Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakketquote:Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er al 3 gehad!!!![]()
Maar... daar werk ik ook hard voor
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik werk ook hard, maar krijg toch geen kerstpakket
Weet ik toch, ik wou alleen even ongegeneerd pissig doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oneerlijk... Zo bedoelde ik het trouwens niet hoor...
Nee, Tintelingenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Was dat soms ChapeauKado Nijna? Die hadden we vandaag op het werk nl.
Dies bij zijn vaderquote:Op donderdag 20 december 2007 20:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole: Laat je Mikael toch effe met em naar buiten.
Ow, wat grappig, die had mijn vriend ookquote:
Welke missie had je danquote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef m@x het volgende:kerstfeest van het werk achter de rug. Missie niet geslaagd
Ja, kerstbomen enzoquote:
Ja dat wilde ik er nog bij zetten. Maar dacht dat zegt ze zelf welquote:
in het echt is ie veel voller met ballen..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:05 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk! En wat een snoezig peuterbipsje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik wel wat je de rest van de avond gedaan hebt
Harry Potter is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:01 schreef kozakken het volgende:
Oeh... wat een gezellige kerstsfeer Belaan.
Kijk.. die tips daar heb ik wat aan!(Opschrijft voor de heb: Yoshi, Zelda, theme.. )
Ik ben met de braintraining gestart op 48
Ynske, blijven oefenenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Harry Potter is ook leuk
en Mario Kart, New super mario bross, actionloop
enneh braintraining starten po 48 is netjes, ik was 76 notitie, ik kan niet rekenen dus dat tikte behoorlijk aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |