abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2007 @ 13:25:46 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55414734
Wij krijgen hier zo'n gigantische partij folders en regionale sufferdjes in de bus dat ik de komende dagen met grote vrees tegemoet zie. Het zal wel een komen en gaan van bedelende bezorgers worden.

Net mijn kerstpakket opgehaald. Een elektrische wok
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55414779
leuk m@x!

ik zeg eigenlijk altijd dat ikg een klein geld inhuis heb... erg he
ik heb geen zin om 2 trappen af te lopen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 20 december 2007 @ 13:28:52 #103
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55414819
Ik heb gelukkig nog geen bezorgers gezien. Krijg hier ook zulke ladingen in de bus dat ik er eigenlijk ook niet aan wil beginnen....

Doe gewoon niet open denk ik woon toch lekker hoog
  donderdag 20 december 2007 @ 13:35:18 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55414975
Je moet het zo zien dit is een hele goede assertiviteitstraining.

* Ding Dong * Hoi ik kom u prettige feestdagen wensen.

Das mooi van hetzelfde *klonk* deur zit weer dicht.

Dondert op zeg je verdient er je geld toch al mee, een baas ziet je aankomen aan het eind van het jaar
pi_55415030
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar houd je er wel rekening mee dat die spuitbussen heel slecht voor je lak en rubbers zijn?
en voor 't milieu, niet te vergeten...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 13:39:04 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55415093
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef Rottdog het volgende:
Je moet het zo zien dit is een hele goede assertiviteitstraining.

* Ding Dong * Hoi ik kom u prettige feestdagen wensen.

Das mooi van hetzelfde *klonk* deur zit weer dicht.

Dondert op zeg je verdient er je geld toch al mee, een baas ziet je aankomen aan het eind van het jaar
of reageren als Jolie, U smakelijk eten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55415190
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:35 schreef Rottdog het volgende:

Kan ik ook wel gaan doen. Als IKEA open is ga ik de klanten langs: Hallo, prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. En dan handje ophouden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55415414
mooie boom mous & mooi stalletje cas! jammer van je krullen! waar zijn die nou ineens naar toe?
  donderdag 20 december 2007 @ 13:50:40 #109
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55415427
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Kan ik ook wel gaan doen. Als IKEA open is ga ik de klanten langs: Hallo, prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. En dan handje ophouden
Vergeet je niet visitekaartjes te laten afdrukken
  donderdag 20 december 2007 @ 14:10:14 #110
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55416001
Ik ben dus zo'n alternatieve postbezorger.
Maar ik ga écht niet langs de deuren zeg..

Punt 1: ik bezorg één keer per week. Vaak is dat vrij weinig en heb soms in 1 straat maar 1 adres waar ik post moet bezorgen. (dan zou ik alles bij gaan moeten houden waar ik wat bezorg.. )
Punt 2: ik vind het zelf ook schooien. Je krijgt van je baas toch al geld om die zooi rond te brengen? Oké het is geen vetpot, maar dan moet je maar ander werk zoeken!
Punt 3: ik ben zó opgevoed dat als ik het wel zou doen, ik me de ogen uit de kop zou schamen.
Punt 4: ik heb er gewoonweg geen zin in om ook nog 's in de KOU(!!!) vrijwillig het hele durrep rond te gaan!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55416270
noli, ik moest al aan je denken bij dit gesprek. je kunt 't ook op je gewone rondje doen?
  donderdag 20 december 2007 @ 14:24:12 #112
3142 m@x
pi_55416397
  donderdag 20 december 2007 @ 14:24:52 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55416413
Nou ik vind het dus helemaal niet erg om de bezorgers iets te geven. Ik tref ze ook niet onbeschoft ofzo.

Lishe, ik heb het inderdaad geknipt net. Met een gewone schaar ging het natuurlijk niet. Gelukkig hebben we buren met tuingereedschap En ik doe het echt graag voor Jolie, zulke dingen maar ik vind zo'n boom in huis meteen chaos. En het wordt bij ons ook nooit mooi ofzo. We gaan straks vast nog even lekker discussieren aangezien we niet echt dezelfde smaak hebben

Bix en Mous, jullie hebben echt van die leuke familiebomen vind ik. Zo vrolijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 14:28:26 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55416491
Voor jullie

Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 20 december 2007 @ 14:32:39 #115
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55416587
Nou, voor het tegenwicht dan mijn verhaal over de gelukkig-nieuwjaar-kaartjes:
Ik heb als middelbare scholier een poosje tvgidsen/elzevier/e.d. rondgebracht en ben toen eind december ook met van die kaartjes langs de deuren geweest. Het sneeuwde, dat was natuurlijk goed voor het effect
Ik snap niet dat sommige mensen er zo woest van worden. Je kant inderdaad gewoon zeggen 'ja gelukkig nieuwjaar hoor, doei' en dan even goede vrienden? Maar ik was een scholier, met een bijbaantje waarmee ik heus niet veel geld verdiende die omroepen en uitgeverijen lieten hun blaadjes door mij langsbrengen omdat dat goedkoper is dan met de ptt, en ik heb met zoveel plezier daarna al die muntjes geteld en er een cd van gekocht.
Oh ja, we kregen er een instructie bij met beleefdheids-wenken (wat ik dan weer enorm betuttelend vond!). Maar dat verhaal van 'dit is mn gironummer' is natuurlijk van de zotte.

Is er niet een verschil tussen iets dat wordt bezorgd waar je om gevraagd hebt (de krant, de vpro-gids) of ongevraagd zooi (reclamefolders, wijksuffertjes)? Misschien verklaart dat waarom ik van de meeste mensen wel wat kreeg. Ik weet nog zo goed dat er 1 vrouw echt boos op me werd, en ik oprecht niet begreep wat ik fout had gedaan, ik vond het zo onbeleefd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_55416653
BE, flesje warm water over gieten dan is je deur zo los Doe ik `s ochtends ook bij m`n ruiten. Ik weet dat het slecht is ivm scheuren enzo, maar ik doe het lekker toch
Saartje
pi_55416781
Ik denk elke keer: Hee, ik had toch iets gepost?
En dan ga ik nalezen en dan heb ik het wel gedacht en niet gepost en nu ben ik uiteraard vergeten wat ik dan wilde posten. Zucht

Hier niks van sneeuw trouwens. Wel mist en KOUD.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55416894
haha jij denkt al in post-termen, syrena. oei! koud is 't hier ook! potje thee er maar weer bij, dan ga ik verder met m'n stapel te schrijven kerstkaarten en de soepballen voor vanavond.
pi_55416968
Onze boom dit jaar

Met kerststal
Saartje
  donderdag 20 december 2007 @ 14:47:41 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55416986
Ik bezorg dus geadresseerde reclame/post (voor een goedkoper zusterbedrijf van TNT)
Ik zie gewoon het nut niet van langs de deuren te gaan en die mensen om geld te vragen.
Ik wil daar die mensen gewoon niet mee lastig vallen. Je word door je baas toch al betaald, dat hoeven die mensen toch niet te doen?

Krom voorbeeld. Ik heb ook wel in winkels gewerkt, dan had ik daar aan het eind van het jaar mijn klanten ook wel om (extra) fooi/geld kunnen vragen? Je zou als klant toch ook raar staan te kijken als ze bij elke winkel voor je staan met opgehouden handje?
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 14:49:39 #121
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55417033
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef Noli. het volgende:
Ik bezorg dus geadresseerde reclame/post (voor een goedkoper zusterbedrijf van TNT)
Ik zie gewoon het nut niet van langs de deuren te gaan en die mensen om geld te vragen.
Ik wil daar die mensen gewoon niet mee lastig vallen. Je word door je baas toch al betaald, dat hoeven die mensen toch niet te doen?

Krom voorbeeld. Ik heb ook wel in winkels gewerkt, dan had ik daar aan het eind van het jaar mijn klanten ook wel om (extra) fooi/geld kunnen vragen? Je zou als klant toch ook raar staan te kijken als ze bij elke winkel voor je staan met opgehouden handje?
zo denk ik ook
vakkenvullers staan toch ook niet aan t eind van t jaar te bedelen?
ben blij dat ik op 9 hoog woon. heb dr geen last van.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 20 december 2007 @ 14:51:19 #122
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55417072
Mijn punt was eigenlijk vooral: word niet boos op die scholieren. En nog meer in het algemeen: word niet boos op mensen die je niks ergs doen. Ik snap gewoon niet dat mensen er zo boos om kunnen worden, zo raar is het toch niet dat zo'n jongere graag meedoet aan deze traditie, al is ie misschien niet terecht?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_55417110
ben 't met je eens hoor lemijn.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:05:10 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55417411
Oh zo.. Nee, ik zou ook zeker niet boos worden hoor.
Dát vind ik dan ook weer onbeschoft.
Maxi, Midi & Mini
pi_55417531
quote:

Maar meneermax is niet meneermax meer
Liefde
pi_55417600
beetje flauw hoor menicole. maar fijn nieuws m@x!
pi_55417629
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef bixister het volgende:
beetje flauw hoor menicole. maar fijn nieuws m@x!
Weet ik maar M@x kent me beter dus daarom kan ik dat grapje wel maken
Liefde
  donderdag 20 december 2007 @ 15:58:19 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55418594
Onze boom..

Niet echt goed te zien maar een beetje een kleine nepversie van die van Bix. Er zitten hier veel verschillende kleurtjes ballen in (allemaal uitgezocht door Wilyan en Hanne).
We zouden eerst een echte boom kopen maar nadat we twee keer voor een dichte bloemisterijdeur stonden heeft deze maar weer van zolder geplukt.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 20 december 2007 @ 16:08:36 #129
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55418829
Ik vind het echt geen bedelen. Dat vind ik dan weer onzin.

Onze boom is nog laaaang niet klaar. Ik snap niet hoe mensen dit doen. Zo mooi en netjes.
En aan het eind van mijn lichtjes houd ik altijd een stuk boom over....en mijn dochter heeft driehonderd dramatische kersthangers gemaakt..... I rest my case.
pi_55418954
Ik laat mijn wederhelft altijd de lichtjes doen..heb daar echt geen kaas van gegeten hoor!
Saartje
pi_55419052
* MeNicole gooit de puzzel aan de kant en gaat ballen draaien Voor in de soep
Liefde
pi_55419217
ook al soep met ballen vanavond. de mijne zijn inmiddels gedraaid & gekookt.

de lichtjes, da's echt het moeilijkste ja. hier te weinig lichtjes naar mijn zin dit keer. maar geen puf om er nog bij te hangen, dat is echt geen doen als de ballen er al in hangen.

zo we gaan piet even deftig maken, die mag naar 't kerstdiner op school.
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 16:24:00 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_55419247
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het echt geen bedelen. Dat vind ik dan weer onzin.

Onze boom is nog laaaang niet klaar. Ik snap niet hoe mensen dit doen. Zo mooi en netjes.
En aan het eind van mijn lichtjes houd ik altijd een stuk boom over....en mijn dochter heeft driehonderd dramatische kersthangers gemaakt..... I rest my case.
Ik heb alleen maar van die microlichtjes, dat is 1 hele lange slinger en die slinger ik er gewoon in. Als de kinderen wakker/aanwezig zijn staat ie alleen op disco-knipper ipv gewoon aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55419251
zometeen op 't schoolplein glühwein voor de ouders.
  donderdag 20 december 2007 @ 16:27:23 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55419332
Ik ben wel blij dat onze nepper nu staat, daar zaten de lichtjes namelijk in.
Ooit één keer er in gedrapeerd en er nooit weer uitgehaald. Gewoon altijd zo boom met lampies en al op zolder zetten.
Als we dus wel een echte hadden gekocht dan hadden we óf nieuwe lichtjes moeten kopen óf deze eruit moeten trekken. (wat ze vast niet overleefd hadden en we dus alsnog nieuwe hadden moeten halen)
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 20 december 2007 @ 16:36:38 #136
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55419578
Hier dit keer geen kerstviering voor de ouders op school.
Ieder schooljaar wordt afwisselend de Kerst- of Paasviering samen met de ouders en de kinderen op school gevierd. De keren dat het niet met ouders gevierd word dan vieren de kinderen het zelf in de kleine kring in de klas.
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator donderdag 20 december 2007 @ 16:37:21 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55419600
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef bixister het volgende:
Hier ook, dat is wel fijn ook want je tenen vriezen er zowat af.

Mbt het krabben he, ik probeer ook netjes aan het milieu te denken door te krabben met de motor nog uit, maar vervolgens sta ik dan 10 minuten te wachten tot mijn ramen zijn ontdooid aan de binnenkant, of ze niet meer beslagen zijn. Dan kun je net zo goed met de motor aan krabben
Wat een leuke kerstbomen zie ik hier allemaal!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 december 2007 @ 16:38:52 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55419640
quote:
welk schoolplein is dat?
moet straks naar cursus toe maar twijfel nog of ik wel ga
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55420435
okay, wie komt er net van buiten? is het koud? net zo koud als vanmorgen vroeg? ik moet zo de deur uit en ik wil heel erg niet
het is hier binnen zo lekker warm en buiten is alles wit, en dat oogt zo leuk...als je binnen zit , in de warmte
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 20 december 2007 @ 17:07:40 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55420465
een halve fractie minder koud dan vanmorgen...
pi_55420535

nou, ik ga........... < dramatische dr. Zhivago muziek >............
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 20 december 2007 @ 17:20:31 #142
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55420782
Moet je fietsen? Ik wel steeds, maar heel warm aangekleed met capuchon op en wanten aan en de hele binnenstad vol met lichtjes, kinderen voorzichtig op het eerste ijs in het Vondelpark, en naar iets leuks toe gaan, dan kan ik er ook wel van genieten.

Succes met bevriezen Milagro!
  donderdag 20 december 2007 @ 17:52:37 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55421504
quote:
Wat gezellig zeg!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55422858

Djeez heeft ook zn kerstpakket binnen. Met het thema Italie.
Met oa een fles rose, Tiramisu, roomkaas mozarella tomaat, focaccia rozemarijn/zeezout, pizzamix, salademix en heel grappig, "snowman in a box". (moet je alleen nog sneeuw toevoegen). Zit een hoed, sjaal, pijp, 2 knopen en een wortel bij.
Dus wij zijn blij.
pi_55423747
quote:
Haha, dat hadden ze gisteren op het schoolplein van Sven's school ook (hij had gisteren kerstdiner). Ik hoorde vanmorgen van zijn juf dat ze 8 flessen wijn voor de glühwijn hadden ingeslagen. Een vader is maar flessen bij wezen halen, er zijn er 25 doorheen gegaan

Nou heb ik geen idee hoeveel glazen er uit glühwijn gaan waar een fles voor nodig was (snapt u 't nog )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 20 december 2007 @ 20:15:35 #146
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55424418
Oh, gezellig dat soort kerstbijeenkomsten met gluhwein. Jammer dat ik niet mag
Wij hebben hier ook de kerstboom alweer (ruim een week) staan, hij is zo mooi, komt tot aan het plafond en we hebben dezelfde kerststal als Maneki.

De bezorgers hier geef ik altijd wat, heb zelf vroeger ook een huis-aan-huis blaadje gelopen en was maar wat blij met de kerstgroet die we mochten uitdelen (maar ja ik werd ook echt slecht betaald).
Lekker douchen!
pi_55424497
He nu heb ik net gedouched en nu moet ik met de hond naar buiten. En tuurlijk kan ik mijn muts nergens vinden. En het is zzoooo koud dat mijn haren bevriezen!! Iemand zin om een blokje te lopen met mijn hond
Liefde
  donderdag 20 december 2007 @ 20:28:58 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_55424759
ik heb ook echt geen moeite met de bezorgers die iets komen halen. het is een klotebaan en ze verdienen niet veel dus ik wil best een kerstbonus geven hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 december 2007 @ 20:28:59 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55424761
Menicole: Laat je Mikael toch effe met em naar buiten.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55425042
Die snowman-in-a-box had ik ook in mijn kerstpakket (thema 'een rijk verleden, een gouden toekomst', allerlei losse lekkere dingen ) Nu alleen nog een witte kerst.

Onze folderbezorgers krijgen ook wel iets,als ze het geluk hebben dat ik thuis ben. Is één bezorger tot nu toe gelukt om op een gunstig moment aan te bellen.
pi_55425334
Helaas geen kerstpakket hier. Lief had trouwens wel iets leuks een foldertje met dingen waar hij iets uit kan kiezen. Misschien gaan we wel voor een herinnering op canvas. Nu alleen nog de allermooiste Mirte-foto uitzoeken (of nog maken ).
Fake it till you make it...
pi_55425415
Was dat soms ChapeauKado Nijna? Die hadden we vandaag op het werk nl.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 december 2007 @ 20:59:35 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55425695
Ik wil ook een kerstpakket
  donderdag 20 december 2007 @ 21:05:10 #154
190853 RockabeIIa
pi_55425858
ik heb er al 3 gehad!!! Maar... daar werk ik ook hard voor
pi_55425872
Wij krijgen ook geen kerstpakket, maar hebben een mooie bonus gekregen. Wel zijn er bij ons veel pakketten afgeleverd, en morgenmiddag gaan we die onder het genot van een hapje en een drankje verdelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 december 2007 @ 21:13:59 #156
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55426130
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er al 3 gehad!!! Maar... daar werk ik ook hard voor
Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakket
  donderdag 20 december 2007 @ 21:16:04 #157
190853 RockabeIIa
pi_55426189
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakket
oneerlijk... Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor...
pi_55426206
Die van mij kwam met de post aangezien ik met verlof ben Een bakding voor crepes met kaneelsuiker, perensuiker en dat soort dingen erbij Ben alleen niet uitgenodigd voor het personeelsuitje morgenavond...blijkbaar mag je niet mee tijdens je zwangerschapsverlof
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 20 december 2007 @ 21:21:06 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55426350
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

oneerlijk... Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor...
Weet ik toch, ik wou alleen even ongegeneerd pissig doen.
pi_55426411
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Was dat soms ChapeauKado Nijna? Die hadden we vandaag op het werk nl.
Nee, Tintelingen
pi_55426630
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Laat je Mikael toch effe met em naar buiten.
Dies bij zijn vader
Liefde
pi_55426750
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nee, Tintelingen
Ow, wat grappig, die had mijn vriend ook
Zitten best leuke dingen bij om uit te zoeken, maar wel een tikje laat; gisteren laat in de middag kregen ze pas login en wachtwoord
  donderdag 20 december 2007 @ 21:35:28 #163
3142 m@x
pi_55426776
kerstfeest van het werk achter de rug. Missie niet geslaagd
  donderdag 20 december 2007 @ 21:36:14 #164
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55426798
Je bent nog nuchter, max?
Lekker douchen!
  donderdag 20 december 2007 @ 21:37:45 #165
3142 m@x
pi_55426844
Redelijk. De missie was om niks te drinken maar ik heb vanaf 4 uur aan de rosé gezeten
pi_55426852
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef m@x het volgende:
kerstfeest van het werk achter de rug. Missie niet geslaagd
Welke missie had je dan

Jij en niks drinken
Grapjas
Liefde
  donderdag 20 december 2007 @ 21:39:59 #167
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55426920
Oh, ik gokte dat je missie was om ladderzat te worden Of natuurlijk je baas te versieren.
Op nuchter blijven had ik nooit gegokt
Lekker douchen!
  donderdag 20 december 2007 @ 21:41:19 #168
3142 m@x
pi_55426946
Mijn baas versieren Mijn baas is een vrouw met een foute haarband
pi_55426988
M@x versierd wel anderen!!

Liefde
  donderdag 20 december 2007 @ 21:45:21 #170
3142 m@x
pi_55427069
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:42 schreef MeNicole het volgende:
M@x versierd wel anderen!!

Ja, kerstbomen enzo
pi_55427124
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:45 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja, kerstbomen enzo
Ja dat wilde ik er nog bij zetten. Maar dacht dat zegt ze zelf wel
Liefde
pi_55427364
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef Sjeen het volgende:

Waar in Londen is hier in Londen?
Hampstead, in de borough Camden.
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 20 december 2007 @ 21:58:34 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55427417
Wij hadden vandaag ook kerstmarkt.
Helaas heb ik er niets van gezien, want ik stond in de kraam van de kerststukken. Buiten kerstbomen, lichtjes warme chocolade en Gluhwein... én een shetlandpony...
heel geslaagd maar wat een werk...

zal ik van onze boom ook een foto posten?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55427466
ja de buurvrouw, ik ben wel benieuwd!
  donderdag 20 december 2007 @ 22:04:17 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55427572

deze is zonder flits en dus bewogen...
maar mooier dan degene met flits, want daar lijkt het helemaal zo'n ongezellige boel.

we zijn nog een beetje aan het inrichten na de verbouwing... let op het kleine peuterbipsje rechts
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55427605
Leuk! En wat een snoezig peuterbipsje
pi_55427618
Vakantie Volgende week was ik sowieso al vrij, maar moest morgen eigenlijk nog werken. Maar het wordt zo rustig dat ik lekker vrij heb

Wij hebben lekker een nee-sticker tegen reclame en folders. Scheelt een hoop rommel, én bedelende mensen aan de deur
Al hadden we in het vorige huis ook zo'n sticker en toen was er 1 gast die het serieus toch 3 keer heeft geprobeerd! Toen waren we wel een beetje pissed, wat een lef zeg...

oeh en ik heb vandaag kerstkleertjes voor Noah gekocht Was nog 50% korting ook (gelukkig maar, want het was een winkel met allemaal dure merken... maar bij H&M en Hema kon ik niks leuks vinden...)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:06:32 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55427629
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk! En wat een snoezig peuterbipsje
in het echt is ie veel voller met ballen.. En waarom dat nou niet op de foto wil...
pi_55428576
Hier was vanavond kerstfeest in de kerk voor de kinders. Mijn wederhelft en schoonouders zijn gegaan en ik mag morgen uitleggen waarom mijn wederhelft voor de kerk een pizzajongen van zijn brommer heeft getrokken
Saartje
pi_55428665
Hier een stukje van onze kerstboom. Tis wel een hele maffe foto.
  vrijdag 21 december 2007 @ 00:40:29 #181
190853 RockabeIIa
pi_55431871
quote:
Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Dies bij zijn vader
Ah, dan weet ik wel wat je de rest van de avond gedaan hebt
pi_55432732
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ah, dan weet ik wel wat je de rest van de avond gedaan hebt
pi_55434046
Misschien interessant : 'Geef jonge moeders een jaar vrij'

Ik moest meteen aan Jelief denken, want zij had dat toch altijd in haar sig staan of ben ik weer eens in de war? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:43:07 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55434452
Oh, leuke discussie
Jelief had die inderdaad een heel tijd stan, heb 'm toen ook braaf ondertekend. Leuk, mijn handtekening wordt vandaag dus aangeboden aan de regering
Lekker douchen!
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:43:22 #185
103793 kozakken
Living the life
pi_55434453
Wat wordt er heerlijk gekletst hier!

LB, hoe gaat het met je jullie kerstboom?

Hier was er gisteravond een kerstmarkt van de lagere school tegenover ons huis. Jonne heeft geknutseld. Een tasje met een welkombordje erop en een washandje met een kerstman die mama en jonne jonne in elkaar heeft gefrobeld.
Heeeel secuur zat hij met z'n tongetje uit zijn mond te knippen, te plakken en te kleuren
We zijn eerst eventjes geweest en toen mocht hij 't tasje met papa knutselen en daarna zijn we thuis maar gaan eten. Maar daarna wilde hij zooooooooo graag mama, nog een keertje kijken. En toen heeft hij samen met mij nog gefrobeld
De kerstman kwam nog even kijken en kwam op z'n hurken even bij onze Knutselkoning zitten. Hij wilde best antwoord geven, maar aankijken.... dat toch echt niet!

Ik had een eetpakket. (maar ook een bonus zo in een enveloppe uitgedeeld door de directeur Dus heb ik dat heel wijs besteed aan een Nintendo DS lite Natuurlijk vooral bedoeld voor de gehele familie en voor de braintraing )
Kozakkenman kreeg een superpakket Een digitale fotolijst
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:48:18 #186
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55434506
Ik heb een blender en een (personen)weegschaal gekregen. Onze werkgever is nogal gebrand op gezondheid. En lief heeft een chocoladefontein gekregen! Die zetten we mooi neer als Luuke jarig is, ipv de prikkers met worst. Ik ben benieuwd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:49:23 #187
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55434521
Ik heb ook in mijn geheugen geinvesteerd van de kerstbonus, kozakken. Leuk apparaat, ik heb 'm vorige week al gekocht en ben nu al verslaafd

Wij kregen een keuzekado op ons werk, ik heb een abonnement op de Donald Duck genomen en een hele leuke kerstbonus
Lekker douchen!
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:55:27 #188
103793 kozakken
Living the life
pi_55434608
Oeh.. wat leuk allemaal. Ik vind 't zo'n leuk ding. Gisteravond hebben kozakkenman en ik al heel knus naast elkaar de brain training gedaan.

Lishe, jouw werkgever en die van je lief heffen elkaar weer mooi op!
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:56:29 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_55434621
kerst in huize belana

stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 december 2007 @ 08:57:21 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55434633
Ja goed he?

De DS is trouwens ook hartstikke leuk. Ik ben dol op Yoshi's island, Zelda en themepark. Braintraining doe ik nooit meer, sinds ik de 20 jaar gehaald heb. Blijft 'ie daar mooi op staan. Hehe.
  vrijdag 21 december 2007 @ 09:01:50 #191
103793 kozakken
Living the life
pi_55434690
Oeh... wat een gezellige kerstsfeer Belaan.

Kijk.. die tips daar heb ik wat aan! (Opschrijft voor de heb: Yoshi, Zelda, theme.. )
Ik ben met de braintraining gestart op 48
  vrijdag 21 december 2007 @ 09:02:04 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_55434695
wij kregen trouwens een leuk pakket dit jaar een chocola pakket, met een chocolade fontein, smeltchocola, 2 bekers en cocolademelk sticks, marshmellows, lange vingers, een receptenboekje en nog veel meer om te kunnen cocolade fonduen erg leuk!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 december 2007 @ 09:05:43 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55434733
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef kozakken het volgende:
Oeh... wat een gezellige kerstsfeer Belaan.

Kijk.. die tips daar heb ik wat aan! (Opschrijft voor de heb: Yoshi, Zelda, theme.. )
Ik ben met de braintraining gestart op 48
Harry Potter is ook leuk
en Mario Kart, New super mario bross, actionloop
enneh braintraining starten po 48 is netjes, ik was 76 notitie, ik kan niet rekenen dus dat tikte behoorlijk aan
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 21 december 2007 @ 09:21:00 #194
5428 crew  miss_sly
pi_55434989
Mooie boom, Belana
pi_55435836
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

Harry Potter is ook leuk
en Mario Kart, New super mario bross, actionloop
enneh braintraining starten po 48 is netjes, ik was 76 notitie, ik kan niet rekenen dus dat tikte behoorlijk aan
Ynske, blijven oefenen .
Ik had mn leeftijd laatst op 24. No way dat ik het nog een keer ga proberen, we laten mooi die 24 staan . Ik heb het ding van mn ouders geleend, had zelf zo'n gameboy advance en die spelletjes kunnen er gelukkig ook op. Want op dat advance ding kan je het nauwelijks zien, rotschermpje...
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:12:12 #196
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55436042
Hallo allemaal,

Deze week heb ik geen training. Ik ben, voor 2,5 week (17 dagen), bij mijn ouders op kerstvakantie.
Goed nieuws is, dat ik 16 januari 2007, internet krijg op mijn groep.
Eindelijk!

Fijne kerstvakantie allemaal!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_55436122
Kerstpakketten, dat zouden ze nog eens moeten invoeren in België
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:19:10 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55436172
Wat is eigenlijk de laagst mogelijke leeftijd bij dat Braintraining?
Straks ben je ineens 4 ofzow en dat is nou ook weer niet zo geloofwaardig (of een compliment)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 21 december 2007 @ 10:19:33 #199
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55436182
Lekker zeg Oxy!

Belaan, da's dan hetzelfde pakket als mijn lief. Smakelijk!
En het ziet er mooi uit bij jullie.
Wij hebben een Luuke-proof-ballen boom. Ze is de hele dag bezig met versieren, zo leuk!

Zo denk ik er ook over Nijna, lekker laten staan! Ennehm Ynske, hup aan de training.
pi_55436277
Belana, wat een gezellig huis heb jij! Echt heel erg leuk! En mooie kerstboom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')