* Sjeekie_Beekie is weer een beetje aan de beterende hand.Ik belandde woensdagavond ineens in een vlaag van buikgriep en na de hele avond kotsend boven de pot en aan de diarree op de pot te hebben gezeten, heb ik me toch maar midden in de nacht ziekgemeld.
Gisteren tot half 4

in bed gelegen met koorts en een rammelend maag-darm-stelsel. Na wat bouillon en twee beschuitjes ging het wat beter en nu gaat het de goede kant op. Gelukkig was

gisteren vrij om het huishouden draaiende te houden, kon ik ongeneerd ziek zijn. Vanochtend gelijk mijn baas gebeld die blij was om te horen dat ik morgen weer kom werken.
Mijn kerstpakket krijg ik maandag pas, dus dat is nog eventjes afwachten. Mijn eindejaarsuitkering ging linea recta terug naar mijn salarisadministratievrienden

die er de afgelopen twee jaar zo'n puinhoop van gemaakt hadden, dat ik ineens meer dan ¤ 800 moest terugbetalen. Het hoofd SA noemde mij het meest trieste geval van "de club van 17"
[ik was niet de enige die de dupe was van het nieuwe ERP-systeem], en was coulant met de terugbetalingsregeling. Dus voor mij dit jaar geen eindejaarsuitkering, en als het allemaal goed gaat, ben ik over 11 maanden van mijn schuld af.

heeft ook een tinteling gehad van z'n baas, vorig jaar ook al, dus daar weinig inspiratie. En van de personeelsvereniging een glazen soepterrine... zo'n ding dat wij echt nooit zullen gebruiken. Gelukkig had junior een goed idee: we kunnen er ook een vissenkom van maken! Dus als hij zijn 'groot-tafeltjes-diploma' heeft gehaald, krijgt hij z'n eigen vissenkom met guppies op z'n kamer.
Gecondoleerd Yoni

,
Ik was zo'n lang verhaal aan het typen dat ik je berichtje niet gelezen had.[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 21-12-2007 11:40:38 (Edit voor Yoni) ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.