Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakketquote:Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er al 3 gehad!!!![]()
Maar... daar werk ik ook hard voor
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakket
Weet ik toch, ik wou alleen even ongegeneerd pissig doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oneerlijk... Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor...
Nee, Tintelingenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Was dat soms ChapeauKado Nijna? Die hadden we vandaag op het werk nl.
Dies bij zijn vaderquote:Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Laat je Mikael toch effe met em naar buiten.
Ow, wat grappig, die had mijn vriend ookquote:
Welke missie had je danquote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef m@x het volgende:kerstfeest van het werk achter de rug. Missie niet geslaagd
Ja, kerstbomen enzoquote:
Ja dat wilde ik er nog bij zetten. Maar dacht dat zegt ze zelf welquote:
in het echt is ie veel voller met ballen..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk! En wat een snoezig peuterbipsje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik wel wat je de rest van de avond gedaan hebt
Harry Potter is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef kozakken het volgende:
Oeh... wat een gezellige kerstsfeer Belaan.
Kijk.. die tips daar heb ik wat aan!(Opschrijft voor de heb: Yoshi, Zelda, theme.. )
Ik ben met de braintraining gestart op 48
Ynske, blijven oefenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Harry Potter is ook leuk
en Mario Kart, New super mario bross, actionloop
enneh braintraining starten po 48 is netjes, ik was 76 notitie, ik kan niet rekenen dus dat tikte behoorlijk aan
Gebruik je soms schuilnamen?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Wie weet!
We hebben met de familie van Lex een kasteeltje in de Ardennen gehuurd
Echt heel erg leuk! (En Lex & ik slapen in de torenkamer)
Werk jij daar? Ik vind het geweldig om naar te kijken/luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik heb een hekel aan Serious Request, hoop je een rustige avond te hebben....
maar nee hoor, t moet natuurlijk ook allemaal uitgezonden worden.
laatste opname start na 1 uur... en morgen moet ik nog een stuk rijden... tof
bij de eindregies van nl1-2-3 jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werk jij daar? Ik vind het geweldig om naar te kijken/luisteren
Cool zeg. Lijkt me erg leuk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de eindregies van nl1-2-3 jah
@tex oranje is er ook tof bij
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje MeNicole, wat een leuk pakket met erg leuke spellen
wit is zo saaaaiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:19 schreef Jelief het volgende:
wit! dat staat overal bij, dan maak je een kakmeneer van Noah, doe je er een overhemdje onder
Ja alleen welke winkel danquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef appelsap het volgende:
Texelonia, ik zou de broek gewoon eens mee naar de winkel nemen en op je gemak gaan kijken! Dan kun je het beste zien waar het leuk bij staat qua kleur.
Oh my god...hoe heb je kunnen functioneren zonder zo'n apparaat ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef Vicky het volgende:
leuk kerstpakket MeNicole!ik heb vakantie
Morgen eindelijk een nieuwe vaatwasser aanschaffe....
In de aanbieding in de h&m shop online!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef texelonia het volgende:
Iets geks, ik zag net nog bij H&M een oranje trui met een eland erop, dat leek me ook wel geestig
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in het rood dan?![]()
hey stuur dr ook eens eentje deze kant uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zit met een enorm glas warme chocomel voor zich...
En de slagroomspuitbus ernaast!![]()
Die chocomel kan me eigenlijk gestolen worden, maar dat warme schuim!
Ja, dat bedacht ik me dus ook vanmiddag. Vriendinnetje vertelde heel enthousiast dat ze op natuurijs geschaatst hadden en toen ineens had ik zoiets van 'damn... kan er eens een keer geschaatst worden...'quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:31 schreef Mibos het volgende:
He ja BE ik kom net thuis van het schaatsen en hier is het min vijf dus kom maar op met die choco en slagroom....
Ikke welquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef texelonia het volgende:
Iets geks, ik zag net nog bij H&M een oranje trui met een eland erop, dat leek me ook wel geestig
Die punk dingen van H&M vond ik ook helemaal leuk. Heb zooo een gave broek gekocht laatst. Hij is echt fout eigenlijk, maar wel heel stoer. Met hele smalle pijpen, zwarte ribstof, een rood gitaartje op de achterzak gestikt en een metalen gitaartje aan een lusje. Een stoer overhemdje erbij en een veel te losse stropdas om en het is net zo'n hele foute rockster![]()
alleen vindt niemand hem leuk
die broek is gaaf!! zulke hebben we hier ook in spijker. lekker smal, (en dan staan ze er nog middeninquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef texelonia het volgende:
Ja maar is een eland na kerst nog steeds leuk? Aangezien ie het voorlopig toch nog niet aan kan...
Oh online is ie ook al uitverkocht![]()
Ik denk zwangerquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:34 schreef Mibos het volgende:
Durf je niet meer met een reden of ben je bang dat je het verleerd ben?
Als dat het is dan is het net als fietsen namelijk... (en ik jok niet!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |