Het gaat mij niet specifiek om de wensen van Huub of van Lieke, maar het lijkt mij onlogisch, dat je in een programma zit zoals DGK en dan ervoor kiest de confrontatie uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:40 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
oh, dus als je je niet aanpast aan de wensen van huub almighty en je eigen ding doet.. dan is het je eigen schuld dat je door huub almighty zonder pardon de afgrond wordt gestort?
Hij deed het met Eric precies zo.. hij geeft Lieke nu meer kansen omdat hij denk ik toch wel om haar geeft en omdat het beter is voor zijn image
Ik geef inderdaad meningen over andere spelers, ook over Huub, en op dit moment vind ik hem een irritante bal, net zoals ik Lieke een irritante bal vind. Brian vind ik een rat en van Amanda vind ik niets, maar dat is mijn mening en misschien zijn ze in werkelijkheid wel anders. Maar ik zeg niet dat dat hun karakter is, want dat weet ik niet ik ken ze namelijk niet persoonlijk en jij deed het overkomen of je Huub persoonlijk kent.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vanwaar dan jouw meningen over alle andere spelers? Een beetje meer stilte over hen zou dan ook heel gepast zijn.
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:43 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Kissa wat is dat met die obsessie van jou...heeft die Scofield je ooit gedumpt ofzo?
La mij lekker met rust zeg!
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef neehe het volgende:
Hoe Huub in de uitzendingen neergezet wordt bepaald denk ik of hij eruit gestemd wordt of niet.
Volgens mij is Jaap nu blij dat Lieke Huub helemaal zat is.
Hij ziet nu kans om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
Goh..al 2 hele dagen op FOK?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Raar he, als je me quote?
![]()
![]()
![]()
Nu je mondje tegen me dicht anders...EXIT Kissass
Als Jaap zich gefrustreerd voelt, gaat hij veel en ongezond eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig, een bak ijs waar een normaal gezin de Kerst mee door kan komen .......
[ afbeelding ]
Juist... Huub heeft dus een probleem door de afstand die Lieke neemt...quote:Op donderdag 20 december 2007 00:51 schreef avonne het volgende:
Huub heeft niemand met wie hij kan praten.
Tussen Jaap en Huub lukt dat niet zo. De anderen zijn onbetrouwbaar.
echt niet..... wie er uit gaat wordt door het hokje bepaald en echt niet door de bewonersquote:Op donderdag 20 december 2007 00:52 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Juistem, maar Jaap is zowieso bang met 1 dekking of het nu Lieke of Huub is.
mooie opquote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 3051] D'r zit er weer 1 in het pre-para stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap draait: het is fucking niet normaal, ik haat jullie allemaal singletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in progress
ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Toch waardeer ik dat, huisdieren op de streams...
ja dat hoorde ik een maand geleden ook "Neeee Dennix mag niet weggestemd worden van achter die bepalen alles"..............quote:Op donderdag 20 december 2007 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet..... wie er uit gaat wordt door het hokje bepaald en echt niet door de bewoners
Als Jaap Huub er uit stemt, dan zet die dus al zijn kaarten op Lieke.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:50 schreef neehe het volgende:
Hoe Huub in de uitzendingen neergezet wordt bepaald denk ik of hij eruit gestemd wordt of niet.
Volgens mij is Jaap nu blij dat Lieke Huub helemaal zat is.
Hij ziet nu kans om zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Is er trouwens iemand die geloofd dat die zwerver echt een zwerver is ? (heb weinig kunnen kijken vanavond en ben eigenlijk benieuwd wat die gast daar doet.)
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Japio, hoe is het allemaal zo gekomen. Denk je dat ik het echt zelf veroorzaakt heb ?"
Japio : "Ja, je moet haar gewoon met rust laten"
ze weet waar de poort is.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:48 schreef 64-Bitch het volgende:
Indien Huub Lieke nu niet met rust laat...verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
ik vind het maar smerig die hond op 't bed,quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.
Hij is (b) Wel een zwerver. Triest dat het hokje over de rug van een zwerver (voor een paar rotcenten en een bed) een Kerstgedachte wil imiteren.
Daarom snap ik Huub ook niet dat hij haar niet met rust laat...ze zouden zo makkelijk met zijn drieeen tegen die twee kunnen optreden.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:27 schreef Donnie29 het volgende:
Eigenlijk vind ik niet eens Lieke zo irritant... wat mij het meeste ergert is het feit dat weer niemand Amanda of Brian aanpakt, dan zal het wel niet mogen, maar als LH en J nu ook al als groep uitelkaar vallen gebeurt er dus echt helemaal geen tering meer in de villa, enword er meer gedaan door de gastspelers.
Ben ik helemaal met je eens. Zo'n hond in bed is niets, zelfs in de slaapkamer hoort zo'n hond niet thuis.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik vind het maar smerig die hond op 't bed,
begrijp me niet verkeerd ik hou van dieren, maar luc zei daarstraks nog, dat die hond onder het zand zat
nee echt hygienisch is 't niet
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 3051] D'r zit er weer 1 in het pre-para stadium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap draait: het is fucking niet normaal, ik haat jullie allemaal singletje.
[ afbeelding ]
Het is fucking niet normaal zingt Jaap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat horen we morgen wel weer van Palma !quote:Op donderdag 20 december 2007 00:57 schreef Dark het volgende:
Zou Lieke op haar knietjes aan het janken zijn bij de regie?
Nouuuu je hebt me verwijderdquote:
Nee deze dwerg is bezig met "2,2 miljoen" .....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef ikhouvanmij- het volgende:
wat doen die gasten in het dagelijks leven? die huub bijvoorbeeld, wat een golddiggende dwerg is dat dan?
Sociale dienst liet hem in het huis op de hoop dat ze zijn achterstallige bijstandsfraude zouden kunnen verrekenen bij mogelijke winst?
Wat een Nederlands Leids stuk exponent van studentenkanker is dat zeg, ga lekker werken. Zou me niets verbazen dat ie het bijkanse parkeerplaatshomovriendje van jort kelder is, met zijn rob low look.
Zeker geen cams op de douche?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is amanda eigenlijk?
Je bedoelt de buitengewoon succesvolle rapper Double L, aka Luc Weegels uit de ghetto van Tilburg?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:57 schreef ikhouvanmij- het volgende:
en wie is trouwens dat modebewuste kweepeertje? ik heb zijn naam nooit onthouden.
die italiaan met zijn vlassnortje, dat ranzige pooiertje met gucci ambities?
Daar trapt toch geen wijf in? Vandaar dat ie sinds dag een nog niet gepaald heb met een van die bewoners, ondanks zijn classy outfit.
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Zo'n hond in bed is niets, zelfs in de slaapkamer hoort zo'n hond niet thuis.
[ afbeelding ]
hij heeft altijd gewerkt hoor........ niks geen uitkering, je bent in de war met brianquote:Op donderdag 20 december 2007 01:01 schreef ikhouvanmij- het volgende:
wat doen die gasten in het dagelijks leven? die huub bijvoorbeeld, wat een golddiggende dwerg is dat dan?
Sociale dienst liet hem in het huis op de hoop dat ze zijn achterstallige bijstandsfraude zouden kunnen verrekenen bij mogelijke winst?
Wat een Nederlands Leids stuk exponent van studentenkanker is dat zeg, ga lekker werken. Zou me niets verbazen dat ie het bijkanse parkeerplaatshomovriendje van jort kelder is, met zijn rob low look.
ja maar die komen vast niet van de straat.....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Hier slapen de honden en katten ook op bed. Niets mis mee, bed wordt twee keer per eeek verschoond...
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat horen we morgen wel weer van Palma !
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is (a) Geen zwerver. Triest dat het hokje via een toneelspeler een act opvoert over de rug van de echte zwervers. Zo ga je toch niet met het imago van een grote groep mensen om.
Hij is (b) Wel een zwerver. Triest dat het hokje over de rug van een zwerver (voor een paar rotcenten en een bed) een Kerstgedachte wil imiteren.
heeft die hond ze zender nog om dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De hond maakt dat lawaai dus !! Ik vroeg het me al af. Dacht idd dat het de RAT was
Nee, daar klinkt het veel te tevreden voorquote:Op donderdag 20 december 2007 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De hond maakt dat lawaai dus !! Ik vroeg het me al af. Dacht idd dat het de RAT was
Gatverrr!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Hier slapen de honden en katten ook op bed. Niets mis mee, bed wordt twee keer per eeek verschoond...
Nee, die komen uit de modderige tuinquote:Op donderdag 20 december 2007 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar die komen vast niet van de straat.....
nou lekker dan.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, die komen uit de modderige tuin
Niets mis mee, wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, die komen uit de modderige tuin
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:03 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nee deze dwerg is bezig met "2,2 miljoen" .....![]()
![]()
En wij ook , dankquote:Op donderdag 20 december 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee, wat mij betreft.
Wat ligt die hond berelekker.
voor kans op 2 mljoen euro naait lieke die zwerver nog hoor, maak je geen illusiesquote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef ikhouvanmij- het volgende:
[..]
Huub is een klein miezertje met limburgse trash good looks. Kijk eens naar zijn kikkerogen.
Het is opzich helemaal geen knap mannetje, een soort van michael j. fox, maar dan het mongoloide broertje.
Maar ja, als je als vrouw 3 jaar opgesloten zit in een glazen kooi, dan alles beter dan die dikke reiki fetishist of dat robinson exeditielid met zijn verwijfde bek.
nee hoor meneer Huub had BUITEN de kooi ook vrouwen om al zijn vingertjes...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef ikhouvanmij- het volgende:
[..]
Huub is een klein miezertje met limburgse trash good looks. Kijk eens naar zijn kikkerogen.
Het is opzich helemaal geen knap mannetje, een soort van michael j. fox, maar dan het mongoloide broertje.
Maar ja, als je als vrouw 3 jaar opgesloten zit in een glazen kooi, dan alles beter dan die dikke reiki fetishist of dat robinson exeditielid met zijn verwijfde bek.
Yep. Maar het laatste bericht is dat Lieke (nog) 'achter' zit.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Mag ik aannemen dat Lieke bij Jaap slaapt, aangezien de 'zwerver' in haar bed ligt?
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor kans op 2 mljoen euro naait lieke die zwerver nog hoor, maak je geen illusies
Ik snap de relevantie van dat 19 niet helemaal.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nee hoor meneer Huub had BUITEN de kooi ook vrouwen om al zijn vingertjes...![]()
Een voorbeeld hiervan was 19 jarige dwerg Hexxa.Zo labiel als een Nadia die net geboren is.
Ah.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep. Maar het laatste bericht is dat Lieke (nog) 'achter' zit.
Hedda dook, toen ze 16 was, hij Huubsel in bed. Toen ze 18 was maakte ze het uit en Huub ging de Kooi in. Nu is Hedda 19, maar Huub zit al 1 jaar in de Kooi.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
nee hoor meneer Huub had BUITEN de kooi ook vrouwen om al zijn vingertjes...![]()
Een voorbeeld hiervan was 19 jarige dwerg Hexxa.Zo labiel als een Nadia die net geboren is.
Ahaquote:Op donderdag 20 december 2007 01:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Oke 16 dan, nog labieler....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hedda dook, toen ze 16 was, hij Huubsel in bed. Toen ze 18 was maakte ze het uit en Huub ging de Kooi in. Nu is Hedda 19, maar Huub zit al 1 jaar in de Kooi.
Die hond kan er anders ook wat van.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:16 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo wat ademt die zwerver ranzzzziigg zeg!
zwerver versus hond...whats the difference?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hond kan er anders ook wat van.
Verzin je dit nou waar we bij staan of eh.... nahquote:Op donderdag 20 december 2007 01:17 schreef akveor het volgende:
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik ken je inmiddels ook één jaar en ik kan zeggen dat je wat rustiger bent geworden.
In het begin was je een stille water wat bleek diepe gronden te hebben.
Als moeder van Brian zou het misschien niet leuk zijn om te horen wat je heel de mensen pijn gedaan met je woorden en daden in 2007.
Dat ik als moeder vaak moet horen hoe je Brian haat kan ik niet begrijpen.
Het was toch een spel? Wat heeft hij jou aangedaan?
Je ging je spel spelen om hem te breken maar ik ken mijn zoon en hij is inmiddels ook sterker geworden en daar ben ik trots op.
Iederen die in de Goud Skooi komt zichzelf tegen en jij ook Huub.
Liefde is wat ons voed. Wij allemaal zijn mensen van vlees en bloed.
Je zegt van alles over moeders, vaders en niet te vergeten over ziektes en dat is best hard. Kan ik niet om heen.
Je kan ook heel goed stoken maar daar maak ik me niet druk over want je medebewoners weten het ook.
Dus Huub een goed advies een beter leven begint bij jezelf. Wie goed doet goed ontmoet.
Ik wens je een menselijk leven. Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodschap van Netty aan Huub.![]()
![]()
Je hebt gelijk.....tis een rolemodel "normaal mens" -->quote:Op donderdag 20 december 2007 01:19 schreef kissa het volgende:
Ik geloof er trouwens geen ene moer van dat die gast met zijn hond een zwerver is
Eerder op de avond liet ie zien dat ie een verstuiver bij zich heeft, of een inhaler (ben de officiele naam kwijt). Daar mag hij nu wel eens gebruik van maken, ik krijg het bijna plaatsvervangend benauwd.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:19 schreef Ayelet het volgende:
Heeft die zwerver last van zijn ademhaling? Hij adem zo raar.
Heb je het niet gezien? Het was hilarisch.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzin je dit nou waar we bij staan of eh.... nahWel mooi slecht geschreven
Ik moest zo lachen toen ze het voorlas dat het woord voor woord een plaatsje verdiende in de COS....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzin je dit nou waar we bij staan of eh.... nahWel mooi slecht geschreven
Meeeen je nietquote:Op donderdag 20 december 2007 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je het niet gezien? Het was hilarisch.
Iedereen had de kerstgedachte in zijn toespraak, maar Nettie heeft haar eigen kerstgedachtes
Akveor geeft geloof ik de link naar het filmpje boven jequote:Op donderdag 20 december 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Meeeen je nietDat heb ik dan helaas gemist.
Ik weet wel wat je bedoel. Ik heb ze zelf ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder op de avond liet ie zien dat ie een verstuiver bij zich heeft, of een inhaler (ben de officiele naam kwijt). Daar mag hij nu wel eens gebruik van maken, ik krijg het bijna plaatsvervangend benauwd.
Het kan altijd dat het een echte zwerver is.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt echt een beetje onfris in de Gouden Kooi ...... Trieste prestatie van Het Hokje (over de rug van zwervers)
[ afbeelding ]
Ah die loopse teef van hem heeft weer een nieuw haarkleurtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
grappig gezicht dit, zo in de kooi.
hij had al meegedaan aan een andere documenaire over zwervers o.i.d., daarnaast is Luc ook geen lieverdje geweest in het verleden. Ik hoorde vandaag dat ie vast heeft gezeten voor durgssmokkel. (waarschijnlijk wist iedereen het hier al, maar ik keek er toch wel ff van op)quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kan altijd dat het een echte zwerver is.
Maar aangezien ze hele stricte regels hebben, dat een gastspeler 100% betrouwbaar moet zijn, twijfel ik ook.
En dat vindt ik best rot voor de zwervers in ons land
Zag je mijn eerdere post ?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kan altijd dat het een echte zwerver is.
Maar aangezien ze hele stricte regels hebben, dat een gastspeler 100% betrouwbaar moet zijn, twijfel ik ook.
En dat vindt ik best rot voor de zwervers in ons land
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Harstikke bedankt voor de link, dat had ik niet willen missen. Joris was ook prachtig, zo moeilijk als hij iets goeds voor Amanda uit zijn mond wist te krijgen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ze het voorlas dat het woord voor woord een plaatsje verdiende in de COS....
Jaquote:Op donderdag 20 december 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag je mijn eerdere post ?
[..]
fijn dat ik het nu ook snap. wist even niet wat te zeggen, hehe...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah die loopse teef van hem heeft weer een nieuw haarkleurtje.
EDIT: Ik dacht dat he Brian was....![]()
waar het kerstdiner werd opgeluisterd door een a capella koor en een strijkorkest. Misschien ook nog met All Music na het dessert?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is de Gouden Kooi, waar vorig jaar rond deze tijd Jacobus Toet met charisma zat te praten over kaviaar, waar Oger maatpakken voor de heren kwam aanmeten, waar het huis Hajenius een mooi assortiment sigaren had toegelicht, waar Marc Smeets de diners verzorgde ......
[ afbeelding ]
ik zet er speciaal de streams voor aanquote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat we Lieke en jaap nog mogen zien
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef avonne het volgende:
och, jesus, Huub rent weer achter haar aan
Ja, deze dus ........quote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
waar het kerstdiner werd opgeluisterd door een a capella koor en een strijkorkest. Misschien ook nog met All Music na het dessert?
hoe nobel van hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.
Omdat hij zeker al voelde aankomen dat er een beetje 'lucht en geluid' rond Mikey en z'n hond hangt .....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te vragen of hij bij Jaap moest gaan liggen.
Hij had al 8 jaar niet in een bed geslapen (wtf hebben ze dan in die opvanghuizen staan).quote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef neehe het volgende:
Een echte zwerver zou de dekens naast het bed neerpleuren, en daar op de grond gaan slapen.
Nou, dat zegt dan wel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had al 8 jaar niet in een bed geslapen (wtf hebben ze dan in die opvanghuizen staan).
Inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef neehe het volgende:
En de zender netjes in het bakje ja ja, we hebben een nette zwerver in huis.
Die als hij in bed ligt wel wat op Brian lijkt.
en dan is dit nog degene met meeste nivo in die kooiquote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is de Gouden Kooi, waar vorig jaar rond deze tijd Jacobus Toet met charisma zat te praten over kaviaar, waar Oger maatpakken voor de heren kwam aanmeten, waar het huis Hajenius een mooi assortiment sigaren had toegelicht, waar Marc Smeets de diners verzorgde ......
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Wat wel duidelijk is, dat ze Mikey in De Kooi hebben gezet ter meerdere eer en glorie van Flens & Co. Zoals Japio vanmiddag al zei "Ze willen hebben dat we meer contrast maken, dat is goed voor de TV"quote:Op donderdag 20 december 2007 02:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dan is dit nog degene met meeste nivo in die kooi
Hoe komen ze er bij?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef diedirk het volgende:
Lieke is weer veel te goed; zit alle troep op te ruimen terwij ze vanmiddag werkelijk een schandalige uitbrander van Jose kreeg die werkelijk nergens op sloeg.
Ze zou oa. op Natasia en Sylvia willen lijken?!?!!
Dan zeg maar tegen 'iemand' dat hij/zij het helemaal mis heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Even iets anders, wie herinnert zich Dirk Boterbloem uit BB? (ik dus niet) Iemand zegt dat dat Jaap was.
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zeg maar tegen 'iemand' dat hij/zij het helemaal mis heeft.
Beweert 'iemand' of 'Itsme' dat Japio voor Drik gespeeld zou hebben ?quote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.
Op S1-S2 met 99% zekerheid Japioquote:
Neeeeee Itsme kent de echte Dirk. Iemand op VOL is er van overtuigd dat Jaap Dirk was.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beweert 'iemand' of 'Itsme' dat Japio voor Drik gespeeld zou hebben ?
CHAOS ...... Hoe geloofwaardig is je bericht als je onder deze naam post ?quote:Op donderdag 20 december 2007 02:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Er was geen rotzooi boven, .......
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeee Itsme kent de echte Dirk. Iemand op VOL is er van overtuigd dat Jaap Dirk was.
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Iemand op VOL is er van overtuigd" ...... Wat meer wil je nog weten ?
Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......quote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Maar maar maar als ik weet dat ik gelijk heb, wil ik het ook heel graag doordrukken.
Zit om 9.00u met de popcorn klaarquote:Op donderdag 20 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, doordrukken op VOL ? Dat kan wel, maar dan moet je eerst nog een tijdje oefenen op FOK met Disana of BQ .......
(Sorry Disana en BQ, no pun intended)
Heel geloof waardig, naam is Chaos, maar mijn woorden en daden niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
CHAOS ...... Hoe geloofwaardig is je bericht als je onder deze naam post ?
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !quote:Op donderdag 20 december 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit om 9.00u met de popcorn klaar
Word ook wat lastigquote:Op donderdag 20 december 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Popcorn en Palma om 09:00 ....... Ik zou beiden niet trekken !
Bij popcorn idd nogal lastigquote:
Toen mocht het nog een paar centen kostenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, deze dus ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het programma stopt snel. John de Mol heeft de villa al aan de Kessler Stichting verkochtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel weggenomen, het jeukt gewoon overal
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk voor Lieke .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........quote:Op donderdag 20 december 2007 03:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Lijkt net of Japio een sumo-pak aanheeft.
quote:Op donderdag 20 december 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal zien die pakken er aan de voorkant anders uit ........
[ afbeelding ]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !quote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
dirk in zn shop... lijkt niet eens op jaapquote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, want Jaap was toen een jaar of 17/18. Itsme kende de echte Dirk. Maar het is tegen dovemansoren gericht. Kan er ook geen caps van vinden.
Dat is echtquote:Op donderdag 20 december 2007 03:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Maareh, is deze nou echt of gefotoshopt? Hij blijft legendarisch....of ie nou echt is of niet.
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe jequote:Op donderdag 20 december 2007 03:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niks photoshoppen ..... Enne meest legendarisch van me is deze toch wel !
(Is overgenomen op de site http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ - rechterkant in het banner-overzicht)
[ afbeelding ]
Grote kans dat Huub idd op een wolk leeft. Maar hoogst waarschijnlijk inmiddels een Nowlive wolk ......quote:Op donderdag 20 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk vliegt Huub er uit de volgende keer. Het zou terecht zijn. Die jongen is veel te veel op een wolk gaan leven door de acties van FOK en denkt dat hij alles kan maken en iedereen kan breken. Stem Huub er maar uit.
Dan heb ik hier puur Libido Forte voor je:quote:Op donderdag 20 december 2007 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stoppen hoor, mijn libido, wat doe je
quote:Op donderdag 20 december 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk vliegt Huub er uit de volgende keer. Het zou terecht zijn. Die jongen is veel te veel op een wolk gaan leven door de acties van FOK en denkt dat hij alles kan maken en iedereen kan breken. Stem Huub er maar uit.
Daar gaat mijn odolquote:Op donderdag 20 december 2007 04:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb ik hier puur Libido Forte voor je:
[ afbeelding ]
Ik ben niet besneden.quote:Op donderdag 20 december 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Raak jij je odol al kwijt bij de foto van 1 enkel biertje ?
Odol???quote:
Welnee, volgens Wikipedia ( zie hier ) :quote:Op donderdag 20 december 2007 04:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Odol???
Das toch een Onwijs Dikke Ochtend L*L ?
Ontzettend, Ongelooflijk, Ontzettend.........mag allemaalquote:Op donderdag 20 december 2007 04:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Odol???
Das toch een Onwijs Dikke Ochtend L*L ?
Gewoon tandengedoe dusquote:Op donderdag 20 december 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welnee, volgens Wikipedia (http://de.wikipedia.org/wiki/Odol) :
"Odol ist der Markenname der GlaxoSmithKline Consumer Healthcare für eine Pflegeserie zur Gesunderhaltung von Zahnfleisch und Zähnen."
Met tanden mag denk ik wel, anders had Brian bij Amanda haar tanden er al lang uitgerost .......quote:
Gelijk heb je Mootsquote:Op donderdag 20 december 2007 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Maar maar maar als ik weet dat ik gelijk heb, wil ik het ook heel graag doordrukken.
quote:Ex-bewoner Dirk wás zwerver en alcoholist, maar is nu acteur!!
"Zwerver" Dirk verbleef alleen eerste kerstdag in het BigBrother huis.
Dirk vertelde in de donderdagavond-uitzending dat hij 5 jaar zwerver is geweest. Heeft nu een toneelopleiding achter de rug en staat ingeschreven bij een aantal castingbureau's. Hij heeft tot nu toe wat kleine rollen gespeeld.
Het Haarlems Dagblad van 30/12 had het volgende te melden over Dirk :
De 42 jarige Haarlemmer Dirk Boterblom woont in een flat in de Haarlemse wijk Schalkwijk. Hij is al 6 jaar clean van zijn alcoholverslaving. Om van die verslaving af te komen, verbleef hij 8 maanden intern in de Brijderstichting. Dirk is rond half december gecast door castingbureau "CleverCasting" om de rol van zwerver te spelen in BigBrother. Om er verlopen uit te zien heeft hij een paar dagen niet
geslapen, over zijn broek geplast en mest in zijn schoenen gestopt.
Het was voor Dirk moeilijk om zichzelf weer terug te plaatsen in een situatie die hij vroeger goed gekend had. Sommigen van zijn kennissen schrokken toen ze hem op TV zagen en dachten hij teruggevallen was in zijn oude patroon. Voor zijn rol in BigBrother was een script geschreven, maar Dirk kreeg alle vrijheid om dit aan te passen. Hij hoopt dat hij door de rol in BB nieuwe aanbiedingen zal krijgen.
Huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 04:44 schreef nachtzuster het volgende:
mag op Vol blijkbaar niet meer posten, dus dan maar alleen hier
Morwen!quote:
Mensch, dat is niet normaal, mail naar Snap sturenquote:Op donderdag 20 december 2007 04:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morwen!![]()
Ja vreemd ik was eerst gewoon ingelogd en kon niet posten, werd eruit gekicked en na 20 inlogpogingen was ik het wel zat![]()
Maargoed het was Jaap dus niet![]()
en Moots leest het hier wel
Tis inmiddels gelukt, moest acount opnieuw activerenquote:Op donderdag 20 december 2007 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mensch, dat is niet normaal, mail naar Snap sturenIs zeker niet de bedoeling dat jij er niet op kan komen.
Trustequote:Op donderdag 20 december 2007 05:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis inmiddels gelukt, moest acount opnieuw activeren![]()
Nu snel weer slapen anders ben ik niet op tijd voor onze grote vriendin Palma, die Mikey wakker maakt![]()
Sorry voor het offtopic geleuter![]()
Trusten!
Ik verwacht dat eindelijk Brian aangepakt zal gaan worden .... door Amandaquote:Op donderdag 20 december 2007 08:32 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen op deze tweede kerstdag.
Zouden er vandaag ook nog gasten gaan komen waar Lieke haar hart bij kan uitstorten?
of word haar verhaallijn eindelijk afgesloten?
Ratten moet je ruimen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eindelijk Brian aangepakt zal gaan worden .... door Amanda![]()
Het is dan ook compleet verwerpelijk en onacceptabel dat hij die slierten op haar kop een "pruik" heeft genoemd !!
ja, en dan? Brian in een zetel naar de winst.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Jammer dat Huub Lieke nog niet ver genoeg over het randje heeft geduwd dat ze naar huis gaat. Hopen dat hij vandaag nog even door gaat dan gaat ze misschien voor de kerstdagen nog weg.
Ben bang dat hoe meer ze tegen haar aan gaan schoppen, des te koppiger ze wordt om te blijven zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Jammer dat Huub Lieke nog niet ver genoeg over het randje heeft geduwd dat ze naar huis gaat. Hopen dat hij vandaag nog even door gaat dan gaat ze misschien voor de kerstdagen nog weg.
Zucht.... ten eerste bepaalt de redaktie wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en dan? Brian in een zetel naar de winst.
Brian helpt in samenwerking met Amanda en Zeurlene Huub over de rooie, met hem beschuldigen van onrecht to Lieke, Huub eruit, Jaap wordt er vervolgens fijntjes door Brian en Amanda uitgestemd en Amanda laat Brian winnen.
Dan hebben ze het toch bereikt.......
hou toch op iemand die sterk is hoeft niet drie keer per dag naar achter om op adem te komen. Iemand die sterk is huilt niet om de haverklap.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef avonne het volgende:
Als er iemand over het randje gaat is het Huub, denk ik.
Lieke wordt met de dag sterker (ja, zeker wel) en neemt afstand, terwijl Huub met niemand kan praten. Hij probeert het wel met Jaap, maar het klikt niet erg in hun gesprekken.
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Huub was gisteren toch "jarig"? Heeft iemand taart of kadootjes gezien?
En ons streamers natuurlijk. Denk dat ondanks of je nu in het Lieke kamp zit of in het Huub kamp, iedereen is die discussies tussen hen wel helemaal zat isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht.... ten eerste bepaalt de redaktie wie er gaat winnen.
Huub was leuk zonder Lieke. Toen kon hij veel harder tegen Brian spelen dan dat hij de afgelpen maanden heeft gedaan. De afgelopen maanden heeft hij alleen maar iedere keer Lieke verdedigt. Lieke naar huis daar helpt ze zichzelf mee en helpt ze Huub ook mee.
Die 'leuke' Huub komt niet meer terug. Hij mag niets meer van achter en als hij dan nog wel eens iets verzint vraagt hij het in drievoud aan (is leuk voor tv beelden) en mag het vervolgens niet uitvoeren. Er mag helemaal niets meer tegen Amanda en Brian worden gedaan. Als het bij Brian en Amanda uit de hand dreigt te lopen zien we ze niet meer terug op de streams en als Amanda te hard wordt aangepakt grijpt de regie in door aan te geven dat Amanda even met rust moet worden gelaten. Dus Huub kan leuk doen wat hij wil, maar het mag niet meer....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
Huub was leuk zonder Lieke. Toen kon hij veel harder tegen Brian spelen dan dat hij de afgelpen maanden heeft gedaan. De afgelopen maanden heeft hij alleen maar iedere keer Lieke verdedigt. Lieke naar huis daar helpt ze zichzelf mee en helpt ze Huub ook mee.
eigenlijk wil ik me niet weer in een pro of anti discussie mengen, maar dit moet dan wel weer van mijn hart.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
De manier waarop Huub meerdere keren per dag heen en weer jojoot van aanhalen naar kwaad schelden doet me erg denken aan een kind dat uit verdriet en onmacht een driftbui krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:53 schreef marky het volgende:
[..]
hou toch op iemand die sterk is hoeft niet drie keer per dag naar achter om op adem te komen. Iemand die sterk is huilt niet om de haverklap.
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Helemal mee eens. Al word ik het gezeik tussen die 2 spuugzatquote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.
Gisteravond in de private, is hij imo oprecht hoe hij haar wil helpen........ zij loopt weer eens weg... hierop is hij weer gekwetst en boos en zo blijven die twee in een cirkel.
Ik vind het enorm dom dat hij zo achter haar aan blijft lopen; maar denk dat het zijn onmacht, waardoor hij niets kan doen om haar te helpen; wat hem enorm frustreert
Zo voel ik dat ookquote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.
Gisteravond in de private, is hij imo oprecht hoe hij haar wil helpen........ zij loopt weer eens weg... hierop is hij weer gekwetst en boos en zo blijven die twee in een cirkel.
Ik vind het enorm dom dat hij zo achter haar aan blijft lopen; maar denk dat het zijn onmacht, waardoor hij niets kan doen om haar te helpen; wat hem enorm frustreert
Ach, het is Huub maar, Mike is veel belangrijker in dat hok.quote:
Ik vond Huub met Eric altijd wel lollig. Toen Lieke er kwam ging het bij Huub mis. Was steeds bezig zijn keuze te verdedigen en later Lieke steeds aan het verdedigen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik me niet weer in een pro of anti discussie mengen, maar dit moet dan wel weer van mijn hart.
1. Toen Lieke er nog niet was, en Huub en Eric met de DJ set in de weer waren, vond ik Huub al niet leuk meer. Chagerijnig, wallen onder de ogen, negatief.
2. De afgelopen maanden is het héél veel voorgekomen dat Huub plannetjes van Lieke afschoot. En heeft Lieke héél vaak er tussen gesprongen als Huub bijna op de vuist ging.
Jaap (die meestal liever alleen in kantoor zit) doet zijn uiterste best om achter beide aan te rennen en een samenwerking tot stand te brengen. Daaruit maak ik op dat de redactie geen keuze heeft gemaakt en het aan de spelers zelf over laat hoe ze hier uit komen.
Mogguh, Mike is een echte gastspeler volgens VV.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Is het duidelijk hoe lang zwerver Mike blijft?
En zal Amanda vandaag onder de druk bezwijken en haar pruik die geen pruik is laten luchten?
Vragen, vragen ...
En dat van die pruik bedoelde Brian natuurlijk grappenderwijs.quote:Gisteravond werden de Miljonairs getrakteerd op een aantal verrassingen, maar de grootste verrassing was de binnenkomst van zwerver Mike. De goede man heeft jarenlang door de straten van Amsterdam gestruind om uiteindelijk neer te strijken in De Gouden Kooi. Samen met hond Dilana is hij vanaf nu gastspeler in de Villa. We zijn benieuwd!
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
denk ik palma te horen is het de hond, die begint nu te blaffen.
Helemaal mee eens Desii!!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik isquote:[b]Op donderdag 20 december 2007 09:28
En dat van die pruik bedoelde Brian natuurlijk grappenderwijs.
quote:09:19 - Geen slapende honden
Er is beweging in de slaapkamer! Dilana is een beetje onrustig, al meerdere keren is ze een stukje gaan lopen, even wat drinken te halen en langs de bedden te turen. Ze lijkt haar draai nog niet helemaal gevonden te hebben in de Villa. En als ze dan probeert even te kijken of Huub misschien wakker is, komt Mike haar meteen terug zijn bed in, om haar vervolgens te verplichten te blijven liggen. Gelukkig weet ze weer weg te sluipen als de nieuwe gastspeler weer even wegdoezelt. Een koppige vrouw en een dominante man, de twee horen er al helemaal bij!
Desii...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gewoon een pruik maar het aanpakken van een kindje van God is "not done" in dat hok.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik is.. zó jammer dat de andere miljonairs Amanda niet mogen aanpakken op haar haar!!
PoekieRoekie is weer goed bezig, er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik goed in cryptogrammen.
[..]
Als Lieke die pruik had gehad was het natuurlijk geen probleem geweest....alle bewoners hadden daar haar mee mogen pakken....ik denk dat in dat geval die pruik allang verbrand was geweest en Lieke kaal door het huis had gelopen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik is.. zó jammer dat de andere miljonairs Amanda niet mogen aanpakken op haar haar!!
Waarmee hij dagelijks uren achter internet rondhangtquote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef Varen het volgende:
Er is geen uitslaapdag
Zwerver heet Michel, geen Mikey, dat is zijn nicknaam
Goed he?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
PoekieRoekie is weer goed bezig, er is geen touw aan vast te knopen.
en weer ben ik het met je eens..quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef riri het volgende:
[..]
Desii...
Hij heeft niets anders gedaan de laatste tijd dan haar echt diep in haar hart te kwetsen...echt,daar kan je niet omheen toch?
Aan de andere kant wil en eist hij samenwerking....
Hij vindt het moeilijk te zien dat zij iedereen over zich heen krijgt...
Door zijn eigen gedrag heeft hij ervoor gezorgd dat de andere bewoners zich extra op haar zijn gaan richten....
Aan de ene kant vindt hij het dus erg voor haar dat ze in die positie zit aan de andere kant heeft hij er alles aan gedaan dat ze erin kwam...
Voor mij betekent het maar één ding....
Hij wil dat ze breekt,door zijn gedrag,en dan op hangende pootjes bij hem terugkomt....want hij wil haar niet kwijt.
Waarom heeft hij dit uberhaupt in gang gezet?
Voor zijn jaardag was het al dat hij ontzettend lang met zijn ziel onder zijn armen liep en het nog heel moeilijk trok in die villa...zijn frustaties...al zijn frustatie heeft hij via haar eruit gegooid..elke dag weer...
Het is in het normale leven ook vaak zo dat je dat doet tegen de persoon die je het meest na staat...die vertrouw je het meest en bij die kan je er alles uit gooien.
Daarmee heeft hij heel veel energie uit haar getrokken.
Waarom mag Lieke haar eigen beslissingen niet nemen...waarom geeft (gaf) hij haar niet de ruimte? ....hij zou veel meer hebben teruggekregen als hij dat had gedaan...haar volledige steun.
Maar zo....dit kan zo niet.
Jaap snapt het ook niet.....waarom moet hij er steeds zo negatief bovenop zitten?
Waarom kan hij haar niet de ruimte geven,waarom maakt hij hiermee zoveel kapot?
Ik kan er niets anders bij verzinnen dan dat hij wil dat ze zich aan hem onderwerpt...dat het dus echt een pure machtstrijd is van hem.
Steeds meer puzzelstukjes vallen op zijn plaats wat betreft zijn gedrag....hij wil hoe dan ook de leiding.
Volgens mij is dat het grote probleem bij hem....hij kan dat niet uit handen geven of los laten...hij overruled alles en iedereen....let maar op bij nieuwe mensen die hij ontmoet....het is meteen positie afbakenen. en veilig stellen....het gaat nooit op een ontspannen manier.
Onderwerping....
En dat in een relatie?
Echt Desii...daar kan niemand mee....in een relatie is zo'n verhouding onhoudbaar
Hoe leuk.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Varen het volgende:
Zwerver wordt gepimpt vandaag
[ afbeelding ]
Ik gok een schone kartonnen doos en wat nieuwe kleren, thats it.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk.
Ben benieuwd naar de nazorg voor deze zwerver.
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk.
Ben benieuwd naar de nazorg voor deze zwerver.
Hij heeft een eigen bootje waar hij slaapt, dus dat doosje is niet nodig.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok een schone kartonnen doos en wat nieuwe kleren, thats it.
Later op de dag, krijgt hij mooie kleding, hij wodt geknipt en zijn baard word gedaan of eraf, zei Huub.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.
Palma is wel vastbesloten dat zijn kleren in de wasmachine gaan.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:55 schreef Varen het volgende:
Zwerver wordt gepimpt vandaag
[ afbeelding ]
En dan krijgt Brian zijn kleding en krijgen we een real life versie van Trading Placesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef Varen het volgende:
Later op de dag, krijgt hij mooie kleding, hij wodt geknipt en zijn baard word gedaan of eraf, zei Huub.
Dankje, ik bedoelde dus dat er geen nazorg komt, die doos was meer een wijze van spreken, wel goed de hond naar de dierenarts mag. Hopelijk laten ze Mickey ook even doorlichten.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bootje waar hij slaapt, dus dat doosje is niet nodig.
Dat pimpen gebeurt later op de dag, haar eraf, scheren enz.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
valt wel mee, dat pimpen. Een joggingbroek en een t-shirt.
Palma is wel vastbesloten dat zijn kleren in de wasmachine gaan.
voor 80 a 90 euro per dag zal hij zichzelf wel nazorg kunnen geven.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankje, ik bedoelde dus dat er geen nazorg komt, die doos was meer een wijze van spreken, wel goed de hond naar de dierenarts mag. Hopelijk laten ze Mickey ook even doorlichten.
quote:
*schietgebedjequote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan krijgt Brian zijn kleding en krijgen we een real life versie van Trading Places.
En ik bedoel Brian.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:06 schreef blomst het volgende:
Er stiNkt daar iemand in de kooi.
Ik vind het zo jammer dat jij continu aan de rol die Lieke in deze relatie heeft gespeeld voorbij gaat. Die heeft ook dingen gedaan waar Huub absoluut niet blij van werd. Buiten dat ze almaar vuilspuit over Huub tegen andere.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:39 schreef riri het volgende:
[..]
Desii...
Hij heeft niets anders gedaan de laatste tijd dan haar echt diep in haar hart te kwetsen...echt,daar kan je niet omheen toch?
Aan de andere kant wil en eist hij samenwerking....
Hij vindt het moeilijk te zien dat zij iedereen over zich heen krijgt...
Door zijn eigen gedrag heeft hij ervoor gezorgd dat de andere bewoners zich extra op haar zijn gaan richten....
Aan de ene kant vindt hij het dus erg voor haar dat ze in die positie zit aan de andere kant heeft hij er alles aan gedaan dat ze erin kwam...
Voor mij betekent het maar één ding....
Hij wil dat ze breekt,door zijn gedrag,en dan op hangende pootjes bij hem terugkomt....want hij wil haar niet kwijt.
Waarom heeft hij dit uberhaupt in gang gezet?
Voor zijn jaardag was het al dat hij ontzettend lang met zijn ziel onder zijn armen liep en het nog heel moeilijk trok in die villa...zijn frustaties...al zijn frustatie heeft hij via haar eruit gegooid..elke dag weer...
Het is in het normale leven ook vaak zo dat je dat doet tegen de persoon die je het meest na staat...die vertrouw je het meest en bij die kan je er alles uit gooien.
Daarmee heeft hij heel veel energie uit haar getrokken.
Waarom mag Lieke haar eigen beslissingen niet nemen...waarom geeft (gaf) hij haar niet de ruimte? ....hij zou veel meer hebben teruggekregen als hij dat had gedaan...haar volledige steun.
Maar zo....dit kan zo niet.
Jaap snapt het ook niet.....waarom moet hij er steeds zo negatief bovenop zitten?
Waarom kan hij haar niet de ruimte geven,waarom maakt hij hiermee zoveel kapot?
Ik kan er niets anders bij verzinnen dan dat hij wil dat ze zich aan hem onderwerpt...dat het dus echt een pure machtstrijd is van hem.
Steeds meer puzzelstukjes vallen op zijn plaats wat betreft zijn gedrag....hij wil hoe dan ook de leiding.
Volgens mij is dat het grote probleem bij hem....hij kan dat niet uit handen geven of los laten...hij overruled alles en iedereen....let maar op bij nieuwe mensen die hij ontmoet....het is meteen positie afbakenen. en veilig stellen....het gaat nooit op een ontspannen manier.
Onderwerping....
En dat in een relatie?
Echt Desii...daar kan niemand mee....in een relatie is zo'n verhouding onhoudbaar
Ik denk dat dit alles in zijn normale leven ook vaak veel problemen oplevert voor hem.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:56 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en weer ben ik het met je eens..
huub heeft (zelf) destructieve gewoontes. telkens weer saboteert hij zijn eigen geluk, is het niet door teveel te drinken en agressiviteit dan is het wel dat hij tegen zijn "teammatties" en vrienden speelt.
Hoe doet dingen om de verkeerde mensen te pleasen (de kijker en de febo) maar ik verwacht dat als hij echt zijn eigen plan zou trekken, dat hij dan juist veel meer sympathie kan krjgen.
Ik ben absoluut niet anti-huub, maar deze dingen vallen me steeds weer op
Volgen mij heeft hij het aan zijn hart,pijn in de borst,dat is niet goed.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Varen het volgende:
Heeft de zwerver afkick verschijnselen, hij klinkt niet gezond
Ik heb zo'n manquote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef blomst het volgende:
werver neemt even een pufje, dan is er straks weer ruimte voor een sigaret.![]()
Zo'n collega heb ik ook, pufje en daarna een sigaret opsteken.
Ik krijg het er Spaans benauwd van, wat mij betreft mag hij zijn zender afdoen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Volgen mij heeft hij het aan zijn hart,pijn in de borst,dat is niet goed.
Heeft Lieke niet het zelfde probleem?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alles in zijn normale leven ook vaak veel problemen oplevert voor hem.
Vrijheid is een groot levensgoed voor hem...hij duld geen macht boven hem...hoezo is het dan zo dat hij die vrijheid dan wel anderen ontneemt op het moment dat hij iets met ze heeft?
Waarom moet dan alles en iederen zich richten naar zijn maatstaven?
Als die vrijheid zo'n belangrijk levensmotto voor hem is en het iets is wat hem in alles leidt dan kan het niet zo zijn dat hij het anderen mag ontnemen.
Dan weet hij namelijk helemaal niet wat echte vrijheid inhoudt,en is het veel meer iets wat alleen maar voor hem geldt,waardoor hij er allerlei privileges voor zichzelf aan overhoudt.
Puur egocentrisch gedrag en helemaal niet zo goed overdacht en één met hemzelf als hij doet voorkomen.
Vrijheden gelden alleen maar voor hem...voor anderen bestaat het niet
.
Huub moet eerst eens leren echt volwassen te worden
Was 'ie ook aan de alcohol en drugs?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het er Spaans benauwd van, wat mij betreft mag hij zijn zender afdoen.
Nee dat heet bij Lieke "sterk"quote:Op donderdag 20 december 2007 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Lieke niet het zelfde probleem?
Weet ik niet maar hij klinkt niet echt gezond.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was 'ie ook aan de alcohol en drugs?
Dat maakt daar niemand iets uit, het is Lieke's bed maarquote:Op donderdag 20 december 2007 10:17 schreef Varen het volgende:
Hond mag niet meer op bed of de bank van Palma, heeft door de paardenstrond gerold.
En hup hond op bed
neu, hij is bijzonder kortademig... moet hij ook niet ff langs een arts?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik niet maar hij klinkt niet echt gezond.
Ik ben bang dat als je die man geld geeft hij Sonnema, Bols of Jeagermeister gaat sponseren.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
[..]
voor 80 a 90 euro per dag zal hij zichzelf wel nazorg kunnen geven.
onee, was het niet Lieke die wou dat Huub alles samen met haar ging doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:23 schreef riri het volgende:
Nee Marky,want zij ontneemt een ander haar of zijn vrijheid niet...
Mevrouw heeft weer een kater, zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een persoonlijke butler volgens Huub. Palma brengt haar limonade omdat ze zich niet zo "lekker" voelt
grappig idee dat de bewoners zo allemaal schurft hebben..........dan hebben ze pas een reden om te zeikenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef Varen het volgende:
Michel heeft overal jeuk en de hond ook
beetje hoog haar vind je niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen !! Wat een LEKKER ventje staat er in de keuken
[ afbeelding ]
Dat is Thijs. (Hij vindt Huub een vervelend mannetje, even ter infomatie)quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen !! Wat een LEKKER ventje staat er in de keuken
[ afbeelding ]
Een nachtje met mij naar bed en dat haar staat alle kanten opquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beetje hoog haar vind je niet?
Nou dan zijn Thijs en ik nu al vriendjesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is Thijs. (Hij vindt Huub een vervelend mannetje, even ter infomatie)
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochiesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
Wel een veelbelovende kaaklijn. Nu nog te veel een kochie.
dennis was anders alles behalve een dun jochiequote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochies
Als ie maar 16+ isquote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef PeterNB het volgende:
Oh een Jochie bedoel je ? Laat ik daar nou altijd op vallen: dunne jochies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |