixister het volgende:
natuurlijk is anna wild van maria & jezus. ze vindt 't dan ook heerlijk dat we twee stalletjes hebben.en meestal moet ik maria zijn en is zij baby-jezus.
Nou echt! Wij hebben dus de NRC en dan krijg je dus 2 bedelaars aan de deur. 1 voor de weekkrant en 1 voor de weekendkrant. Ik zou er bijna de krant voor opzeggen. Alleen in december.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
JA--> wel dagbladen
NEE--> geen bedelende bezorgers
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Hier maakt er eentje het ieder jaar wel erg bont! Die doet een briefje met zn rekeninggevens bij de reclamefoldertjes en zet er ook bij dat hij bij vrijwel iedereen 5 euro krijgt, en of je dat dus even kan overmaken.
dacht het dus niet he
daarom heb ik dit jaar mn foute kitsch plastic glitter goud en rommel weer in de boom hangen, incl rode lampjesquote:Op donderdag 20 december 2007 12:08 schreef Jelief het volgende:
Bij ons staat de boom ookWe moesten wel de huiskamer verbouwen maar hij staat en Emma heeft geholpen met optuigen al ging dat niet heel geweldig omdat ik steeds bang was dat ze iets zou laten vallen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, dus jij bent zo´n moeder die om half 10 fris en fruitig en op orde met schoongepoetst nageslacht in het park loopt. De mythe bestaat dus..
* Vivi zit nog steeds met piekhaar en met kind in pyama bij te komen van een nacht banaanposes oefenen met hoestend kind![]()
![]()
Serieus waar hoor, al 2x is het volgens mij dezelfde die dit flikt met een briefje met zn rekeningevens en suggestie van 5 euro!quote:Op donderdag 20 december 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij bezorgt verder wel keurig?
Ik geloof je hoor, je hoeft het voor mij niet te bewijzen. Ik was alleen benieuwd of ie zijn werk ook goed doet, of alleen rond de feestdagen. Daar hebben wij er hier ook een paar van namelijk, en dan wel brutaal zijnquote:
Waar in Londen is hier in Londen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:17 schreef --Eveliene-- het volgende:
Rockabella, hier in Londen komen zelfs de vuilnismannen om geld.
En o wee als je ze niks geeft... dan heb je komend jaar dus echt een probleem! Ze gaan dan echt slordig om met het afval, laten dingen in je voortuin zwerven, nemen het soms niet mee, etc. En door het uitgebreide recycle-programma hier in Londen, hebben we 3 verschillende vuilnismannen..
Dat zei stinkie ook, maar dat vind ik zo omslachtig.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:47 schreef moussy het volgende:
Dit is wel extreem krulloos hoor, hij had zn muts er voor op, maar tis lang niet meer zo snoezig kroezig als wat het was. Ik denk dat Cas wel blij is, deed ook wel veel pijn.
Ik laat mn kinderen de deur altijd open doen bij die folderknapen
BE, kan je geen verlengsnoertje uitleggen en ff föhnen?
nahjah je zal iig van je vastgevroren greep verlost zijn, is ie niet ontdooit is je auto wel gejatquote:Op donderdag 20 december 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zei stinkie ook, maar dat vind ik zo omslachtig.
Ik heb hem nu een kwartiertje warmdraaien, wie weet werkt dat ook.
maar houd je er wel rekening mee dat die spuitbussen heel slecht voor je lak en rubbers zijn?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:20 schreef Vicky het volgende:
Ik krab niet, ik heb zo'n hele fijne spuitbus. Zoooo makkelijk dat spul. Even sprayen en binnen 2 minuten is alles ontdooid
en voor 't milieu, niet te vergeten...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar houd je er wel rekening mee dat die spuitbussen heel slecht voor je lak en rubbers zijn?
of reageren als Jolie, U smakelijk etenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef Rottdog het volgende:
Je moet het zo zien dit is een hele goede assertiviteitstraining.![]()
* Ding Dong * Hoi ik kom u prettige feestdagen wensen.
Das mooi van hetzelfde *klonk* deur zit weer dicht.
Dondert op zeg je verdient er je geld toch al mee, een baas ziet je aankomen aan het eind van het jaar![]()
Kan ik ook wel gaan doen. Als IKEA open is ga ik de klanten langs: Hallo, prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. En dan handje ophoudenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef Rottdog het volgende:
Dondert op zeg je verdient er je geld toch al mee, een baas ziet je aankomen aan het eind van het jaar![]()
Vergeet je niet visitekaartjes te laten afdrukkenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gaan doen. Als IKEA open is ga ik de klanten langs: Hallo, prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. En dan handje ophouden
zo denk ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef Noli. het volgende:
Ik bezorg dus geadresseerde reclame/post (voor een goedkoper zusterbedrijf van TNT)
Ik zie gewoon het nut niet van langs de deuren te gaan en die mensen om geld te vragen.
Ik wil daar die mensen gewoon niet mee lastig vallen. Je word door je baas toch al betaald, dat hoeven die mensen toch niet te doen?
Krom voorbeeld. Ik heb ook wel in winkels gewerkt, dan had ik daar aan het eind van het jaar mijn klanten ook wel om (extra) fooi/geld kunnen vragen? Je zou als klant toch ook raar staan te kijken als ze bij elke winkel voor je staan met opgehouden handje?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:24 schreef m@x het volgende:Er zit schot in de zaak tegen de kopers van mijn vorige huis
Weet ik maar M@x kent me beter dus daarom kan ik dat grapje wel makenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:
beetje flauw hoor menicole. maar fijn nieuws m@x!
Ik heb alleen maar van die microlichtjes, dat is 1 hele lange slinger en die slingerquote:Op donderdag 20 december 2007 16:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het echt geen bedelen. Dat vind ik dan weer onzin.
Onze boom is nog laaaang niet klaar. Ik snap niet hoe mensen dit doen. Zo mooi en netjes.
En aan het eind van mijn lichtjes houd ik altijd een stuk boom over....en mijn dochter heeft driehonderd dramatische kersthangers gemaakt..... I rest my case.
Hier ook, dat is wel fijn ook want je tenen vriezen er zowat af.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef bixister het volgende:
zometeen op 't schoolplein glühwein voor de ouders.
welk schoolplein is dat?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef bixister het volgende:
Wat gezellig zeg!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef bixister het volgende:
Haha, dat hadden ze gisteren op het schoolplein van Sven's school ook (hij had gisteren kerstdiner). Ik hoorde vanmorgen van zijn juf dat ze 8 flessen wijn voor de glühwijn hadden ingeslagen. Een vader is maar flessen bij wezen halen, er zijn er 25 doorheen gegaanquote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef bixister het volgende:
Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakketquote:Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er al 3 gehad!!!![]()
Maar... daar werk ik ook hard voor
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakket
Weet ik toch, ik wou alleen even ongegeneerd pissig doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oneerlijk... Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor...
Nee, Tintelingenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Was dat soms ChapeauKado Nijna? Die hadden we vandaag op het werk nl.
Dies bij zijn vaderquote:Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Laat je Mikael toch effe met em naar buiten.
Ow, wat grappig, die had mijn vriend ookquote:
Welke missie had je danquote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef m@x het volgende:kerstfeest van het werk achter de rug. Missie niet geslaagd
Ja, kerstbomen enzoquote:
Ja dat wilde ik er nog bij zetten. Maar dacht dat zegt ze zelf welquote:
in het echt is ie veel voller met ballen..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk! En wat een snoezig peuterbipsje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik wel wat je de rest van de avond gedaan hebt
Harry Potter is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef kozakken het volgende:
Oeh... wat een gezellige kerstsfeer Belaan.
Kijk.. die tips daar heb ik wat aan!(Opschrijft voor de heb: Yoshi, Zelda, theme.. )
Ik ben met de braintraining gestart op 48
Ynske, blijven oefenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Harry Potter is ook leuk
en Mario Kart, New super mario bross, actionloop
enneh braintraining starten po 48 is netjes, ik was 76 notitie, ik kan niet rekenen dus dat tikte behoorlijk aan
Gebruik je soms schuilnamen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Wie weet!
We hebben met de familie van Lex een kasteeltje in de Ardennen gehuurd
Echt heel erg leuk! (En Lex & ik slapen in de torenkamer)
Werk jij daar? Ik vind het geweldig om naar te kijken/luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik heb een hekel aan Serious Request, hoop je een rustige avond te hebben....
maar nee hoor, t moet natuurlijk ook allemaal uitgezonden worden.
laatste opname start na 1 uur... en morgen moet ik nog een stuk rijden... tof
bij de eindregies van nl1-2-3 jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werk jij daar? Ik vind het geweldig om naar te kijken/luisteren
Cool zeg. Lijkt me erg leuk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de eindregies van nl1-2-3 jah
@tex oranje is er ook tof bij
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje MeNicole, wat een leuk pakket met erg leuke spellen
wit is zo saaaaiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Jelief het volgende:
wit! dat staat overal bij, dan maak je een kakmeneer van Noah, doe je er een overhemdje onder
Ja alleen welke winkel danquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef appelsap het volgende:
Texelonia, ik zou de broek gewoon eens mee naar de winkel nemen en op je gemak gaan kijken! Dan kun je het beste zien waar het leuk bij staat qua kleur.
Oh my god...hoe heb je kunnen functioneren zonder zo'n apparaat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef Vicky het volgende:
leuk kerstpakket MeNicole!ik heb vakantie
Morgen eindelijk een nieuwe vaatwasser aanschaffe....
In de aanbieding in de h&m shop online!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef texelonia het volgende:
Iets geks, ik zag net nog bij H&M een oranje trui met een eland erop, dat leek me ook wel geestig
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in het rood dan?![]()
hey stuur dr ook eens eentje deze kant uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit met een enorm glas warme chocomel voor zich...
En de slagroomspuitbus ernaast!![]()
Die chocomel kan me eigenlijk gestolen worden, maar dat warme schuim!
Ja, dat bedacht ik me dus ook vanmiddag. Vriendinnetje vertelde heel enthousiast dat ze op natuurijs geschaatst hadden en toen ineens had ik zoiets van 'damn... kan er eens een keer geschaatst worden...'quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:31 schreef Mibos het volgende:
He ja BE ik kom net thuis van het schaatsen en hier is het min vijf dus kom maar op met die choco en slagroom....
Ikke welquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef texelonia het volgende:
Iets geks, ik zag net nog bij H&M een oranje trui met een eland erop, dat leek me ook wel geestig
Die punk dingen van H&M vond ik ook helemaal leuk. Heb zooo een gave broek gekocht laatst. Hij is echt fout eigenlijk, maar wel heel stoer. Met hele smalle pijpen, zwarte ribstof, een rood gitaartje op de achterzak gestikt en een metalen gitaartje aan een lusje. Een stoer overhemdje erbij en een veel te losse stropdas om en het is net zo'n hele foute rockster![]()
alleen vindt niemand hem leuk
die broek is gaaf!! zulke hebben we hier ook in spijker. lekker smal, (en dan staan ze er nog middeninquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef texelonia het volgende:
Ja maar is een eland na kerst nog steeds leuk? Aangezien ie het voorlopig toch nog niet aan kan...
Oh online is ie ook al uitverkocht![]()
Ik denk zwangerquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef Mibos het volgende:
Durf je niet meer met een reden of ben je bang dat je het verleerd ben?
Als dat het is dan is het net als fietsen namelijk... (en ik jok niet!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |