hou toch op iemand die sterk is hoeft niet drie keer per dag naar achter om op adem te komen. Iemand die sterk is huilt niet om de haverklap.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef avonne het volgende:
Als er iemand over het randje gaat is het Huub, denk ik.
Lieke wordt met de dag sterker (ja, zeker wel) en neemt afstand, terwijl Huub met niemand kan praten. Hij probeert het wel met Jaap, maar het klikt niet erg in hun gesprekken.
Neequote:Op donderdag 20 december 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Huub was gisteren toch "jarig"? Heeft iemand taart of kadootjes gezien?
En ons streamers natuurlijk. Denk dat ondanks of je nu in het Lieke kamp zit of in het Huub kamp, iedereen is die discussies tussen hen wel helemaal zat isquote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht.... ten eerste bepaalt de redaktie wie er gaat winnen.
Huub was leuk zonder Lieke. Toen kon hij veel harder tegen Brian spelen dan dat hij de afgelpen maanden heeft gedaan. De afgelopen maanden heeft hij alleen maar iedere keer Lieke verdedigt. Lieke naar huis daar helpt ze zichzelf mee en helpt ze Huub ook mee.
Die 'leuke' Huub komt niet meer terug. Hij mag niets meer van achter en als hij dan nog wel eens iets verzint vraagt hij het in drievoud aan (is leuk voor tv beelden) en mag het vervolgens niet uitvoeren. Er mag helemaal niets meer tegen Amanda en Brian worden gedaan. Als het bij Brian en Amanda uit de hand dreigt te lopen zien we ze niet meer terug op de streams en als Amanda te hard wordt aangepakt grijpt de regie in door aan te geven dat Amanda even met rust moet worden gelaten. Dus Huub kan leuk doen wat hij wil, maar het mag niet meer....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
Huub was leuk zonder Lieke. Toen kon hij veel harder tegen Brian spelen dan dat hij de afgelpen maanden heeft gedaan. De afgelopen maanden heeft hij alleen maar iedere keer Lieke verdedigt. Lieke naar huis daar helpt ze zichzelf mee en helpt ze Huub ook mee.
eigenlijk wil ik me niet weer in een pro of anti discussie mengen, maar dit moet dan wel weer van mijn hart.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef marky het volgende:
[..]
De manier waarop Huub meerdere keren per dag heen en weer jojoot van aanhalen naar kwaad schelden doet me erg denken aan een kind dat uit verdriet en onmacht een driftbui krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:53 schreef marky het volgende:
[..]
hou toch op iemand die sterk is hoeft niet drie keer per dag naar achter om op adem te komen. Iemand die sterk is huilt niet om de haverklap.
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:37 schreef marky het volgende:
Jammer dat Huub Lieke nog niet ver genoeg over het randje heeft geduwd dat ze naar huis gaat. Hopen dat hij vandaag nog even door gaat dan gaat ze misschien voor de kerstdagen nog weg.
Helemal mee eens. Al word ik het gezeik tussen die 2 spuugzatquote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.
Gisteravond in de private, is hij imo oprecht hoe hij haar wil helpen........ zij loopt weer eens weg... hierop is hij weer gekwetst en boos en zo blijven die twee in een cirkel.
Ik vind het enorm dom dat hij zo achter haar aan blijft lopen; maar denk dat het zijn onmacht, waardoor hij niets kan doen om haar te helpen; wat hem enorm frustreert
Zo voel ik dat ookquote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Huub dit opzettelijk doet..... hij begrijpt het gewoon niet, de manier waarop ze nu met hem wil omgaan en ziet niet in hoe dat moet in deze setting.
Gisteravond in de private, is hij imo oprecht hoe hij haar wil helpen........ zij loopt weer eens weg... hierop is hij weer gekwetst en boos en zo blijven die twee in een cirkel.
Ik vind het enorm dom dat hij zo achter haar aan blijft lopen; maar denk dat het zijn onmacht, waardoor hij niets kan doen om haar te helpen; wat hem enorm frustreert
Ach, het is Huub maar, Mike is veel belangrijker in dat hok.quote:
Ik vond Huub met Eric altijd wel lollig. Toen Lieke er kwam ging het bij Huub mis. Was steeds bezig zijn keuze te verdedigen en later Lieke steeds aan het verdedigen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:01 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik me niet weer in een pro of anti discussie mengen, maar dit moet dan wel weer van mijn hart.
1. Toen Lieke er nog niet was, en Huub en Eric met de DJ set in de weer waren, vond ik Huub al niet leuk meer. Chagerijnig, wallen onder de ogen, negatief.
2. De afgelopen maanden is het héél veel voorgekomen dat Huub plannetjes van Lieke afschoot. En heeft Lieke héél vaak er tussen gesprongen als Huub bijna op de vuist ging.
Jaap (die meestal liever alleen in kantoor zit) doet zijn uiterste best om achter beide aan te rennen en een samenwerking tot stand te brengen. Daaruit maak ik op dat de redactie geen keuze heeft gemaakt en het aan de spelers zelf over laat hoe ze hier uit komen.
Mogguh, Mike is een echte gastspeler volgens VV.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Is het duidelijk hoe lang zwerver Mike blijft?
En zal Amanda vandaag onder de druk bezwijken en haar pruik die geen pruik is laten luchten?
Vragen, vragen ...
En dat van die pruik bedoelde Brian natuurlijk grappenderwijs.quote:Gisteravond werden de Miljonairs getrakteerd op een aantal verrassingen, maar de grootste verrassing was de binnenkomst van zwerver Mike. De goede man heeft jarenlang door de straten van Amsterdam gestruind om uiteindelijk neer te strijken in De Gouden Kooi. Samen met hond Dilana is hij vanaf nu gastspeler in de Villa. We zijn benieuwd!
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:16 schreef blomst het volgende:
denk ik palma te horen is het de hond, die begint nu te blaffen.
Helemaal mee eens Desii!!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Het grappige is dat het natuurlijk wel een pruik isquote:[b]Op donderdag 20 december 2007 09:28
En dat van die pruik bedoelde Brian natuurlijk grappenderwijs.
quote:09:19 - Geen slapende honden
Er is beweging in de slaapkamer! Dilana is een beetje onrustig, al meerdere keren is ze een stukje gaan lopen, even wat drinken te halen en langs de bedden te turen. Ze lijkt haar draai nog niet helemaal gevonden te hebben in de Villa. En als ze dan probeert even te kijken of Huub misschien wakker is, komt Mike haar meteen terug zijn bed in, om haar vervolgens te verplichten te blijven liggen. Gelukkig weet ze weer weg te sluipen als de nieuwe gastspeler weer even wegdoezelt. Een koppige vrouw en een dominante man, de twee horen er al helemaal bij!
Desii...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef Desii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |